Olen kaunis nainen, mutta piereskelen tosi paljon. Löydänkö koskaan miestä?
Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.
Kommentit (111)
12 sekunttia kestävä 5 oktaavian pieru. Parasta just nyt.
Vanhemmat eivät ole tainneet kasvattaa AP:ta aikoinaan. Onnistuuko pyllyn pyyhkiminen ja hygieniajutut kuitenkin? Entäs pukeutuminen?
Mikään ei ole niin hauskaa kuin piereskellä vierekkäin sohvalla ja melkein kuolla nauruun tai hajuun, kravattia löysemmälle ihmiset ei se pieru sentään tapa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:25"]
Mikään ei ole niin hauskaa kuin piereskellä vierekkäin sohvalla ja melkein kuolla nauruun tai hajuun, kravattia löysemmälle ihmiset ei se pieru sentään tapa.
[/quote]
Terve ihminen ei piere.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:25"]
[/quote]
Terve ihminen ei piere.
[/quote]
Terveempi olisit sinäkin jos et pidättelisi.
Samalla kun pieraiset voi samalla tuikkaista kuivana kakkoseen sillä hetkellä kun reikä rentoutunut.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:25"] Mikään ei ole niin hauskaa kuin piereskellä vierekkäin sohvalla ja melkein kuolla nauruun tai hajuun, kravattia löysemmälle ihmiset ei se pieru sentään tapa. [/quote] Terve ihminen ei piere. [/quote] Terveempi olisit sinäkin jos et pidättelisi.
[/quote]
Mikä tekee piereskelystä tervettä?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:25"] Mikään ei ole niin hauskaa kuin piereskellä vierekkäin sohvalla ja melkein kuolla nauruun tai hajuun, kravattia löysemmälle ihmiset ei se pieru sentään tapa. [/quote] Terve ihminen ei piere. [/quote] Terveempi olisit sinäkin jos et pidättelisi.
[/quote]
Mikä tekee piereskelystä tervettä?
[/quote]
No en tiedä olisko seikalla että se kuuluu ihmisen perus elintoimintoihin mitään tekemistä asian kanssa?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:25"] Mikään ei ole niin hauskaa kuin piereskellä vierekkäin sohvalla ja melkein kuolla nauruun tai hajuun, kravattia löysemmälle ihmiset ei se pieru sentään tapa. [/quote] Terve ihminen ei piere. [/quote] Terveempi olisit sinäkin jos et pidättelisi. [/quote] Mikä tekee piereskelystä tervettä? [/quote] No en tiedä olisko seikalla että se kuuluu ihmisen perus elintoimintoihin mitään tekemistä asian kanssa?
[/quote]
Ai ilmavaivat kuuluu perus elintoimintoihin? Enpä ole kummenpaa kuullut.
Hyi helvetti! Mikää ole sen kuvottavampaa kuin pierevä nainen!! Jättäisin samantien. Ei pystys panemaan mitenkää.
Muahahhaaa :D Aloittamani ketju näköjään elää ja voi hyvin! Edelleen pierettää vimmatusti. Pari päivää tullut kaameita paukkuja, joita olen hissuksiin päästellyt kaupassa vaatetankojen välissä ja bussin penkillä. Miehiäkin on ollut tuossa, ja eräs mies oikein säpsähti taaksepäin kun päästin yllättäen pierun. Nyt olen taas sinkkuna, ihan jees.
Ap
Täällä piereskelevä kaunis nainen. Piereskelen jatkuvasti, asun yksin, ihanaa, kun saa kaikessa rauhassa päästellä kaasuja, ilman jonkun kritisoimista.
Niin miehethän ei koskaan piere.
otat vain miehen joka piereskelee vielä enemmän, ja tykkää pieruista ja pieruhuumorista
Nimittäin minäkin olen nätti nainen joka pieree, mutta mies se vasta kaasutteleekin...
Joskus säälin miestäni. Mutta hyvin on sen kestänyt. Itse hän ei juuri lainkaan piereskele. Lisäksi mielestäni on tosi hauskaa piereskellä ja kikatan kaksinkerroin jos pieruni haisee erityisen pahalta. Osaan myös pierrä todelaa äänekkäästi ja se on mielestäni rentouttavaa. Minäkin olen kaunis ja fiksu nainen, joten jokin pimeä puoli suotakoon. Äitinikin on maininnut säälivänsä miestäni (olen piereskellyt kuin rekkamies hentoisesta pikkutytöstä asti).
Älä siis huoli, saat toki miehen!
Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.
mut en mä ap sinuna kovin voimakkaasti toisi ensitrffeillä esille tuota sun "erityispiirrettä". Myös treffi-ilmossa jättäisin ääni- ja hajuefektit mainitsematta - ihan vaan varmuuden vuoksi.
Sitten kun suhde on vakiintunut ja mies vaikuttaa sille, että palaa tulessa puolestasi, niin - anna palaa.
mutta alkeellisimpiakaan kaytostapoja teilla ei ole. On vikaa seka paassa etta mahassa.
Enta jos saisitte kutsun presidentinlinnaan? Truut, truut vaan kaikille.
Ja lapset myös. Taitaa olla koko suku :) Toisilla ei sitä huumoria löydy..
Olen Mies Kiinostunu Pieruhuumorista Pierevä Nainen Ei Ole Mikään Ongelma Jos Ajattelet Ettet Miestä Saa,Siinnä Olet Väärässä Nimittäin Täältä Löytyy Mies Joka Tykkää Pierevästä Naisesta,On Sinkku Jos Kiinostaa Ota Yhteyttä koitetaann vaikka Tulet Mulle Kaveriksi Facbook,Rautio kuva on Mulla näet Mut Siitä.