Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen, mutta piereskelen tosi paljon. Löydänkö koskaan miestä?

Vierailija
08.08.2010 |

Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni sanoo, että piereskely johtuu huonosta ruokavaliosta. Mulle on ihan sama mitä syön, niin aina vaan pierettää. Olen myöskin huomannut sen, että syödään esim. siskon kanssa samaa ruokaa viikonlopun ajan ja suht samat määrät ja sitä ei pieretä vaan minua ainoastaan... Eli siellä suolistossa on jotain outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua pieretä varmaan edes kerran viikossa... se vaatii sitä, että on syönyt jotenkin poikkeuksellisen paljon tms. Nyt jouluna kotikalja ja lanttulaatikko sai mahassa jotain kaasua aikaiseksi, mutta muuten kyllä äärettömän harvoin...

Väittäisin, että jatkuvasti pierevällä on kyllä jotain vikaa ruuansulatuksessa tai ruokavaliossa.

Vierailija
84/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Siinnä Ei Pierevästä Naisesta Ole Haittaa Päin Vastoin Se On Kiva Asia  En Pistä Pahaksi Olenkaan,Sitä, Aloin Kiinostua Nähdesäni Ohjelman Sex Exstran  Missä Pierevä Nainen Tekee Elokuvia Aiheesta Pierufedisse,Näytettiin Päästeli Suolikaasuja Miehen Naamalle,Mies Haisteli Niitä Antaamuksella  Näki Miten Mies Nautti Naisen Pieruntuoksusta,Siitä Saanu Kipinän Kunpa Itse Pääsis Haisteleen Samoin Ja Nauttimaan Siitä Tuoksusta Naisella Vois Olla Pöksyt Jalassa tai Ilman Pöksyjä Paras Ja Herkulinen Paikka On Naisella On Hame Päällä Ja Pääsee Hameenalle Haisteleen Pieruja  Se On Se Suurin Kohokohta Samalla Päästä Nuolemaan Naista Kuulostaako Hyvälle Tämä Mun Juttu .

Vierailija
85/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2010 klo 23:43"]siihen kuuluu runsas piereskely ja järkyttävän hajuiset päästöt.

Lähestyisin tätä asiaa hoitamalla ruokavalion kuntoon niin piereskely muuttuu normaalitasolle eikä pieruja tarvitse hakea akrobaattisten asentojen kautta.

Fiksu ihminen pidättää seurassa ja piereskelee wc-tiloissa tai ulkosalla niin ettei muut sitä kuule.

Minun tyttäreni luokkakaveri, menevät ysille, tuhnuttelee jatkuvasti luokassa ja jopa meillä käydessään - luulee ilmeisesti että kun sen tekee hiljaisesti kukaan ei huomaa. Aion seuraavalla kerralla kommentoida asiasta hänelle vaikka se onkin noloa.

[/quote]

Sano vaikka, että "pääsikö paukku?" tai voit vain hymyillä äidillisen kohteliaasti ja todeta, että meillä se vessa on tuolla eteisessä.

Vierailija
86/111 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
87/111 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on niin usein ilmavaivoja, että luultavasti tulee jo itsestään jos pitkään pidätän. En edes itse huomaa, mutta olen kuullut että joskus kai haisen pa*kalle, lemahduksina. Joten, mikä muu voi olla ku se että pierut tulee itsestään. Itse en tosiaan ole haistanut mitään...Ja luulisi että huomaa jos pieraisee. Outoa, en voi sille mitään ,kun en edes tiedä milloin haisen. Vaikka olen yrittänyt kysyä joiltain ne ei ainakaan ole myöntänyt mitään.

Vierailija
88/111 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia aikuisen käytöstä. Olet jäänyt jollakin tavalla pikkulapsiasteelle. Ehkä joku freudilainen psykologi osaa kertoa lisää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
89/111 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:26"]

Ei ole normaalia aikuisen käytöstä. Olet jäänyt jollakin tavalla pikkulapsiasteelle. Ehkä joku freudilainen psykologi osaa kertoa lisää.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Ei sulla nyt leikkaa. Naiset piereskelevät enemmän. Ja nykyisin niin suurella osalla ihmisistä, etenkin naisista on suolisto-ongelmia, että on melkeinpä sääntö kuin poikkeus että on paljon ilmavaivoja.

Vierailija
90/111 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ennen kun oli hyvännäköinen tyttöystävä,niin oli tukalaa,kun annoin tytölle suuseksiä,eli nuolin alapäätä,niin joskus kun hän päästeli pieruja,niin ei naurattanut.

Vierailija
91/111 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen kanssa huomannu että naiset piereskelee paljon enemmän kun miehet.

Vierailija
92/111 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun laittaa ruokavalio kuntoon? Ei kuulosta normaalilta, jos koko aika pierettää. Voin ihan tosissani myöntää, että ei mulla ole tarvetta piereskellä usein, koska syön sellaista ruokaa, joka ei pieretä ja sopii mun mahalle. Silloin jos pierettää niin pieren, mutta ei mua pieretä usein.

Vierailija
93/111 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylenpalttinen kaasunmuodostuminen suolessa on merkki siitä ettei suoliston bakteerit ole tasapainossa.

Loppuu piereskely kun saat sen kuntoon...

Joko jäätävän vatsataudin kautta tai sitten ihan apteekista saatavalla suolen tyhjennys setillä.... Niillä omani tulee kuntoon, kun suoli huuhtoutuu vääränlaisista bakteereista ja rakentaa sinne uuden terveellisellä ruokavaliolla...

Vierailija
94/111 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylenpalttinen kaasunmuodostuminen suolessa on merkki siitä ettei suoliston bakteerit ole tasapainossa.

Joko jäätävän vatsataudin kautta tai sitten ihan apteekista saatavalla suolen tyhjennys setillä.... Niillä omani tulee kuntoon, kun suoli huuhtoutuu vääränlaisista bakteereista ja rakentaa sinne uuden terveellisellä ruokavaliolla...

Ei siihen piereskelyyn mitään apteekin tuotteita tarvitse. Sen kun muuttaa syömisiään, niin pireskelyt loppuu.

Vierailija
95/111 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen piereskelyyn mitään apteekin tuotteita tarvitse. Sen kun muuttaa syömisiään, niin pireskelyt loppuu.

Nooh riippuu kuules ihan henkilöstä. Itse koitin kaikki konstit ja lopulta jouduin menemään kolonoskopiaan vaivojen takia. Mitään vikaa ei suolesta löytynyt, mutta sen tyhjennyksen jälkeen suolen toiminta normalisoitui.

Usein varmaankin ruokavalio auttaa, mutta jos ei auta, niin voi kokeilla muutakin... esim. yllämainittua.

Vierailija
96/111 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta tyttöystävän kanssa enkä ole kuullut kertaakaa kun hän pieraisee, enkä ole itsekkään hänen kuullen. Menee kyllä heti vaihtoon jos siitä jokin tapa tulee :D

Vierailija
97/111 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi maxia kun juo kaksi tai kolme tolkkiä niin alkaa perä pauhaamaan.

Vierailija
98/111 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:25"] Mikään ei ole niin hauskaa kuin piereskellä vierekkäin sohvalla ja melkein kuolla nauruun tai hajuun, kravattia löysemmälle ihmiset ei se pieru sentään tapa.

Terve ihminen ei piere. Terveempi olisit sinäkin jos et pidättelisi. Mikä tekee piereskelystä tervettä? No en tiedä olisko seikalla että se kuuluu ihmisen perus elintoimintoihin mitään tekemistä asian kanssa?

Ai ilmavaivat kuuluu perus elintoimintoihin? Enpä ole kummenpaa kuullut.

Minä ainakin kävisin lääkärissä heti jos en pieris.

Vierailija
99/111 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa palaa vaan(*)

Vierailija
100/111 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on pieru-fetissi.

Pokesivuilla on videoitakin missä naiset piereskelee ja miehet sitten tumputtelee niitä katsellen :D

Kukaan nainen ei jää ilman miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän