Mies halusi ostaa kalliin imurin esittelijältä :(
Nyt meillä on sitten sellanen rotisko. Mua ihan itkettää. Mä ajattelin sitä koko esittelyä ihmeellisenä komiikkaesityksenä. Ajattelin, että no jopas on mulla tv-shop livenä kotona.
Lähtöhinta tolle masiinalle oli 3800, josta yli 1000 euroa lähti pois kyllä "hyvä tarjous vain teille".
Mä oon aina pitäny itteäni miestä enemmän sellaisena, joka ostaa mitä vaan kun tarpeeks hyvin yritetään myydä. Jostain syystä en sitten alkanu panemaan vastaan kun mies innostui. Aluksi sekin oli sitä mieltä, että on liian kallis.
No, nyt meillä on sitten arvokkaampi imuri kun moni muu asia tässä kodissa.
Ja me ei todellakaan olla mitään rikkaita. Mua hävetää, nolottaa ja itkettää koko asia. Ja noin hyvän imurin pitäs kestää "ainakin 50 vuotta". Juma, mä joudun kuuntelemaan tota meteliä ja kattelemaan tota ja siivoamaan sillä koko lopun ikäni! Ai niin. Eihän se ole vain imuri. Se on monitoimilaite... Huoh...
Kommentit (121)
nuo koti-imurimyynnit... Mikään imuri ei ole yli kahden tonnin arvoinen... 14 päivän palautusoikeus.
Just sanoin miehelle, että mua kyllä kaduttaa tää hankinta. Mies sanoi, että häntä ei yhtään. Ja rehellisyyden nimissä, mies meillä siivoaa enemmän kuin minä. Miehen nimi papereissakin lukee, eli herran imuri jääköön taloon. On tää älytöntä. Mutta mies on imurista ihan onnessaan.
ap
merkkinen imuri? meille kans ostettu sellanen joku 6v sitten.. siihen saa matto tampparit yms.. huhhuh. kyl oli hintaa. ja mun mummulla on kans sellanen.. vanhempi vaan et kai niit on kauan jo myty :)
No sanokaa mitä sanotte, mun mielestä se on todella loistava kapistus. Mummollani ja vanhemmillani on se ja hyvin pelittää.
Just sanoin miehelle, että mua kyllä kaduttaa tää hankinta. Mies sanoi, että häntä ei yhtään. Ja rehellisyyden nimissä, mies meillä siivoaa enemmän kuin minä. Miehen nimi papereissakin lukee, eli herran imuri jääköön taloon. On tää älytöntä. Mutta mies on imurista ihan onnessaan. ap
No jos miehesi kerran siivoaa, niin anna hänen tehdä se kunnon laitteilla. Meilläkin isä osti sen, koska hän siivoaa. Nyt heillä on oikeasti pölytön koti.
tai siis on. no, mies siivoaa useammin kun minä. mutta toki minäkin siivoan. no joo, kyllähän se patjat ja matot putsaa, mutta silti toi hinta on musta aivan hirvittävän kova. ja jos ne voi tosta vaan sitä hintaa pudottaa tonnilla, aika paljon ilmaa siinä on oltava.
ap
sillä 200 euron Dysonillakin. Vie se takaisin.
Mutta kun sitä oppii hyödyntämään monenlaiseen puuhaan, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. alkukesästä täytettiin isot uima-altaat kirbyllä. Pesin saunan sillä, sängyt/patjat, sohvat, koristetyynyt, ryijyt, sälekaihtimet, verhot yms.. Noin niinkuin kokeeksi. Aluksi kirbyn käyttö oli todella työläastä, kun ei vielä oikein hallinnut kaikkia lisälaitteita, soitettiin siis myyjille, jotka sitten kävivät opettamassa käyttöä.
Nyt kirby tuntuu jo vaivattomalta, ääni tosin on aivan hirveä. Matot tulevat "tamppaussysteemillä" oikeasti puhtaiksi. Kokeilin ensin tavallista imuria karvamattoon, jonka jälkeen ravistin maton.. Hirveä hiekkamäärä tuli lattialle, kirbyn jälkeen, ei pölyhiukkastakaan. Sängyn alle ei enää kerry pölyä ja pölyt pysyy huomattavasti pitempään poissa huonekaluistakin, kun pöly ei jää leijailemaan ilmaan. Ei minullakaan ollut itsellä varaa tuohon imuriin, mutta käytän sitä säännöllisesti siivotessani mummollani. Pesin myös mummon maton sillä, kun pesula ei saanut punajuuritahraa pois, en uskonut itsekään, mutta kirby tosiaan pystyi siihenkin tahraan.
Vanhemmilta lainaan imuria toisinaan kotiin.
Äitini on pölyallerginen ja hänen krooninen nuhansa hävisi tuon laitteen oston jälkeen, joten kai siinä täytyy jokin vaikutus olla. =)
Monet kysyvät mitä minä saan kirbyn mainostamisesta, kun niin kovasti sitä puollan, mutta siivoushulluna ihmisenä tuo laite on oikeasti helpottanut rutkasti elämääni.
17 000 mk imurista?
Ei ole mitään tolkkua noin kalliissa imurissa. Ammattikäyttöönkin tulevat imurit ovat halvempia.
Minä puhuisin miehen perumaan kaupan.
Tuohon hintaan saa käyttää 20 kpl hyvälaatuisia imureita loppuun ennen kuin yhden hinta on kuitattu.
Ei ole hullu joka myy ja hintaa pyytää vaan se joka tuon hinnan maksaa.
Lue tää miehellesi. Kiitos!
Eikös siinä ole valotkin ja kaikki? Tosi kätevä jos tulee vaikka sähkökatko.
Aikamoinen ostos... Itse olisin ihan päin naamaa nauranut kyllä jos joku olisi tullut minulle kauppaamaan jotakin imuria tuolla hinnalla... Meidän imuri maksoi alennuksessa 49,90e ja hienosti toimii!
Siis tuliko se kauppias ihan kutsumatta ja ennakkoon ilmoittamatta ovelle sitä imuri kauppaamaan vai?
Kyllä se nyt nauraa partaansa voi hyvä luoja...
Meilläkin kävi kerran joku kattilakauppias esittelemässä parin tonnin hintaisia pannujaan. Noloa oli, että ystäväperheemme oli jostain syystä ostanut kyseisiä kattiloita ja ehdottanut meitä kotiesittelyyn. Esittelijä sitten kokkasi jotain kananrintaa pannuillaan. Ei ostettu.
Mieheni on erittäin tarkka raha-asioissa ja tinkii ankarasti kaikista isommista hankinnoistamme. (Hyvälaatuista sänkyä ostaessamme myyjä epäili, että mieheni ostaa työkseen.)
Hankala on laitetta palauttaa, jos kerran miehesi on sen ostanut ja on tyytyväinen. Kannattaa kyllä sopia vastaisuuden varalle pelisäännöt, että kotikauppiailta ei osteta mitään.
Voi vain kuvitella, kuinka moni heikentynyt vanhus menee ostamaan tuollaisia tarpeettomia ja kalliita laitteita kotimyyjiltä!
Täysin järjetöntä maksaa tuollaisia summia imurista, vaikka olisi kuinka hyvä. Toivottavasti teillä on omat rahat ja säännölliset menot jaettu tasan, ettet joudu kärsimään mienesi älyttömyydestä.
Tuolla imurin hinnalla teillä kävisi siivooja pari vuotta joka toinen viikko, jos ottaa vähennyksen huomioon.
Mä siis myöskin palauttaisin. Tuolla hinnallahan ostaisi jo huonomman autonkin.
Te ketkä sanotte, että meidän imuri makso vain 50e tai 200e, niin teidän imurin imutehoa ei voi verratakaan Kirbyn imutehoon!!!!!! Imuroikaapa omilla imureillanne se matto, taikka patjat ja niinkuin joku mainitsikin, että matosta tippui älytön määrä vielä hiekkaa sen jälkeen! Kirbyn jälkeen mattoon EI JÄÄ MITÄÄN! Uskokaa tai älkää. Ja patjoihin sama juttu. Miettikääpä miten täynnä ihohilsettä yms teidän patjanne ovat, vaikka kuinka jynssäisitte niitä omilla 50-200e imureillanne! Entäpä autonne penkit. Kirbyn jälkeen ne ovat PUHTAAT! Ja pölyn määrä asunnossa todellakin vähenee ihan hurjasti!
Voin myös suositella kallista imuria nimeltä Pro Aqua.
Ihan ehdottomia kapistuksia allergiaperheisiin etenkin!!!!
Maksoi mitä maksoi. Eikö terveyden eteen kannata vähän satsata???
Jos se tavallinen siivooja käy viikottain siivoamassa, niin se ei saa niin puhdasta jälkeä edes matot ulkona tamppaamalla kuin jos imuroit itse ne vaikka Kirbyllä.
Kova metelihän noista koneista lähtee, mutta pakostikin kun on niin tehokas imu! :D :D :D
Te ketkä sanotte, että meidän imuri makso vain 50e tai 200e, niin teidän imurin imutehoa ei voi verratakaan Kirbyn imutehoon!!!!!! Imuroikaapa omilla imureillanne se matto, taikka patjat ja niinkuin joku mainitsikin, että matosta tippui älytön määrä vielä hiekkaa sen jälkeen! Kirbyn jälkeen mattoon EI JÄÄ MITÄÄN! Uskokaa tai älkää. Ja patjoihin sama juttu. Miettikääpä miten täynnä ihohilsettä yms teidän patjanne ovat, vaikka kuinka jynssäisitte niitä omilla 50-200e imureillanne! Entäpä autonne penkit. Kirbyn jälkeen ne ovat PUHTAAT! Ja pölyn määrä asunnossa todellakin vähenee ihan hurjasti! Voin myös suositella kallista imuria nimeltä Pro Aqua. Ihan ehdottomia kapistuksia allergiaperheisiin etenkin!!!! Maksoi mitä maksoi. Eikö terveyden eteen kannata vähän satsata??? Jos se tavallinen siivooja käy viikottain siivoamassa, niin se ei saa niin puhdasta jälkeä edes matot ulkona tamppaamalla kuin jos imuroit itse ne vaikka Kirbyllä. Kova metelihän noista koneista lähtee, mutta pakostikin kun on niin tehokas imu! :D :D :D
me ostettiin mun äidin kanssa lux-imuri (kotimyyjältä) ja on hyvä, ei tarvi mattoja enää tampata (no okei kerran talvessa hangella)!! ja on hiljainen, ei naapuritkaan kuule milloin meillä siivotaan =)
äiti ottaa imurin pari kolme kertaa vuodessa luokseen ja tekee kunnollisen siivouksen.
... ole astmaatikko tai pölyallergikko, niin ihan normaali siivoaminen riittää kyllä. Ei siihen mitään ihmevempaimia tarvita.
Terveys on iloinen asia, mutta ylihysteeriset siivoajat vielä iloisempi, ainakin pölynimurikauppiaille.
ostamaaan koti myynnissä, tykkää niin kuulemma imuroida. Ei meillä noin kallis ollut, johtuisiko kun ei ollut kuin yksi harjaosa.
ainakin meidän tutuille hinta puotettiin 2000 e,mutta eivät silti ostaneet ;D :
On imurin hinnoissa ilmaa :D
Kotimyynnissä on aina 14 vuorokauden palautusoikeus ilman erityistä syytä (samoin kuin aiemmin mainitussa postimyynnissäkin). Peruuttamisilmoitus tehdään 14 vuorokauden kuluessa kotimyyntiasiakirjan vastaanottamisesta tai tavaran kaupassa tavaran tai ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta, jos se tapahtuu myöhemmin kuin asiakirjan vastaanottaminen.
Eli imuri vaan takaisin. Älä kysele mieheltäsi, vie vaikka salaa.