Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTEN ELOKUU

02.08.2010 |

Kuukausi vaihtunut..aloitan uuden pinon uudelle kuulle!

Pitkiä jorinoita en nyt ehdi kirjoitella, täytyy ennättää töihin!!!!:(

Jospa elokuu toisi paljon plussia!!!!!

-leja

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut enkulille plussasta! :) Pitkä on yritys ollut teilläkin.

Pahoittelut Vennille km:sta. :(

Tsemppiä tuulikello! :) Tulehan sitten kertomaan miten kävi.

Kiitos paljon kaikille tsempeistänne! Ne ovat tärkeitä tällä taipalleella. Nyt tuli kyllä sellainen olo, että tekisi mieli antaa koko asian olla. :/ Täti ei ole vielä saapunut, mutta onhan vasta dpo 12 tai jotain, eiköhän ne sieltä taas tapansa mukaan tule. Kyllä niin taas paiskattiin maan pinnalle tässä asiassa, että pisti kyllä tarkasti miettimään mitä tässä seuraavaksi pitäisi ja jaksaisi tehdä. Mietin taukoakin siksi aikaa kun odotan lähetettä Kättärille verikokeisiin. Voisihan silloin sitten puuhailla milloin huvittaa eikä ns. kalenteri kädessä. Katsotaan nyt.

Ilmeisesti syysflunssaa pukkaa päälle kun jo muutaman päivän ajan ollut vähän kurkku kipeä ja tänään tuli sitten lämpöäkin. Nuorempi poika on myös kipeä ja mies on flunssassa.

Maanantaina on sitten taas homeopaatilla käynti.

Mitähän Eewokille mahtaa nykyään kuulua? Hänellähän on joulukuussa laskettuaika. Onko kukaan kuullut? Tuli vaan tällä viikolla mieleen.

Hyvää viikonloppua! :)

Kp 29/n.27 (-30?) dpo 12 (?)

122/154 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kuva tän päivän ovistestistä.. toi kp9 on kuiva, mutta kp 10 tuoreeltaan kuvattu. Onko ne yhtä vahvat vai aavistuken tuo testiviiva himmeempi. Nimittäin tein fertestin ja digitestin samasta pissasta ja molemmat oli negaa.. Niin kai tuokin sitten on.

Onko noita digiovistestejä sitten kahta erilaista kun mulla ei oo sellasta hymynaamaa vaan se ihme torven kuva.. oisin niiiin halunnu hymppänaamaa :D

kp 10/jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymoosa: ONNEA ovisplussasta, kyllä tuo mielestäni on ihan selkeä viiva (kp 10)!!

Kahdenpoja@näitille: Voimahaleja ja häntä pystyyn! Yritetään pitää positiivinen mieli ja vaikka välillä koko asia kiukuttaa, masentaa ja usko meinaa loppua, niin EI SAA luovuttaa!

Ehkä sitä vaan yritetään liikaa... itse voin ainakin myöntää, että ajatukset saisi välillä pyöriä ihan muissa asioissa. Tiedän myöskin, että nämä sanat ei lohduta, kun tilanne tuntuu mahdottomalta, mutta toivon, että saat voimia ja uskoa siihen, että kyllä asiat vielä paremmaksi muuttuu!

Minulla keskiviikkona lääkäri, joten saa nähdä mitä sieltä selviää. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta valmistaudun kuulemaan ikäviäkin uutisia. Toivotaan, että pco ei olisi mennyt pahemmaksi. Peukut pystyyn!

Toinen asia joka häiritsee meidän yrittämistä on miehen liikkuva työ. Nytkin on 2 viikkoa matkoilla ja sitten muutaman päivän kotona. Ovis pitäisi sattua tuolle ajalle, mutta kierto sen verran epäsäännöllinen, että vaikea arvioida koska tapahtuu. Ajattelin alkaa tikuttelemaan kp 13. Viime kierrossa meni ovisplussasta n. 4 päivää ennenkuin munasolu irtosi, jos lasketaan että ovulaatio tapahtuu n.14 vuorokautta ennen kuukautisten alkua. Eli jos näin oli, ei miehen simpat elänyt ihan niin kauan (lähti taas töihin ja touhuilut jäi liian lyhyeksi).

Taas tuli sekavaa tekstiä.. Hyvää viikonloppua!!

Peppiliina yk 5

Vierailija
124/154 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Peppiliina tsempeistäsi! :)

Mymoosa: kyllä tuo ihan selkeältä viivalta näyttää. :) Oletko myös testannut digitestillä? Ne hymynaamatestit on kait vähän uudempia. Minä en niitä "torvi"testejä ole enää saanut, kun siis viimeksi tilasin.

