Mies halusi ostaa kalliin imurin esittelijältä :(
Nyt meillä on sitten sellanen rotisko. Mua ihan itkettää. Mä ajattelin sitä koko esittelyä ihmeellisenä komiikkaesityksenä. Ajattelin, että no jopas on mulla tv-shop livenä kotona.
Lähtöhinta tolle masiinalle oli 3800, josta yli 1000 euroa lähti pois kyllä "hyvä tarjous vain teille".
Mä oon aina pitäny itteäni miestä enemmän sellaisena, joka ostaa mitä vaan kun tarpeeks hyvin yritetään myydä. Jostain syystä en sitten alkanu panemaan vastaan kun mies innostui. Aluksi sekin oli sitä mieltä, että on liian kallis.
No, nyt meillä on sitten arvokkaampi imuri kun moni muu asia tässä kodissa.
Ja me ei todellakaan olla mitään rikkaita. Mua hävetää, nolottaa ja itkettää koko asia. Ja noin hyvän imurin pitäs kestää "ainakin 50 vuotta". Juma, mä joudun kuuntelemaan tota meteliä ja kattelemaan tota ja siivoamaan sillä koko lopun ikäni! Ai niin. Eihän se ole vain imuri. Se on monitoimilaite... Huoh...
Kommentit (121)
että ylihygieenisistä olosuhteista juuri tulee sairaaksi, kun immuunijärjestelmä ei altistu bakteereille, vaan hyökkää vääriin kohteisiin esim. allergiat
Te ketkä sanotte, että meidän imuri makso vain 50e tai 200e, niin teidän imurin imutehoa ei voi verratakaan Kirbyn imutehoon!!!!!! Imuroikaapa omilla imureillanne se matto, taikka patjat ja niinkuin joku mainitsikin, että matosta tippui älytön määrä vielä hiekkaa sen jälkeen! Kirbyn jälkeen mattoon EI JÄÄ MITÄÄN! Uskokaa tai älkää. Ja patjoihin sama juttu. Miettikääpä miten täynnä ihohilsettä yms teidän patjanne ovat, vaikka kuinka jynssäisitte niitä omilla 50-200e imureillanne! Entäpä autonne penkit. Kirbyn jälkeen ne ovat PUHTAAT! Ja pölyn määrä asunnossa todellakin vähenee ihan hurjasti! Voin myös suositella kallista imuria nimeltä Pro Aqua. Ihan ehdottomia kapistuksia allergiaperheisiin etenkin!!!! Maksoi mitä maksoi. Eikö terveyden eteen kannata vähän satsata??? Jos se tavallinen siivooja käy viikottain siivoamassa, niin se ei saa niin puhdasta jälkeä edes matot ulkona tamppaamalla kuin jos imuroit itse ne vaikka Kirbyllä. Kova metelihän noista koneista lähtee, mutta pakostikin kun on niin tehokas imu! :D :D :D
juuri tällaisia ostajia nuo myyjät etsivätkin :)
Meillä Mielen imuri riittää aivan hyvin imurointiin eikä pölyn kanssa ole muutenkn ongelmia.
t. allergia- ja astmperhe
jotenkin hupaisaa (ja surullistakin), että ilmeisesti ihan nuoretkin uskovat noita myyntipuheita ja laittavat 2000-3000e imuriin.
eli ne kaikki pölyt ei tule teiltä
Jos miettii niin kyllähän keskuspölyimurikin maksaa, mut en kyllä keskuspölynimurin rinnalle ostaisi toista kallista.
Oletteko tietoisia halpojen marketti-imureiden kättäjät että imuroidessanne pölyä lentää siitä imurin päältä kokoajan huoneilmaan?
Toisin kuin keskuspölyimurissa taikka vesi-imureissa.
eikä ollut kovin vakuuttavaa... tosin esittelijä oli vissiin aloittelija. Ihan mukava poika tosin oli. Kun sanoin ettei osteta, niin esittelijä kertoi, että hänen pitää soittaa jollekin esimiehelle/tutorille tai vastaavalle ja minun piti sitten puhua puhelimessä tämän kanssa. Äijä oli todella rasittava, ei suostunut uskomaan kun sanoin etten osta enkä halua moista kapistusta, vaikka sillä tulisi miten puhdasta jälkeä ym. Puhutteli mua pikkurouvana ja kertoi vielä, että yhdestä kirbyn osasta saa koiralle kätevästi kuonokopan.
Te ketkä sanotte, että meidän imuri makso vain 50e tai 200e, niin teidän imurin imutehoa ei voi verratakaan Kirbyn imutehoon!!!!!! Imuroikaapa omilla imureillanne se matto, taikka patjat ja niinkuin joku mainitsikin, että matosta tippui älytön määrä vielä hiekkaa sen jälkeen! Kirbyn jälkeen mattoon EI JÄÄ MITÄÄN! Uskokaa tai älkää. Ja patjoihin sama juttu. Miettikääpä miten täynnä ihohilsettä yms teidän patjanne ovat, vaikka kuinka jynssäisitte niitä omilla 50-200e imureillanne! Entäpä autonne penkit. Kirbyn jälkeen ne ovat PUHTAAT! Ja pölyn määrä asunnossa todellakin vähenee ihan hurjasti!
Voin myös suositella kallista imuria nimeltä Pro Aqua.
Ihan ehdottomia kapistuksia allergiaperheisiin etenkin!!!!
Maksoi mitä maksoi. Eikö terveyden eteen kannata vähän satsata???
Jos se tavallinen siivooja käy viikottain siivoamassa, niin se ei saa niin puhdasta jälkeä edes matot ulkona tamppaamalla kuin jos imuroit itse ne vaikka Kirbyllä.
Kova metelihän noista koneista lähtee, mutta pakostikin kun on niin tehokas imu! :D :D :D
Käske miehesi lukea tämä ketju kokonaan alusta loppuun. Siinä selitetään hyvin, miten tuo kirby on täyttä huijausta.
http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/534416-ala-osta-kirby-imuri…
vähän jo nauratti se imuri, kas kun ei vielä tiskejä tiskannut ja vaihtanut vaippoja :-)
Ihan monitoimivempelehän se on, mutta tarviiko tavalliseen kotiin sellaista? Kauhean iso ja herranmunjee eihän nikitä kaikkia toimintojakaan tule käytettyä kuin joskus..sitten raahaat sitä rotiskoa ympäri kämppää...ja se hinta...
Vaikka olisi kuinka hyvä niin 3000 euroa imurista..hih ei ikinä :-))!
Jos miehesi on tosiaan niin ihastunut kirbyyn, mutta sinusta se on liian kallis, niin tehkää kopromissi. Palautatte osatmanne, ja ostatte vähän käytetyn huuto.net:stä 80% alennuksella.
http://www.huuto.net/kohteet/kirby-sentria-monitoimi-imuri/145049310
Tietysti kannattaa miettiä sitäkin, että miksi kirbyn ostaneet ihmiset haluavat luopua imurista muutaman käyttökerran jälkeen. Että onko se sitten kuitenkaan niin hyvä ostos...
Tuossakin on myyty 579 eurolla uudenveroinen kirby. Eli älkää nyt missään nimessä maksako mitään järjetöntä hintaa uudesta.
http://www.huuto.net/kohteet/kirby-g-series-imuri-ei-hv-sis-rahdin/1431…
Lux-imureita Hedengrenillä. On vissiin joku piällikkö tällä hetkellä jo.. Asuivat jo 20 vuotta sitten ihan helevetin hienossa rivarikämpässä Tikkurilassa, missä kyläilitiin kerran.. ja sitten kun muuttivat, niin jättivät kaikki kalusteet kämppään ja ostivat kaiken uutta, yhä uudelleen ja uudelleen.. Kun sitä rahnaa on, imurimyynnillä tienaa vissiin aika lailla kun hölmöt ostaa vaikkei tarviiskaan.
Kirby tuli taloon viikonloppuna. Esittelijä imuroi maton, sen jälkeen pesi ja ilmoitti sen olevan nyt puhtaampi kuin sänkymme. Itse käänsimme maton esittelijän lähdettyä ympäri ja "tamppasimme maton", hiekkaa ja hienoa tomua tuli, tuli ja tuli jatkuvasti vaikka aina välillä matto imuroitiin Kirbyllä uudellee. Eiköhän imurin myynti perustu aika pitkälle ihmisten shokki reaktioon, jonka esittelijä saa aikaan "töhnän" imemisellä esim tyynyistä ja patjoista. Esittelytilanteessa ilman vastuksena on paperipala, jonka aiheuttama vastus imuteholle ei varmaankaan vastaa suodatinpussin ja sen ympärille tulevan "avaruuspukukankaasta" valmistetun pussin aiheuttamaa vastusta.
heh ite myyjä täällä pistää parastaan =)..voit tulla meillekkin esittelee sitä laitetta, patjat kaipaisikin pesua..
