Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi ostaa kalliin imurin esittelijältä :(

Vierailija
07.08.2010 |

Nyt meillä on sitten sellanen rotisko. Mua ihan itkettää. Mä ajattelin sitä koko esittelyä ihmeellisenä komiikkaesityksenä. Ajattelin, että no jopas on mulla tv-shop livenä kotona.

Lähtöhinta tolle masiinalle oli 3800, josta yli 1000 euroa lähti pois kyllä "hyvä tarjous vain teille".

Mä oon aina pitäny itteäni miestä enemmän sellaisena, joka ostaa mitä vaan kun tarpeeks hyvin yritetään myydä. Jostain syystä en sitten alkanu panemaan vastaan kun mies innostui. Aluksi sekin oli sitä mieltä, että on liian kallis.

No, nyt meillä on sitten arvokkaampi imuri kun moni muu asia tässä kodissa.

Ja me ei todellakaan olla mitään rikkaita. Mua hävetää, nolottaa ja itkettää koko asia. Ja noin hyvän imurin pitäs kestää "ainakin 50 vuotta". Juma, mä joudun kuuntelemaan tota meteliä ja kattelemaan tota ja siivoamaan sillä koko lopun ikäni! Ai niin. Eihän se ole vain imuri. Se on monitoimilaite... Huoh...

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuri.

Meni 80+ faijaltani eurot ja markat sekaisin. Purimme kaupan. Siis me lapset.

Mikään imuri kotikäyttöön ei voi oikeasti maksaa noin paljon. Purkakaa kauppa!

Myin aikanaan noita imureita. Nämä "lapset" oli aina parhaita.. perinnön toivossa perutaan kauppoja ja itkeä nillitetään :D

Tyhmät vaan kun ei ymmärrä että laatu maksaa. Taitaa Ferrarikin maksaa enemmän kun Lada..idiootit!

Vierailija
82/121 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa todella hyviä imureita parilla sadalla eurolla ö_ö

Niiii joo..ja autokaupasta saa HYVIÄ autoja parilla tonnilla..näin juuri! Vai olisko niin että hyvä auto maksaa yli 50.000 euroa ja hyvä imuri maksaa monta tonnia??? Näin se on..ja jos ei ole varaa noihin niin touhuilkaa niillä paskoilla koneilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa todella hyviä imureita parilla sadalla eurolla ö_ö

Niiii joo..ja autokaupasta saa HYVIÄ autoja parilla tonnilla..näin juuri! Vai olisko niin että hyvä auto maksaa yli 50.000 euroa ja hyvä imuri maksaa monta tonnia??? Näin se on..ja jos ei ole varaa noihin niin touhuilkaa niillä paskoilla koneilla!

Vierailija
84/121 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa imurikauppiaankin nauttia Joulusta, hänelläkin on varmasti perhe ja samanlainen typerys elätettävänä kuin te olette.

Vierailija
85/121 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexual assault

The Texas Supreme Court held Kirby liable for a rape committed by one of its door-to-door salesmen, finding that the manufacturer maintained control of its distributors and their salespeople, by requiring its distributors to make sales via in-home visits, and that the risk was foreseeable.[16] In that case, the court found that—had the employees references been checked—Kirby would have discovered complaints of inappropriate sexual behavior at his previous employer and an arrest and deferred adjudication for indecency with a child.[17]

The Supreme Court of North Dakota also held Kirby liable in a similar rape incident, where the salesman was hired after being convicted of assault and with charges of criminal sexual misconduct in the third degree pending against him.[18][19]

Vierailija
86/121 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teepä google-haku: kirby

Vierailija
88/121 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ovelta ovelle kiskurihinta. Oikea hinta todennäköisesti 500. Ja todellinen arvo jotain 100 euron kieppeissä.

Vierailija
89/121 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siihen tarvittaisiin varaosia, mutta mistä saa ja minne soittaa? Onko Sulla jotain numeroa? Olemme hävittäneet omamme:(

huolto@kww.fi

Vierailija
90/121 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ole valotkin ja kaikki? Tosi kätevä jos tulee vaikka sähkökatko.

:)Erittäin hyvä sähkökatkoksen aikana :) LOL

Vierailija
91/121 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta sun ja perheesi puolesta, kun menitte tekemään kalliit kaupat. Todellisuudessa imuri on kalliimpi kuin monen auto. Itselläni on keskuspölynimuri joka puhaltaa suoraan ulos ja sen parempaa imuria markkinoilta ei saa. Toivottavasti myyjä saa ansioittensa mukaan (sanonta) jaksamista imurin kuunteluun, käyttöön ja katselemiseen;)

Vierailija
92/121 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni teki saman -ei jumankauta. Oli jossain messuilla osallistunut arvontaan ja siitä sitten tuli joku Delfin-esittelijä esittelemään imuri-höyrypesuria. Ja mitä vielä -mies osti sen! Mä sanoin alusta asti, että on hullu ostos ja ei mitään järkeä. Maksoi 2500euroa ja osti sen vielä osamaksulla.

No imurihan oli aivan susi ja todella vaikea käyttää. Puolen vuoden jälkeen myös mies myönsi, että kyseessä on meidän perheen typerin ostos ikinä. Imuri on nyt heivattu eteenpäin (annettu) ja tilalle ostettiin 150euron imuri, joka on paljon parempi. Ainoa vaan, että niitä osamaksuja maksetaan vieläkin.

Juu, kyllä potuttaa olla tyhmä, mutta minkäs teet. Oppirahat on tosiaan maksettu ja mieskään ei takuulla sorru enää yhdenkään esittelijän tuotteisiin.

Vierailija
93/121 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeasti olen kuvitellut, että kyseinen ammattikunta on kuollut sukupuuttoon, mutta väärin luulin. Mieheni on kuluneella viikolla ostanut Pro-Aqua härvelin, ihan omatoimisesti. Kommenttini tarkoitus ei ole millään muotoa moittia laitetta itseään, koska minulla ei ole kokemusta vastaavista. Lähinnä ihmettelen, kuinka perheen pää "haksahtaa" tälläiseen hankintaan sen enempää mielipidettä "vakituiselta siivolta", eli minulta kysymättä. Ymmärtäisin edes jollakin tavalla tämän hankinnan, JOS talossa asuisi joku, joka viikottain siivoaa ja tuulettaa vuodevaatteet ja olisi vaatinut, tai edes esittänyt toiveen jostain tämän kaltaisesta laitteesta, JOS joku perheenjäsen olisi allergikko tai JOS jo olemassa oleva imuri olisi "paska" (mutta kun on keskusp.imuri, jota tykkään käyttää). Mööpeli näytti isolta, mutta en siihen sen kummemmin tutustunut, onko painavakin. Olen koko aikaisemman historiani vetänyt imuria perässä ihan kyllästymiseen asti, ja nyt jos joudun keskusimurin vaihtamaan tuon rohjakkeen vetämiseen, niin veikkaisin, että ei ole kivaa ollenkaan. Ja kun niitä vuodevaatteitakaan ei tähänkään asti ole kukaan muu perheestä omatoimisesti edes tuulettanut, niin kuinka niitä nyt sullottaisiin vakuumiin innosta puhkuen?? Kun tämä hankinta minulle selvisi, suustani pääsi ihan spontaanisti, "että kuin sä voit olla noin TYHMÄ??". Eipä hän lähtenyt sitä kieltämäänkään ja sanoi että olihan se varsin kallis hankinta. Hintaa ei kuitenkaan kertonut, mutta sekin selvinnee tässä aikanaan. Näitä viestejä lukiessa, voin vain kuvitella, että tonni on ainakin saanut siivet tässä kohtaa. Ja minä, niinkuin moni muukin asiaa kommentoinut, luulin, että mieheni olisi jotenkin viisaampi ostaja kotimyynnin osalta, kuin allekirjoittanut...

Kaikki kunnia imurikauppiaille! Heidän täytyy olla myyjinä ihan omaa luokkaansa... =)

Vierailija
94/121 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet perheriidat tästä vekottimesta on saatu aikaan, koskien sekä sen kalleutta että epäkäytännöllisyyttä. Se on niin painava pas*a, että mä en jaksa kantaa sitä yläkertaan. Muutenkaan en jaksa uskoa, että siinä on mitään parempaa, kun marketin perusimurissa.

No, se onkin ollu hyvä syy, että minä en ole pariin vuoteen imuroinut täällä sitäkään vähää, mitä ennen.

Mies on myöntänyt kyllä virheensä, mutta ei siis ylpeys antanut myöden palauttaa sitä. Hän niin halusi uskoa siihen, että öiset nenän tukkoisuudet vähenee, kun tuolla ihmekoneella vähän imuroi patjaa. (Just, oltais ostettu parikin kertaa ihan uudet patjat meille noilla rahoilla.)

Mua vituttaa vieläkin aina, jos mun pitää sitä masiinaa käyttää. Heti kun saan aikaiseksi, hankin itselleni vaikka 50 euron perusimurin.

ap

Vierailija
95/121 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki ne klassiset temput, mitkä tän tuotteen myyjät on koulutettu tekemään. mm. soitti pomolle ja mä jouduin tahtomattani jutteleen hänen kanssaan.

jouduin antamaan kaikkien tuttujeni nimet ja puhelinnumerot. Myyjä kuulemma saa palkintomatkan, jos annan hänelle paljon numeroita. minä hölmö annoin niitä.

oltais saatu kirby 2800 eurolla. sain tunnin aikaa miettiä siitä hetkestä laskien, kun lopulta sain myyjän ulos talosta. hänen lähdettyään googlasin, että saisin kirbyn ostettua jenkeistä alle 600 eurolla uutena kotiin kannettuna. ei siis tulllu kauppoja :)

mutta en myöskään tilannu sitä netistä. ensinnäkin, esittelijä pesi olohuoneen valkoisen maton mutta se ei puhdistunut yhtään. myyjän mukaan vaatisi useamman käsittelyn :) toisekseen imu on niin tehokas, että olen varma että osa pölystä, mikä matoista ja patjoista irtosi, oli tekstiilin rakennetta. eli pitkäaikaisessa käytössä rikkoisi tekstiilin...

älkää hyvät ihmiset ostako kirbyä... täyttä kusetusta koko homma.

Vierailija
96/121 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on vähän hinta tippunut imurilla mutta silti minusta paljon imurista 2.300 euroo kaikkine emmeineen... yritti kaikella konstilla osamaksulla ym...En sitten tiedä monellekko eläkeläiselle tai työttömälle on myynyt????Mutta totes vaan mulle kun sanoin että saattekohan rahojanne heiltä että se ei ole enään sitten minun murheeni kun olen imurin myynyt...

Olihan tosi hieno ja kaikkee toimintoo mutta jäi ostamatta.

Vierailija
97/121 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Robocleani niin teillä on pölytön koti ja raikas sisäilma.

Vierailija
98/121 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo harja ja rikkalapio vaan on niin voittajaansa vailla.

Vierailija
99/121 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimyynnissä, eli Hyla ja oli kallis, mutta ollaan oltu tyytyväisiä. Tuo on siis sellainen "vesi-imuri" eli vesisäiliö toimii pölypussina ja vesi suodattimena. Pitkä takuu jne. Makso jonku pari tonnia, harkittiin palauttamista pari päivää, mutta tultiin lopulta siihen tulokseen, että pidetään se.. ja esim. maton pesu on ihan lystiä hommaa, ku maton saa melkein kuivaks imuroimalla..

tuosta kirbysta ei oo mitään kokemusta, Lux meillä on kans, mutta tätä nykyä aika jouten.. Luxin myyjä olis halunnu välttämättä päästä tekemään vertailua hylan ja luxin välillä, mutta totesin, että me voidaan vertailla ihan ite :)

Vierailija
100/121 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 1,5 vuotta(elokuussa 2010) sitten ja se pas... ka ei todellakaan ole hintansa väärti= maksoin 1700€ kaikilla höysteillä.

Toimi moitteettomasti vain takuuajan.

Vietiin huoltoon ja siellä kerrottiin sen kustantavan n 250-500€ lisää..Voihan rähmä ,, aivan turha ostos!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan