Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

Vierailija
401/425 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hepp

Vierailija
402/425 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vieraskielistä lappusta esittelevä, vihainen ulkomaalainen mies joka tuli  sulkemisaikaan huutamaan naamani eteen. Olin töissä pienessä kahvilassa. Lopulta Googlekääntäjän avulla selvisi miehen etsivän Kelaa joka oli toisella  puolella kaupunkia. Koetin neuvoa, muttei  ymmärtänyt ja lähti raivoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/425 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13-vuotias, oli alkukevät niin että maassa oli vielä vähän lunta mutta suurin osa maasta paljaana. Muu perhe oli kyläilemässä mutta minä en mukana kun urheiluharrastuksessa oli ollut jokin tapahtuma.

Olin jo menossa nukkumaan kun olin kuulevinani kaksi kerroksisen omakotitalomme ovelta jonkun äänen, arvelin että perhe olisi tullut kotiin. Mutta sitten olikin täysin hiljaista ja menin katsomaan 2. kerroksessa olleesta huoneeni ikkunasta miksi jäivät ulos. Autoa ja perhettä ei kuitenkaan näkynyt mutta pikatien päässä portilla seisoi mies kasvot talolle päin. Hän varmasti myös näki kun avasin verhot ja katsoin ulos. Hän ei liikahtanutkaan vaan katseli vaan, en tosin nähnyt kasvoja kunnolla kun katuvalot oli hänen takanaan. Pelästyin kamalasti suljin verhot ja sammutin valot.

Odotin vähän aikaa ja yritin kurkkua verhon raosta mikä tilanne on. Siellä hän edelleen oli.

Olin edelleen peloissani ja makasin vain hiljaa sängylläni. En osaa sanoa kauanko aikaa meni mutta katsoin sitten uudestaan. Nyt mies oli kadonnut. Tässä vaiheessa tajusin että ulko-ovi ei taatusti ole lukittuna, ei se koskaan ollut. Niin hiljaa kun voin hiivin portaita alas kuulostelen ettei vaan sisällä ole kukaan. Mitään ei näkynyt eikä kuulunut ja pääsin ovelle. Jotta sen sai lukkoon pitäisi sitä hieman avata jotta voisi kääntää sen lukittu asentoon (pelkästään avainta kääntämällä ei onnistu). Painoin pääni ovea vasten ja kuuntelin pitkään. Oli täysin hiljaista, avasin oven niin hiljaa ja vähän kuin mahdollista, napsautti oven lukkoon ja vedin sen kiinni. Melkein heti oven sulkeuduttua joku tarttui oven kahvaan sen ulkopuolelta ja koitti avata. Olin ihan sekaisin kauhusta mutta silti täysin hiljaa. Myös oven takana oli pian taas hiljaista.

Loputtomalta tuntuneen ajan jälkeen suurinpiirtein ryömin toiseen huoneeseen kurkistamaan ikkunasta ulos. Piha näytti pimeälle ja tyhjälle. Kunnes sitteim puun vieressä varjossa näin taas sen miehen hahmon ja se tuijotti suoraan minua. Tässä vaiheessa aloin huutaa ka itkeä.

Juoksin takaisin yläkertaan ettei hän näkisi minua ikkunasta, itkin ja huusin. Mitta mitään ei tapahtunut.

Lopulta perhe tuli takaisin kotiin. Hysteerisenä selitin mitä oli tapahtunut ja onneksi minut otettiin vakavasti. Isä haki kellarissa olevasta lukitusta kaapista metsästyskiväärin ja taskulampun ja meni ulos etsimään.

Vähän ajan kuluttua hän kuitenkin palasi ja sanoit ettei nähnyt mitään, ei edes jalanjälkiä sen puun luona missä olin miehen viimeksi nähnyt katsovan suoraan minua.

Ei ikinä selvinnyt mistä oli kyse mutta kesti liki 10 vuotta ennenkuin uskalsin seuraavaksi jäädä yksin kotiin illalla

Vierailija
404/425 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 tai 13 ja pidin pakollista ns kuumeetonta päivää koulusta, vanhemmat olivat töissä.

Omakotitalomme olohuoneen ikkunan  takana olivat portaat jotka nousivat  kuistille ja kuistilta taas johti ovi keittöön.  Hiotti kamalasti joten avasin olohuoneen tuuletusräppänän jonka alla makoilin sohvalla ja  vaihtelin kanavia. Ja silloin kuulin  miten joku nousee portaita! Nousin ja koetin katsoa ikkunasta mutten  nähnyt ketään, samassa kuitenkin kuulin miten keittiön ovea  koetettiin avata.  Kävelin katsomaan ja näin sekä kuulin että  kahva todellakin liikkui, pelästyin ja kun en muuta keksinyt niin KOPUTIN agressiivisesti oveen sisäpuolelta. Seuraavaksi kuulinkin jonkun juoksevan portaita alas.

Vanhemmat eivät uskoneet, pitivät kuumehoureena.

Pelottavinta on se että usein kuistilta keittiöön johtava ovi oli lukitsematta, jos  joku oli kotona!

Vierailija
405/425 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. Onko näkynyt tonttuja tai maahisia?

Vierailija
406/425 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
407/425 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin kertokaa

Vierailija
408/425 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen oli ajanut yöllä autoa ja nukahtanut rattiin, jolloin joku näkymätön oli tarttunut häneen olkapäästä ja huutanut: "Liisa", varo!" Sukulainen vältti täpärästi kolarin kuorma-auton kanssa. Niin, ja autossa ei ollut muita. 

Itse olen nähnyt monia enneunia. Teini-ikäisenä olimme purjeveneellä eräässä satamassa ja näin unta, että purjeveneemme vieressä oli ruumis. Uni oli tosi todentuntuinen ja kerroin siitä aamupalalla vanhemmilleni. Samana päivänä meidän laiturimme varrelta vedestä nostettiin hukkunut mies! Osa perhettäni oli todistanut tätä tapahtumaa ja lehdissäkin oli tapahtuneesta.

Vierailija
409/425 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme menossa ystäväperheelle kylään ja mennessä sanoin vaimolle että odottaakohan ko perheen äiti nyt esikoistaan, jostakin tuli vaan sellainen ajatus. Vaimo sanoi että ehei kyllä hänelle olis jo kerrottu. No pääsimme perille ja siellä nainen kertoi ensitöikseen että on lopettanut tupakoinnin...ja mikäs olikaan syy, nii-in. Vaimo katsoi minua kummallisesti ja ei, minulla ei ollut osuutta asiaan.

Vierailija
410/425 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kyllä jotain yliluonnollista, nimittäin vastauksen 1 päiväys on v. 2008, mutta sen jälkeisten (ja aloituksen) 2004.

Vierailija
411/425 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katsoi makuuhuoneen ikkunasta sisään keskellä yötä ja asun kuudenessa kerroksessa.

Vierailija
412/425 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan väärän otsikon alle tulee.  Ei pelottavaa eikä yliluonnollista omasta mielestäni, mutta jos muut kuulisivat siitä,  saattaisivat pitää sellaisena. Itse pidän sitä lähinnä vastenmielisenä ja hulluna.

Eli: Jotain juttuja tungettu jonkun sisään kun on ollut tajuton. Joitain, jotka vaikuttavat vuosia myöhemmin. Eikä kyse siis mistään perinteisestä melan tunkemisesta.  Kyseessä tekijöinä useampi tyyppi ja varsin erikoisia asioita ja juttuja.  Moni koulutettu ja fiksukin pitäisi tarinaa mt-potilaan horinana,  jos kuulisi yksityiskohtia myöten.  

Vierailija
413/425 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aamu-yönä heräsin ja näin, 2 ihmisen hahmoa vierekkäin(ääriviivat vain siis)  ennen pelkäsin paljonkin niitä. Nyt vähän keljuttaa kun herää niiden takia. Tietääkö kukaan miksi näitä näkee ?

Vierailija
414/425 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaverin luona yötä Vantaalla. Oli kesä. Aamulla heräsin erittäin todellisen tuntuisesta unesta. Siinä oli ufomiehiä, jotka oli todella vihamielisiä. Muuta en unesta muista. Ikkunassa ei ollut verhoja ja kun nostin katseeni näin siis kappaleen taivasta ja siellä näkyi ihan totta kiiltävä metallisylinteri, joka pysyi hetken paikallaan ja sitten katosi. Siis katosi puff. Ei lentänyt pois niinkuin lentokone. Tapaus jäi mieleeni. Jotain kahdeksan vuotta myöhemmin ajoin paikallisjunalla paikan ohi ja muisrin tapauksen, katsoin taivaalle ja siellä se oli taas se sylinteri. Ja se katosi samalla tavalla. Myöhemmin ei ole näkynyt enää...

Niitä, Ne on "harmaita" jotka sieppaa ihmisen, ja tainnuttaa jollai tavalla(ottavat näytteitä ja musasoluja, siittiöitä, en tiedä miksi) Eikä ne olekaan hyväntahtoisia. Onko kukaan miettinyt miksi ne tarvii niitä ihmiseltä, tekeekö ne orjia omalle planeetalleen ???? Niitä on kuulemma hyväntahtoisiakin(vihreät)

Vierailija
415/425 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nup

Vierailija
416/425 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K juttu la luettu

Vierailija
417/425 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K juttu la luettu

Mitä tämä mahtaa tarkoittaa?

Vierailija
418/425 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavinta oli säikähtää kummallista haamumaista naisen ääntä jonka kuulin, ääni sanoi jotakin mutta en saanut selvää mitä. 

Vierailija
419/425 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen pieras

Vierailija
420/425 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 13-vuotias, oli alkukevät niin että maassa oli vielä vähän lunta mutta suurin osa maasta paljaana. Muu perhe oli kyläilemässä mutta minä en mukana kun urheiluharrastuksessa oli ollut jokin tapahtuma.

Olin jo menossa nukkumaan kun olin kuulevinani kaksi kerroksisen omakotitalomme ovelta jonkun äänen, arvelin että perhe olisi tullut kotiin. Mutta sitten olikin täysin hiljaista ja menin katsomaan 2. kerroksessa olleesta huoneeni ikkunasta miksi jäivät ulos. Autoa ja perhettä ei kuitenkaan näkynyt mutta pikatien päässä portilla seisoi mies kasvot talolle päin. Hän varmasti myös näki kun avasin verhot ja katsoin ulos. Hän ei liikahtanutkaan vaan katseli vaan, en tosin nähnyt kasvoja kunnolla kun katuvalot oli hänen takanaan. Pelästyin kamalasti suljin verhot ja sammutin valot.

Odotin vähän aikaa ja yritin kurkkua verhon raosta mikä tilanne on. Siellä hän edelleen oli.

Olin edelleen peloissani ja makasin vain hiljaa sängylläni. En osaa sanoa kauanko aikaa meni mutta katsoin sitten uudestaan. Nyt mies oli kadonnut. Tässä vaiheessa tajusin että ulko-ovi ei taatusti ole lukittuna, ei se koskaan ollut. Niin hiljaa kun voin hiivin portaita alas kuulostelen ettei vaan sisällä ole kukaan. Mitään ei näkynyt eikä kuulunut ja pääsin ovelle. Jotta sen sai lukkoon pitäisi sitä hieman avata jotta voisi kääntää sen lukittu asentoon (pelkästään avainta kääntämällä ei onnistu). Painoin pääni ovea vasten ja kuuntelin pitkään. Oli täysin hiljaista, avasin oven niin hiljaa ja vähän kuin mahdollista, napsautti oven lukkoon ja vedin sen kiinni. Melkein heti oven sulkeuduttua joku tarttui oven kahvaan sen ulkopuolelta ja koitti avata. Olin ihan sekaisin kauhusta mutta silti täysin hiljaa. Myös oven takana oli pian taas hiljaista.

Loputtomalta tuntuneen ajan jälkeen suurinpiirtein ryömin toiseen huoneeseen kurkistamaan ikkunasta ulos. Piha näytti pimeälle ja tyhjälle. Kunnes sitteim puun vieressä varjossa näin taas sen miehen hahmon ja se tuijotti suoraan minua. Tässä vaiheessa aloin huutaa ka itkeä.

Juoksin takaisin yläkertaan ettei hän näkisi minua ikkunasta, itkin ja huusin. Mitta mitään ei tapahtunut.

Lopulta perhe tuli takaisin kotiin. Hysteerisenä selitin mitä oli tapahtunut ja onneksi minut otettiin vakavasti. Isä haki kellarissa olevasta lukitusta kaapista metsästyskiväärin ja taskulampun ja meni ulos etsimään.

Vähän ajan kuluttua hän kuitenkin palasi ja sanoit ettei nähnyt mitään, ei edes jalanjälkiä sen puun luona missä olin miehen viimeksi nähnyt katsovan suoraan minua.

Ei ikinä selvinnyt mistä oli kyse mutta kesti liki 10 vuotta ennenkuin uskalsin seuraavaksi jäädä yksin kotiin illalla

Tämä ei ollut mikään kummitus, vaan verta ja lihaa oleva mies. Onneksi ei päässyt taloonne. Olisi voinut tap paa sut.

Epäröi varmaan tulla sisään sillä ekalla yrityksellä, sillä ei ollut varma, onko talossa ihmisiä vai ei. Siksi teki meteliä eka ovella, johon heräsit ja sitten jäi tarkkailemaan, että syttyykö sisällä valot ja näkyykö liikettä. Ja näkihän hän sinut ja tajusi, että olet yksin kotona. Ei varmaan autojakaan pihassa eikä nähnyt muita ihmisiä ikkunoissa.

Jos et olisi mennyt laittamaan ovea lukkoon, hän olisi tullut sisään. Ties mitä olis käynyt. Sait viimeisellä sekunnilla oven lukkoon, hän oli jo kahvassa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme