Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

Vierailija
361/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kuolemaan liittyvä tarina!

Minulla oli aikoinaan lapsena, ristiäislahjaksi saatu hopeinen kaulaketju johon oli myös riipus. Pidin sitä aina, en koskaan ottanut sitä pois, edes urheillessa, saunoessa, nukkuessa. Yläasteella ruokalasta palatessamme ja kaulahuivia riisuessa koru katkesi ja putosi kaulastani. Samaan aikaan toisaalla parhaan veljeni isoveli kuoli tapaturmaisesti ollessaan vasta 15-vuotias. 

Koen myös, että pystyn kommunkoimaan kissani kanssa niin, että hän todella ymmärtää. Kissa on ulkokissa ja monesti illalla, kun pitää laittaa ovet säppiin ja kissa on ulkona, olen saanut mielelläni yhteyden hänen mieleensä - ja kutsunut kotiin. Joka kerta on tullut kotio saman tien. Lisäksi kyseinen kissa hakeutuu aina sairaiden ihmisten luo. Ollessani pari päivää noin 40 asteen kuumeessa, kissani oli vieressäni kellon ympäri - poistuen vain syömään yms. <3

Tämä on mielenkiintoinen ketju ja ihania tarinoita ihmisillä. Itse uskon henkimaailmaan, suvussa ollaan samaaneja jo ties kuinka monessa sukupolvessa.

Vierailija
362/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis parhaan ystäväni isoveli.. terkuin  562 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unia jotka tapahtuvat sitten samalla tavoin valve tilassa, ja on aivan ihanaa kun saan lukea teistä joilla on samoin. En ole yksin maailmassa näitten tälläisten unien näkiä. uskon myös, että muutumme henkiluomuksiksi näkyvästä elämästä poistuttuamme. Olisiko nyt näin, että unet ovat vain tämän näkyvän elämämme, ja henkielämämme välimaastoa.

Vierailija
364/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kun lautanen liikkui pöydällä ihan silmieniedessä. Monta senttiä. Laiton sen piikkiin, että lautanen oli kuuma ja kostea, pöytä taas ei. 

Vierailija
365/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena, 8-12 vuotiaana asuimme vanhassa rivitalossa. Minun huoneeni vieressä oli siskojeni huone. Yhtenä yönä heräsin kammottavaan tunteeseen, että joku on huoneessani. Tunsin jonkun kamalan pahuuden olevan huoneessani ja kuulin äänen kutsuvan nimeäni. Tärisin pelosta koko yön vaikka ilmestys hävisikin ja nukuin huonosti viikon kokemani jälkeen.

Siskoni kertoi äskettäin että kerran tuossa rivitalossa kuului selviä askelia ja juoksuaskelia käytävällä joka erotti minun ja siskojeni huoneen. Jossain ohjelmassa kerrottiinkin että lapsilla on viides aisti ja lapset pystyvät aistimaan yliluonnollista, mutta aisti häviää vanhemmiten.

Minulla on valokuvia kun olimme Ruotsissa eräällä keskiaikaisella hautausmaalla. Silloin oli pilvetön ja sateeton päivä, mutta silti yhdessä kuvassa näkyy valopallo joka kulkee ylöspäin, valovana näkyy. Kammottavaa.

Tuo kissan hakeutuminen sairaan luo on suloinen kissojen tapa :). Meidänkin kissa tulee hieromaan ja kehräämään aina puolikuntoista ihmisestä kuntoon.

Vierailija
366/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin 6-vuotiaana vaaristani sellasta unta, että oltiin siellä käymässä ja vaari käveli mun ohitse. Sillä oli kasvot sumun peitossa, muilla ei ollut. Seuraavana päivänä meidän ovikelloa soitettiin, mun täti tuli itkien sisälle ja mut passitettiin mun huoneeseen mun nuorimman tädin kanssa, joka on mua 3 vuotta vanhempi. Kerroin sille siellä mun huoneessa, että "sun isä on kuollut". Mun täti sanoi, että älä puhu tollasia ja alko panikoimaan. Sit mun äiti tuli sinne mun huoneeseen ja kertoi, että vaari on kuollut.

Vierailija
367/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin lentokonessa alas vuonna '89 Irkutskin lahella,konen mottoori sammui ja se meni nokka alas. Luulin.etta kuolemme. Tasan 12 vuoden paasta samanlainen kone putosi samassa paikassa.Se moottorin aani. Tapauksen jalkeen laitan korvatulpat. Ette voi kuvitella miten lahella ihminen kavele kuoleman kanssa ja mita on se tunne ennen kuolema,kun ei paase mihinkaan pois.

Vierailija
368/425 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin lentokonessa alas vuonna '89 Irkutskin lahella,konen mottoori sammui ja se meni nokka alas. Luulin.etta kuolemme. Tasan 12 vuoden paasta samanlainen kone putosi samassa paikassa.Se moottorin aani. Tapauksen jalkeen laitan korvatulpat. Ette voi kuvitella miten lahella ihminen kavele kuoleman kanssa ja mita on se tunne ennen kuolema,kun ei paase mihinkaan pois.

Vierailija
369/425 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
370/425 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa ketjua :)

Vierailija
371/425 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotias tyttö heräsi eräänä yönä itkien ja valitti nähneensä unta, että hänellä oli otsassa kolmas silmä. No, seuraavana päivänä hän hukkui kaivoon. Tästä on jo 9 vuotta mutta yhä aina kun muistan tämän niin alan itkeä kun ajattelen, että olisi minun pitänyt käsittää että mitä tytön uni tarkoittaa ja varjella häntä hukkumiselta.

Vierailija
372/425 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Neljävuotias tyttö heräsi eräänä yönä itkien ja valitti nähneensä unta, että hänellä oli otsassa kolmas silmä. No, seuraavana päivänä hän hukkui kaivoon. Tästä on jo 9 vuotta mutta yhä aina kun muistan tämän niin alan itkeä kun ajattelen, että olisi minun pitänyt käsittää että mitä tytön uni tarkoittaa ja varjella häntä hukkumiselta.

Vierailija
373/425 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisella kertaa nähtiin unta jostain koirasta, en enää muista sitä tarkemmin, mutta aika pelottava painajaistyylinen uni se oli. Aamulla kerroin äidille ja hän kyseli, että oliko se koira iso ja harmaa ja oliko siellä niittyä? Nyökkäsin ja äiti sanoi nähneensä samaa unta ja ihmetelleensä, koskei pitkiin aikoihin ollut painajaista nähnyt.

Ja toisella kertaa nähtiin unta äidin tädistä, jolla samoihin aikoihin todettiin syöpä. Kumpikaan meistä ei ollut nähnyt tätiä pariin vuoteen, eikä muutenkaan pidetty yhteyttä häneen.

Vierailija
374/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä talvipäivän iltana lähdin kävelylle maaseudulla, olin sukulaisten luona yötä.

Olin kuullut tyhjästä talosta joka oli reilun kilometrin päässä ja ajattelin mennä vilkaisemaan sitä.

Ajotie oli hiljainen, astuin tienhaaran kohdalla

kohti taloon vievää tietä.

Olin ottanut pari askelta kun tuli vahva tunne että

en pysty menemään, edessäni oli ikäänkuin seinä.

No, käännyin pois ja kävelin vielä tien reunaa pitkin kun tunsin kurkun kohdalla puristavaa tunnetta, samanlaista kun kuristuu...

Muistin sukulaiseni kertoneen tyhjästä, vanhasta talosta jossa mies oli hirttänyt itsensä..

Tais olla sama talo.

Jälkikäteen oli vielä aika kammottava olo.

Myöhemmin menin keskellä päivää talon pihaan.

Mitään "seinää" ei enää tuntunut.

Vierailija
375/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunamme ohi kulki päätön nainen.

Vierailija
376/425 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 9-10 vuotiaana tää tapahtu: (oon nyt 16 :DD)
Heräsin yöllä siihen kun joku pamahti kauheella äänellä. En Jaksanut aukaista silmiäni vaan jatkoin unia. Sit joskus 4 aikaan menin vessaan. Menin sanomaan isälleni että menen vessaan koska herätin sen aina kun pelkäsin pimeetä :3
Sit kun olin tullut vessasta iskä kysyi jotain, että "pamautitko oven kiinni ?" Sanoin ihmeissäni en mutta kuulin kun se pamahti kauhealla vauhdilla kiinni. Isäni ei usko kummituksiin , mutta hänen ilme meni kauheaksi ja sanoi että se oli sitten kummitus. Isä kerto että oli tullut katsomaan kun ovi pamahti ja olin vain nukkunut. Ja meillä ei ole lemmikkejä enkä omista sisaruksia jotka olisi voinut laittaa oveni kiinni. Kaiken lisäksi leikin tätä yötä ennemmin kaverini kanssa kummituksia jotka paisko ovia D:: Sitten joskus keskiyöllä lautaset kaatuu ja niitä laitetaan pinoon. Ja kun olin pieni tapahtu kaikkee että joku haamu tuli ruokiin mua ja äiti ja iskä säikähti sun muuta mutta en jaksa kirjottaa. Plus mun sukulaiset on nähnyt/ tuntenut kaikkea.

Vierailija
377/425 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä olin vähällä kuolla onnettomuudessa, mutta onneksi selvisin vammoitta. Minusta näillä unilla on jokin yhteys.

Vierailija
378/425 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
379/425 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuuntelemassa kerran musiikkia. Laitoin soittotavaksi random. Arvasin kaksi kertaa numeron, jonka soitin valitsee. Kummallakin kerralla meni oikein.

Vierailija
380/425 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole varma onko tämä pelottavaa tai edes yliluonnollista, mutta jotenkin on se on niin outoa että on pakko kertoa se jollekin. kun olin kaksivuotias viilsin jotenkin tyhmyyksissäni haavan sormeeni veitsellä("tahallani"). vanhempani huomasivat sen selvästi ja reagoivat siihen. vanhempani eivät muista sitä. outoa tästä tekee se että vanhempani muistavat paljon vaikeamminkin muisttavia asioita omasta lapsuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi