G: Missä ammatissa olisit hirveän huono ja miksi?
Kommentit (42)
en käytä alkoholia, joten hankala myydä olutta ja paukkuja. Tarjoilija siksi, etten kestä viinanhuuruista porukkaa ja en jaksa kuunnella niiden juttuja.
en kestä minä olen oikeassa asennetta ja en tod.tykkää ihmisistä...
Siinä saisi kyllä kaiken P:n päivittäin niskaansa. Ja sitten muuttuisi sellaiseksi harmaahiirulaiseksi joka puhuisi kapulakieltä.
En kestä olla huomion keskipisteenä, koska herpaannut, lisäksi minun on vaikea oppia asioita käsillä tai jaloilla, tarkoittaen tanssia tai viittomakieltä esim.
En kyllä patologi tai kirurgikaan voisi kuvitella olevani.
eli kosmetologi, kampaaja...
En meikkaa, kynnet on pureskeltu, kulmat rehottaa ja kasvoissa näppyjä. Karkottaisin kaikki asiakkaat jo omalla ulkonäöllä.
Toimittajien pitää aina vilkuilla olkansa ylitse siellä...
Molemmat mun haaveammatteja, joihin mulla olis silmää ja taitoa, mutta sitä jatkuvaa kilpailua töistä ja painetta deadlinesta en kestäis... =( Olenkin nykyisin lastentarhanope...
Olisin huono myyntihenkilö kun olen surkea valehtelija.
sosiaalidemokraattista ideologiaa. Eli siis valtion työpaikat aika pitkälle. Koulut, päiväkodit ym. Yritäpäs olla luova ja uudistushaluinen sekä yksilöllisyyteen kannustava niin savustetaan ulos.
koska stressaisin hirveästi leikkauksia, enkä edes tykkää ommella. Eläinlääkäri varmaan samasta syystä, nehän operoi myös paljon.
Molemmat mun haaveammatteja, joihin mulla olis silmää ja taitoa, mutta sitä jatkuvaa kilpailua töistä ja painetta deadlinesta en kestäis... =( Olenkin nykyisin lastentarhanope...
en jaksaisi vuodesta toiseen samaa, puuduttavaa työtä. En jaksais olla muuttumattomassa työympäristössä, aina samat työkaverit ympärillä. Samat rutiinit jne.
Minulla oli lukiossa toiveammattina lastentarhanopettaja. Olin kuitenkin sen verran ujo etten uskaltautunut pääsykokeeseen jossa kai piti esiintyä luokan edessä. Minusta tuli sitten arkkitehti.
opettajan työ ei todellakaan ole samaa, puuduttavaa, muuttumatonta. Ikinä ei aamulla tiedä mikä duunissa odottaa. Näin siis yläkoulussa.
kosmetogogi- en kestäis näprätä toisen naamaa tms enkä jaksais olla aina niin huoliteltu
hoitoala ei riittäis sympatia-empatia ym
kotiäti on kokeiltu ja olin luokattoman huono huono kärsivällisyys, "seinät kaatuu päälle"fiilis olen huono hiekkalaatikkotreffailija lista on loputon
-Tuholaistorjuja (pelkään tiettyjä öttiäisiä ja otuksia)
-Pappi (en pystyisi antaa perheille suruviestejä,esiintyä neutraalina hautajaisissa yms)
-Puhelinmyyjä...no en siedä kaupustelijoita.
-KELA:n tai sossuntyöntekijä... (miettisin kuina moni valehtelisi tilannettaan yms)
-Lääkäri,liian suuri vastuu
-raksatyöntekijä (pelkään ahtaita ja korkeita paikkoja)
-strippari (mua ei miehet varmaan huomaisi kun omistan a-kupit ja vaikka hoikka ja nätti olenkin niin itsetunto JUURI NYT tosi huono)
-tehdastyöntekijä missä tehdään samassa paikassa samaa hommaa 8h
-kotisiivoja,paska palkka ja kk raatamisen jälkeen et edes perhettäsi elätä kun käteen jää 8-9h mittaisten työpäivien jälkeen 900-1000e ja menet parhaimmassa tapauksessa lapsiperheeseen siivoamaan missä isi ostanut äidille siivouspalvelua että mamma pääsisi helpommalla ja mamma lähtee siivouksen ajaksi lasten kanssa puistoon..itsekin mieluiten olisi kotona lastensa kanssa...
En meinaa pysyä edes 2h matkaa hereillä ajaessa. Huomio herpaantuu ja uni meinaa aina tulla.
olisivat kauhuammatteja. Hyi, täällä haisee paska, taidanpa juosta pihalle oksentamaan...
Mun on nykyään ihan hirveän vaikea tehdä päätöksiä, saatika jos niitä pitäisi tehdä nopeasti. Mikään kirjoittamista vaativakaan ei enää onnistu.