MUTTA HULLU EN OLE =)...
Kirby tuli taloon viikonloppuna. Esittelijä imuroi maton, sen jälkeen pesi ja ilmoitti sen olevan nyt puhtaampi kuin sänkymme. Itse käänsimme maton esittelijän lähdettyä ympäri ja "tamppasimme maton", hiekkaa ja hienoa tomua tuli, tuli ja tuli jatkuvasti vaikka aina välillä matto imuroitiin Kirbyllä uudellee. Eiköhän imurin myynti perustu aika pitkälle ihmisten shokki reaktioon, jonka esittelijä saa aikaan "töhnän" imemisellä esim tyynyistä ja patjoista. Esittelytilanteessa ilman vastuksena on paperipala, jonka aiheuttama vastus imuteholle ei varmaankaan vastaa suodatinpussin ja sen ympärille tulevan "avaruuspukukankaasta" valmistetun pussin aiheuttamaa vastusta.
Meidän naapuri osti kirbyn ja sai matot rikki. Niillä oli lattialla kalliit ja hienot matot, joista jäi jäljelle suunnilleen loimet=(
Noh, nyt on kirby autotallissa, voin kysyä paljollako myy sen sulle ap.
Saat vastaavan imurin todella paljon halvemmalla!
Tuolla imurin hinnalla teillä kävisi siivooja pari vuotta joka toinen viikko, jos ottaa vähennyksen huomioon. Mä siis myöskin palauttaisin. Tuolla hinnallahan ostaisi jo huonomman autonkin.
En kauheasti uskalla vielä puhua Kirbyn puolesta, mutta todella hyvältä tuntuu ensikokeilujeni jälkeen.
SIIS SAISI AUTON!!! Mitä tekemistä autolla on siivouksen kanssa. Auto on tosin yksinkertaisempi, sillä pääsee vain eteenpäin ja pikkuisen taaksepäin. Autot ne vasta yliarvostettuja ovat.
Annas olla kun perinteisiin naisten töihin kehitetään kunnon laitteita, maksavat tietenkin, kun ovat kunnon laitteita, välittömästi ne ovat ylihintaisia, vaikkei kysymys ole edes mistään huippukovista rahoista. Minä ainakin aion arvostaa omaa siivoustyötäni ja aikaani jatkossa niin, että käytän kunnon työkaluja, mikäli niitä vain saa. Menkääpäs kirjoittelijat laskemaan rahassa jonkin tosiäijän työpaja lajissa kuin lajissa ja puhukaa vasta sitten työkalujen hinnoista. Sitäpaitsi, mikäli emme ole valmiita maksamaan kodinhoitovälineistämme mitään, ei niitä kiinnostu myöskään kukaan KEHITTÄMÄÄN.
Tuolla imurin hinnalla teillä kävisi siivooja pari vuotta joka toinen viikko, jos ottaa vähennyksen huomioon. Mä siis myöskin palauttaisin. Tuolla hinnallahan ostaisi jo huonomman autonkin.
En kauheasti uskalla vielä puhua Kirbyn puolesta, mutta todella hyvältä tuntuu ensikokeilujeni jälkeen.
SIIS SAISI AUTON!!! Mitä tekemistä autolla on siivouksen kanssa. Auto on tosin yksinkertaisempi, sillä pääsee vain eteenpäin ja pikkuisen taaksepäin. Autot ne vasta yliarvostettuja ovat.
Annas olla kun perinteisiin naisten töihin kehitetään kunnon laitteita, maksavat tietenkin, kun ovat kunnon laitteita, välittömästi ne ovat ylihintaisia, vaikkei kysymys ole edes mistään huippukovista rahoista. Minä ainakin aion arvostaa omaa siivoustyötäni ja aikaani jatkossa niin, että käytän kunnon työkaluja, mikäli niitä vain saa. Menkääpäs kirjoittelijat laskemaan rahassa jonkin tosiäijän työpaja lajissa kuin lajissa ja puhukaa vasta sitten työkalujen hinnoista. Sitäpaitsi, mikäli emme ole valmiita maksamaan kodinhoitovälineistämme mitään, ei niitä kiinnostu myöskään kukaan KEHITTÄMÄÄN.
imuri.
Meni 80+ faijaltani eurot ja markat sekaisin. Purimme kaupan. Siis me lapset.
Mikään imuri kotikäyttöön ei voi oikeasti maksaa noin paljon. Purkakaa kauppa!
Tai tamppaus osa. Ja saatiin vanhempi imuri mukana voi imuroida autoja.