Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan tota koiraa.

Vierailija
21.07.2010 |

Se alkoi raskauden loppupuolella. Ja joku sano mulle, että oota ku vauva tulee ja saa vähän ikää, tykkäät kyllä koirasta jahka hormoonisumu hälvenee. Nyt vauva 3 kk ja silti päivittäin mietin koiran lopetusta.

Koiran huonot puolet:

-karvaa joka puolella ja aina, ihan sama miten usein imuroit + paskasia tassunjälkiä

-karkailee, jos oven jättää vahingossa auki

-ylimääräisiä kuluja

-lenkit yhtä helevettiä ohitusongelman takia

-lasta ei voi ollenkaan jättää yksin esim. vessareissun ajaksi

-aina jaloissa

-kuolaa

-on vasta 5 vuotias, ei heitä veiviänsä luonnollisesti vielä pitkään aikaan

Koiran hyvät puolet:

- ... mä en oikeesti tiedä, ei tuota iloa mulle ollenkaan.

Mä oon tässä miettinyt koiran lopetusta jo yli puoli vuotta ja oon edelleenkin sitä mieltä, että tosta on vain vaivaa ja haluan sen kodistani pois. Onko mun j*malauta pakko pitää toi piski sen takia "kun oot koiran ottanu"?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet isot rodut ei paljoa vanhemmiksi eläkään.

Käsittääkseni tämäkin on iso koira.

Olet selvästi jo päätöksesi tehnyt. Kaikki eläinlääkärit ei suostu lopettamaan tervettä koiraa, mutta kyllä sen varmasti joku tekee.

On niitä huonommista syistäkin koiria lopetettu.

Vierailija
62/63 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, joiden mies on reissuhommissa ja jotka yksin vastaatte lapsista ja koirista ja talosta ja ties mistä... eikö teidän pinna pala miehiinne?

Minä EN TAATUSTI olisi mieheni kanssa naimisissa enää, jos hän olisi jättänyt vastuun arjesta lasten ja koirien kanssa yksin minun harteilleni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ymmärrän teitä erittäin hyvin.Itsellä 7v koira ja 1v lapsi.En tietä mitä tehdä :( Koira ei sopeutuu uuteen kotiin.

Oletteko jo tehneet päätöksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän