Mokasin kännissä!
Olen erittäin uskollinen luonne, mutta nyt tuli vedettyä liikaa shotteja, muistan hämärästi halailleeni yhtä miestä ja kuinka tämä silitteli minun käsiä ja muistelen että vähän kävi kädet jossain muuallakin ,muttei nyt alakertaan menty, muistan sen hämärästi ja otin kyllä etäisyyttä "selvinä hetkinä" mutta muistan myös sen miten hyvältä hellyys tuntui. En antanut suudella, sen muistan mutta muistelen että halailimme.Olen erittäin onnellisessa parisuhteessa enkä ole uskaltanut kertoa tämä miehelleni. Ei itkukaan ole kaukana, pidän tätä pettämisenä. Morkkis! Miksi teen tälläistä! olen erittäin pettynyt itseeni että toimin näin, koska olen aina puhunut että parisuhteessa pitää olla kunnolla eikä känni ole tekosyy. Mieheni on ollut viimeiset viikkoa poissa ja olen kaivannut häntä hirveästi, pohdin voisiko ikävä johtaa tälläiseen. Tämä mies oli todella paljon oman mieheni kaltainen.
Kerronko vai mitä teen? Ei hyvä olo ollenkaan, enkä pääse tämän yli :( :(
Kommentit (44)
kerro mieellesi. Tuollainen juttu on mitätön tykkäsi miehesi tai ei. Kertominen vain mutkistaa asioita ja pahoittaa mielen muiltakin kuin sinulta. Pidät vain mielessä kuinka pahan olla sinun oli tästä kutusta ja juot sit suraavan kerran vähempi niitä shotteja. Helittele miestäsi kun hän tulee kotiin ja järjestä yhteistä oleskelu aikaa - niin se hellyys tulee varmasti kotonakin koetukse. Enpä tiiä oliko näistä apuja.
periaatteessa mitään ei tapahtunut, nyt podet sen morkkiksen, etkä enää juo.
Minä olen ollut jo kohta 8v melkein kokonaan juomatta, koska sekoilen aina kännissä ja näin on ollut siis siitä lähtien, kun pullo on opittu aukaisemaan. N. kerran vuodessa on jotkut juhlat joissa mies mukana niin otan muutaman siiderin/oluen, tyttöjen illassa korkeintaan pari situkkaa, ei koskaan väkeviä eikä etenkään shotteja. Muuten lähtee järki ja estot ja aamulla morkkis.
vastaavista jutuista. Ihan vaan siksi, että JOS kuulee jotain muualta niin tietää jo valmiiksi. Muualta jos kuulee ensin, niin pakostakin tulee mieleen, että mitä muuta on jätetty kertomatta.
mutta onko tuo nyt maailman hirvein asia? Teetkö nyt kärpäsestä härkäsen? Taitaa tosiaan olla teillä turhankin onnellinen parisuhde, kun pitää tuollaisesta ottaa morkkis... ;)
tai sitten teillä on siveysvyö ihan liian tiukalla.
Halailu ei ole mielestäni pettämistä. Sellaista sattuu. Ette suudelleet ettekä tehneet mitään muutakaan, joten unohda koko juttu.
kännit seuraavaksi väliin ja suun suppuun!
mutta henkilökohtaiset pettämisen rajat ylitin. En suudellut, enkä ollut itse koskemassa mieheen, mutta annoin hänen koska, tosin selvänä hetkenä irtauduin hänestä. Muistan kuinka tuntui niin hyvältä olla halattavana jne. Siinä ei ollut mitään seksuaalista, ainakaan minun puoleltani. Mies myös silitteli hiuksiani ja huolehti kaikesta, ehkä herätin hänessäkin jotain hellyyden tunteita, ei yrittänyt kouria tai päästä pöksyihin.
Kuinka tämän kertoisi? Mies ei enää koskaan päästä minua minnekään!
mutta henkilökohtaiset pettämisen rajat ylitin. En suudellut, enkä ollut itse koskemassa mieheen, mutta annoin hänen koska, tosin selvänä hetkenä irtauduin hänestä. Muistan kuinka tuntui niin hyvältä olla halattavana jne. Siinä ei ollut mitään seksuaalista, ainakaan minun puoleltani. Mies myös silitteli hiuksiani ja huolehti kaikesta, ehkä herätin hänessäkin jotain hellyyden tunteita, ei yrittänyt kouria tai päästä pöksyihin.
Aikaisemmat, tykkäisittekö te todellakin hyvää jos miehenne tekisi vastaavaa?
Kerrot vaan totuudenmukaisesti, tsemppiä!
Aikaisemmat, tykkäisittekö te todellakin hyvää jos miehenne tekisi vastaavaa?
En tykkäisi, mutten välttämättä haluaisi tietääkään. Koska halailu yms. on aivan eri luokassa kuin yhdyntä tai kunnon kielarit.
Paha olo on nyt sulla, sen jälkeen myös miehelläsi. Ja minkä takia? Minunkin mielestä aika mitättömän asian takia. Miehesi tuskin täytyy vakavasti miettiä, jättääkö sinut vai ei (no eihän nyt tämän takia), joten aiheutat vain pahaa mieltä. Seuraukset toisin sanoen voivat olla järjettömät suhteessa tapahtuneeseen, joten kärsi ja ota opiksesi, kokemuksen syvällä rintaäänellä tämän kerron.
Kun sain kauhean morkkiksen pelkästään baarissa vieraan miehen kanssa keskustelusta. Silloinen kumppani oli kyllä niin mustis että olisin siitä jo turpaani ottanut. Oltiin tietysti kovin nuoriakin silloin.
Sittemmoin olen huomannut että elämä ei ole mustavalkoista ja että elämä opettaa.
Tuo ei tosiaan ole paha asia, huomaat sen kun aikaa kuluu. Unohdat nyt koko jutun, turha kertomalla miehesi mieltä pahoittaa. Ei tuossa ole mitään niin pahaa tapahtunut kuitenkaan. Etkö koskaan halaa esim. ystäviäsi?
niin, en kyllä enää aio juoda noin paljoa koska käyttäytymisen rajat hämärtyy. Olen itseäni kohtaan todella tiukkapipo ja
meillä todella on törkeän onnellinen parisuhde!
Kauheaa jos pilaan luottamuksen..
nyt päätin etten kerro, mutta saan itseäni syyttää tästä..
Minäkin ajattelin etten koskaan kerro täysin mitättömästä pienestä ihastumisjutusta mutta ilmipä se tuli.
seuraavalla kerralla osaat olla ihmisiksi ja olet läksysi oppinut.
kertoa miehellesi, ja pilata sitä kautta onnellisen parisuhteen. Tuossa nyt ei ollut yhtään mitään, unohda nyt se!
niin olisi ollut aivan sama ketä halailin, ei ollut väliä onko mies vai nainen.. pohdin vielä tätä kertomista, kyllä teoista pitää ottaa vastuu. Annan muutaman päivän kulua. En ollut ihastunut mieheen, enkä tosiaakaan antanut suudella mutta silti päästin lähelle ja antamaan hellyyttä.
Morkkis on hirveä ja en todellakaan toivo että mies tekisi minulle saman :(
kamalammat morkkikset kännäilyjen jälkeen.
Samasta syystä olen lopettanut juomisen lähes kokonaan, koska en siedä krapula-aamun syyllistä oloa.
Voithan kertoakin miehellesi, tiedän että syyllistät itseäsi jo aivan tarpeeksi niin tuskin miehesi enää enempää piiskaa antaa.
Tai voit olla kertomattakin, tuota tuskin enää toiste tapahtuu.
kertoa miehellesi, ja pilata sitä kautta onnellisen parisuhteen. Tuossa nyt ei ollut yhtään mitään, unohda nyt se!
siirrät syyllisyyden taakan murheeksi miehesi hartioille eikä oma olosi kevene siitä. Ota nyt tuo katumus "rangaistuksena" itsellesi, jotta se muistuttaisi sinua uskollisuuden tärkeydestä.
Jos miehesi kuulee asiasta joskus, kerro miksi et jakanut taakkaa hänelle.
Puhun päinvastaisesta kokemuksesta. Tunnustin itse miehelle ja tein hänestä maailman surullisimman ihmisen.
Jos aikoo olla toisen ihmisen kanssa 50 vuotta, niin se että joskus kännissä jonkun kädet kävi selkäpiissä niin voihan hirveetä...
Se on elämää ja sellaista sattuu, et pettänyt etkä todellakaan tee miestäsi yhtään onnellisemmaksi kertomalla asiasta.
Miehesi vaan jää pohtimaan sitä kuvaa mielessään ja pahimmassa tapauksessa se vie teidät eroon.
Onko käsi perseen päällä kännissä elämänmittaisen avioliiton eroamisen arvoista?
Älä nyt hyvä ihminen kerro mitään ja unohda jo itsekin koko juttu.