KOLMOSTEN ELOKUU
Kuukausi vaihtunut..aloitan uuden pinon uudelle kuulle!
Pitkiä jorinoita en nyt ehdi kirjoitella, täytyy ennättää töihin!!!!:(
Jospa elokuu toisi paljon plussia!!!!!
-leja
Kommentit (154)
Täällä mennään pikkuhiljaa kohti ovista.
Wilpurille plussatuulta ja tietysti kaikille muillekin!
Koralli kp 9/25-28 yk7
tässä sitä nyt sit ollaan. yritys alotettiin VIHDOINKIN tästä kierrosta, ovis osuu tälle viikolle. en tiiä viel ihan tästä mun kierrosta, et missä mennään, kun pillereitten lopetuksesta vasta 1 kierto. saa nyt nähä. yleensä ollu tasaisen varmasti 28 päivää -joskus harvon 29.
yllättäen fiilikset on jopa aika ristiriitaiset, tavallaan sitä on jo niin tottunu siihen et on noi kaks murua ja on tosi onnellinen heistä ja tyytyväinen. ja myös se mietityttää, et miten sitä jaksaa kolmen kanssa. oon nimittäin vähän hermoilijatyyppiä... ;) mut sit taas toisaalta... olis se vaan ihanaa. :) niin että näillä mennään nyt sit kuitenki, mies on ihan täysillä yrityksessä mukana ja puhuu mulle järkeä kun vatvon näitä mietteitä ees taas sillekin.
tsempit kaikille!
jännittää. t.VM
Terveisiä lomalta! Pikku hiljaa alkaa meidänkin perhe palaamaan arkeen. Kiitos leja kun jaksoit laittaa meidän pinon pystyyn :)
VadelmaMama: ei kannata miettiä liikaa, kyllä asioilla on tapana järjestyä. Itse epäilin myös alkuun tunteitani, mutta kun raskautta ei ala kuulua on tunne vahvistunut entisestään. Toivon meille niiiiiiiin kovasti kolmatta lasta!ö En haluaisi jäädä harmittelemaan ettei edes yritetty.
Koralli: aika lailla samoissa mennään :) Täällä kp 13, mutta valitettavasti ovista ei ole bongattu :( pelkään pahoin etten ovuloi ollenkaan tai tosi harvoin.
Wilpuri: toivotaan, että simpat on löytänyt oikealla hetkellä perille :) Plussatuulia!!!
Peppiliina yk 4 kp13/ 29-?
Heipsan!
Joskus aikaisemmin kirjoittelin, että kuumeilua on ilmassa, muttei vielä yritystä, kun kuopus oli vielä alle 1-v. silloin. No, nyt ekat synttärijuhlinnat ovat hänelläkin takana ja mies alkoi itse kysellä, että mahtuisikohan meille vielä lisää väkeä katon alle... :) Ei siis tarvinnut kauheasti suostutella!
Esikoinen aloittaa ensi viikolla koulutaipaleensa ja pienemmän kanssa olen kotona vielä vuoden. Jos hyvin käy (eli kolmas tulisi), niin pitempään. Ehkäisynä meillä oli "vaan" kumi, eli ei tarvitse odotella kierron tasaantumista. Ovista täälläkin lähestytään. Kp:tä en ole laskeskellut, mutta omasta olotilasta kyllä aika hyvin tunnistan jo kierron vaiheet.
Ristiriitaisia tunteita on välillä itselläkin. Kuinka jaksaa kahden pienen ja yhden koululaisen kanssa. Mutta silti tunteet vie voiton. Onhan sitä muutkin selvinneet. Eikä koskaan tiedä, tuleeko enempää lapsia. Meillä ei kummatkaan ole saaneet alkuaan ihan nopsaan. Katsotaan kuinka käy!
Plussatuulia kaikille ja mukavaa loppukesää!
tässä mun tän hetkistä ovissuoraa, kaikki muut aamupissasta paitsi tän päivän, jotka on aamulla ja päivällä (n. 30min sitten).
