Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä yksinkertaista asiaa et tiedä tai hallitse?

Vierailija
20.07.2010 |

Täällä on aina noita pätemispinoja. Paljastetaanko oma tyhmyytemme vaihteen vuoksi.

Mikä on heikko kohtasi, mitä yksinkertaista asiaa et hallitse/osaa kunnolla?

Itse en osaa kunnolla käsitöitä: en osaa neuloa edes villasukkaa saati lapasta ;D

En myöskään enää muista historiallisia vuosilukuja, minulta menee tolkuttoman kauan laskemiseen ilman laskinta. Nyt muiden vuoro jatkaa.

t.kädetön

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni käyttäytyvät huonosti vaikka tekisin ns. parhaani. Ei vaan suju ei.

Vierailija
22/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina joutuu miettiin kahdesti ja sohiin kättä, et kumpaa tarkoittaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimuistini on huono, samoin suuntavaisto. Olen huono päässälaskussa ja matematiikassa muutenkin. Tuntuu ylipäätään yleissivistys (esim. historia/vuosiluvut) olevan pahasti hakusessa, kun koulusta on jo jokunen vuosi vierähtänyt.

Vierailija
24/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis kertakaikkisen onneton hortonomi, ihminen joka minut tuntee ei koskaan ikinä toisi mulle ruukkukasvia joka kaipaa hoivaa...tapan ne kaikki unohtamalla kastella tai kastelemalla niitä liikaa (näin olen siis päätellyt, todellista syytä en tiedä)

minultakaan eivät suju mitkään neula/puikkoja/koukkua ja lankaa vaativat työt,

en osaa harottaa varpaitani, vaikka kuinka yritän saada varpaat erilleen toisistaan niin ei, pikkurilli nytkähtää surkeasti mutta muuten varpaat tojottavat edelleen samassa asennossa kuin ennenkin. Etenkin vasenjalkani on täysin "hallitsematon" ja tälle mieheni jaksaa aina nauraa

Vierailija
25/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia/vitsi yms. jonka toiset tajuaa silmänräpäyksessä, kestää mulla hetken aikaa tajuta. Kasvomuistissa myös jotain vikaa kun minua moikkaa joku, jota harvemmin näen, niin kestää hetken miettiä, että kukas tuo olikaan... ja ikää vasta 31v :D

Vierailija
26/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

la on todella huono käsiala ja en osaa kirjoittaa oikein. Inhoan kirjoittamista käsin.

Ainakun yritän leipoia, joudun katsomaan reseptiä mut sit aina tekee mieli lisätä jotain reseptin vierestä esin sokerikakkuun valkosuklaanpaloja, ja silloin ne menee aina pilalle :D

Oon 19v

Vierailija
27/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vaihtaa polkupyörän takapyörään kumia.

Vierailija
28/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ihmisten nimiä eikä mua kiinnosta minkä nimisiä ihmiset on :)

Vierailija
29/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule!!!!!!!!!!!!

Vierailija
30/30 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on myös matemaattisia vaikeuksia.Ihan peruslaskuja,äiteni kiusannu koko ikäni asiasta ehkei sit oo senkään vertaa kiinnostanu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä