Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN ELOKUU

02.08.2010 |

Kuukausi vaihtunut..aloitan uuden pinon uudelle kuulle!

Pitkiä jorinoita en nyt ehdi kirjoitella, täytyy ennättää töihin!!!!:(

Jospa elokuu toisi paljon plussia!!!!!

-leja

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan opiskelut ensi viikolla (työn ohella), joten nyt pitäisi saada itseään niskasta kiinni ja alkaa kirjoittelemaan kehityssuunnitelmaa. Täällä vain lueskelen ja kirjoittelen teille :)

Menossa dpo 8 ja vielä en ole havaitsevinani minkäänlaisia oireita. Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta tiedättehän minkälaista se on. Tunteet taas ailahtelevat, mutta raskautta toivon edelleen hyvin hartaasti. Raskaus alkaa jos alkaa..

Testaamista olen myös miettinyt, ja hätähousu kun olen ajattelin testailla viimeistään ensiviikon keskiviikkona dpo 12. Toivottavasti maltan sinne asti.

Koralli: taas mennään aika lailla samoissa, joten tsemppiä testailuun. Joko olet aloittanut testaamisen?

2poj@näiti: venytellä pitäisi todellaki. Minulle suositeltiin joogaa. Olin aina ajatellut, että se ei sopisi kiireisen ihmisen elämäntyyliin, mutta kokeiltuani olin yllättynyt sen vaikutuksista. Luin jostakin, että "jomotukset" voivat olla munasolun "kypsymiskipuja", joten hyvin ovis voi olla vielä edessäpäin. Minulla oli näitä "kipuja" tässä kierrossa muistaakseni kp 14-15, joten luulin että ovulaatio oli, mutta sainkin ovisplussan vasta kp 18 :) Tuo ajoittaminen onkin sitten toinen juttu. Meillä haasteena myös ajoittaa "tärkeitä päiviä", kun mies viikot pois. Kesällä oli helpompaa, mutta nyt molemmat ovat töissä ja ajoittaminen hankalaa. Saa nähdä miten syksyllä käy, jos nyt ei tärppää!

Hyvää viikonloppua ja ilmoitelkaa itsestänne!

Plussatuulia PALJON tähän pinoon!!!!! ++++++++

Peppiliina yk 4, kp 25/28-?, dpo 8

62/154 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut rumpalille :( meni kesken miten tahansa, se on aina yhta karmivaa!

Itsella jo kaksi perakkaista takana ja on ollut kaikille rankkaa, jopa miehelle joka kysyi "et mita me aina tehdaan vaarin"

Menkkojen pitas alkaa reilun viikonpaasta ja oviksesta asti ollut valilla kamalia menkkakipuja oikealla puolella :( tuntuu et joka vessareissun yhteydessa saa kurkkia et mita poksyihin valunnut :P

Nyt olen kuitenkin yrittanyt kovasti olla ressaamatta mitaan, olen sellainen aamustressi ihminen ettei mitaan rajaa, ja mina stressaan mahaan AINA! sellainen sama tunne jos vaikka myohassa toista et voi ei voi ei kiire kiire kiire vaikkei nain olisikaan :)

Lapset aloittaa koulun justiinsa...sniff...ja mamman pienokainen (6v) menee nyt ekalle luokalle, aivan kamalaa miten ne kasvaa niin nopsaa. uhkasin heita jo valkopyykki ohjelmalla et saan ne kutistettua taas pieniksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenhän ovispplussa sitten tuli tikkuun. Ei olisi pitänyt hätäillä sen asian kanssa.. Mutta muutaman kierron ajan ovisplsusa on tullut kp 14, joten sen takia sitten touhutkin aloitettiin liian aikaisin. Eipä tullut otettua huomiooon sitä että ovis VOI tulla myöhemminkin. No, ovisplussa tuli eilen hyödynnettyä, mutta nyt tämän viikon "puuhailusaldo" on täynnä; tänään olisi pitänyt varmaan vielä varmistaa, mutta ei enää jaksa (ja mies on joutunut herämään tällä viikolla joka päivä klo 5.30, eikä siis hänkään jaksa). On ihan liikaakin tällä viikolla tullut puuhailtua. Epäilen siis vaan että onko siittöitä ollut enää tässä viimeisessä puuhailussa ollut tarpeeksi. Mutta eipä auta kun taas vaan odottaa.

Mutta ovisplussa löydetty joka tapauksessa. :) Ja onneksi sattui lauantaille. :))

Kp 17/n.27

Vierailija
64/154 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut ovisplussasta 2poj@näiti! Ja hyvä, että saitte hyödynnettyä!

peppiliina: juu olen testannut jo. Hommasin tähän kiertoon poikkeuksellisesti niitä halpoja herkkiä nettiliuskoja niin alotin testaamisenkin varhain. Tänään on dpo 8 mut ei näkyny mitään haamuntynkääkän testissä. Mulla on dpo 10 yleensä näkynyt ekat haamut (tosin jollain clearbluella tai vastaavalla), joten en tiedä olisiko tuolla herkällä liuskalla pitäny jo näkyä jotain. Mut ootan nyt tuohon dpo 10 kumminkin vielä. Jos silloin ei näy mitään, niin taitaa toivo olla tämän kierron osalta mennyttä. Hieman toivo alkaa nyt jo hiipua, vaikka mulla mukamas oli jotain tuntemuksiakin, mutta ehkä ne johtuu sit noista lugeista.

Mä palaan hoitovapaalta töihin huomenna. Esikoinen aloittaa kans eskarissa.Mies jätti onneks pari viikkoa lomaa tähän, niin pehmentää tuota eskarinkin alkua, ettei tarvii nii pitkiä päiviä olla heti. Juniori pitäs kans totuttaa täs paris viikos pikkuhiljaa hoitopaikkaan. Mies tekee onneks senkin. Mulle on niin kova paikka laittaa tuo juniori hoitoon, että varmaan vollottaisin siellä hoitopaikan ovella.

Mä niin toivoin, että olisin voinu mennä salaperäisesti hymyillen takaisin töihin, mutta ei nyt näytä siltä..

Plussatuulia kaikille!

Koralli kp 22/n. 28 dpo 8 yk 7

65/154 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nyt sais kyl riittaa naa maha ja alaselkakivut...viimeyokin meni ihan harakoille ku millaan loytanyt asentoa jossa ei sattuis mahaa\selkaa tai lonkkia. joudun nukkuu mahalleen polvi nostettuna melkein naaman eteen :D kiva sammakko fiilis...ja aina vaihtaa asentoa usein, kun muuten rupee alavattaa koskee ja jomotuttaan.

jos se tati nyt ois tulossa ni tulis sit ja vauhdilla...yyh, en haluu karsii tasta enaan :(

p.s. nyt on tiputettu jo ne kesakilotkin pois :D janna vaan et kilot katoo mut nahka jaa...kaaks.

Vierailija
66/154 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas ruokatunnilta!!! Yllätys..

Tänne ei kummosempia, viime viikolla tilasin netistä ovistestejä, jokohan tänään tulisivat! Vuodot tältä erää loppuivat..olikin sen verta runsaat, että välillä ihan huippas. Pitänee käydä hemoglobinit testaamassa.

Plussia!!!!!!

Vierailija
67/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään puhtaan negatiivisen testin :( kp 29/28-?, dpo 11 ja tunne oli oikea. Pettynyt olen, vaikka olin aika varma ettei tälläkään kertaa tärppää. Olin niin onnellinen oviksen löytymisestä, ja se antoi toivoa. Ehkei meille sittenkään... Toivotaan, että täti tulisi pian käymään.

Tsemppiä muille testailuun!!!

Peppiliina odottelee yk:ta 5

Vierailija
68/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Peppiliinalle!

Testasin kans aamulla ja puhdas nega edelleen. Ja dpo 10 mulla on aina haamut näkynyt. Joten kyl mä nyt luovutan tämän kierron osalta. Pettynyt olen kans, ku oli niin hyvä fiilis tämän kierron osalta. No, ei auta, nyt jään oottelemaan tätiä ja sit nokka kohti uutta kiertoa.

Plussatuulia muille!

Koralli kp 24/25 dpo 10 yk7

Vierailija
69/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, pahoittelut Peppiliinalle ja Korallille negasta:( Oispa ihana kuulla välillä hyviäkin uutisia! No, 2poj@näiti sai sentään hyödynnettyä oviksen, onnittelut siitä!

Mulla ois nyt parhaita hetkiä oviksen hyödyntämiseen mutta mies on KOKO viikon työmatkalla...olihan tämä tiedossa mutta ärsyttää silti suunnattomasti!! Vois ihan hyvin jäädä taustalle odottamaan seuraavaa kuukautta...vaikka taitaa tuo olla silloinkin työmatkalla otolliseen aikaan...Kukahan keksis oviksen siirtopillerit, kun menkkojakin kerran voi siirtää;) No, tsemppiä ja plussia joka tapauksessa koko porukalle!!!T.Wilpuri kp13/27-29 yk4

70/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuttelin ja kiusoittelin miesta tanaan et ostetaan se testi...hain jonku ihmeen halpis kakan ja kun viivoista luetaan niin maa vaik tuijotan sita niin kauan et sielunisilmin naan siina haamun...niinkuin nytkin.

Nuorin skidi kainaloon ja juosten kusten ostamaan digitaalista ja tulos oli pregnant 1-2 weeks

kauheeta, kun rupes vaan itkustuttaan ja vielakin...eika mies edes ole kotona :( lahti salille ja puhelimet kaikki kotona.

no pelkoperseessa katsastelemme ja tunnustelemme tilanteen kehitysta, kun viimonenkin meni kesken plussan jalkeen.

Buaah, no alkujarkytyksen kautta ihastukseen...eikos se nain mene :D kun jotain odottaa kovasti niin sitten kun sen saa niin jarkytys on kamala,hahah vaikkei tosiasiassa nain olekkaan.

(liitteena laitoin sen haamulaisen...)

71/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muoks, postasin saman vahingossa kahesti, kun vaitti et jotain huoltotoita...pah pyh..

Vierailija
72/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ulkolaiset plussasta!!!!! Toivotaan et tälläkertaa kaikki menis hyvin!!!!

Pahoittelut negasta korallille ja peppiinalle!!!!

Vierailija
73/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikosta pitäis menkkojen alkaa, mut toivottavasti ei tule. Hommasin ovis tikkuja ja tikuttelin, mut en ovista huomannu ku tikutki loppu kesken, mut luulempa et oli viikonloppuna. Viime keskiviikkona illalla harrastimme viimesen kerran. Toivotaan että tärppään. Meillä ois tyttö toiveessa ni koitetaan tämmöstä :) Nyt mies vonkaa mut tuntuu ettei "uskalla". Ois kolme r testiä odottamassa. Näkyisköhän niissä mitään jos tekis.... Välillä on vihlonu alavatsaa ja viikonloppuna oli rinnat arkana ku lenkille lähin. Ois kyl ihana jos tärppäis.

Vierailija
74/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ulkolaisille plussasta! Tarrasukkia nyt vain kyytiin!!!

Pahoittelut negaa testanneille, tosin peli ei ole pelattu ennenkuin menkat alkaa.

Itse olen yrittänyt pysyä täältä pois ja olla vauvapuuhia ajattelematta, mutta näin loppukierrosta sitä taas itsensä täältä löytää. Meillähän yritys on varsinaisesti lopahtanut, mutta ehkäisykin on kuitenkin sellaista, että aina toiveita on. Tässä kierrossa kuvittelin oviksen tapahtuneen suht aikaisessa vaiheessa ja sattumoisin edellisenä päivänä oli ihan perille asti päästettyä toimintaa. Jos mies siis olisi ehdottomasti vauvavastainen, niin toki hän huolehtisi ehkäisystä. Annanpa hänen siis rauhassa "leikkiä tulella", kun vauvaa itse haluaisin.

Nyt on siis kp 26/26-31, mutta enpä oikeasti kyllä usko raskauteen. Haaveilla toki saa. Tissit on kipeät ja välillä tuntuu outoja repäisyjä kohdun reunoilla, mutta minähän olen mestari saamaan aikaan kaikenlaisia oireita. Joten yritän nyt vain varautua menkkojen alkuun...

Tsemppiä kaikille kaikenlaisissa tilanteissa eleleville!

-Bakteeri yk x on/off-meiningillä

75/154 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille :)

Täällä mennään kp 28/?? dpo14, joten huomenna pitäis terokierron mukaan alkaa menkat. Alamahaan on koskenut tänään, sellaisia juilimisia mitä joskus oli menkkojen alussa, mutta ei ole ollut aikoihin. Jää siis nähtäväksi alkaako menkat vai ei.

Testaillut olen pariin kertaan, mutta nuo onkin tuollaisia viivanpaikka testejä :( eka kerralla ilmestyi just ja just havaittava viiva ja toiseen ilmestyi millin ehkä selkeempi viiva ajan sisällä ja vielä ajan jälkeenkin.

molemmat oli 25 herkkyyttä ja viimenen tehty päiväpissasta. Halpatestiltä tilasin ja en tilaa kyllä enää, ovistestit on ihan hyviä.

Tilasin siis raskauskeijulta nyt 11kpl raskaustesti liuskoja ja ne on 10 herkkyyttä, joten jos ei ole torstaina menkat alkanut niin testaan niillä. Ois tuolla cb:n digitesti kanssa, mutta en testaa sillä ennenkuin saan haamun, viivanpaikkoja viiti alkaa varmistelee vielä.

76/154 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla oli mielenkiintoinen ilta kylla eilen, isanta tuli kotio ja kerroin uutisen, kaveli taalla hymykorvissa ympari asuntoa kuin parempikin hullu.

Seuraavaks han sanoikin, et taa on kyl nyt sun vika, kun et hakenut pillereita ja aikakin on nyt tosi huono...olin vahan et mita vit...

no kukapa ei mieltansa pahoittaisi...ja seuraavaksi tullaankin persetta raapien ja katse maassa pyytamaan anteeksi "mua vaan jannittaa aivan hirrrrveesti" :D

hahahha, miehet on ihan omituisia otuksia :P mutta enpa syyttele, tiedan kyl et loydan itsenikin viel miettimasta samoja asioita.."ehkei oiskaan pitanyt" ja sitten tietysti taas et jeee wuhuu jippii...sekavaista.

mies myos ihmetteli et miks testissa lukee 1-2viikkoa, kun se oikeasti on 3-4viikkoa...olipahan vaikea selittaa, vaikka tiedankin miksi.

Vierailija
77/154 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla testasin negan ja itapäivällä ne menkatkin sit alko. hitsi, rahat ihan hukkaan! :D ens kierrosta testaan kyllä vasta päivän myöhemmin, kierto tosi säännöllinen 28 päivää nimittäin... ei kyllä ollu yhtään sellanen olokaan, että ois raskaana, tähän astisissa raskauksissa on ollu aika vahva ennakkotuntemus siitä. ei siis mitään varsinaisia oireita, mutta tunne siitä että nyt ollaan raskaana.

no, ens kiertoon sit. tavallaan tää oli hyväkin juttu, jää ens keväänä sit vähän enemmän energiaa siihen valmistumissähinään kun ei l.a. osu ihan siihen samaan päivään. :)

onnea plussanneille! :) t.VM

Vierailija
78/154 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Ei ainakaan ole vielä tarvinnut ottaa endokipujen takia särkylääkettä. No, tänään jouduin ottamaan Panadolia, mutta sekin oli lähinnä hartioden kipeyden takia. Koko päivä on jomotellut ja alavatsa on ihan järkyn turvokissa. Varmaan se endopesäke siellä turpoilee ja vatsa on ollut tänään sekaisin pariin otteeseen. Ehkä se homeopaattinen lääke on jonkin verran auttanut. Ja tässä kierrosas ovisplussakin oli vahvempi kuin aikoihin ja hoemopaatti sanoikin, että jotain siellä tapahtuu. Varasin vielä yhden käynnin homeopaatille tämän kuun loppuun ja sitten saan kai vielä yhtä läkettä ja sen jälkeen tämä homma alkaa olla selvä, eli jos oiekin ymmärsin niin sitten ei tarvitse enää käydä. Kävin siis hänen vastaanotollaan tämän viikon maanantaina. Lisäksi hoiti vielä noita hartioita ja alaselkää, ja niksautti vasemmalta puolelta lonkan kohdalta jotain (kuului oikein kunnon rusahdus). Hän sanoi, että lihaksen hartioissa on syvältä asti jumissa, joten ei tähän mikään hieronta olisi edes auttanut (kun mietin siis sitäkin).

Onnea plussasta Ulkolaiset! :)

Ja pahoittelut negan saaneille. :(

Kp 20/n.27

Vierailija
79/154 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena iltana olen yrittänyt päästä kirjoittamaan, mutta aina jotain erroria ilmoittaa.

Nopsaan lukaisin viimeisimpiä viestejä, joku oli jopa plussannut! Onnea! Ja loppupään kiertoja melko monella taisi olla, toivotaan paljon plussa uutisia!

Omaa napaa: Luulin todellakin että täti oli eksynyt aivan kokonaan. Monta päivää odottelin sen tuloa, koska aina vaan testailin negaa. Kerkisin jopa 6 testiä tehdä, aika noloa! Mutta oli jotenkin outona tää mun kroppa etten tiennyt mitä tuleman pitää. No loppujen lopuksi tänään on kp 2 ja kierrosta tuli 32 päivää. Onneksi ei kierto venynyt kierukan jälkeen tuon enempää, aika normi pituus jo ennen kierukkaa.

Oikeastaan mukavaa päästä jo miettimään seuraavaa siirtoa, ovis sattuisi reilun kahden viikon päähän, jolloin meillä mieheni kanssa on 2. hääpäivä. Ajattelin hälle jotain mukavaa yhdessä tekemistä keksiä!

Ihanan syksyisiä päiviä jo ilmassa!

Lemminkäinen kp2/32 yk2

80/154 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ulkolaiset plussasta! olikohan vielä joku muu plussannut, nyt en muista mutta onnea jos oli!

Täällähän on monella jännittävät paikat, temppiä kaikille, toivottavasti saadaan paljon plssia :D

Koralli-73 ja peppiina: Älkää ny vielä luovttako aina on toivoa menkkoihin asti ;) Jospas ovis ois ollutkin myöhmmin...

Onnea myös 2poj@näidille oviksesta! Teillä kun on ollut niin pitkä odototuksen odotus. Toivotavasti tämä kierto tuo onnen tullessaan. Muistan, että olen lukenut juttujasi jo pidemmän aikaa... Tsemppiä!!!

Onko muuten kenelläkään ollut ongelmia rekisteröinnin kanssa? itse jouduin menemään s.postin kautta, jotta pystyin kirjautua omalla nimimerkillä.

ON: Tänään 21/n.28 Oireena rintojen arkuus...toisaalta voi merkitä myös menkkojen alkua :/

Hyviä öitä!

-nila