Mielenterveys järkkynyt, auttakaa muut vl:t!!
Meillä on seitsemän pientä lasta. Olen ollut pitkään niin äärirajoilla joka johti siihen että mielenterveyteni petti ja jouduin psykiatriseen sairaalaan. Tämä on ollut kova koettelemus perheelleni koska lapset kärsivät myös siitä.
Tiedän ettei ole paras paikka purkaa tätä täällä mutta missä uskallat kun saat hyökyaallon vastaan kun aiheeksi nostaa ehkäisyn. Moni on tuominnut minut jo kadotukseen kun olen kysynyt aiheesta. Kuulemma järkeilen vaikka kyse on minun terveydestäni!!!
Usko vl oppiin on aika vähissä, ei Jumala voi olla niin ankara, ei totisesti! Minun tehtävänäni täällä on näköjään vaan synnyttää ja sairastuttaa itseni. Parantumiseen ei ole mitään mahdollisuutta jos olen jatkuvasti raskaana. Ei tämä voi olla tervettä tällainen usko.
Kommentit (146)
On itsensä pettämistä tehdä jotain, mitä ei "uskalla" kertoa muille.
Mutta jos pelkää joutuvansa leimatuksi epäuskoiseksi, "teoillaan uskonsa kieltäneeksi"... joutuu ulkopuolelle eikä kukaan tervehdi jne... terv. Arka vl-äiti
Minun tehtävänäni täällä on näköjään vaan synnyttää ja sairastuttaa itseni. Parantumiseen ei ole mitään mahdollisuutta jos olen jatkuvasti raskaana. Ei tämä voi olla tervettä tällainen usko.
Toivon että pääset eroon ko. lahkosta.
Irrottautuminen lahkosta on aina rankka juttu. Voimia!
Kaikille ihmisille Jumala sallii koettelemuksia, surua, pettymyksiä, iloa, onnea jne. Miksi sitten koettelemuksia? Sen vuoksi ,että Jumala vetää sitä kautta ihmistä itseään lähemmäksi. Jumalan huolenpidossa meillä on turvallista ja hyvä olla. Kun elämme Jumalan tahdon mukaista elämää, saamm. Iloita joka päivä ja tunnemme kiitollisuutta kaiken hyvän antajaa kohtaan.Sairauksiinkin kätkeytyy Jumalan Siunaus. Me ihmiset emme sitä vaan ymmärrä, eikä meidän tarvitsekkaan ymmärtää. Jumalan tahto on se ,että kaikki ihmiset saisivat parannuksen armon. Usko on tärkein asia elämässä sillä tullaan autuaaksi eli onnelliseksi. Meidän ei tarvitse kuin uskoa ja sitten kun maailma loppuu Taivaan isä tulee noutamaan kaikkia uskovaisia taivaaseen. Epäuskoisen ihmisen hän tahtoo myös pelastaa. Siksi on tärkeää tehdä parannus ennenkuin on liian myöhäistä. Jos Jumala on herättänyt omantuntosi ole ahkera ja tee parannus. Rukoile ,että löytäisit Jumalan valtakunnan. Taivaan isä antaa Sinulle voimanJumalan lapseksi tulla. Hän lähettää luoksesi uskovaisen ihmisen. Saat uskon lisäksi ajallisen elämän siunauksen. Ja iankaikkisen elämän Isän luona taivaassa.
Kaikille ihmisille Jumala sallii koettelemuksia, surua, pettymyksiä, iloa, onnea jne. Miksi sitten koettelemuksia? Sen vuoksi ,että Jumala vetää sitä kautta ihmistä itseään lähemmäksi. Jumalan huolenpidossa meillä on turvallista ja hyvä olla. Kun elämme Jumalan tahdon mukaista elämää, saamm. Iloita joka päivä ja tunnemme kiitollisuutta kaiken hyvän antajaa kohtaan.Sairauksiinkin kätkeytyy Jumalan Siunaus. Me ihmiset emme sitä vaan ymmärrä, eikä meidän tarvitsekkaan ymmärtää. Jumalan tahto on se ,että kaikki ihmiset saisivat parannuksen armon. Usko on tärkein asia elämässä sillä tullaan autuaaksi eli onnelliseksi. Meidän ei tarvitse kuin uskoa ja sitten kun maailma loppuu Taivaan isä tulee noutamaan kaikkia uskovaisia taivaaseen. Epäuskoisen ihmisen hän tahtoo myös pelastaa. Siksi on tärkeää tehdä parannus ennenkuin on liian myöhäistä. Jos Jumala on herättänyt omantuntosi ole ahkera ja tee parannus. Rukoile ,että löytäisit Jumalan valtakunnan. Taivaan isä antaa Sinulle voimanJumalan lapseksi tulla. Hän lähettää luoksesi uskovaisen ihmisen. Saat uskon lisäksi ajallisen elämän siunauksen. Ja iankaikkisen elämän Isän luona taivaassa.
Käy salaa nipsasemassa piuhat poikki vai miten se naisilla tehdään. Helppoa ja vaivatonta etkä jää kiinni. seitsemän on aivan tarpeeksi. Tuskin Jumala haluaa että saat vaikka sydänkohtauksen mielenmterveysongelmien lisäksi ja lapset jää ilman äitiä.
Sanoinko että lasten lukumäärä on syy sairastumiseen? Lue uudestaan ennekuin sinä leimaat ja hermostut. Kerroin, että perheessä on sairautta joka on johtanut myös fyysiseen väkivaltaan, JOSTA LAPSET KÄRSIVÄT! Tällaisissa tilanteessa perheen tilanne ja sairaus tulee hoitaa ettei mahd. seuraavat syntyvät lapset joudu enää kärsimään. Jos sinulla on se ajatus että viattomat lapset joutuvat kärsimään vanhemman sairaudesta tai väkivallasta niin todella sääli. Ei se ole Jumalan tarkoitus. Jos mä puhun yhdestä yksittäisestä tapauksesta niin leimaan, niin mitä leimaan?
Syntynyttä elämää täytyy vaalia. Tiedoksi vaan että sairas ihminen ei kykene huolehtimaan perheestään, päinvastoin aiheuttaa kärsimystä perheelleen. Onneksi jo niin monilla vl:llä on armollinen Jumala joka suuressa rakkaudessaan antaa vastoinkäymisten koittaessa (tässä tapauksessa sairaudessa) aikaa toipumiseen. Lääketiede on meitäkin varten. Rukoilen, että Jumala avaa sinunkin sydämesi ja silmäsi ja lisää ymmärrystä vaikeissa elämäntilanteissa eläviä uskovaisia kohtaan.