KOLMOSTEN ELOKUU
Kuukausi vaihtunut..aloitan uuden pinon uudelle kuulle!
Pitkiä jorinoita en nyt ehdi kirjoitella, täytyy ennättää töihin!!!!:(
Jospa elokuu toisi paljon plussia!!!!!
-leja
Kommentit (154)
Voimia Rumpali,en voi kuin kuvitella miltä sinusta tuntuu. Tilfe,kyllä tuo minustakin plussalta vaikuttaa,toivottavasti se pian vahvistuu.
Eilen tajusin,että on piinaviikon puoliväli ja siitä alkoi ajan matelu. Oireita ei oikein ole,muuta kuin hillitön väsymys,mielialan vaihtelut ja alituinen syöminen. Harmi vain kuin jokainen näistä selittyy vain liian lyhyillä yöunilla,joita olen viime aikoina joutunut harrastamaan. Toivo plussasta kyllä elää,koska ovis päästiin varmasti hyödyntämääm tässä kierrossa,mutta...no se nähdään viikonlopun/alkuviikon aikana. Lauantaina ajattelin testata,koska silloin on kaverin polttarit,tietää sitten miten niitä juhlistaa.
Otra 24/26-30
plussa!! Tänään tein taas uuden (GB:llä) ja näytti hieman vahvempaa plussaa kun tuo eilinen. Perjantaina olisi virallisesti tädin kyläilypäivä ja silloin teen viimeisen testin ja koitan luottaa siihen. Olo on todella epätodellinen, mutta tosi onnellinen. Täytyy vaan toivoa, että kaikki sujuu hyvin. Mies ei meinaa pysyä housuissaan =) Hänelle tämän on ensimmäinen "raskaus" =)) Tulen kertomaan pe jälkeen missä mennään.
Otra: Sulla alkaa olla myös jännät ajat kohillaan, toivotaan sulle plussaa!!
Kaikille muillekin hirmuisesti tsemppiä ja onnea plussajahtiin!!!
Tife 26/28
Voiahalit rumpalille!
Täällä on nyt täti selätetty ja odotukset jo kovasti ensi viikon tärppipäivissä :)
Harmikseni nyt vaan meinaa flunssa pukata päälle. Toivotavasti ei kovin kamala tule, sillä olen huomannut sen, että jos olen kovin kipeä niin ovis jää tulematta :/ Onko muut huomanneet saman? Ovista en kyllä ole koskaan tikuttanut, sillä luulen tuntevani sen... (Limat ja kivut, yäk)
nila yk2, 5/28
Onko tuo kp15 nyt sitten ovis+ jos tuo kp10 ei vielä ihan ollut? Digitestit on edelleen negaa..
Mymoosa, kyllä musta näyttää ovisplussalta mutta mä en mikään asiantuntija noiden ovistestien kanssa ole...Onko noi sun testit apteekista vai netin kautta tilattuja?
Mä kaipailisin myös ovistestejä tän sekaisin menneen kiertoni takia...Kertokaas nyt joku, saako marketeista(esim.Prisma) ovistestejä?!? Onko ne halvempia kuin apteekista ostettavat? Koralli, sä voisit tietää, meidän tietotoimisto;)
Täällä täti poistuu pikkuhiljaa ja viikon päästä ois ehkä ovis lähellä, jos mennään normikierron mukaan...toivottavasti mennään niin saatais hyödynnettyäkin se!
T.Wilpuri kp5/27? yk5
fertestin liuskoja. Niitä kai saa iha prismastakin? Nuo mun on wondfon testejä, halpa-testiltä tilattu ja en suosittele.
mymoosa: jopas nuo on epäselviä testejä nuo wondfot..kyllähän tuo taas plussalta näyttää. Mut jos digi näyttää nega, niin en sit tiiä voiko tuohonkaan luottaa. :( Onpa harmi, että on tuollaista arpomista tuo tulos.
Wilpuri: en ole apteekista tainnu ovistestejä vuosiin enää ostaa, joten niiden hintatasosta en tiedä. Mulla on itellä käytössä sellainen ehkäisytietokone Persona, jota ei suomesta saa enää ostettua. Tikkuja kyl saa. Käytän tuota väärinpäin eli ovista metsästämään. Lisäksi olen ostanut marketeista ovistikkuja.
Prisman Fertestit on ollu hyviä ovistestejä.Mut nyt tähän kiertoon ku olin hakemas niitä, niin eipä niitä enää ollut..joku muukin toisella palstalla sanoi samaa, eli en tiedä onko ne nyt poistumassa markkinoilta. Tilalla oli Pregcheckin ovistestejä ja niitä kokeilin nyt tässä kierrossa ja hyvin toimivat nekin eli omasta puolestani voin niitä ainakin suositella.
Eilen sain just ovisplussan bongattua noilla pregcheckeillä, tänään näytti jo negaa, joten ovis lienee tänään. Sopivan tuntuisia oviskipujakin on ollut. Tänään pitäs vielä miehen kans varmistella ja sit alkaakin taas piinailu.
Tifelle onnittelut plussasta! ?
Rumpalille voimahalit ?
Koralli kp 12/n.26 dpo 0 yk 8
Muutamaan päivään en ole kirjoitellut, mutta paljon täällä on tapahtunut! Ihana kun meidän pino on taas aktiivisesti mukana!!
Voimahalit rumpalille!
Kävin eilen sit gynegologilla ja sieltä en saanut mitään apua tilanteeseen. Minulla siis todettu vuonna -99 monirakkulaiset munasarjat, eli munasarjat toimivat huonosti JOS ollenkaan. Selitin lääkärille, että ollaan yritetty raskautta (tosin vasta 5kk) ja ensimmäinen lapsi sai alkunsa clomifenillä. Lääkäri nyökkäili ja hymyili kauniisti: "kyllä". Siinä oli hänen vastauksensa meidän ongelmaan. Reissu oli niiiiiiin turha ja kevensi lompakkoa 100 eurolla!! Tunnusteli ja teki pikaisen ultratutkimuksen ja se oli siinä. Käski hakeutua lapsettomuusklinikalle, jos raskautta ei ala kuulua! Jos olisin tiennyt, en olisi mennyt ollenkaan! Anteeksi tämä purkautuminen! Melkein nauroi koko asialle... En siis saanut clomifeniä ja samalla arpomisella jatketaan. Ultrassa ei kuulemma näkynyt merkkejä ovulaatiosta, eli en siis ovuloi tässä kierrossa :(
Ovistikuista: Olen käyttänyt David-merkkisiä ovulaatiotikkuja, enkä ole saanut yhtä vahvaa viivaa kuin testiviiva, mutta CB vahvisti plussaksi. Ovat edullisia ja ilmeisesti toimivat ihan ok. Tilasin raskauskeiju- sivuilta, tulee nopeasti ja huomaamattomasti suoraan kotiin!
Onnea kaikille oviksen bonganneille! Onnea Tifelle plussasta!!! :))
Peppiliina kp 11 28/34, yk 5
ehkä ne onkin digit jotka ovat nyt väärässä, mistä tuota tietää.
Ehkä vain luotettava omaan kroppaansa, nippaillut ovismaisesti silloin kp11-12.
nuo testit kuulema antaa ovis+ jälkeen negaa ja menkkoja kohti viiva tummuu, muttei kuitenkaan ihan plussaan asti. Kun kp9 ja kp11 on ihan selvästi negoja ja ovat kyllä muutkin tähän asti..
Tyhmä kun on. pitäis lopettaa heti sen plussan jälkeen.
Kiitos kaikille ovistesti vastauksista!!! Taidan marssia huomenna sinne Prismaan niin ehtis saada ne jo tässä kierrossa käyttöön!
On tosiaan kiva, kun täällä on porukka käynyt ahkerasti kirjoittelemassa. Syyskuuta jo mennään mutta eipä tuo tahtia haittaa, vaikka elokuun pino onkin;)
Peppiliina, mua kyllä ottais myös aika rankasti päähän tollanen reissu. Keksin monta muutakin parempaa käyttöä 100 eurolle kuin turha gynellä käynti! Mäkin olen harkinnut gynellä käyntiä noiden tiputtelujen ja epäsäännöllisyyden vuoksi mutta en ole saanut aikaiseksi...jos nyt pari kiertoa katselis...T.Wilpuri kp5/27?
kyllä se nyt on uskottava, tänään tein viimeisen testin digitaalisella Clearbluen testilla ja tulos raskaana. Toivotaan että kaveri pysyy matkassa loppuun asti.
Ehkä kohta uskaltaudun tuonne odotuspuolelle ja toivon saavani teistä seuraa pian! Kovasti voimia ja tsemmppiä kaikille!!!
Tife
Jättisuuret onnittelut sulle,ihanaa kun plussia tulee.
Itse testasin aamulla negan. Tämä ei kyllä vielä masentanut koska tätiä voin huoletta odottaa alkuviikkoon asti. Testasin kuitenkin jo nyt,koska huomenna on kaverin polttarit ja halusin tietää miten niitä juhlistaa. Onneks niistä ei hirveät ryyppyjuhlat ole tulossa,koska porukassa on kaksi raskaana olevaa. Päivän lupasin ajaa ja illalla saunassa ehkä pari otan. Sanotaanhan lapsen olevan suojassa alkoholilta tässä vaiheessa. Mitäs mieltä olette,uskaltaako? Olis varmaan liian huomiota herättävää,jos aivan täysin olisin ilman.
Otra kp26/26-30
Phoittelut Peppiliina ettei lääkrikäynnistä ollut apua. :(
Paljon onnea Tife! :)
Kirje Kätilöopistolta tuli tänään... En pääse julkiselle puolelle tutkimuksiin. :( Kun on jo kaksi biologista lasta. "Julkisella sektorilla ei ole ei ole mahdollisuuksia enää antaa lapsettomuustutkimuksia tai hoitoja, vertaa ns. hoitotakuu". Ainoa mahdollisuus on siis hakeutua yksityiselle. Ja endometrioosin tilanne on muka sikäli hyvä, että 01/2010 endo on operoitu (no joo..). Ja tätä en ymmärrä: " Lähetteen mukaan leikkauksen jälkeen kipuvaivat olleet vähäisempinä. Näin ollen endometrioosinkaan vuoksi ei tarvita tänne uutta käyntiä". Kun nimittäin lähetteen lähettävälle gynekologille sanoin, että pari kuukautta leikkauksen jälkeen kivut olivat ihan ok, mutta nyt kun siitä on yli puoli vuotta, niin kivut ovat palanneet... Mitä ihmettä oikein ajatteli ?! Kyllä mielestäni sanoin tuon ihan selvällä suomen kielellä... Kyllä pistää vihaksi. Yksityisellekään en aio mennä noihin kolmeen verikokeeseen (2 kilpirauhaskoetta ja prolaktiini), koska maksavat liki 50e/kpl. :0 Lähete Kättäriltä siis palautettiin. Voi perskekkeles sentään!! No, täytyy nyt miettiä mitä tässä oikein tekee.
Kipeänä edelleen. :/
Kp 5/27-31
Rumpali: Tsemppiä sinulle! :)
Tilfe: Kyllä se plussalta näyttää. Varovaiset onnittelut! :)
ON: Itsellä on vielä jonkin verran kipeä olo, kurkku on kipeänä ja muutenkin hieman hutera olo. :/ Ja lapset ovat olleet koko viikon kipeänä.
Kävin maanantaina taas homeopaatilla: sain jotain magnesiumpohjaista lääkettä tällä kertaa. Sitä pitää ottaa 4 vkoa. Jos nyt oikein ymmärsin, niin edellinen homeopaattinen lääke (pulsatilla) oli vaikuttanut positiivisella tavalla kiertoon: kierto piteni ja luteaalivaihe myös. Mutta saa nyt nähdä miten pitkä tästä kierrosta tulee.
Mutta sellaista.
Hyvää syyskuun alkua! :)
Kp 3/27-31, yk?? (3 v. yritystä)