G: Missä ammatissa olisit hirveän huono ja miksi?
Kommentit (42)
ja paikallaan olemista. Saman homman tekeminen päivästä toiseen ilman mitään vaihteluita..
missä tulee ymmärtää kaikenlaisia ihmisiä...
En osaisi myydä tuotetta, luovuttaisin heti, kun toinen sanoo ei kiitos.
mulla ei kestä hermoedes omien lasten läksyjen neuvomisessa joten mies hoitaa tämän homman aika pitkälle
Ymmärrän itse asiat todella nopeasti ja olen erittäin kärsimätön. En jaksaisi selittää kenellekään, joka ei ole yhtä nopea.
Tykkään nukkua myöhään :)
Jos kokkiohjelmia on uskominen, en myöskään pärjäisi ravintolakokkina. Laitan kyllä tosi hyvää ruokaa, mutta se kiire, stressi, kuumuus ja fyysisyys taitaisi olla liikaa.
Kiva ketju!
Ainakin jos siinä joutuu julkisen arvostelun kohteeksi (poliitikko, näkyvä virkamies tms). Oon todella huono kestämään kritiikkiä, oon tyyliin ranteet auki jos joku sanoo tekemisistäni yhdenkin poikkipuolisen sanan ja masennun huonoudestani päiväkausiksi.
saatikka sitten jos pitäisi potilaita lohdutella ettei mitään hätää ole.
pysty käsittelemään mitään sairauksiin liittyvää. Tulen lähes kaikesta huonovointiseksi.
-palkanlaskija/ esim. Kelan virkailija:pitäs tietää kaikenmaailman pykälät ja pyöritellä numeroita
-sosiaalitantta sos.virastossa:v***aisi "jaella"rahaa kaikille luopioille jotka eivät ikinä töitä ole tehneetkään
Ei minusta olisi ketään tappamaan ja olen arka. Esim. kranaattia en uskaltaisi ikinä heittää tai edes koskea sellaiseen.
En osaa oikeastaan mitään muuta kieltä kuin suomea.
järki lähtis kiljuvan kakaralauman kanssa ja saattokodissa haisee kuolema
oh no, tökin pyhää lehmää! Heräsiköhän se?
en jaksaisi vittuilua päivästä toiseen. esim kelassa tai sossussa...
Kyllä minulla on enemmän lääkärin luonne,pitkälti analyyttista toimintaa eikä varsinaista hoitotyötä.
peruhoitaja jne..
lastenhoitaja
en ole sitä tyyppiä, en osaa olla "sympaattinen" vaihtaa toistenb vaippoja nähdä verta tms
yök