Mies halusi ostaa kalliin imurin esittelijältä :(
Nyt meillä on sitten sellanen rotisko. Mua ihan itkettää. Mä ajattelin sitä koko esittelyä ihmeellisenä komiikkaesityksenä. Ajattelin, että no jopas on mulla tv-shop livenä kotona.
Lähtöhinta tolle masiinalle oli 3800, josta yli 1000 euroa lähti pois kyllä "hyvä tarjous vain teille".
Mä oon aina pitäny itteäni miestä enemmän sellaisena, joka ostaa mitä vaan kun tarpeeks hyvin yritetään myydä. Jostain syystä en sitten alkanu panemaan vastaan kun mies innostui. Aluksi sekin oli sitä mieltä, että on liian kallis.
No, nyt meillä on sitten arvokkaampi imuri kun moni muu asia tässä kodissa.
Ja me ei todellakaan olla mitään rikkaita. Mua hävetää, nolottaa ja itkettää koko asia. Ja noin hyvän imurin pitäs kestää "ainakin 50 vuotta". Juma, mä joudun kuuntelemaan tota meteliä ja kattelemaan tota ja siivoamaan sillä koko lopun ikäni! Ai niin. Eihän se ole vain imuri. Se on monitoimilaite... Huoh...
Kommentit (121)
Meille ainakin näytettiin pölypussi ennen kuin aloitti imuroimaan, eka imuroitiin meidän Dysonilla olkkarin matto ja sen jälkeen Luxilla, siihen loppui Dysonin taival meidän perheessä.
Kyllä mä investoisin tohon imuriin, jos saisin sillä mun miehen innostumaan siivoamaan..
Meilläkin kävi pro-aqua kauppias. 3,5 tuntia kehui sitä imuria, eikä ymmärtänyt lähtiä vaikka kaksi tuntia vihjailin että pitäs rueta laittaan lapsia nukkuun. Millään ei uskonut ettei ostettais sitä. Näytteli vielä jotain laskelmia että autonki arvo nousis 2000euroa jos sillä siivois. Niinku muka autosta näkis onko se imuroitu millä. Sähkössäki säästäs 160euroa 20 vuodessa. Matot, sängyt, sohvat ja verhotkin piti kestää puolta pitempään jos sillä imuroi. Niitten laskelmienmukaan se vehe maksais itsensä takaisin ja tienaiski 200euron imuriin verrattuna.
NO HUH HUH!!
En kyllä lottomiljonäärinäkään ostais imuria 3000eurolla. Vaikka myyjällä isellä oliski semmonen.
Meillä kävi myös pro-aquan esittelijä. Pesi sillä meidän muksujen rähmimän valkosen kangassohvan yllättävän puhtaaksi. En ostanut imuria, mutta sain sohvan takasin valkoseks ja vielä ilmaiseksi. Että kuka tässä nyt kusetti ja ketä 😂 Vähän kyllä sen jälkeen hävetti sanoa etten osta kun katso sitä työnjälkeä. Joo ja siis se laite on itsessään aika himottava, mut olen liian persaukinen sitä hankkimaan.
"Mummolla on sellainen"
Oletettavasti myyjä ei ole lähtenyt pois ennenkuin mummo on nimensä paperiin kirjoittanut.
Surullista, ja vanhat joskus ajattelee vieläkin summat markoissa eivätkä edes huomaa että kuusi kertaa kalliimpaa on.
Epärehellistä pakkomyyntiä!
Tosiaan, mikään imuri ei ole kahden saatikka kolmen tonnin arvoinen.
Myyntiesitykseen varmaankin malli haettu amerikan tyyliin, harvalla esittelijällä lienee edes telkkaria kotona, ainakaan julkisesti.
"Mummolla on sellainen"
Oletettavasti myyjä ei ole lähtenyt pois ennenkuin mummo on nimensä paperiin kirjoittanut.
Surullista, ja vanhat joskus ajattelee vieläkin summat markoissa eivätkä edes huomaa että kuusi kertaa kalliimpaa on.
Epärehellistä pakkomyyntiä!
Tosiaan, mikään imuri ei ole kahden saatikka kolmen tonnin arvoinen.
Myyntiesitykseen varmaankin malli haettu amerikan tyyliin, harvalla esittelijällä lienee edes telkkaria kotona, ainakaan julkisesti.
Vastaan työssäni muun muassa keskisuuren hotellin, yökerhon, ja ravintolan siivoustoimesta. Voin kertoa että noissa tiloissa kokolattiamattoineen siivousvehkeillä on oikeasti paljon enemmän väliä, kun kodin nukkamattoja imuroidessa. Ammattikäyttöön tarkoitetut vehkeet eivät maksa läheskään kolmea tonnia, oikeastaan kyse on kolmenumeroisista summista... mutta saahan sitä jokainen työntää rahansa minne haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Just hankittiin keskuspölynimuri yli 300m2 taloon. 2 rikkaluukkua, 7kpl pistoketta ja 3kpl imurinvarsia/letkuja. * kaikki oleelliset, putket, imuri ym.
Takuu 2v ja hinta 740e.
Keskuspölyimurien kulta-aika oli joskus 20-30 vuotta sitten. Ideana on sinänsä hyvä, mutta käytännössä imuri on erittäin kömpelö pitkän letkunsa johdosta. Normaali kunnon imuri, esim. Dyson, on parempi ratkaisu.
Paskoja imureita, joissa on kaikissa sama rakenne eri kuorissa. Imaistu ilma tulee moottorin läpi takaisin huoneilmaan, ja lika ei oikeasti häviä mihinkään. Juu, onhan tuolla Kirbyllä hintaa, mutta muistahan mitä kaikkea siihen kuuluu tuohon hintaan. Ja ynnää erikseen kaikki "hyvät" laitteet hintoineen ja katso lopputulos. Mielestäni hyvä kauppa.
Kirbyn salaisuus on erilainen rakenne jossa imetty ilma ei mene moottorin läpi, vaan suoraan pölypussiin. Helppoa ja simppeliä.
Mutta nähtävästi liian teknistä sinunkaltaiselle tampiolle selittää moista.
Tori.fi. Sieltä löytyy uudenveroisia Kirbyjä paljon halvemmalla. Ja mitä se haittaa vaikka olisi muutaman vuoden vanha, senhän pitäisi kestää tooosi kauan.
No nyt ne siirtyi myymään Ev höyrypesuria samalla konseptilla 😂😂😂😂😂
Onko robotti että tekee kaikki siivoushommat itsenäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä ole valotkin ja kaikki? Tosi kätevä jos tulee vaikka sähkökatko.
Joo koska silloin sitä aina tulee hirveä hinku siivota :,D ihan naurettavaa ostaa noin kallis imuri!
siis tuollahan saa jo henkilöauton ja vielä hyvän! voiko tuola koneella samaan aikaan katsoa tvtä , paistaaa pizzaa ja painaa vaikka väärää rahaaa? jos ei niin, palauta
mulla on 70 e imuri, toimii
itse menisin noilla rahoilla kuukauden matkalle Aasiaan tai Meksikoon,,,,tai oikeastaan 3 kk tuolla pärjää hyvin
Olipa muutama vuosi sitten tilanne seuraava:
Olin masentunut.
Firmamme talous, eli myös oma taloutemme oli ahtaalla.
Rouva sai päähänsä kutsua kotiimme tuollaisen imurikauppiaan.
Hääsin ukon matkoihinsa.
Aiemmin olin häätänyt Amway- ämmän.
Rouva kehotti minua menemään ystäväni luokse kylään, että virkistyisin.
Minusta koko kyläilykehotus oli jotenkin teeskentelevän oloinen, kaverini ei ollut kotona, joten palasin kotiin.
Kotona rouva allekirjoitti osamaksusopimusta 2500€ IMURISTA!
Pakkasin kassini ja lähdin serkkuni luokse, jätin vaimon puhelimeen viestin,
että voi vapaasti valita minun ja imurin välillä.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Olin masentunut.
Firmamme talous, eli myös oma taloutemme oli ahtaalla.Rouva sai päähänsä kutsua kotiimme tuollaisen imurikauppiaan.
Hääsin ukon matkoihinsa.
Aiemmin olin häätänyt Amway- ämmän.Rouva kehotti minua menemään ystäväni luokse kylään, että virkistyisin.
Minusta koko kyläilykehotus oli jotenkin teeskentelevän oloinen, kaverini ei ollut kotona, joten palasin kotiin.
että voi vapaasti valita minun ja imurin välillä.
ja eropaperit tuli!
Jason Becker oli mestari kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Olin masentunut.
Firmamme talous, eli myös oma taloutemme oli ahtaalla.Rouva sai päähänsä kutsua kotiimme tuollaisen imurikauppiaan.
Hääsin ukon matkoihinsa.
Aiemmin olin häätänyt Amway- ämmän.Rouva kehotti minua menemään ystäväni luokse kylään, että virkistyisin.
että voi vapaasti valita minun ja imurin välillä.ja eropaperit tuli!
Ei, kyllä purki kaupat.
Kun aikaa kuluu niin viisastuu. Koskaan ei kannata ostaa jotain ensimmäisenä ja varsinkaan "juuri nyt vain sinulle" tarjouksena.
Meilläkin kävi Kirby esittelijä. Tehokas imurihan se on ja varaosiakin saa netistä helposti. Mallia on valmistettu samalla konseptilla vuosikausia joka on harvinaista nykyään joka on hyvä asia kun varaosat käy samat edelleen vaikka olisi vanhakin laite.
Mutta hinta vain on hirvee.. sanoinkin esittelijäpojalle että olet kyllä taidokas esittelijä.. siitä 10 pistettä! Asiansa osaava ja jopa ystävällinen. Mutta pudota hinnasta nolla 0 pois niin sit jutellaan.. 😊
Matto oli puhdas ja patjasta lähti pölyt paremmin kuin käsin tamppaamalla, mutta ei noin julmettua hintaa.
Myöhemmin googletin kirbyjä ja huomasin että niitähän saa 700:lla $:lla uusia. Lisäksi voi ostaa vaikka osina netistä, eikä maksa kuin muutamia satasia.
Niinpä etsin käytettyä ja niitäkin löytyy 200-1000 e:lla.
Nyt itselläni on Kirby jonka ostin 100 e:lla ja hyvin toimii. Matosta lähtee karvat ja patjasta pölyt. Kannatan kierrätystä muutenkin..
Aqua Pro imuri meni mykäksi eikä kukaan Suomessa ota sitä korjattavaksi. Sinne meni kakstonnia!
Olipas täällä paljon kirjoituksia ihmisiltä, jotka on niin tottuneet asumaan p*skojensa keskellä, etteivät edes välitä siivota niitä. Itelläni on ollut useamman vuoden jo Kirby, mikä maksoi vähän päälle pari tonnia kun en halunnut mukaan kaikkea mahdollista, vain tarvitsemani osat. Perheessämme on kaksi lasta ja koira, lattioilla paksunukkaisia mattoja kuten olohuoneessa Super shaggy, joka on u-p-e-a, mutta tavallisella imurilla mahdoton puhdistaa 5cm pitkän nukan takia. On minulla kaapissa pikkuinen vanha Hooverikin, jota käytän pikasiivouksiin esim jokaisen ruokailun jälkeen vetäisen ruokapöydän ympäryksen, mainitsemieni lasten vuoksi. Se on kätevämpi ottaa kaapista pikaista imurointia varten, mutta ei vaan pysty mattoihin ja sen poistoilmassa on niin paljon pölyhiukkasia, että minuakin aivastuttaa, vaikken olekaan allerginen/astmaatikko. Kirbyn suodattimet on niin loistavat, pöly ei kuluta moottoria eikä palaudu ilmaan, pahaa hajua ei tule vaikka pölypussi olisi lähes täynnä. Joku väitti aiemmin tehokkaan tampparin tuhoavan matot. Meidän matot ei ainakaan ole menneet pilalle, päinvastoin vieraat ihmettelee usein miten uudenveroisen näköisenä meidän matot on pysyneet koirasta ja lapsista huolimatta! En vaihtaisi tavalliseen enää, ehkä Pro Aquaan tai vastaavaan vaihtaisin JOS joku perheestä kärsisi astmasta. Kirbyssä kehittämisen varaa olisi vielä siinä, että johto kelautuisi itse sisään eikä tarvitsis sitä käsin kieputtaa takasin paikalleen käytön jälkeen, ja se ääni. Tehon säädin olisi hyvä kuten Pro Aquassa, niin uskaltaisin imuroida verhotkin sillä ilman sukkahousua suulakkeen päällä. :D