Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN ELOKUU

02.08.2010 |

Kuukausi vaihtunut..aloitan uuden pinon uudelle kuulle!

Pitkiä jorinoita en nyt ehdi kirjoitella, täytyy ennättää töihin!!!!:(

Jospa elokuu toisi paljon plussia!!!!!

-leja

Kommentit (154)

81/154 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihan se 6 testia nyt paha ole :D

itesta tuntuu, kun noita testeja hakenut et mitenhaan ne kaupois rupee jo katteleen ku aina sama akka ostamassa testeja :D

ihanaa taal ulkomailla ku testeja myydaan ihan muissakin kaupoissa ku apteekeissa, kemppari tyylisissa ja ruokakaupoissa jne..ja yleensa sielta loytyy aina kaikkein parhaimmistoa viela!

ja vaikka plussattu on niin silti oottelen viel menkkoja ja ensi viikolla sitten uusi testi :S

Oikeesti mun on nyt pakko kysya...olen nyt vasta lopettamassa tupakointia (VASTA)...kaupassa sanottiin laastareista, etta parempi niita on perseelle latkia kuin hengittaa sita savua, jossa on kaikkea shittii....tietysti tahtoisin kerrasta posauttaa ja lopettaa, mutta mutta...pelkaanpa sita ylenmaaraista stressia ja miten se mahdollisesti vaikuttaa..varsinkin kun itse olen mahastressaaja. ekan lapsen kohdalla lopetin kuin seinaan....hitsi kun viela muistais et miten kummassa onnistuin?ilman mitaan korvaushoitoa?!

Ja toinen, nyt pitaisi aloittaa taas salilla kaynti kun lapset ovat koulussa...ihan rennosti alotellaan kyl, kamala kun kaikki asiat vaan taas mietityttaa :( no onneks mies on tukemassa ja on ahkerasti googletellut itselleen kaikenmaailman tietoa ruuista lahtien :D

82/154 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se siitä sitten.

kp1/??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/154 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
84/154 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venni täällä taas tauon jälkeen. oli ovistikkuja, bongasin 2 melkein samaa viivaa, yritystä oli sitä ennen päivä ennen ja sitten 2.5 päivää jälkeen. nyt mietin onko ees mikääm mahdollista. ja mietin tosissaan, että miten oon voinut 2 lasta saada, kun tää on niin vaikeaa? vai onko se se ikä 34???

-venni kp 28/31 ja yk 9

Vierailija
85/154 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon pohtinut ihan samaa kuin sinä...oikeastaan pohdin jo kuopuksen kohdalla, jota yritettiin yli vuosi ennen kuin tärppäsi. Silloinkin oli ovis hyödynnetty monen monta kertaa mutta ilman tulosta. Ikää oli silloin 33. Nyt ikää on vielä 4 vuotta enemmän, joten tuskin homma tästä helpottuu:( No, surkuttelujen jälkeen olen aina todennut, että onneksi on kuitenkin 2 ihanaa lasta suotu, sekin on jo paljon;) Kuinka pian sulla on edelliset saanu alkunsa? Tsemppiä yritykseen! Samoin muille ja onnittelut plussanneille, hienoa, että teitäkin löytyy!!!T.Wilpuri kp15/27-29 yk4

Vierailija
86/154 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se täti kurvasi tännekin kesäloman lopuksi. Kp 28 vaihtui eilen kp ykköseksi.

Tsemppiä muille, joilla vielä tässä kierrossa mahiksia. Kyllä nyt tälle kuulle plussia tarvittaisi lisää!

Mun täytyis nyt saada tuo isäntä vakavaan keskusteluun tästä vauva-asiasta. Että siis yrittääkö vai luovuttaako. Jos yritetään, olis varmaan kätevä koittaa ovistestejä. Epäilen vahvasti, että mahdanko ovuloida ollenkaan. Jos taas luovutetaan, pitäisi äkkiä keksiä päähäni jotain muita korvaavia ajatuksia, ennenkuin sekoan...

87/154 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttääkö kukaan? tekeekö viivanpaikkaa?

Tein eilen kp1 testin, ihan mielenkiinnolla ja kappas, viivanpaikkahan se ilmestyi. Samoin teki ennen menkkoja wondfon testi..vaikka asiakaspalvelussa väittivät ettei tee.

Mietin vaan että alanko jo näkemään omiani vai mitä.. Vai onko joku hipaissut, mutta ei ole kiinnittynyt..

Vierailija
88/154 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymoosa: just noilla kyseisillä testeillä testasin tässä kierrossa. Pari kertaa tuli selvästi lukuajan ulkopuolella harmaa viiva. Lukuajan sisällä tuli joka kerta vain sellainen vaaleanharmaa painauma, jota ei kyl viivaksi voi sanoa. Mun mielestä nuo on aika luotettavia liuskatesteiksi, kunhan muistaa lukea ne lukuajan sisään.

Eli tätiä odotellessa täällä. Onnea plussasta ulkolaiset!

Koralli kp 27/25-28 dpo 13 yk7

Vierailija
89/154 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Bakteeri ja mymoosa. :(

Kiitos tsempeistä nila! :) Saisihan tässä jo jotain tapahtua...

Alavatsa edelleen turvoksissa... Farkut ihan kiristää vatsan kohdalta. Olen tosiaan pärjännyt pääasiassa Panadolilla, eilen illalla piti ottaa puolikas Miranax että pystyi nukkumaan. Eilen oli ehkä pahin kipupäivä (pyörrytti ja sattui mahaan, eikä ruoka mennyt tuon takia alas), tänään taas ei kipuillut kun aamulla ja päivällä, nyt ei juuri yhtään. Erittyyköhän aamulla enemmän sitten jotain hormoonia kun yleensä kivut ovat pahimmat aamulla ja aamupäivällä? Kivut eivät ole siis kokonaan kadonneet. :/ Mutta kyllä ihan pärjää näiden kanssa (vaikkei tämä kivaa olekaan..).

Olen alkanut ottamaan vitamiineja: D-vitamiinia 25 mg, Bevi-tabsia (sisältää b-vitamiineja ja foolihappoa, imeytyy hitaasti), sinkkiä, e-vitamiinia. Kun en voi syödä kalaa (allerginen), niin homeopaatti sanoi että voi syödä vaikka avokadon päivässä, että saa niitä hyviä rasvoja. Niitä nyt olen yrittänyt syödä vaikka ovat aika tyyriitä. Ja Becelin vaihdoin Kultarypsi-margariiniin kun siinä on niitä Omegoita. Että eiköhän noiden pitäisi riittää. Tuli vielä mieleen, että tuo Pulsatilla voi auttaa kiinnittymiseen. Joten katsotaas nyt miten käy.

Aurinkoista viikonloppua! :)

Kp 22/n.27

90/154 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun molempiin testeihin tuli ajan sisällä. En mä roskisviivoista niinkään (ellei ois ihan selvä värillinen).. tossa wondfon testissäkään ei tarvinnu silmät sirrissä tihrustaa.

Eihän niillä silleen enää väliä ole, mietin vain näinkö omiani. Ja kun on kivuliaammat menkat kuin ennen..

Postissa odottais mua pakkaus digiovistestei.. en tosin testaile niillä ennenkuin olen liuskaan saanut tasavahvaa viivaa.

91/154 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli meil eilen ainakin viela testi pysynyt plussana, on vaan niin inhottavia masukipuja ollu jo kohta yli viikon. Eilen oli pakko kertoa aidille, ei vaan pystynyt pitamaan omia huoliaan taas sisalla ja helpotti aivan alyttomasti.

Onneksti mahakivut ei ole sellaisia kuin silloin oli keskenmenossa (tuoreessa muistissa), se oli ihan kuin ois synnyttanyt niin jarkyttavaa.

Toivottavasti saatas lisaa plussia tallekuulle, jotenkin hieman yksinainen olo tuolla :P kuikuilla et jhaa...ei taal olekkaan viel toukokuulaisia joille vois marmattaa

Vierailija
92/154 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei näy eikä kuuluu, vaikka kp 33 jo menossa! Ärsyttää ihan hirveesti!!! Eilen tein vielä testin ja ihan puhdasta negaa näytti, eli ei mitään mahdollisuuksia, että olisin raskaana. Eikä ole ollut minkäälaisia oireita...

Vihdoinkin sain varattua ajan gynelle ja pyydän samalla reseptin klomifeeniä varten. Olen samaa mieltä Vennin ja Wilpurin kanssa, että kyllä tämä ikä taitaa jo vaikuttaa tahan raskautumiseen. Ei tapahdu mitään, vaikka oviksen bongaa :( Biologinen kello senkun tikittää. Olen pahoillani purkauksesta..

Onnea Ulkolaisille plussasta ja pahoittelut niille, joille täti tuli kylään!

Toivotaan lisää plussatuulia!

Vierailija
93/154 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiliina: Purkaudu vaan täällä, sitähän varten tämä on. :) Ei siinä mitään. Mulla on vähän samat ajatukset tämän iän (36v.) ja raskautumisen vaikeuden kanssa. Alla tästä lisää.

Joo... Tänä aamuna olin sitten kaksin kerroin kivusta vessassa... :( Vatsa meni sekaisin ja meinasin oksentaa, pyörrytti ja hikeä pukkasi. Sitten kun sain otettua tyhjään vatsaan Panadolin, niin se auttoi ja otin sitten toisen Panadolin vielä myöhemmin. Kaipa tuo homeopaattinen lääke ensin pahentaa oireita ja sitten helpottaa..? Näin olen ainakin kuullut. Nyt rinnatkin turvoksissa ja arat. Mutta se voi olla ihan normaaliakin.Vähän taas luulen, että menkat alkaa kohta kun tulee jo vaaleanruskeaa tuhrua.. :/ Ja nyt on vasta kp 24! Ja ovis tapahtui luultavasti kp 17. Häh...?!? Luteaalivaiheessa on selvästi jotain häikkää. Mutta tästä siis suivaantuneena tilasin tänään ajan lapsettomuuteen erikoistuneelle Gynekologille ja aika on jo huomenna (vaikka rahat on kohta finito tämän jatkuvan lääkärissä käynnin vuoksi). En jaksa enää tätä epätietoisuutta. :( Ajattelin pyytää Teroluteja tähän, jos nyt vihdoinkin ne saisin. Mullahan on tuo endon hoito vielä kesken noilla homeopaattisilla lääkkeillä, mutta en vaan jaksa enää odottaa, vaan halua että jotain konkreettista alkaa tapahtumaan. Kyllä kypsyttää kun kierto vaan koko ajan lyhenee, mutta ovis pysyy samassa tai vaan siirtyy ja luteaalivaihe on lyhyt. :/ Näin...

Kp 24/n.27

Vierailija
94/154 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 1, joten niissä fiiliksissä...

2poj@näiti: hieno homma, että sait ajan asiaan perehtyneelle gynelle. Toivottavasti nyt asiat lähtisivät etenemään, olette niin kauan jo yrittäneet!

Peppiliinallekin tsemppiä gynekäyntiin. Toivottavasti saat clomit ja niistä apua. Mullahan on nyt kaksi clomikiertoa takana. Ekassa oli ehkä jotain kiinnittymisyritystä, tässä toisessa ei tainnut olla,ku kaikki testit oli negoja. Pari kiertoa vielä siis toivoa. Juniori tuli aikanaan just neljännestä clomikierrosta. Jos ei clomeilla tärppää, niin sit en tiiä mitä tehdään. Ei oltu kyl ajateltu muita hoitoja. Joten ehkä sit pidetään clomeista vähän taukoa ja sit ehkä kokeillaan niitä vielä uudestaan, jos vaan gyne on sitä mieltä.

Koralli kp 1/25-28 yk8

95/154 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vissiin runsaat ja kivuliaat menkat olla takana päin.. Jospa sais mielen mukaan uuteen kiertoon.

Täällä ei toivoakaan, että sais clomeja ennenkuin on vuosi takana aktiivista yrittämistä. Ajattelin silti mennä ruinaamaan jo ens vuoden alussa jos ei ole tärpännyt.

Toisaalta vois enemmän keskittyä nyt tuohon painon pudotukseen ja siinä sivussa vain harrastaa suojaamatonta seksiä, pilsuja kun en takas ota.

Vierailija
96/154 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Täällä ollaan jo paremmalla mielellä ja kiitos tsempeistä 2poj@näitille ja Korallille!! Ihana kun joku siellä jaksaa lukea ja ymmärtää mitä käyn läpi..

2poj@anäiti: Kuulostaa tosi rankoilta nuo sinun kivut ja mene ihmeessä käymään siellä gynelle. Onneksi sain myös varattua sen ajan ja ensi viikolla menen myös lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle. Toivottavasti saadaan sieltä apua!

Koralli: Meilläkään ei tärpännyt clomien kanssa heti ensimmäisestä kierrosta esikoisen kanssa, joten yritän varautua henkiseesti myös tähän. Olen miettinyt ihan samaa, että mitä jos vauvaa ei ala kuulumaan.. mitä sitten? Muita hoitoja? Luulen, että meillä jää yritykset siihen, ja tosiaan onhan noita muksuja jo kaksi :)

Tsemppiä ja jaksamista arkeen!!

Peppiliina kp 1/28-34, yk 5

Vierailija
97/154 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tässä kävi, että täti punainen tuli kylään ja kp vaihtui ykköseksi lauantaina. Voi pöh. Toisaalta olisinkin ollut tosi yllättynyt jo kertalaakista olis tärpännyt (vaikka kakkonen niin tekikin). No, ei se mitään. Eipähän tarvitse ensi viikonlopun juhlissa olla kuivin suin ;)

Onnea Ulkolaisille plussasta!! :)

Ja muille tasapuolisesti lycka till!

-k- kp 3/28, yk2

Vierailija
98/154 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut heti alkuun plussanneelle! Ja pahoittelut täti punaisen vieraaksi saaneille, meitä onkin aika monta alkukiertolaista. Täällä kierto vaihtui viime torstaina, eli nyt taitaapi olla kp 5. Kauhean pettynyt en ole, koska mitään raskauteen viittaavaa oiretta ei ollut. Kunhan loppuu tämä vuoto, niin uuteen yritykseen vaan :)

Jospa tänään menisi illalla katsomaan, näkyisikö jo sienen alkuja, sen verran on sadellut! Oletteko kertoneet muuten monelle kaverille/sukulaiselle toiveesta ja yrityksestä kolmannesta lapsesta? Me ollaan pidetty asia täysin omanamme. Mies meni silloin aikoinaan kertomaan kakkosen yrityksestä, ja voi sitä vatsan seudun tuijottelua...

Mukavaa alkusyksyistä viikkoa!

Vierailija
99/154 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppejä ja haleja kaikille hurrjan paljon!!!

Ja sitähän varten tämä palsta on, että täällä voi kanssa sisarille purkautua, jos ei muille voi... Meillä ainakaan kukaan muu ei mun ja miehen lisäksi tiedä tästä meidän kolmos"projektista", niin on ihanaa että täällä voi käydä mieltänsä purkamassa, kun ei kaikkea aina viitti miehen niskoillekaan kaataa..

Mä olen myös miettiny gynellä käyntiä, ku kierto on menny aivan persiilleen evra-laastarin jälkeen. Viimeisin kierto oli vain 18!!!!!päivää.

Ja kyllä kai se ikäkin(kohta 33) tekee jo tepposia... Mulla evran lopetuksesta nyt 4kk, mut ku on ollu niin lyhkäsiä kiertoja niin yk on jo 6..:( Vaikuttaneeko laastarin pirulaiset vielä elimistössä.. Ajattelin että parin kk:n kuluttua soitan yksityiselle gynelle jos ei oo mitään ennen sitä tapahtunu...

Olipahan tämäkin purkaus...

Voimia ja PLUSSIA kaikille!!!!!!

Vierailija
100/154 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä alkukierrossa olevia on tosiaan ihan mukavasti näin elokuun lopulla, eli toivotaan, että toukokuisiin mahdollisimman moni pääsisi! Kiitos leja haleista ja tsempeistä! Ihanaa tosiaan, että täällä saa purkautua, koska miehelle en jostais syystä halua aina vuodattaa.

Olen kertonut yhdelle ystävälle, joka paljasti olevansa samassa tilanteessa, mutta heillä yritysta jo vuosi takana. Muille en halua missään nimessä asiasta puhua, koska tuntuu vielä niin kaukaiselta haaveelta. Toivotaan kuitenkin, että haave toteutuu ja uutisen pääsisi vielä kertomaan. Tosi paljon ystävät ja tuttavat ovat nyt raskaana ja vasta synnyttäneitä, eli kuume vaan kasvaa :))

Hyvää työviikkoa kaikille!