Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokasin kännissä!

Vierailija
26.07.2010 |

Olen erittäin uskollinen luonne, mutta nyt tuli vedettyä liikaa shotteja, muistan hämärästi halailleeni yhtä miestä ja kuinka tämä silitteli minun käsiä ja muistelen että vähän kävi kädet jossain muuallakin ,muttei nyt alakertaan menty, muistan sen hämärästi ja otin kyllä etäisyyttä "selvinä hetkinä" mutta muistan myös sen miten hyvältä hellyys tuntui. En antanut suudella, sen muistan mutta muistelen että halailimme.Olen erittäin onnellisessa parisuhteessa enkä ole uskaltanut kertoa tämä miehelleni. Ei itkukaan ole kaukana, pidän tätä pettämisenä. Morkkis! Miksi teen tälläistä! olen erittäin pettynyt itseeni että toimin näin, koska olen aina puhunut että parisuhteessa pitää olla kunnolla eikä känni ole tekosyy. Mieheni on ollut viimeiset viikkoa poissa ja olen kaivannut häntä hirveästi, pohdin voisiko ikävä johtaa tälläiseen. Tämä mies oli todella paljon oman mieheni kaltainen.

Kerronko vai mitä teen? Ei hyvä olo ollenkaan, enkä pääse tämän yli :( :(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, sä mitään pettänyt ole! 

Kerrot miehellesi, et halailit toista miestä kännissä. Terve mies kestää tämän "hirveän" petoksen kyllä.

Vierailija
42/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siirrät syyllisyyden taakan murheeksi miehesi hartioille eikä oma olosi kevene siitä. Ota nyt tuo katumus "rangaistuksena" itsellesi, jotta se muistuttaisi sinua uskollisuuden tärkeydestä.

Jos miehesi kuulee asiasta joskus, kerro miksi et jakanut taakkaa hänelle.

Puhun päinvastaisesta kokemuksesta. Tunnustin itse miehelle ja tein hänestä maailman surullisimman ihmisen.

Siis jonkun mies tulisi oikeasti surulliseksi, jos kuulee, että vaimo on halannut toista? Ei hyvää päivää teidän maailman surkeimpia itsetuntojanne...

Minun puolesta mieheni saa halailla -kännissä tai selvinkin päin- niin montaa naista kuin haluaa. Halailu ei ole meillä pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, sä mitään pettänyt ole! 

Kerrot miehellesi, et halailit toista miestä kännissä. Terve mies kestää tämän "hirveän" petoksen kyllä.

Tunnen monta ”tervettä” naista, jotka eivät kestäisi tätä.

Älä AP kerron mitään.

Vierailija
44/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta henkilökohtaiset pettämisen rajat ylitin. En suudellut, enkä ollut itse koskemassa mieheen, mutta annoin hänen koska, tosin selvänä hetkenä irtauduin hänestä. Muistan kuinka tuntui niin hyvältä olla halattavana jne. Siinä ei ollut mitään seksuaalista, ainakaan minun puoleltani. Mies myös silitteli hiuksiani ja huolehti kaikesta, ehkä herätin hänessäkin jotain hellyyden tunteita, ei yrittänyt kouria tai päästä pöksyihin.

Kuinka tämän kertoisi? Mies ei enää koskaan päästä minua minnekään!

Aikaisemmat, tykkäisittekö te todellakin hyvää jos miehenne tekisi vastaavaa?

Kerrot vaan totuudenmukaisesti, tsemppiä!

Ai jos joku nainen silittäisi ja halaisi miestäni kännissä? Ei haittaisi ollenkaan, rehellisesti =)

ps. olette varmaan teinejä? Silloin ymmärrän, että toiseen vilkaiseminenkin tuntuu petokselta! Aika auttaa.