Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä yksinkertaista asiaa et tiedä tai hallitse?

Vierailija
20.07.2010 |

Täällä on aina noita pätemispinoja. Paljastetaanko oma tyhmyytemme vaihteen vuoksi.

Mikä on heikko kohtasi, mitä yksinkertaista asiaa et hallitse/osaa kunnolla?

Itse en osaa kunnolla käsitöitä: en osaa neuloa edes villasukkaa saati lapasta ;D

En myöskään enää muista historiallisia vuosilukuja, minulta menee tolkuttoman kauan laskemiseen ilman laskinta. Nyt muiden vuoro jatkaa.

t.kädetön

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompassia. en vaan ymmärrä, miten sitä käytetään ja miksi niin.

Vierailija
2/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uimakoulussa ja parina kesänä nyt aikuisena yrittänyt vedessä räpiköidä, mutta en vaan pysy pinnalla. Helpolta se muiden tekemänä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En osaa neuloa (ok, koulussa tein jotkut ihme räpellykset joista piti tulla lapaset mutta esim nyt en todellakaan osaisi alkaa neulomaan mitään ilman kunnon kädestäpitäen opastusta.)

-En osaa viheltää! On yritetty opettaa vaikka miten mutta kun ääntä ei kuulu niin ei kuulu :D

-Olen todella huono ruoanlaittaja! en siis osaa mitään TAVALLISIAKAAN ruokia laittaa ilman ohjetta (esimerkiksi tavan jauhelihakastiketta johon siis tulee vehnäjauhoja tms) :D

Vierailija
4/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ikinä oppinut kutomaan sukkia tai ompelemaan.

Vaikka keskiarvo oli siellä ysin kieppeillä,

en nyt nelikymppisenä muista historiasta, maantiedosta tai oikeastaan mistään muustakaan mitään. Ja perhana oikeinkirjoituskin alkaa unohtua. Mulla on varmaan joku dementia. Tai sit taantuminen johtuu tästä masennuksesta, toivottavasti muistan nimeni ja muuta sen sellaista tärkeämpää loppuun asti.

Vierailija
5/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä oikeastaan mitään urheilusta, siis sellaisella kuka voitti mitä milloin-juttuja.

Ruotsia puhun todella huonosti vaikka oma mies ruotsinkielinen :P

Vierailija
6/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ajaa autolla (oon ihan surkee, mitenhän oon kortinki saanu)

-käsitöitä

-luistella

-matikkaa, en edes jotain ala-aste juttuja

Vierailija
7/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on usein vaikea hahmottaa vasen ja oikea. Joudun siis ajattelemaan, että ahaa kello on vasemmassa kädessä. Sama juttu on vasta- ja myötäpäivään. Englanniksi on helpompaa tuon kanssa kun myötäpäivä on clockwise.

Mä tunnistan kasvoja tosi huonosti, se on varmaan joku ihan hahmottamiskyvyn puute. Mä en siis tunnista ihmisiä normaaliyhteyden ulkopuolella tai esim. filmitähtiä eri leffoissa.

Vierailija
8/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky suomessa kaikkien pitäisi sitä osata, tulee jotenkin vammainen olo :( Harmittaa etten silloin nuorena jaksanut keskittyä tunneilla, ja putosin kelkasta! olen kyllä ajatellut mennä jonnekin sitä opikelemaan, koska hävettää aina niin pirusti sellaiset tilanteet jossa pitäisi puhua ulkomaalaisen kanssa. Olen nolo!!

Vierailija
9/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotaan, että nyt vasen jalka eteen, niin joudun lunttaamaan muilta että kumpi jalka piti laittaa eteen :-). Tai käänny vasempaan, niin menee sormi suuhun ja joutuu miettimään että kumpi se nyt on sanojan vasen vai minun vasen, ja mistä suunnasta vasen?

En vaan osaa.

Vierailija
10/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen rohkea ja puhun siten kun osaan, mutta olisi monesti helpompaa osata paremmin.

Prosenttilaskut pitää aina vääntää ajatuksen kautta, en osaa sellaisia "helppoja kaavoja" soveltaa. Olen kyllä muuten matikassa lahjakas.

Urheilusta en tiedä hevonvittua. Juurikaan en muista, mikä biisi ja kenen biisi, saatika miltä levyltä, vaikka osaisin laulaa ulkoa itse. (Osaan siis myös sanat, toistelen sujuvasti tavuja esim. englanniksi ilman mitään käsitystä, mitä ne tarkoittaa ja missä kohtaa menee "sanan raja")

Vierailija
11/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nro. 14. Nykyään on helpompaa, kun on naimisissa ja vasemmassa kädessä sormus, voin siitä aina luntata. Mutta äkkiseltään en hahmota.

Vierailija
12/30 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan surkea tekemään ranskalaista lettiä.

Vierailija
13/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä osaa Suomen presidenttejä tai planeettoja oikessa järjestyksessä,jos ollenkaan:)

Vierailija
14/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä se auttaa että kompassi näyttää missä on pohjoinen- mitä hittoa sillä tiedolla tekee, jossei tiedä mistäpäin tuli!!

En myöskään tiedä miksi bussipysäkillä pitää kytätä aikatauluja- ei se bussi sieltä yhtään sen aiemmin tule!

Vierailija
15/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-laskea (matematiikkaa)

-en osaa napsuttaa sormiani

-Suomen presidenttejä

-olla akateeminen

Vierailija
16/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on oikein expertti ja aina kyselee multa vuosilukuja yms. ja mä en koskaan tiedä.

Mutta niin paljoa ei edes kiinnosta, että viitsisin ruveta tankkaamaan.

Vierailija
17/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-laskea (matematiikkaa)

-en osaa napsuttaa sormiani

-Suomen presidenttejä

-olla akateeminen

Vierailija
18/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä harmittaa todella paljon. Olen opiskellut englantia monessa työpaikassakin ja jopa aikanaan kirjoittanut ylioppilaaksi, mutta englantini on aika onnetonta.

Hävettää suorastaan ja siksi olen yrittänyt motivoida lapsiani opiskelemaan englantia aktiivisesti.

Vierailija
19/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nikata silmää.

Vierailija
20/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen rohkea ja puhun siten kun osaan, mutta olisi monesti helpompaa osata paremmin.

Prosenttilaskut pitää aina vääntää ajatuksen kautta, en osaa sellaisia "helppoja kaavoja" soveltaa. Olen kyllä muuten matikassa lahjakas.

Urheilusta en tiedä hevonvittua. Juurikaan en muista, mikä biisi ja kenen biisi, saatika miltä levyltä, vaikka osaisin laulaa ulkoa itse. (Osaan siis myös sanat, toistelen sujuvasti tavuja esim. englanniksi ilman mitään käsitystä, mitä ne tarkoittaa ja missä kohtaa menee "sanan raja")

Ja muitakin samoja piirteitä löytyy rutkasti. patsi prosentti laskuissa olen ihan ok!

T. se toinen surkea Englannin kielen taituri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan