Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geelirakennekynnet

Vierailija
01.08.2010 |

Kertokaas joku paremmin tietävä, että jos lahjakortilla saa käsiin tai jalkoihin geelirakennekynnet... pidentääkö ne kynsiä?

Kävin kesän alussa tällaisella aloittelevalla "kynsiteknikolla", kun avajaistarjouksena sai jalkahoidon kynsien geelauksella tarjoushintaan. Minulla on todella huonot kynnet ja olisin (kuten aiemminkin) ollut myös kynsien pidennystä vailla. Täti ei moisesta ollut kuullutkaan: "kynsien pidennykset varpaisiin? En ole koskaan kuullutkaan". Nyt sitten toisessa paikassa mainostetaan geeliRAKENNEkynsiä joko käsiin tai jalkoihin. Mitä olette mieltä, pidennetäänkö siinä kynsiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on huonot kynnet? Minulla oli ennen hauraat kynnet. Aloin napsimaan Piimaxia niin johan alkoivat kynnet näyttämään hyviltä. Minulla on nykyään aika pitkät omat kynnet joihin voi itse tehdä ranskalaisen manikyyrin. Ja tarrakoristeita olen laittanut myös kynsiini. Kyllä nuo tekokynnet tms. ovat kamalannäköisiä!

tulos :(

Mun isonvarpaan kynnet on kovin lyhyet ja paksut. Ei ole mitään sienitautia. Kasvavat todella hitaasti ja ovat tummat. Tästä syystä olen sitten kaksi kertaa laitattanut pidennykset varpaankynsiini. Käsissä on pitkät ja vahvat kynnet luonnostaan. Tästä syystä tätä täällä kyselen. Kamalan ja kamalan... jos näkisit omat kynteni et ajattelisi noin.

Juuri tuosta kysien lyhyydestä johtuen ihmettelin tuota geelausta... jo valmiiksi paksu kynsi saa vielä geelin päälleen. En ymmärrä, pituuttahan niihin pitäisi saada. Mahtaako paikalla olla ketään, jolle on geelillä tehty pidemmät varpaankynnet?

Ap

Vierailija
2/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ymmärrä miksi pitää tipit saada varpaisiin,pian alkaa taas umpikenkäkausi niin varmasti painasivat aika paljon varvasta.

En ole itsekään kuullut varpaiden tipeistä,vain sormien.Luulen että akryylillä helpompi saada pituutta varpaiden kynsiin kuin tipeillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ranskalainen manikyyri.

Vierailija
4/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut parina kesänä akryylillä laitettu varpaat, ei niitä kyllä koskaan ole jatkettu. Eikä mulle sormiinkaan laiteta jatkoja ellen ole onnitunut katkaisemaan kynttä.

Vierailija
5/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kesää jäljellä!

Siksi, että jalat näyttää kunnon kynsilä varustettuna paremmilta. Eikä paina kengissä kun ei tee liian pitkiä:)

Kertokaa vaan vielä kokemuksia!

Ap

Vierailija
6/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on huonot kynnet? Minulla oli ennen hauraat kynnet. Aloin napsimaan Piimaxia niin johan alkoivat kynnet näyttämään hyviltä. Minulla on nykyään aika pitkät omat kynnet joihin voi itse tehdä ranskalaisen manikyyrin. Ja tarrakoristeita olen laittanut myös kynsiini.

Kyllä nuo tekokynnet tms. ovat kamalannäköisiä!

Vierailija
7/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituutta tarvitaan lisää, laitetaan tipsit kynsiin.

Varpaissa se olisi varmasti hyvin epämukavaa. Ja mahtaakohan niin pieniä tipsejä ollakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan