Paljonko saitte bonuksia viime vuodelta?
Tänään tuli ilmoitus että maaliskuun palkkaan tulee 14459€ extraa. Ihan kiva, mutta tuosta nyt sitten lähtee reilu 5000€ verottajalle.
Kommentit (26)
S-bonuksia viime vuonna reilu 500 euroa, oon tosi tyytyväinen
Sain jo heinäkuussa 3500€ ja maaliskuussa tulee 13500€ lisää. Ihan huimaa meininkiä valtiolla vietettyjen vuosien jälkeen.
Jätän yritykseen, nostetaan firman tehoja ja toimintaa tänä vuonna.
Työmyyrä kirjoitti:
Sain jo heinäkuussa 3500€ ja maaliskuussa tulee 13500€ lisää. Ihan huimaa meininkiä valtiolla vietettyjen vuosien jälkeen.
Tuo olis hyvä jos tulisi kaksi kertaa vuodessa. Tulee aina tehtyä herätehankintoja kun tulee kerralla enemmän.
Aika vähän verottaja vie tuosta, itsellä lähti tyelit ja muut huomioiden 48%.
AP on ilmeisen pienituloinen. Muuten ei olisi noin pieni verosprosentti.
Tulee joka kk jos myyntitavoitteeseen päästään. Viime vuonna yhteensä bruttona 20 000 bruttona eli vajaa 10 000€ käteen
Vierailija kirjoitti:
En oo jaksanut tarkistaa omia boonuksia, en varmaan pärjää sulle 😃
Huhtikuussa tulee 34.500 bonuksia viime vuoden suorituksista ja firman tuloksesta. Lisäksi tulee osakepalkkioita.
Verottajalle ja eläkemaksuihin menee 15.500 euroa. Osakepalkkioista verot maksaa työnantaja.
0 € tulossa. Henkilökohtainen osuus 100%, firman osuus 0% -> 100% x 0% = 0%. Ei siis tulospalkkiota. Kerran aikaisemminkin näin käynyt että firman mittareiden takia tulospalkkio mennyt nollaan.
18500 verotonta, ei vaikuta ansiotulojen verotukseen.
AP:lla on paljon vähennyksiä. Kannattaa omistaa metsää kaukaa "kotipesää". Ja kyllä, verotettava bruttotulot jää tänäkin vuonna vähän alle 100 000 euron.
T: AP
Mitä ihmeen bonuksia?
S-bonusta saan pari kymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo jaksanut tarkistaa omia boonuksia, en varmaan pärjää sulle 😃
Meillä tulee S-Bonuksia n.800-1000e/vuosi. Nyt just vilkaisin helmikuun bonuksia ja on tulossa 91e. Meillä on kyllä pääsääntöisesti kaikki ruoka yms.ostokset keskitetty s-kauppaan ja samoin bensat. Ja bensaa kuluu, kun töissä on käytävä ja yli 70km tulee vähintään päivässä kilometrejä.
Mitä palkkaan tulee, bonuksia tasan 0e.
8400€.