Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi ostaa kalliin imurin esittelijältä :(

Vierailija
07.08.2010 |

Nyt meillä on sitten sellanen rotisko. Mua ihan itkettää. Mä ajattelin sitä koko esittelyä ihmeellisenä komiikkaesityksenä. Ajattelin, että no jopas on mulla tv-shop livenä kotona.

Lähtöhinta tolle masiinalle oli 3800, josta yli 1000 euroa lähti pois kyllä "hyvä tarjous vain teille".

Mä oon aina pitäny itteäni miestä enemmän sellaisena, joka ostaa mitä vaan kun tarpeeks hyvin yritetään myydä. Jostain syystä en sitten alkanu panemaan vastaan kun mies innostui. Aluksi sekin oli sitä mieltä, että on liian kallis.

No, nyt meillä on sitten arvokkaampi imuri kun moni muu asia tässä kodissa.

Ja me ei todellakaan olla mitään rikkaita. Mua hävetää, nolottaa ja itkettää koko asia. Ja noin hyvän imurin pitäs kestää "ainakin 50 vuotta". Juma, mä joudun kuuntelemaan tota meteliä ja kattelemaan tota ja siivoamaan sillä koko lopun ikäni! Ai niin. Eihän se ole vain imuri. Se on monitoimilaite... Huoh...

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hajos kotona, meni sisältä joku siipi rikki epäkeskosta pyörivästä värkistä ja se pitää entistä kovempaa meteliä. Vietiin se mökille. Siellä on nyt aika kallis imuri...

Siitä tulikin mieleen että pitäisi varmaankin korjata se ja tilata osa/huoltaa. Taitaa olla about vuosimallia -90

Vierailija
42/121 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut nyt lähes tulkoon täydellinen paketti vuodesta 88- käytössä ja vielä toimii todella hyvin, tehot eivät ole laskeneet! ainoa miinus että pyörien kumipinnotteet hieman kuluneet, mutta se linee normaalia! laskeskelin juuri paljonko niihin "järkeviin 300e laitteisiin olisi jo uponnut rahaa tässä ajassa" ja tulos olisi niillä kaikestahuolimatta surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa todella hyviä imureita parilla sadalla eurolla ö_ö

Vierailija
44/121 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUOPPA SE FERRARIS 30n asteen pakkaseen,mä tuon ladan,annetaan seistä niiden viikko...mä lähden sillä ladalla siittä OMIN AVUIN liikkeelle..sä et..ELI:aika huono vertaus PÄSSI !!

Vierailija
45/121 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Meille kävi tarkalleen samalla tavalla tammikuussa 2007. Mua harmitti koko homma, mutta täällä se imuri on... Nyt siihen tarvittaisiin varaosia, mutta mistä saa ja minne soittaa? Onko Sulla jotain numeroa? Olemme hävittäneet omamme:(

Vierailija
46/121 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä tehtiin ja olemme ylionnellisia siitä!

Terveyttä edistävä laite! Ja vielä edullinen.

Nakkaa roskiin sellaset jossa käytetään suotimia ja pölypusseja! Eikä itketä vaan naurattaa ja tämä tarina on Tosi!

Vierailija
47/121 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hankittiin keskuspölynimuri yli 300m2 taloon. 2 rikkaluukkua, 7kpl pistoketta ja 3kpl imurinvarsia/letkuja. * kaikki oleelliset, putket, imuri ym.

Takuu 2v ja hinta 740e.

Vierailija
48/121 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos unohtanu mitä TAMPPAKEPPI maksaa? Saa tavallisen imurin hinnalla 20 kpl ja on rottinkia voi lämmittää myös Takan ;) Yks ajaa polkupy .Toinen Mopolla .Kolmas Kevaril ,.neljäs 600 cc MPyör.5.des 1400 cm Harrikalla. Ladalla,Tojotalla ,MB.lä ,Lambortsii.. OTAKAA rauhallisesti kyllä kateutta ja asian tuntematomuutta RIITTÄÄ . ja kun keräillään on mullakin 5 Kirbyä.:):):):):) ja ollut kaikki muut merkit Volta,Dyson worwerk,Luks.höyryt j.n.e. :( :( LYKKYÄ pyttyyn ;) Toiset tekee mitä saa jatoiset mitä TYKÄÄÄÄÄÄ :)))):)))):))))))

Vierailija
49/121 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ole valotkin ja kaikki? Tosi kätevä jos tulee vaikka sähkökatko.

:)Erittäin hyvä sähkökatkoksen aikana :) LOL

Ai pystytkö imuroimaan halppisimurilla sähkökatkon aikana?

Vierailija
50/121 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte menny ostamaan Kirbyn :O Onhan se vähä parempi kuin perus marketti imuri, mutta mutta...

Olis ollu parempaakin tarjolla, halvemmalla!

Minulla on kaveri joka teki miljoonia kirbyn parissa (ei suomessa) ja sitten löysi paremman imurin ja nyt tekee niitä miljoonia sen imurin parissa. Parempaa imuria saa hakea, nimittäin Rainbow! :)

Terkuin todella tyytyväinen käyttäjä

Vierailija
51/121 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noinkin moni on oikein ostanut ylihintaisen imurin joltain kotimyyjältä. Typeryydellä ei ilmeisesti ole mitään rajaa.

Vierailija
52/121 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikauppiaalta,itku pääsi kun tajusin mitä olin mennyt tekemään.No se imuri oli paras kaikista ja kesti melkein 20v!!!!!

Vierailija
53/121 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on NAINEN joka päättää mitä ostetaan mies voi tosin maksaa.

Vierailija
54/121 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan kirby hyvä! Äänekäs ja ruma kuin nasaretin vaakuna.

Me ostettiin kirby eBaysta. Maksoi kotiovelle toimitettuna 350e (eli saman verran kuin perusversion dyson). Otettiin tietoinen 350e riski, että onko se hyvä. Ja hyvä oli. Tuon verran voi vielä imurista maksaa.

Vierailija
55/121 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa toyotalla ja luulevat putsaavansa kämpän sillä naurettavalla mielellä, millä ei voi ku imuroida. Tonni tai kaks, vaikka kolome, köyhälle palijon!!!

Vierailija
56/121 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä luututa lattiat ja pestä tekstiilit. On siellä likaa, joka ei imuroiden lähde. Ja pölytön johtaa astmaan.

Dyson riittää ja on hyvä.

Vierailija
57/121 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ottanut sitä "pölyä" käteenne?

Minä pyörittelin sitä sormienvälissä ja totesin matosta irronneeksi nukaksi. Kyseinen masiina kuluttaa matonne puhki! Siinä on sellainen pyörivä "tamppaus". En pystynyt tarkemmin tutustumaan sen toimintaan, mutta luulisin, että se pää pahoinpitelee mattoa pyörinnän ja tärinän yhdistelmällä.

Myyjä laski laski hintatoivettaan. Leikin kiinnostunutta, mutta varmaan huomasi skeptisyyteni. Alkoi sitten kehumaan ammattiaan. Yrittiköhän se värvätä?

Vierailija
58/121 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan ne myyjät jossain psykopatian rajamailla olevia hyypiöitä? Ainakin ne pisimpään palkkansa siitä repivät ovat pakosti niitä. Saisin ihan kauheat tunnontuskat, jos myisin edes yhden. Olisin varmaan pidempään sitä tehneenä itsemurhan partaalla.

Vierailija
59/121 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni höyrypesuri toimii paremmin ja on hankintahinnaltaan edullisempi. Ammattilaiset poistavat työkoneiden istuimista rasvatahrat höyrypesurilla.

Vierailija
60/121 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä toimii. Tamppaustoiminto on hyvä. Ja mieskin imuroi mielellään. Onneksi meidän talous ei kaadu imurin hankintaan. Taisi maksaa 1600€... voishan se mies viinaankin rahansa hassata :). Niin ja pölypussit tulee postissa. Se on hyvä juttu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi