Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN ELOKUU

02.08.2010 |

Kuukausi vaihtunut..aloitan uuden pinon uudelle kuulle!

Pitkiä jorinoita en nyt ehdi kirjoitella, täytyy ennättää töihin!!!!:(

Jospa elokuu toisi paljon plussia!!!!!

-leja

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin esikko valvotti yöt läpeensä ekat 8kk, kakkonen vielä pahemmin ekat 2 vuotta mutta vauvakuume on tullut jäädäkseen. Toisinaan kyllä mietin, että auttaako se kolmonenkaan siihen.. katoaako se kuume ikinä? ;) Vaikka tää kolmonen (jos sellainen meille suodaan) on kyllä ihan vika villahousu. Niiniin.. niinhän mä sanoin kakkosenkin jälkeen. Mutta neljä lasta ei vaan jotenkin sovi mun ajatusmaailmaan lainkaan, koska tuskailen jo äidinrakkauden riittävyyttä ja autoon mahtumista kolmosen kanssakin.

Täällä vaan odotellaan. Ei siis uutta auringon alla.

Mitä kuuluu Lemminkäiselle??

Ja voi Käpyhippiä :/ ärsyttävää tuollainen "välitila" (ei raskaana muttei menkkojakaan). Peukutan silti plussan puolesta vielä kaksin käsin!

katsku kp 20/n.30

Vierailija
42/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menkat mallia ärsyttävä: ensin tulee ihan ruskeaa tuhrua (ehkä vain pyyhkiessä, ei edes housuihin) ja muutama tippa pari päivää. Vasta ehkä kolmantena päivänä ne silleen varsinaisesti alkaa. Onko ne ekat tuhrut kuitenkin se kp 1? Näin olen laskenut, mutta tuli vaan mieleen..

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsku: ekaksi päiväksi yleensä lasketaan vasta se kunnon vuoto. mutta samahan se, jos itse tiedät milloin mitäkin tapahtuu.

mä odottelen lauantaita. siitä vielä muutama päivä olis odoteltavaa menkkojen alkuun, mutta pakko testata ekan kerran jo sillon (VAIKKA tiedän ettei mitään vielä näykään), kun meillä on juhlat. no. eipä ainakaan pety siitä negasta, kun tietää jo nyt mitä odottaa. :D maha on kyllä ollu tässä eilen ja tänään vähän hassun tuntuinen, mutta tää nyt on sit taas tätä, kyl te tiätte. ;)

tsempitykset. bd t.VM

Vierailija
44/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se plussa ollut kiva, mutta kun en siihen uskonut ollenkaan, niin tämä on eritäin toivottu tilanne. Nyt menkat ehtii loppua ennen matkaa ja mä pääsen kunnolla laskemaan kiertoja ja bongailemaan oviksia.

Mä nostan hattua kaikille, joiden mies on reissutöissä. Omani on talvet aika tiukasti kotona, mutta kesäisin voi olla pitkiäkin aikoja reissussa. Ja mä olen heti ruikuttamassa isovanhempia apuun :)

Vierailija
45/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee se, millä tavalla menkat alkaa. Joskus alkaa ihan selkeällä kirkkaalla verellä ja joskus sillä ruskealla tuhrulla. Alkuun pähkäilin niiden kanssa, mutta sitten päätin, että tuli mitä tuli, niin se on kp 1. Siitä kyllä seuraa se, että ovis on kaikkea muuta kuin säännöllinen, mutta sitä kai se vois olla muutenkin. Pitää bongata muuten kuin laskemalla.

46/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös uusi kuumeilija. Taustalla olen pyörinyt jo pidempään noin kolmisen vuotta, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Pähkäillyt itsekseen halutako kolmas vai jättääkkö tähän kahteen ihanaan lapsukaiseen? Mies on ollut valmis yritykseen jo ajat sitten ;) Nyt ollut kuitenkin vähemmän innokas, sillä molempia mietityttänyt perheemme rahallinen tilanne työttömyyden iskettyä perheeseemme :( Mutta eiköhän asioilla ole tapana järjestyä? Toivon ainakin niin!

Aina sitä yrittää miettiä koska olisi oikea hetki yrittää ja luulen, että tällaisena ikuisena pohtiana ei sellaista ajankohtaa koskaan tulekaan.... Ikääkin jo molemmilla jonkin verran, joten kovin montaa vuotta en enää halua hukata haaveiluun/pohtimiseen, koska iän myötä myös riskitkin lisääntyy...

No nyt olemme tässä kierrossa varovaisesti kokeilleet onnea :D Saas nähdä tuottaako se tulosta... kp oli tuolloin 11/28, joten mahkut eivät ole kovin suuret...

Plussa onnea kaikille!

Vierailija
47/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille oviksensa löytäneille! :) Plussapeukutuksia!! bdbdbdbd!!! :))

Minulla on tällä viikolla jumalaton kiire, joten hetken ehdin tässä nyt kirjoittaa. Ovisplussa lienee minulla huomenna merkeistä päätelleen, mutta mies on nyt innostunut vähän liikaa (ihme..), joten voi olla että ollaan puuhailtu vähän liikaakin nyt ennen ovista, siis useana päivänä peräkkäin (yritin jarrutella, mtuta ei auta). Eli kannattaisiko yrittää vielä tänään tai huomenna.. ? Puuh... Kyllä ottaa pattiin tämä ettei ikinä osuta kunnon "lastin" kanssa ovispäivälle. :/

Minulla on huomenna taas homeopaatilla käynti. Katsotaan nyt mitä "lääkettä" tällä kertaa antaa.

Mutta näin nopeasti vaan nyt tällä kertaa.

Tsemppiä kaikille! :)

Kp 13/n.27

P.s. Ja gynelle en nyt ehdi. Ja tähän lähi lääkäriasemalle kaikki gynen ajat olivat jo menneet tältä viikolta, joten en nyt viitsi/ehdi/jaksa lähteä Helsinkiin asti (keskustaan).

Vierailija
48/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis joko kp 18 tai 20. Jos se kunnon vuoto on se virallinen kp 1 niin sitten mennään siinä 18:sta :) Ovis oli kuitenkin viikonloppuna jossain kohtaa (limoista päätellen) ja pariin otteeseen harjoiteltiin vauvantekemistä niin saas nähdä miten käy ;)

Vierailija
49/154 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy tätiä, eikä plussaa. Tuntuu kuin koko kroppa olisi jähmettynyt odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu...

Tänään aamulla viimeksi olen testin tehnyt, toisesta viivasta ei tietoakaan! Eikä tädin tulosta ole minkäänlaisia oireita. Alkaa jo ihmetyttää tämä kropan hiljais elo.

Ainut oire, joka pitää plussa toivetta yllä, on rintojen arkuus. Muita oireta ei ole. Ja voihan tuo arkuus enteillä niitä menkkojakin. Mistä sitä tietää, taitaa olla kierukan jäljeltä oma hormonitoiminta vielä hakusessa.

No tulipa nyt omanapainen viesti.

Monella taisi olla ovis löytynyt ja vielä hyödynnetty, siitä vaan piinaviikoille jännäämään!

50/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta tänne.. Muuta kuin, että hiivan pisti päälle sitten :( yks päivän hoito jo tehty,mutta vissiin haettava pidempi.. ei kiva ei..

Muuten on ollut ihmeen positiivinen fiilis tän kierron suhteen..Että saas nähä.

kp 23/?? dpo9 (jokohan huomenna testais)

Vierailija
51/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mymoosa: eikös joillakin se hiivakin ole raskausoire...toivotaan parasta!

katsku: ainakin lapsettomuushoidoissa laskevat vasta kunnon vuodon kp 1:seksi. Ja niin mäkin teen, se mukaan mulla onkin monesti 5-7pv tiputtelua ennen varsinaisia menkkoja...no nyt on tosin tässä kierrossa luget apuna, joten tiputtelua ei pitäs olla, ainakaan viime kierrossakaan ei ollut.

Mä olen mittaillut lämpöjä ja tässä kierrossa on kumman tasaiset lämmöt..muistuttaa juniorin plussakiertoa, jossa myös oli hyvin tasaiset lämmöt. No aika näyttää, oviksesta vielä niin vähän aikaa, ettei vielä tiedä tämän kierron tulosta. Ja kun on noita kemiallisia jo kolme takana, niin ei välttämättä osaa enää mahdollisesta plussastakaan oikein innostua...

Koralli kp 19/25-28 dpo 5 yk 7

Vierailija
52/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänään tultiin korkeelta ja kovaa alas... lauantaina alkoi vuotelu, jota on ollu enemmän ja vähemmän, ja tänään sitten pääsin vihdoin ultraan sairaalaan, siellä todettiin tuulimunaksi "raskauteni"... :( Sain tyhjennyslääkkeet ja kipulääkkeet, lääkäri sanoi, että yhdet menkat pitäis olla ennen yritystä, mutta sh (tuttu lapsettomuushoidoista) sanoi, ettei näe sitä tarpeelliseksi, se on vaan "käytäntö" että lääkärien on helpompi nähdä la.

kolmannesta en jaksa enää edes unelmoida, voipi olla että meidän lapset jäävät nyt noihin kahteen ihanaan poikaan.

mutta näissä tunnelmissa, ehkä palaan jossain vaiheessa kuumeilemaan, mutta nyt en jaksa...

rumpali

53/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpalille iso halaus :( veti ihan sanattomaksi.

Koralli, niin olen jostain lukenut, että joillain olisi. Täytyy toivoa, että tässäkin kiusassa ois jotain hyvää :)

Vierailija
54/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Halaus Sinulle!!! Ja voimia!!

).( täti tuli..yk 6 ....

Vierailija
55/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaus ja voimia sulle! Ymmärrän täysin ajatuksesi kolmannen vauvan suhteen...

Lejalle pahoittelut tädistä, harmillista sekin;(

Mymoosa, mulla oli kuopuksesta hiivatulehdus juuri siinä kierrossa, josta tulin raskaaksi. Pidetään nyt kovasti sulle peukkuja;)

Ja peukkuja kaikille muillekin! Koralli on jo melkein asiantuntija näissä vauvakuumeiluun liittyvissä jutuissa. Täytyy palata asiaan, jos tulee mieleen jotain kysyttävää;)

Täällä ei mitään uutta...ovista odotellessa...mies tosin ei ole silloin kotona, joten en hirveästi sitä edes odottele...No, toivotaan, että joku ylimääräinen vapaa jostain siunaantuu...pitäisköhän miehen anoa töistä "seksilomaa";0 T.Wilpuri

Vierailija
56/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpalille tännekin oikein suuri hali ja voimia selvitä tästä. ? Nyt on varmasti mieli mustana, toivottavasti olo helpottuu huomattavasti jatkossa, ja ehkä näemme sinut taas täällä kuumeilemassa. Toivon, että tyhjennys hoituu fyysisesti nopsaan. Henkinen puoli kumminkin tulee varmaan aika jälkijunassa ja asia pyörii mielessä.

Tätipahoittelut lejalle!

Hih, Wilpuri, en sentäs ole mikään asiantuntija. Tykkään vaan lueskella ja ottaa paljon selvää asioista. Mä olisin aina halunnu lääkäriksi (mutta ajauduin ihan toiselle alalle), joten mua kiinnostaa paljo kaikki lääketieteelliset jutut, siksi ehkä niitä lueskelenkin.

Mulle tuli herkät ja halvat raskaustestiliuskat postissa tänään, joten huomisaamusta eteenpäin alan testailla joka päivä. Itse asiassa testasin jo yhden tikun, ku halusin nähdä millainen viivanpaikka testiin tulee. Ei tullut kuin sellainen harmaa painauma, joten olin tyytyväinen. Mahdollinen plussaviiva kyl erottuu siitä selvästi, jos sellainen sattuisi tulemaan.

Mulla vaan on jotenki hyvä fiilis tästä kierrosta, en tiiä, katsotaan onko tunne oikea vai ei.

Plussatuulia kaikille!

Koralli dpo 5

Vierailija
57/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rumpali :( Iso hali ja voimia jaksamiseen. Viestisi pysätti miettimään asian vakavampaa puolta. Tämä ei aina ole yhtä ruusuilla tanssimista, eikä asiat aina pääty yhtä onnellisesti. Toivotaan kuitenkin, että haluat/jaksat vielä palata kuumeilemaan kanssamme. Me odotetaan Sinua täällä!

Pahoittelut leja tädistä :(

-Sanaton-

Vierailija
58/154 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rumpali :( Iso hali ja voimia jaksamiseen. Viestisi pysätti miettimään asian vakavampaa puolta. Tämä ei aina ole yhtä ruusuilla tanssimista, eikä asiat aina pääty yhtä onnellisesti. Toivotaan kuitenkin, että haluat/jaksat vielä palata kuumeilemaan kanssamme. Me odotetaan Sinua täällä!

Pahoittelut leja tädistä :(

-Sanaton-

Vierailija
59/154 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin - sanattomaksi vetää. Jaksamista!

Kiitos Koralli, muutan siis laskutapaa ja tänään on sitten se kp 20! Eikä siis uutta auringonalla. Mies reissussa joten ollaan ja odotellaan vaan.

-k- kp 20/n.30

Vierailija
60/154 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Rumpali! Sanattomaksi kyllä vetää täälläkin.. :( *voimahali*

Tsemppiä Koralli loppukiertoon! :)

Kävin sitten torstaina siellä homeopaatilla. Sain Pulsatillaa endokipuihin, mutta sen ottaminen oli aloitettava heti torstaina. Homeopatti on myös naprapaatti ja katsoi samalla jumittunutta selkääni ja hartioita, ja hoitikin siis. Sain alaselkään jotain lämpöhoitoa. Ja hieroi varsinkin selän oikeaa puolta joka on ihan jumissa ja käänteli niskaa. Minulla on kuulemma lievä skolioosi (sen tiesinkin jo) ja huomasi, että häntäluu on oudossa asennossa kun murtui 3 vuotta sitten kun kaaduin. Sain vielä jumppaohjeita, eli reisien ja pakaroiden lihaksia pitää venytellä joka päivä. Näytti esimerkiksi ja veti jalan niin ylös kun sai kun olin vatsallani, että tuntui että kohta silmissä sumenee. Lihakset siis olivat tosi kireällä. Maanantaina taas sitten uusi käynti, että katsotaan missä mennään (voi tätä rahan menoa...).

Oviksesta... Tässä kierrossa en ole ovista tikuilla löytänyt, tosin on ollut niin kiirekin ettei ole ehtinyt odottaa tarpeeksi pitkään että olisi näkynyt jotain kunnolla, siis en ole ehtinyt pidätellä n. klo 10 asti. Pitää varmaan vaan sitten luottaa tuntemuksiin. Luulen, että munis puhkesi eilen kun niin paljon jomotteli (kp 15). Mutta toisaalta en odota raskautumista tässä kierrossa kun puuhailun ajoitus meni taas mönkään. :/ Sitten jos onnistuu ajoitus juuri oviksen aikaan, niin sitten ei ovis luultavasti tapahdu... tms. Tai sitten puuhaillaan liikaa jo ennen ovista... puuh..! Epätoivoista. Kyllä nyt alkaa takki olla aika tyhjä. :(

Täytyy laittaa nyt kone kiinni kun jo vähän ukkonen jyrähteli.

Tsemppiä!! :) Hyvää viikonloppua!

Kp 16/n.27