Tässä nyt mietin onko nuo jo saman vahvuiset.. :) Mutta selvästihän tuo lh on noussut.. mielenkiinnolla odotan mitä huominen sanoo, en vaan tiedä kannattaako testata aamusta ja päivästä vai vaan jommasta kummasta.
kp 13/??
Wilpurin kanssa menen täysin samoilla linjoilla. Eli huomenna pitäis mennojen alkaa, mutta koska olen niiiin kärsimätön, testaan jo huomenna.
VadelmaMama: Mulla myös samanlaisia mietteitä kuin sulla. Välillä oikeasti mietin olenk hullu kun tähän projektiin on uudestaan lähdössä. Mutta lähtenyt olen kuitenkin.
ON: ajattelin loppuviikosta testailla tai seur. alkuviikosta. kierrosta ei ole ihan varmuutta, mutta luulen huomanneeni oviksen viikko sitten. Eli piinailua ja erilaisten raskausoireiden metsästystä lienee tämä viikko.
mymoosa: selvästi on lh nousussa eikä varmaan mene enää kauan aikaa kun tulee ovisplussa. Kun tuota kuvaa katselin, niin minun mielestäni kp 13 ei ole ollut vielä ovisplussa. Se tuli mieleeni, että oliko viimeinen testi jo ehtinyt kuivua? Sehän vähän haalistaa lopputulosta. Minä olen yleensä testannut jo aamusta, en saa iltapäivällä enkä illalla ovisplussaa näkyviin. En tee sitä heti ekasta aamupissasta, vaan yritän olla juomatta n. 9-10 asti ja sitten teen testin. Mutta jokaisellahan on omat konstinsa tuossa testaamisessa. Mikä ovistesti sinulla on käytössä?
ON: Kävin eilen siellä homeopaatilla. Ilmeisesti alkaa hoitamaan tätä endojuttua ihan kokonaisvaltaisesti, kun siis luulin, että saan vaan jotain pillereitä kipupäiville, mutta hoidetaankin ensin kuivat limakalvot ja turvotus ja jotain puhui myös verenkierron parantamisesta. Tuli niin paljon asiaa puoleen tuntiin, että ei oikein kaikkea nyt muista. :) Eli sain nyt sitten kahta lääkettä, joista ensimmäistä otan kolme päivää ja toista vaan päivän ja ensi viikolla taas uusi käynti ja katsotaan mikä on tilanne. Aika tyyristähän tämä on, mutta jos tällä saataisiin endo jotenkin kuriin, niin kaipa sitä täytyy vaan maksaa nurisematta (60 e eka käynti ja n. 50 e seuraava). Eli tämä voi kestää n. 2 kk kunnes saadaan jotain tulosta aikaiseksi, näin minä ymmärsin. Ja varmaan auttaa myös tähän lapsettomuuteen. Eli nyt en samaan aikaan voi käydä niitä Teroluteja. Mutta ajattelin, että jos kuitenkin kävisin ensi viikolla gynellä tarkastuttamassa viikon puolessa välissä (jos rahat riittää), että onko ovis tuloillaan ja jos voisivat oviksen jälkeen ottaa verikokeen josta näkisi että onko ovis tapahtunut.
Sitä mietin tässä myös, että pitäiskö tässä pari kuukautta vaan tjottailla jos ei edes tuloksia homeopatian puolelta niin nopeasti tule. Kaipa sitten niin. Maltti vaan ei meinaa nyt riittää, mutta täytyy kai vaan yrittää.
Aurinkoista viikkoa! :)
Kp 5/n.27
Täällä uusi kuumeilija hyppää varovaisesti joukkoonne! Olen keskustelujanne taka-alalta jonkun aikaa seuraillut ja nyt vihdoin mieskin näytti vihreää valoa. Ihan täysillä ei yritetä (ainakaan vielä), tulee jos on tullakseen. Ja VadelmaMaman kanssa samanlaisia ajatuksia löytyy, siksi tätä on vatvottu pitkään. Nyt kun jo pääsee näinkin helpolla niin miksi aloittaa koko sirkus uudelleen? Silti tuntuu, että jos jättäisi yrittämättä niin sekin jäisi kaivelemaan. Meillä siis lapsukaiset 4v. ja 6v. Itse olen 32v.
Kierto mulla on n. 30pv, en ole sitä tarkkaan laskeskellut kun ei ole aiemmin ollut tarvetta.. nyt olis ;) Ovis olis ehkäpä tällä viikolla.
Kp 12/n.30 mennään :)
Tässä nyt uusin kuva, kaikki muut on kuivia paitsi toi alin, joka siis kp14 päivä ja toisiks alin aamu. Näin livenä mun silmään toi kp13 on ovisplussa, ihan saman tummuiset.
Nuo on halpa-testilä tilattu. Mullaki näköjään antaa paremmin ovista päivä kuin aamu.
Kahotaan kui akan käy :D
kp14/jotain..
Minä olen uusi joukossanne. Tuonne jonnekin jo viestiä itsestäni laitoin. Meillä miehen kanssa ikää 30 hujakoilla ja lapsia siis tähän mennessä kaksi, -04 ja -06 syntyneet.
Kaikki ehkäisy on jätetty pois nyt viimeisten menkkojen jälkeen, eli tämä on 1. yrityskierto, mutta kesällä ilmeisesti helteen takia mulla oli edellinen kierto aivan jotain kummallista, niin aloitan laskemisen seuraavista menkoista. Nyt kuitenkin mennään nykyisen kierron loppupäiviä oireista päätellen. Olemme lähdössä vajaa kahden viikon päästä Kreikkaan lomalle ja toivon todella, että menkat nyt oikeesti tulis ja loppuis ennen reissua.
Varmaan tuossa syksymmällä perehdyn ovistikkujenkin ihmeelliseen maailmaan. Nyt ei vielä jaksaisi :) Esikoista tehtiin 1,5 vuotta ja kakkonen ei ole ihan luomuvauva, niin olen sillä varautunut pitkään yrittämiseen. Ensi syksynä esikoinen kuitenkin aloittaa koulun, joten olisi enemmän kuin ihanaa olla silloin äitiyslomalla.
Plussaonnea kaikille!
Kirjoittelin tälle palstalle kerran aikaisemmin ja olen taustalla seuraillut kuulumisianne. Näyttää tänne tulleen uusia kuumeilijoita itseni lisäksi. Plussanneille Onnittelut!
Meidän kolmosen yrityksen aloitus siirtyikin näin elokuulle. Meillä on ennestään lapset -02 ja -04 syntyneet ja nyt siis iltatähti toiveissa =)
Toukokuun vauvaa toivoen =)
kp 3/28 y1 Plussatuulia kaikille!
Mulla näyttää tulleen tavaksi ruokatunnilla tulla tänne kurkkimaan:) tuntuu ettei missään muussa välissä ehdi!!!!
Tervetuloa kaikille uusille!!
Mamma*:meillä myös iltatähti haaveissa. Esikoinen menee kolmannelle kouluun, -01 syntynyt ja kuopus menee tokaluokalle, -02 syntynyt. Mä olen 32-v ja isäntä 35... Ja nyt siis jo!!! yk 5...
Mutta nyt taas töiden pariin..
Täällä odotellaan edelleen tätiä...eilen piti tulla ja tuhruttelu alkoikin ja jatkuu jatkumistaan...raskauteen en todellakaan usko, koska ei ole mitään siihen viittaavia tuntemuksia. Ärsyttää vaan, kun kierto pitenee. Yhdet synttärit ois viikonloppuna ja ärsyttää olla siellä, jos sitten vuotaa kuin seula! No, sellaista...yk4 näyttäis nyt alkavan piakkoin. T.Wilpuri
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!
Täällä menossa kp 16 ja eilen olin havaitsevinani oviksen kivuista ja limoista :) Tällaisia tuntemuksia ei ole ollut pitkään aikaa, joten toivotaan että ovis olisi tapahtunut. Simpat pistettiin illalla liikkeelle :D
mymoosa: kyllä tuo kp 13 näyttää tosiaan ovista, mutta täytyy sanoa, että on melkoista salatiedettä :)
leja: meillä myös esikoinen -01 ja menee kolmannelle ja kuopus -02 tokaluokkalainen. Lapset toivoo myös iltatähteä, joten auttavia käsiä löytyisi vauvan hoitoon :)
Peppiliina yk 4
Hih, mua jo ihan oikeesti huvittaa nämä "ruokatuntitreffit":)
Peppiina: meillä myös lapset ovat jo pitkään halunneet pikkuista kotiin...eli varmaan auttavia käsiä meilläkin olisi tarjolla!!! Toivotaan nyt, että pääsisivät niitä auttavia käsiä käyttelemään pian;)
Puhalletaanpas oikein kovasti plussa tuulia+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ihanaa kun on huomena taas perjantai!
tavallaan kiva kuulla, että muutkin miettii näitä ajatuksia kolmanteen lapseen liittyen. jännä juttu, mutta se tuntuu jotenkin ainakin mulle olevan isompi asia (tavallaan) kuin toisen lapsen hankkiminen. se toinen jotenkin oli niin itsestäänselvyys, että haluaa sen, mutta tämä... no. toivon nyt kuitenkin että onnistaisi. :)
mitähän muuta... en tiä. "plop-plop-plop-plop-plopplop" sanoo plussat kun ne tipahtelee tänne meiän pinoon. :) t.VM
Suomen loma lusittu 1,5kk :) ja miehella taas kamala vauvakuume.
itse sain pienoisen paniikin tullessa, kun heti koneessa jalat turposi mohkaleiksi!!ajattelin et johtuu kesasta ja nom nom ruuasta.
Melko normaalisti olen syonnyt...eli hyva jos kerran paivassa, silloin kun tuntuu et nyt pakko kyl haukata jotain. Liikkunut olen enemman kuin koskaan :)
kotiin tullessa sitten parina aamuna jarkyttava oksetus olo, oisko jotain vattatautia ku tyttokin veti lattalle kunnon satsit.
Nyt kuitenkin narastaa\ polttelee vatsassa, tuntuu kuin kuolisin nalkaan!!!!!pakko saada ruokaa nyt ja heti ja kokoajan. tultiin ukon kanssa suihkusta ja hip hip hurraa hypahdin vaa'alle....jumankauta 65kg!!!!! normaali painoni on alta 60.
Siis voiko taa nalka johtua tosta laskista minka olen itselleni kerannyt?!elimisto tottunut tai jotain?
tallainen painonnousu ei ole mulle normaalia olleskaan. oonkin googlettanut ittelleni kaikki maholliset taudit :D
mutta en nyt kyl paksunakaan voi olla, kahet menkat tuli lomil, juhannuksen tienoil ja ennen lahtoo (vai voiko?). heh ois kyl koomista jos nain ois muka sattunut
oon niin luulotautinen et voi herranjumala, jos mahassa pieru kiertaa niin plussaan jo ite itteni silta seisomalta,heh. :D
hahha jos oisin ni se ois jo sitten rv12 :D ei perskatti, pakko se on nyt ruveta jumppaan laskit vex tai jotain, tulee kalliiks ostella uusia vaatteita :P
Hei kaikille,
täälläkin vihdoista viimein on saatu mies pehmenemään ajatukselle kolmannesta. Se jää nähtäväksi, suodaanko meille vielä sellaista onnea. Omalta osaltamme ainakin teemme parhaamme. :)
Hienoa leja, kun viitsit aina käydä avaamassa uuden ketjun;)
Täällä mennään taas kierron loppupäiviä, tätiä odottelen huomiseksi...oireita ei ole oikein mihinkään suuntaan. Ovis kyllä saatiin jotenkin hyödynnettyä mutta toiveet ei ole kovin korkealla. Mutta eihän näistä koskaan tiedä. Jos nyt niin käy, ettei täti tule niin torstaina voisin testata. Onko muita samoissa päivissä menijöitä?
Muuten on ollut aika rankka viikko, esikoinen oli 5 päivää korkeassa kuumeessa ja kuopus tuskastui täysin sisällä oloon ja toimeettomuuteen! Toivotaan, että kuopus pysyisi terveenä, ettei sama rumba ala alusta.
Puhalletaas taas plussatuulia tähän ketjuun!!!
T.Wilpuri 26/27