Mies halusi ostaa kalliin imurin esittelijältä :(
Nyt meillä on sitten sellanen rotisko. Mua ihan itkettää. Mä ajattelin sitä koko esittelyä ihmeellisenä komiikkaesityksenä. Ajattelin, että no jopas on mulla tv-shop livenä kotona.
Lähtöhinta tolle masiinalle oli 3800, josta yli 1000 euroa lähti pois kyllä "hyvä tarjous vain teille".
Mä oon aina pitäny itteäni miestä enemmän sellaisena, joka ostaa mitä vaan kun tarpeeks hyvin yritetään myydä. Jostain syystä en sitten alkanu panemaan vastaan kun mies innostui. Aluksi sekin oli sitä mieltä, että on liian kallis.
No, nyt meillä on sitten arvokkaampi imuri kun moni muu asia tässä kodissa.
Ja me ei todellakaan olla mitään rikkaita. Mua hävetää, nolottaa ja itkettää koko asia. Ja noin hyvän imurin pitäs kestää "ainakin 50 vuotta". Juma, mä joudun kuuntelemaan tota meteliä ja kattelemaan tota ja siivoamaan sillä koko lopun ikäni! Ai niin. Eihän se ole vain imuri. Se on monitoimilaite... Huoh...
Kommentit (121)
Pro Aqua
Hirveä rotisko! Eivät meinanneet hake pois vaikka kuinka soittelin ja lähettelin mailia. Niin monimutkainen vehje, että pitäisi olla insinööri oppiakseen käyttämään. Vehkeessä on sellainen ääni, että naapuri kylässä kuule, että meillä imuroidaan. Aivan järkyttävää!!!
Hirvee hinta..pitäs ottaa ihan lainaa pankista tollaselle imurille.100e imurit imee yhtä hyvin.
Just lähti kaupuskelija ovesta, täytyy sanoa että meillä on paskasta vaikka tunnustaudun himo siivoojaksi :( Pro Agua on puhdistanut meidä matot, petarin, sohvan ja kangas päälliset tuolit + ilmastointi kanavan ympärykset, sinnikkäs kauppias kun viitti nuo kaikki tehdä, pääseepä ite nyt helepolla kun ei tarvi huomenna siivota...mutta maksa en moisesta ihme laitteesta, mie melkein ROMAHIN kun hinnan sanoin ;)
hohoh hahah.. hauskaa luotettavaa ku osa porukasta on hyvin höynäytetty. kattelin ebayta. niin kirbyjä saa 50-80 punalla et hyvä on myynti kate suomes ;D
korjaus ne oli käytettyjä mut katoin uuden niin n 350e uus jenkeistä ja toimitus noin 50-100e lisää mut silti ;)
Anna siivota ethän sinä sitä maksanut ja taatusti saat uuden kun se hajoaa =)
Naurettava ketju, tästä kyllä huomaa letkä ovat myyjiä :D. En todellakaan maksaisi mistään imurinrotiskosta montaa tuhatta euroa. Meillä on parin sadan maksanut perusimuri, hoitaa hommansa!
Säälittää pari ystävää jotka eivät ole rikkaita, mutta heidän nurkissaan on näkynyt tuollainen imuri pyörimässä. Eihän tuo edes mahdu siivouskaappiin.
Tilatkaa ebay uk.sta niin ei tule tulleja päälle..
Tätä on kyllä niin huvittavaa lukea! Joskus muinoin kun olin nuori vaimo niin iltaisin meillä istuskeli muutama miehen kaveri, imurikauppiaita hiomassa myyntistrageioita, kyllä sai nauraa itsensä kipeeksi! Siihen aikaan tienasivat hyvät tilit. Kaikkein parhaan tuoton sai kun meni päivällä vuokratalo alueelle missä oli vaimot vain kotona päivisin. He olivat parhaat ostajat ja myyjän ulkonäöllä ja puhetaidoilla oli tietty aika iso merkitys. Kaiken lisäksi ostajat olivat yleensä niin varattomia että ostivat sikakalliin imurinsa osamaksulla! Vaurailla alueilla kauppa ei oikein käynyt, asukkaat pystyivät ostamaan hyvän imurin ihan käteisellä kaupasta. Onko niitä ovelta ovelle kauppiaita vielä oikeesti olemassa!
Melkoisia sankareita aina täällä palstoilla pyörii. Eivät ole ikinä nähneetkään aina ihan sama mitä laitetta ja sitten aina haukutaan, varsinkin jos on kallis. Halpaa ja hyvää ei ole olemassa. Vesisuodatus laitteet on parhaita toiminnaltaan, niillä kun voi IMUROIDA myös MÄRKÄÄ. Miettikääpäs sankarit paljonko teillä menee rahaa pelkkiin pölypusseihin vuosien saatossa + perusimuri ei kestä kuin 5-7 vuotta. Lemmikkitaloudessa ei kestä sitäkään. Mites sitten kun teillä on höyrypesuri ja pesette sohvasta tahraa, kangassohvan pinta "palaa" pilalle, näin kävi minulle. Kun on kunnon laite, niin pesurin säiliöön vain sopivan lämpöinen vesi, niin ei tule ongelmaa ja tahra kuin tahra lähtee, mikäli ei ole värjännyt jo kangastakin eli sohvan kuitu on imenyt ja värjäytynyt. Pro-Aqua ollu meillä käytössä vajaa pari vuotta ja sinä aikana säästäny 600-800 euroon pesulalaskuissa, materiaalisäästöinä yms. Lisäksi terveysvaikutukset suolahoidoista, joita ei voi rahassa mitata. Onpahan ollut mukava nukkua puhtaassa sängyssä ja herätä kun ei ole aina nokka tukossa. Meillä on useampi laite suvussa ja tuttavapiirissä eipä ole kukaan vielä haukkunu laitetta. Arvokas hankinta, mutta joka sentin väärti. En vaihtais mistään hinnasta, niin kauan kuin parempaa ei ole keksitty.
Haukkukaa sitten kun tiedätte mitä haukutte
Melkoisia sankareita aina täällä palstoilla pyörii. Eivät ole ikinä nähneetkään aina ihan sama mitä laitetta ja sitten aina haukutaan, varsinkin jos on kallis. Halpaa ja hyvää ei ole olemassa. Vesisuodatus laitteet on parhaita toiminnaltaan, niillä kun voi IMUROIDA myös MÄRKÄÄ. Miettikääpäs sankarit paljonko teillä menee rahaa pelkkiin pölypusseihin vuosien saatossa + perusimuri ei kestä kuin 5-7 vuotta. Lemmikkitaloudessa ei kestä sitäkään. Mites sitten kun teillä on höyrypesuri ja pesette sohvasta tahraa, kangassohvan pinta "palaa" pilalle, näin kävi minulle. Kun on kunnon laite, niin pesurin säiliöön vain sopivan lämpöinen vesi, niin ei tule ongelmaa ja tahra kuin tahra lähtee, mikäli ei ole värjännyt jo kangastakin eli sohvan kuitu on imenyt ja värjäytynyt. Pro-Aqua ollu meillä käytössä vajaa pari vuotta ja sinä aikana säästäny 600-800 euroon pesulalaskuissa, materiaalisäästöinä yms. Lisäksi terveysvaikutukset suolahoidoista, joita ei voi rahassa mitata. Onpahan ollut mukava nukkua puhtaassa sängyssä ja herätä kun ei ole aina nokka tukossa. Meillä on useampi laite suvussa ja tuttavapiirissä eipä ole kukaan vielä haukkunu laitetta. Arvokas hankinta, mutta joka sentin väärti. En vaihtais mistään hinnasta, niin kauan kuin parempaa ei ole keksitty.
Haukkukaa sitten kun tiedätte mitä haukutte
Se on kyllä hyvä imuri, itse laiskana siivoajana olen todella kiitollinen kunnon imurista kun huoneilmakin puhdistuu samalla, enkä ole varakas mutta ihanaa kun on kunnon imuri
[quote author="Vierailija" time="07.08.2010 klo 12:28"]Just sanoin miehelle, että mua kyllä kaduttaa tää hankinta. Mies sanoi, että häntä ei yhtään. Ja rehellisyyden nimissä, mies meillä siivoaa enemmän kuin minä. Miehen nimi papereissakin lukee, eli herran imuri jääköön taloon. On tää älytöntä. Mutta mies on imurista ihan onnessaan.
ap
[/quote]
No mikä sitten on ongelma? Saa kai aikuinen mies imurin ostaa? Ole vain oloinen että mies siivoaa!
Minun äitini osti neljä vuotta sitten 1700 euroa maksaneen Lux imurin. Ei ole käyttänyt vielä kertaakaan!:) Vanha pitää ensin käyttää loppuun.
Oon ollu Kirbyä myyvässä firmassa töissä ja voin kertoo et on ihan paska vehje. Ei edes 50e arvonen.
Jos se ois hyvä niin menis kaupaks myös ilman tollasta hirveetä teatterishow'ta ja tyrkytystä
[quote author="tom" time="07.08.2010 klo 13:43"]Eikös siinä ole valotkin ja kaikki? Tosi kätevä jos tulee vaikka sähkökatko.
[/quote]
Onkos siinä imurissa joku akku? Vai miten mun mielestä sit jos tulee sähkökatko ni se imuri ja valotkin kyl toimii sillä samalla sähköllä ku lamputkin...
Kuinka vaikeaa on tunnustaakaan tullessaan kusetetuksi.
Esittelijältä ei kannata yleensä ostaa yhtään mitään tuotteita, koska hinta on usein silloin paljon kalliimpi kuin vastaavalla tai paremmalla tuotteella kaupasta ostettuna. Ostamalla tuotteen suoraan esittelijältä taidat samalla tietämättäsi maksaa esittelijän palkan.
Meilläkin kävi joku aika sitten noi imuri kauppiaat. Päästin sisälle ja se siinä piti esityksensä ja imuroi meidän alakerran. Hyvä imurihan se oli, ei siinä mitään. Meinasin pudota tuolilta kun esittelijä kertoi hinnan, olin vaan et ei kiitos! :D Voitte tosiaan sen palauttaa vielä jos haluatte. Mun mielestä 3800 tai 2800 euroa imurista on aivan liian paljon.
Kateelliset täällä neuvoo.. kaupasta ei saa kun paskoja muovikasoja. Kotimyynnistä saa kunnon koneita, mitä sitten jos ne vähän maksaa enemmän..rahaa se vain on.
ja laitoin miehen palauttamaan imurin. Koskaan en enää haksahda moiseen toista kertaa!!