Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokasin kännissä!

Vierailija
26.07.2010 |

Olen erittäin uskollinen luonne, mutta nyt tuli vedettyä liikaa shotteja, muistan hämärästi halailleeni yhtä miestä ja kuinka tämä silitteli minun käsiä ja muistelen että vähän kävi kädet jossain muuallakin ,muttei nyt alakertaan menty, muistan sen hämärästi ja otin kyllä etäisyyttä "selvinä hetkinä" mutta muistan myös sen miten hyvältä hellyys tuntui. En antanut suudella, sen muistan mutta muistelen että halailimme.Olen erittäin onnellisessa parisuhteessa enkä ole uskaltanut kertoa tämä miehelleni. Ei itkukaan ole kaukana, pidän tätä pettämisenä. Morkkis! Miksi teen tälläistä! olen erittäin pettynyt itseeni että toimin näin, koska olen aina puhunut että parisuhteessa pitää olla kunnolla eikä känni ole tekosyy. Mieheni on ollut viimeiset viikkoa poissa ja olen kaivannut häntä hirveästi, pohdin voisiko ikävä johtaa tälläiseen. Tämä mies oli todella paljon oman mieheni kaltainen.

Kerronko vai mitä teen? Ei hyvä olo ollenkaan, enkä pääse tämän yli :( :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrät syyllisyyden taakan murheeksi miehesi hartioille eikä oma olosi kevene siitä. Ota nyt tuo katumus "rangaistuksena" itsellesi, jotta se muistuttaisi sinua uskollisuuden tärkeydestä.

Jos miehesi kuulee asiasta joskus, kerro miksi et jakanut taakkaa hänelle.

Puhun päinvastaisesta kokemuksesta. Tunnustin itse miehelle ja tein hänestä maailman surullisimman ihmisen.

Oma paha olosi on sinulle se rangaistus, joka nyt vain tulee kärsiä. Kertomalla miehelle siirrät osan rangaistuksestasi hänen kärsittäväkseen. Miehesi ei tiettävästi ole tehnyt mitään pahaa, miksi siis siirtäisit osan syyllisyydestäsi hänelle? Älä kerro. Äläkä tee noin enää.

Vierailija
22/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ei nyt ollut mitään varsinaista pettämistä, loukkaavaa tuo on, mutta en tiedä olisiko se mieheni mielestä joka ei ole mustasukkaista laatua. En ajatellut kertoa, eikä sitä mistään saa tietääkään, kun varsinaisesti tämä nyt ei mitään merkitse sille miehellekään, eli ei ala sekaantua elämään eikä edes tiedä nimeä jne.

SILTI en enää juo noin. On erittäin paha asia että tälläistä tapahtuu enkä hyväksy tätä itseltäni enkä puolisoltani.Toisaalta tämä myös pelottaa minua, jos näin helposti lipsahtaa, entä jos miehelläkin lipsahtaa! Se tosin olisi minulle oikein, mutta kuinka helppoa tämä pettäminen onkaan, tai kuinka herkästi etenki humalassa luopuu periaatteistaan!

Järkyttävää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valvotun yön jälkeen päädyin sitten toistamaan samat mitä 23 sanoi. :D hyvä homma. noh, tuli varmaan selväksi! :D

- 24

Vierailija
24/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä takuulla tee tätä enää. Nyt kun on paljastunut kuinka heikko luonne pohjiltaan olen niin jätämpä juomatta tyttöjen illassa.. Panokset ovat liian suuret mokata. Onneksi tämän pahempaa ei tapahtunut! Kun kuvittelen kertovani miehelle, olisi hetken pahoillaan mutta sitten sanoisi että eihän tuossa mitään tapahtunut. Itse hän käy usein naispuolisten kanssa tanssimassa jne ja se ei tunnu minusta hyvältä mutta hänen mielestään se on ok eli hänellä rajat on löyhemmät kuin minulla.

Surullista että ihmisen pitää väkisin tuhota omaa parisuhdettaan kun kaikki on hyvin :(

Vierailija
25/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollut kännissä ja joku nainen olisi kiehnännyt, miehesi olisi ollut imarreltu huomiosta (?) mutta ei olisi ollut mitenkään aktiivinen ja jälkeenpäin katuisi että oli antanut edes koskea. Hän tuskin osaisi kertoa asiaa niin että et loukkaantuisi. Eli älä kerro, äläkä tee toista kertaa tyhmyyksiä.

Vierailija
26/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseitä kliseiden perään.

Vierailija
27/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä luultavasti pahoita mieltään tuosta sinun halailustasi, voisit ihan hyvin asian myös kertoa. Ei tosin niin, että kevennät omaa omaatuntoasi (voi kamalaa, mitä tein ja nyt on morkkis ja annathan anteeksi), koska sillä tavalla miehellesi todella tulee morkkis, vaan tarkoitan vain sitä, että olet rehellinen, ja jos joku sattuu asiasta miehellesi toitottamaan vaikkapa ilkeyttään, niin asiasta ei nouse kohtuutonta haloota, kun olet jo sen kertonut sivulauseessa. Tarkoitan kertomisella siis jotain tähän tyyliin:

- Miten meni tyttöjen ilta?

- No siinähän se, mutta join kyllä niin paljon, että en taida kyllä enää toiste. Oli kyllä sua niin ikävä, että annoin jonkun tuntemattoman äijän halatakin. Huh huh! Ällöttää, kun en tiedä edes, kuka se oli.

- Ei kai mitään muuta tapahtunut?

- Ei tietenkään. Tein vaan itsestäni naurettavan, ja tyttöjä varmaan harmittaa, kun kaipailin sua niin valtavasti.

Totuus (tietyin rajoin) mutta ei taakkaa miehelle.

Vierailija
28/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla siirrät vain pahan olosi miehellesi ja tuo olosi ei ole millään tavalla miehesi vika!!

Kärsi itse!

Vierailija
29/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Mitään ihmeempää ei tapahtunut ja vaikutut ottaneesi asiasta opiksesi.

Pettämisen rajat meillä on kai kaikilla aika omakohtaiset, mutta sinun rajasi tuntuu olevan tosi tiukka.

Turhaan tuosta menisit kertomaan - kenen etu se olisi?

Vierailija
30/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu paremmillekin ihmisille.

Vierailija
31/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit varmasti itsekin tietää jos miehesi olisi vastaavaa puuhannut?

Vierailija
32/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu paremmillekin ihmisille.

Pettäminen ei ole mikään "oho hups, lasi tipahti"-virhe.

Vierailija
33/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämeni särkyisi jos oma mies tekisi tälläistä selkäni takana, sehän olisi suora viesti ettei oma mies riitä vaan pitää hakea jotain muuta muualta. Minä hain kai läheisyytt ja hellyyttä, olen ollut niin yksinäinen :( ahdistaa ja olen kyllä niin pettynyt itseeni.

Vierailija
34/44 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itsehän ne pettämisen rajat asettaa.

Vierailija
35/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita, turha kertoa.

Vierailija
36/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro.

Vierailija
37/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmaankin joskus tehnyt samaa.

Vierailija
38/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on viisasten juoma. Varsinkin pikkujouluissa.. Voi mokata aika pahasti.

mies51v

Vierailija
39/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se AP maailma tuohon kaadu. Joskus tulee itsekin kännipäissään kourittua naisia baarissa ja aamulla kaduttaa. Mutta elämä on epätäydellistä. M40

Vierailija
40/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kertoa...