Eipä ole täti vielä saapunut... Nyt on kp 31 ja dpo 14 luultavasti. Menkkajomotuksia kyllä on, lämmät on vähän laskeneet, itkuherkkyyttä löytyy, oikea rinta on sivulta kipeä... Nämähän voivat olla kyllä PMS-oireitakin, joten odotellaan taas. Mutta flunssaa ei tullutkaan. :) Kuumetta tuli jonkin verran ja kurkku ja pää oli vähän kipeä. Mikähän pöpö se oli? :-0 Siis vieläkin olen vähän kipeä.

Positiivista on kuitenkin se, että mies aloitti karkki-& mässilakon ja sanoi eilen aloittaneensa vitamiinien syömisen (moni-). :)) Vihdoinkin! :)

Sunnuntaita! :)

Kp 31/27-30 (?)

125/154 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo testasin samasta pissasta myös digitestillä ja oli nega. Kun kaikkialle hehkutetaan sitä digitestin luotettavuutta niin mietin kumpaan nyt uskois..

ja kun kp10 vasta menossa..

Vierailija
126/154 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs ovistestejä nuo on?

Liki plussaltahan tuo vaikuttaa, ei ihan mutta melkein. Jospa tänään tulis jo selvä plussa.

Täällä alkaa kans jo ovispäivät hiljalleen lähestyä, joten vois pikkusen aktivoitua tuolla petirintamalla...

Mulla on siis kolmas clomikierto menossa. Lisäksi päätin nyt kokeilla nk. babyaspirinia. Eli aloitin muutama päivä sitten ottaa 50mg disperiniä kerran päivässä. Mulla on aina ollu normi tai korkea hemppa niin uskaltauduin kokeilemaan, vertahan tuo ohentaa ja pitäs jotenkin kohtua tehdä vastaanottavaisemmaksi. En neuvo kokeilemaan tuota, ellei ole asiasta lukenut. Itse nyt päätin ottaa pienen riskin ja kokeilla tuota. Toivottavasti nyt ei sit tuu mitään haittaa tuosta. Kun on ollu noita kemiallisia raskauksia jo kolme takana ja ajattelin, että jos siinä kiinnittymisessä on jotain häikkää nyt, ja siihenhän aspirin yms. pienellä annostuksella voi auttaa.

Koralli kp 8/25-28 yk8

127/154 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
128/154 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, sinuna jatkaisin testaamista, ei ehkä kumminkaan se lh-huippu vielä ollut. Mulla ei noista wondfon testeistä ole kokemusta, mutta luottaisin siihen digiovistestiin enempi.

Vierailija
129/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tulihan se täti taas sieltä.. :( Kierto vaan venyi pitkäksi. Voi himputti... Hiljenen hetkeksi. Ja vielä vähän kipeänä. :/

mymoosa: minäkään en noita kyseisiä testejä tunne. Olen yleensä käyttänyt K-marketin oviststiä ja on toiminut hyvin. Tai sitten digitaalista. Minunkin mielestäni digitesti on luotettavampi.

Tsemppiä kaikille! :)

Kp 1/27-31

130/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nuo on halpa-testiltä tilattuja. Ja oviksen antoivat viime kierrossa kp 13.

Pari liuskaa vielä jäljellä ja testailen ne, jää vielä 7 liuskaa sitten ens kiertoon jos ei tärppää.

muoks. tein tän päivän ovistestin ja nyt oli viiva taas tummempi ku eilen.. lopetan kohta koko tikuttelun kun ei noista taas ota selvää.. digitesti oli samasta pissasta edelleen nega.

131/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä vertailin kp10 ja kp12 tikkuja..

Vierailija
132/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädistä 2poj@näidille!!!!Voimahaleja!!!

Itsellä tais olla joku megaovis...siis to testasin sen ovisplussan, silloin jo tuntui alavatsa todella turvonneelta jne. koko viikon lopun oli aivan järkkyjä menkkakipujen tuntoisia kramppeja. Koko ajan piti veskissä ravata, kun olin varma et menkat alkaa..limaa kyllä tuli aivan valtavasti...Nyt on jo hieman "kuivempaa" eikä kipujakaan enää ole.

Kaikille halauksia ja plussatuulia!

Vierailija
133/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti taas vierailulla, tulikin normaalia lyhyempi kierto, vain 25 päivää. Ja tuhrua tuhrua tuli 5 päivää ennen menkkoja...onpas taas kierto sekaisin:( Tuli sellainen kysymys mieleen, että onko kukaan teistä onnistunut tulemaan raskaaksi, jos on ollut paljon näitä tuhrupäiviä? Mulla ei kuopuksen kohdalla ainakaan onnistunut ja jouduin hakemaan lääkäriltä Terot avuksi.

Sitten toinen kysymys: Täällä on kokeneita ovistestien käyttäjiä...löytyykö marketeista kohtuuhintaisia ovistestejä? Ovatko olleet kelvollisia? Apteekissa ainakin on tosi kalliita...mutta näillä mun kierroilla tarvii kyllä jo ovistikut avuksi, ei tästä muuten mitään tule. En tiedä, mikä taas sekoitti homman, kun kuopuksen jälkeen kierto oli vuosia tosi säännöllinen 27-28 päivää ilman mitään tuhruja!!!

Leja, toivotaan, että sun megaovis tuottaa toivotun tuloksen;)

Pahoittelut kanssasisarille eli tädin kohdanneille;( T.Wilpuri kp2/???yk5

Vierailija
134/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut, mutta olen käynyt kyllä aika ajoin lukemassa jutusteluanne. Mulle yrityskuukausia takana (jaa, en edes muista mutta puolisen vuotta tässä ollaan tuhrattu varmasti).

Eli uusioperheeseen toivomme kolmatta lasta. Olen ollut ajoittain niin masentunut kun ei tärppää ja aina kehittelen näitä "raskausoireita itselleni". Hävettää ja en edes viitsi miehelleni näistä joka kuukausi puhua. Ikääkin on jo 35 ja kaksi aikaisempaa lasta aikanaan ilmoittivat tulostaan heti, joten nyt tämä ikä puoli arveluttaa.

Tällä hetkellä mennään päivillä 24/28 ja mulla on taas ties mitä oireita ja tällä kertaa tosi voimakkaita ja kestänyt pari päivää. Huono olo, kylmä, alavatsakivut jne. Tekee varmaan taas mielikuvitus tepposet tai sitten mä olen tulossa hulluksi. Ajattelen vaan että tämän oviksen aikaan oltiin sänkyhommissa aika tehokkaasti, joten ehkä sittenkin =).

Ovistestit olivat edellisellä kierrolla käytössä, enkä ollut löytävinäni mitään ovista joten tällä kierrolla en niitä edes viitsinyt käyttää.

Nyt lupaan tulla kirjoittelemaan tännne useammin.

Tsemppiä kaikille samassa jamassa oleville kolmosen haaveilijoille!! Plussia kehiin +++

Tife

Vierailija
135/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin huomaavinani ovis limoja. Olin laskenut viime kierrosta et sattuisi ovis vasta tulevalle vkl:lle, mut näinköhän se tuleekin jo nyt. Pikkasen harmittava juttu et mies on työmatkalla ja tartteis niitä simppoja saada matkaan. Viimeksi perjantaina ovat lähteneet, joten ei taida ihan tähän päivään asti olla simpat elossa. Vatsalla ei kyl ole vielä oviskipuja mut limaa kyl tuli jo tänään. Saas nähdä miten täs kierrossa nyt sit käy. Mies tulee kyl huomen iltana myöhällä, joten jos vaan jaksaa ni on pakko yrittää heilutella peittoja. Ihan varmistukseksi.

Omanapaisin terkuin lemminkäinen,kp 14/32?

Halaus tädin kohdanneille.

Vierailija
136/154 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt alkaa pikkuhiljaa nousemaan tämä tyttö (okei nainen) ylös suosta... Vaikka syvällä ollaan, niin ylös on päästävä ;)

Keskenmeno on yhä joka päivä monta kertaa mielessä, ja joka aamu ekana ajatuksissa, nyt olis näin paljon rvtä takana yms. Mutta ei auta itku markkinoilla, vauvaa ei maaliskuussa tule, ei vaikka kuinka haluis! Se on vaan tosiasia, joka on vaikee kyllä niellä...

Vuoto (kmvuoto siis) parisen viikkoa sitten ja toissapäivänä alkoi ilmeisesti menkat... Tai sitten on edelleen kmvuotoa, mut piti vaan parin viikon tauon tämä km. Keskiviikkona olis vielä labraan meno ja ens viikolla jälkitarkastus, jotta sitten alkaa EHKÄ yritys uudestaan... Jos vaan pääkopan saan selväksi tästä menetyksestä :/

Mä en nyt muista enkä jaksa lukee koko pinoo uudestaan (anteeksi!) mutta plussanneille sekä raskaus että ovistesteillä tehneille Onnea! Sekä tietty pahoittelut tädin riivaamille :( Olen käynyt lukemassa teidän juttuja, mutten ole jaksanu kommentoida :/ Josko tästä pikkuhiljaa alkaisi elämä paranemaan.

Muuta elämää on ollu tässä kaikennäköistä, kuopuksen allergiat vaan pahenee, josta johtuen mä varmaan jatkan kotona oloa ens syksyyn (jos vaan mitenkään talous antaa periksi) ja kaikkee muutakin on ollu... ;)

rumpali vielä siipi maassa, mutta kohta alkaa pää jo nousemaan :)

Vierailija
137/154 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tervetuloa Tifelle! *miettii kuumeisesti oliko joku muukin uusi tuttavuus ilmaantunut*

Uusi plussakin oltiin saatu, Onnea Enkuli85!! Peukutuksia, että kaikki menee nappiin!

Mulle pukkaa kyllä nyt flunssaa. Inhottava olo. Nenä ei ole alkanut vielä vuotaa, mutta pää jotenkin ihan tukossa. Pöh. Just kun sain hyvän jumppa/urheiluputken päälle ja virtaa riittäis siihenkin hommaan.

Täällä lähestytään tärppipäiviä. Mä en ole koskaan ovistestejä käyttänyt, olen aina ollut tuntevinani oviksen ja yritetään siinämain sitten puuhastella. Mulla tosin on kohtalaisen säännöllinen kierto. No odotetaan vaan jos tässä projektissa ei ala tulokset näkyä niin voipi olla, että ovistestit on mullakin käytössä ;) Nyt on vasta yk2 ja aika rennoin mielin toistaiseksi mennään! Jotenkin mulla on nyt sellainen asenne, että tämä voi kestää ainakin puolisen vuotta.. Nopea tärppi olis vaan iloinen yllätys! Edelliset on tärpännyt yk3 ja yk1, mutta silloin oltiin kolmenkympin alapuolella vielä iän puolesta...

Tsemppiä kaikille!!

-katsku- kp 11/28

Vierailija
138/154 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa eilen jauhoin noista mun luulo-oireista, mutta iltaa kohti ne tuntuivat taas vaan vahvistuvan, etova olo, rinnat tautisen kipeät, alavatsa pinkeä ja palelin kuin hullu kahden peiton alla. Noh, ajattelin että otan riskin ja teen silti testin aamulla vaikka mennään vasta 25/28. Aamulla tein Apteekin oman raskaustestin ja alussa: ei mitään, mutta sitten alkoi muodostua haalean haalea toista viivaa. Meinasin tulla jo hulluksi kun luin käyttöohjeita: onko vai eiko. No ainakin viiden minuutin päästä oli muodostunut jo aika selkeä viivä, mutta testissä sanottiin jotain, että yli kolmen minuutin jälkeiset tulokset ei luotettavia, tai miten se nyt olikaan. Mutta olo on niin raskas ja se mikä on outoa, niin ei mulla näin vahvoja oireita ollut kahden aikasemman kohdalla eikä varsinkaan tässä vaiheessa vielä. Eli jonkin asteinen epätietoisuus vaivaa. Koitan saada jotenkin kuvan tuosta testistä laitettua tänne niin voitte heittää omat kommenttinne, jos haluatte.

Rumpalille voimarutistus ja positiivisia ajatuksia...

Tife

Vierailija
139/154 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa eilen jauhoin noista mun luulo-oireista, mutta iltaa kohti ne tuntuivat taas vaan vahvistuvan, etova olo, rinnat tautisen kipeät, alavatsa pinkeä ja palelin kuin hullu kahden peiton alla. Noh, ajattelin että otan riskin ja teen silti testin aamulla vaikka mennään vasta 25/28. Aamulla tein Apteekin oman raskaustestin ja alussa: ei mitään, mutta sitten alkoi muodostua haalean haalea toista viivaa. Meinasin tulla jo hulluksi kun luin käyttöohjeita: onko vai eiko. No ainakin viiden minuutin päästä oli muodostunut jo aika selkeä viivä, mutta testissä sanottiin jotain, että yli kolmen minuutin jälkeiset tulokset ei luotettavia, tai miten se nyt olikaan. Mutta olo on niin raskas ja se mikä on outoa, niin ei mulla näin vahvoja oireita ollut kahden aikasemman kohdalla eikä varsinkaan tässä vaiheessa vielä. Eli jonkin asteinen epätietoisuus vaivaa. Koitan saada jotenkin kuvan tuosta testistä laitettua tänne niin voitte heittää omat kommenttinne, jos haluatte.

Rumpalille voimarutistus ja positiivisia ajatuksia...

Tife

Vierailija
140/154 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla rumpalista taas!!! Tervetuloa takaisin!!!

Tife: toivotaan, että tuo plussa vahvistuisi!! Plussalta se minusta vaikuttaa...