Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä ammatissa olisit hirveän huono ja miksi?

Vierailija
30.07.2010 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nykyään ihan hirveän vaikea tehdä päätöksiä, saatika jos niitä pitäisi tehdä nopeasti. Mikään kirjoittamista vaativakaan ei enää onnistu.

Vierailija
22/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä alkoholia, joten hankala myydä olutta ja paukkuja. Tarjoilija siksi, etten kestä viinanhuuruista porukkaa ja en jaksa kuunnella niiden juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä minä olen oikeassa asennetta ja en tod.tykkää ihmisistä...

Vierailija
24/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaista rytmitajua.

Vierailija
25/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saisi kyllä kaiken P:n päivittäin niskaansa. Ja sitten muuttuisi sellaiseksi harmaahiirulaiseksi joka puhuisi kapulakieltä.

Vierailija
26/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä olla huomion keskipisteenä, koska herpaannut, lisäksi minun on vaikea oppia asioita käsillä tai jaloilla, tarkoittaen tanssia tai viittomakieltä esim.

En kyllä patologi tai kirurgikaan voisi kuvitella olevani.

Vierailija
27/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kosmetologi, kampaaja...

En meikkaa, kynnet on pureskeltu, kulmat rehottaa ja kasvoissa näppyjä. Karkottaisin kaikki asiakkaat jo omalla ulkonäöllä.

Vierailija
28/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajien pitää aina vilkuilla olkansa ylitse siellä...

Vierailija
29/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat mun haaveammatteja, joihin mulla olis silmää ja taitoa, mutta sitä jatkuvaa kilpailua töistä ja painetta deadlinesta en kestäis... =( Olenkin nykyisin lastentarhanope...

Vierailija
30/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huono myyntihenkilö kun olen surkea valehtelija.

Vierailija
31/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalidemokraattista ideologiaa. Eli siis valtion työpaikat aika pitkälle. Koulut, päiväkodit ym. Yritäpäs olla luova ja uudistushaluinen sekä yksilöllisyyteen kannustava niin savustetaan ulos.

Vierailija
32/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska stressaisin hirveästi leikkauksia, enkä edes tykkää ommella. Eläinlääkäri varmaan samasta syystä, nehän operoi myös paljon.

Vierailija
33/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat mun haaveammatteja, joihin mulla olis silmää ja taitoa, mutta sitä jatkuvaa kilpailua töistä ja painetta deadlinesta en kestäis... =( Olenkin nykyisin lastentarhanope...

Vierailija
34/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi vuodesta toiseen samaa, puuduttavaa työtä. En jaksais olla muuttumattomassa työympäristössä, aina samat työkaverit ympärillä. Samat rutiinit jne.

Vierailija
35/42 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lukiossa toiveammattina lastentarhanopettaja. Olin kuitenkin sen verran ujo etten uskaltautunut pääsykokeeseen jossa kai piti esiintyä luokan edessä. Minusta tuli sitten arkkitehti.

Vierailija
36/42 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajan työ ei todellakaan ole samaa, puuduttavaa, muuttumatonta. Ikinä ei aamulla tiedä mikä duunissa odottaa. Näin siis yläkoulussa.

Vierailija
37/42 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetogogi- en kestäis näprätä toisen naamaa tms enkä jaksais olla aina niin huoliteltu

hoitoala ei riittäis sympatia-empatia ym

kotiäti on kokeiltu ja olin luokattoman huono huono kärsivällisyys, "seinät kaatuu päälle"fiilis olen huono hiekkalaatikkotreffailija lista on loputon

Vierailija
38/42 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tuholaistorjuja (pelkään tiettyjä öttiäisiä ja otuksia)

-Pappi (en pystyisi antaa perheille suruviestejä,esiintyä neutraalina hautajaisissa yms)

-Puhelinmyyjä...no en siedä kaupustelijoita.

-KELA:n tai sossuntyöntekijä... (miettisin kuina moni valehtelisi tilannettaan yms)

-Lääkäri,liian suuri vastuu

-raksatyöntekijä (pelkään ahtaita ja korkeita paikkoja)

-strippari (mua ei miehet varmaan huomaisi kun omistan a-kupit ja vaikka hoikka ja nätti olenkin niin itsetunto JUURI NYT tosi huono)

-tehdastyöntekijä missä tehdään samassa paikassa samaa hommaa 8h

-kotisiivoja,paska palkka ja kk raatamisen jälkeen et edes perhettäsi elätä kun käteen jää 8-9h mittaisten työpäivien jälkeen 900-1000e ja menet parhaimmassa tapauksessa lapsiperheeseen siivoamaan missä isi ostanut äidille siivouspalvelua että mamma pääsisi helpommalla ja mamma lähtee siivouksen ajaksi lasten kanssa puistoon..itsekin mieluiten olisi kotona lastensa kanssa...

Vierailija
39/42 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa pysyä edes 2h matkaa hereillä ajaessa. Huomio herpaantuu ja uni meinaa aina tulla.

Vierailija
40/42 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat kauhuammatteja. Hyi, täällä haisee paska, taidanpa juosta pihalle oksentamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä