Naapuri nauraa koko ajan kovaäänisesti
Siis mikä voi olla niin hauskaa yötäpäivää? Aamulla alkaa ja jatkuu yöhön. Jokin sairaus? Eikai kenellekään ole koko ajan noin hauskaa? Kuuluu puhuvan jollekin ja sitten taas nauraa. Hetki hiljaista ja taas hirveä hörinä.
Kommentit (28)
Ei jaksa kuunnella koko ajan nauramista.
Täällä sama, puhumista huutamalla ja kovaäänistä räkätystä joka päivä aamusta yöhön.
Se nauraa sulle. Oot niin tyhmä naapuri.
Aina tulee näitä hanki elämä -kommentteja, mutta jaksaisitteko itse kuunnella hirveetä huutonaurua päivästä toiseen monta tuntia? Niinpä.
Täälläkin kuuluu puhe kovaan ääneen, ja sitten epämääräistä mhhhggrghhh uaaaahhw ouuuuhh. Myös kunnon uaaaahhhhahhhhahhhaaaa hahhaaaaahha naurun kaltaista huutoa. Ihmettelen kovasti, että mitä siellä seinän takana mahtaa tapahtua. Välillä siellä vierailee myös kovaääninen vieras, joka jää lähtiessään vielä rappuun hölöttämään kykenemättä sulkemaan ovea takanaan.
Minulla on samanlainen naapuri. Eikä tarvitse todellakaan kytätä korva kiinni seinässä, naapurin naurukiljahdukset kuuluvat kyllä vaikka kuuntelisin itse musiikkia. Kyllä minuakin ihmetyttää mikä helvetti voi olla niin hauskaa, että ihan joka päivä naurattaa kymmenen sekunnin välein tuntikausia putkeen. Varsinkin kun kenenkään muun ääntä ei ikinä kuulu, vaan kuulostaa siltä, että tämä naapuri kiljuu naurusta yksinään päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samanlainen naapuri. Eikä tarvitse todellakaan kytätä korva kiinni seinässä, naapurin naurukiljahdukset kuuluvat kyllä vaikka kuuntelisin itse musiikkia. Kyllä minuakin ihmetyttää mikä helvetti voi olla niin hauskaa, että ihan joka päivä naurattaa kymmenen sekunnin välein tuntikausia putkeen. Varsinkin kun kenenkään muun ääntä ei ikinä kuulu, vaan kuulostaa siltä, että tämä naapuri kiljuu naurusta yksinään päivästä toiseen.
Elämä on hauskaa.
Tämä on suurin syy miksi inhoan kerrostaloasumista. Pitää varoa nauramastakin liian paljon koska naapuri häiriintyy ja tekee aloituksen vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suurin syy miksi inhoan kerrostaloasumista. Pitää varoa nauramastakin liian paljon koska naapuri häiriintyy ja tekee aloituksen vauvapalstalle.
Kai sitä voi nauraa muutenkin kuin huutamalla? Tuo häiritsee muuallakin kuin kerrostaloissa. Taukoamatta huutonauravien ihmisten seurassa on kamalaa olla, korvat soivat pitkään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Monissa kerrostaloissa saisi olla paremmat äänieristeet. Ei mua ole koskaan kiinostanut kuulla mitä naapurit puuhaa. Tässä talossa on kohtuullinen äänieristys verrattuna joihinkin mitä olen nähnyt. Ohuin "seinä" minkä olen nähnyt oli millä yksi asunto oli jaettu kahdeksi. Oviaukko oli peitetty puulevyllä ja eteen laitettu kaappi. Sen läpi kuului kaikki mitä viereisessä huoneessa tapahtui, makuuhuone. Hah tuttu sai kuunnella.
Millaista oma elämäsi oloinesi on
, koska sulla on ylipäätänsä kiinnostusta kuunnella toisten naapureiden elämää?
Ootko joku maalta muuttanut möllykkä, jolle kerrostaloelämän naapurista kantautuvat äänet ovat sulle niin ihmettä?
Nauramista pahempia ääniä on esim. mattojen tamppaus. Se oli ilmeisen pakko lauantaina aikaisin aamulla. Kerrostalojen välissä se ääni todella kuuluu. Kun ajattelee paljonko ihmisiä neljässä kolmerappuisessa kolmekerroksisessa taloissa niin saa sillä tampauksella häirittyä monia.
Koko ajan saatana HUEHUEHUHUEHUE -röhötys. Tarviiko höröttää niin saatanan kovaa!
Laita lappu että kiva kun naurat (iloisuus on hienoa) mutta voiko ääntä säätää -välillä- hiljemmalle, ettei kuulu aamusta yöhön. Että kaipaatte rauhaa naapurissa.
Pelaa jotain peliä kuulokkeet päässä.
Hanki elämä.