Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

Vierailija
281/425 |
03.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin jää koukkuun :)

Vierailija
282/425 |
03.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

peltojen keskellä hämärässä, ja siellä kaukana oli näkynyt joku sumuinen hahmo leijailemassa vähän pellon yläpuolella.kaverin tuli kiire pois....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/425 |
03.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin tytärtä viemässä esikouluun talviaamuna, kun hän sanoi näkevänsä sellaisessa pienessä metsikössä (puurykelmä) ihmisen. Minä en nähnyt mitään ihmistä ja tytär sanoi, että kyllä siellä ihminen on, enkö muka näe. En tosiaan nähnyt, vaikka kuinka tihrustelin. Kyllä pelotti...

Vierailija
284/425 |
04.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä syysyönä sänkyyn palatessani näin mummoni istumassa olohuoneen lepotuolissa. Hän hymyili minulle ja pökkyräisenä totesin vaan että: " kuin sä nyt tänne tulit?" . Mummo " haihtui" jotenkin ilmaan ja mulla tuli rauhallinen olo. Menin nukkumaan, enkä sanonut tästä miehelleni kuin aamulla vasta.

Puhelin soi työmatkalla ja äitini ilmoitti, että mummo oli viime tönä kuollut. Osasinkin sanoa siitä hänelle jo ennenkuin hän sai asian kerrottua minulle.

Koko tämän raskauteni ajan koin, että mummoni oli läsnä luonani (näin häntä sivusilmällä) ja vielä tyttäremme synnyttyä hän ikäänkuin oli lapsemme vierellä, " suojelijana" , kuten asian ajattelin. En pelännyt, vaan olin ihan iloinen, että hän tällä tavalla vielä tuonpuoleisestakin otti osaa iloomme. Puolentoista vuoden kuluttua en enää nähnyt häntä yhtä usein ja hän ikään kuin katosi vähitellen kokonaan.

Vierailija
285/425 |
04.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojelemassa sinua ja vauvaasi alkuaikoina. Ihana tarina. Mun mummo kuoli kuukausi sen jälkeen kun sain tietää olevani raskaana eikä mulla ole minkäänlaisia " näköhavaintoja" hänestä. Eli mulla ei ole yliluonnollisia " kykyjä" . Pappi kyllä puhui mummoni hautajaisissa kauniisti siitä, että syksyllä luonto kuolee talvea varten ja kevät synnyttää taas uuden loiston. Mummoni kuoli lokakuussa ja tyttäreni syntyi seuraavana toukokuuna. Kukaan ei hautajaisissa tiennyt raskaudestani.

Vierailija
286/425 |
04.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun äidilläni oli syntymäpäiväjuhlat syksyllä oli hänelle toivottu onnitteluja radioon toivekappaleen kera. Hänen silloinen lempikappale oli Katri Helenan -anna mulle tähtitaivas... Laulussa on kohta joka menee näin : -Anna mulle rohkeuttaa että jaksan huomisen... Seuraavana yönä veljeni päätti lopettaa elämänkaarensa.... Kyllä sen laulun myötä kyyneleet silmiin tulee.

Vierailija
287/425 |
05.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme usein äitini kanssa samaa unta...

Näin enneunen mummoni kuolemasta. Äitini soittaa, kun olen koulussa välitunnilla ja kertoo mummon kuolleen. Seuraavana päivänä välitunnilla puhelimeni soi. Arvatkaa vaan kuka siellä soitti ja mitä kertoi...

Eräässä lapsuudenasunnossani tapahtui kummia. Keskellä yötä vanhempieni makuuhuoneen lamppu alkoi välähtelemään ja loppui hetken kuluttua. Muutenkin asunnossa tuntui siltä, että ei aina ollut yksin. Onneksi tuntemukset olivat hyviä...

Vierailija
288/425 |
05.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni kuoli heinäkuun 23. päivä 2003. Kaksi viikkoa ukin kuoleman jälkeen koin " vierailun" , joka vielä tänä päivänä nostaa ihokarvat ja hiukset pystyyn.

Seisoin vanhimman poikani huoneen ulkopuolella, olin menossa olohuoneeseen. Mieheni istui olohuoneessa kasvot minuun päin. Jäin seisomaan siihen ovelle, katse jäi televisioon, sieltä tuli jotain hauskaa, koska aloin nauramaan. Mieheni käänsi katseensa minua päin. Sekuntia myöhemmin jokin hyvin kylmä viuhahti pääni vierestä siten, että hiukset heilahtivat. Pelästyin ihan hirveästi ja huusin miehelleni, " näitkö, mikä se oli ?" Mieheni vaan tuijotti ja sanoi, ettei nähnyt mitään, vain sen, että hiukset heilahtivat ja joku varjo vilahti pojan huoneeseen. Menin huoneeseen, siellä ei ollut mitään eikä ketään...

Äitini epäili ukin vierailleen, minä olen eri mieltä: ukki olisi ollut lämmin, tämä oli kylmä ja pelottava.

Toinen sattui reilu kuukausi sitten.

Olin nukkumassa, mies oli töissä. Heräsin 3-4 välillä ihan hirveään ääneen, joka tuntui tulevan pääni sisältä: ihan kun joku olisi harjannut karkealla harjalla betonilattiaa.

Heräsin tähän siis pikkuhiljaa, en avannut silmiäni. Kuvittelin ensin, että minulla on pää kipeä.

Hetken kuluttua tunsin kylmän puhalluksen niskassani ja sitten tuntui siltä, että joku nousi vierestäni. Peitto kiristyi hetkeksi hartioiden ja selän kohdalta. Silmäni olivat edelleen kiinni, olo helpottui, ajattelin, että tyttö on vaan tullut taas viereen ja vaihtoi vaan unissaan paikkaa.

Uskoisin, että siinä kului aikaa n. 10 min. kunnes avasin silmät ja käännyin katsomaan, että tyttö ei putoa.

SIINÄ SÄNGYSSÄ EI OLLUTKAAN KETÄÄN !!! En muuten nukkunut silmäystäkään enää tuona yönä. Laitoin yöpöydän valon päälle. Kun uskalsin, nousin ja kävin tarkastamassa lapset, jotka olivat ihan ok.

Vieläkin pelottaa joskus iltaisin mennä nukkumaan, varsinkin jos olen yksin lasten kanssa.

Vierailija
289/425 |
06.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä tyttönä (n. 6 v.) odotin isää kotiin reissusta illaksi. Ei kuulunut, joten mentiin äidin kanssa nukkumaan. Yöllä heräsin yhtäkkiä, ja näin isän ovella odottamassa minua syliin (kyykyssä kädet ojossa). Olin niin uninen, että sanoin jotain tyyliin " Halataan sitten aamulla" ja jatkoin uniani. Herättyäni juoksin katsomaan heti isää, mutta hän ei ollutkaan tullut kotiin. Tuli kyllä myöhemmin aamulla. Todennäköisesti kyse oli vaan minun odottamisen aiheuttamasta unesta tms. mutta se kyllä tuntui hyvin todelliselta, ja mielestäni kävin kyllä hereillä. Tuntui sen ikäisenä kovin pelottavalta, ja ehdin jo ajatella että jotain on sattunut.

Kerran isäni ajoi kotiin pitkältä matkalta. Illalla seitsemän aikaan hän soitti kotiin kysyäkseen, onko minulle sattunut jotain. Ei ollut. Eikö varmasti? Oli ihan sellainen tunne... sanoi isä. No myöhemmin illalla veljeni soitti, että veljentyttö oli loukkaantunut onnettomuudessa.

Vierailija
290/425 |
06.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miettinyt sillä olevan tekemistä mielikuvituksen kanssa. Ja tähän päädyin lähinnä sen takia, kun kerran Darien Fawkes hyökkäsi elohopeahulluuden saatua juoksemalla kohti. Silloin säikähdin ja hahmoa piti ihan potkia pois... Oisko sinullakin hyvä mielikuvitus vaan. T. 87

Vierailija
291/425 |
08.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa näen merkillisiä unia.

Joitain vuosia sitten näin unen parhaasta ystävästäni, joka asuu toisella puolella Suomea. Hän kertoi olevansa raskaana ja vauva syntyy nimipäivänä. Onnittelin unessa. Kirjoitin ystävälleni. Hän kertoi tosiaan olevansa raskaana ja vauva syntyisi syyskuussa, ihmetteli untani.

Nimipäiväni yönä näin unta että olin Seinäjoen keskussairaalan käytävän katossa ja ystävääni sattui kovasti. Tuli jotain hässäkkää ja huone oli täynnä väkeä, hänen miehensä seisoi käytävässä. Syntyi tummatukkainen poikalapsi. Kirjoitin taas ystävälleni ja olin tietenkin huolissani, kun ei vastausta heti meinannut tulla. No tulihan se sieltä: vauva syntyi nimipäivänäni Seinäjoella imukuppisynnytyksellä ja oli tummatukkainen poikalapsi. Ystäväni oli aivan ihmeissään.

Tästä on todistuksena kirjeet.

Kerran näin unta valokuvista, että ne tulivat mutta olivat palaneet. Kerroin unesta aamulla koulukaverilleni, jonka kyydissä kuljin kouluun. Koulussa sitten opettaja kertoi, että koulukuvauksesta vain ryhmäkuvat olivat onnistuneet, muut olivat ylivalottuneet. Koulukaverini katsoi minua tosi pitkään.

Kun ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon, näin unta, että kissaemon poikasista yksi tukehtui hengiltä vesilasiin. Epikriisi tuli ja keskenmenon syy oli istukan irtoaminen. Sen lisäksi näin unta että imetän pian poikalasta. Minulle syntyi pieni poika hiukan yli vuoden päästä.

Mummostani näin unta, että hän meni rautatieasemalle, suoristi selkänsä, nuortui silmissä 10 vuotta ja matkusti ison veden äärelle. Kirjoitin unen päiväkirjaani. Puolen vuoden päästä hän muutti pks-seudulle meren äärelle, sai sydärin, hänelle tehtiin kiireellinen ohitusleikkaus, ja nykyisin hän on pirteä kuin peipponen.

Toisen raskauteni alussa näin unta, että vatsani avattiin ja minulle näytettiin tyttövauvaa, joka laitettiin takaisin kohtuun kasvamaan. Hoin tätä miehelleni koko raskauden. Synnytin sektiolla pikku tytön. Mies katsoi minua pitkään.

Kaikkea en jaksa edes muistella.

Vierailija
292/425 |
08.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse asiassa on pari tapausta,

näin unta, että mieheni loukkaantui (ei vakavasti) ja niin kävikin parin päivän kuluttua.

olin asunut jo vuosia pois lapsuuden kodistani missä vanha kissamme asui. Näin unta että kissa kuoli, ja seuraavana päivänä isäni soitti ja kertoi suru-uutisen.

Kerran nuorempana olin raha-pulassa (ei sinänsä tavatonta ;-)) - ja takkini taskuun oli jostain ilmaantunut sadan markan seteli, en ymmärrä mistä se tuli.

Kertokaa lisää!

Vierailija
293/425 |
08.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa nyt vaikka joitain eläimiä kuten lepakoita, koiria, delfiinejä jne... jotka esimerkiksi kuulevat ihan eri tavalla. Minusta yliluonnolliset ilmiöt selittyvät sillä, että ne ovat aistiemme ja käsityskykymme rajamailla. Vinkkejä saamme, yllämme niihin MELKEIN.

Vierailija
294/425 |
09.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti on ruutu nelonen. Hänen oli pakko nousta ja käydä katsomassa, ja sehän se oli.

Itselleni tapahtui vastaavaa joskus 15v, tuli mieleen että nyt Kiss FM:llä soi se biisi (en muista kuolemaksenikaan mikä), laitoin Kissin päälle ja sehän se siellä soi..

Sitten olen nähnyt näyn 18v. pojan (minulle vieras) kuolemasta.

Olin sängyssä kotona ja yhtäkkiä näin Malmin tien päässäni ja hangella verta (silloin oli talvi)

Seuraavana päivänä menin kouluun Malmille ja siinä näyn kohdassa oli 18v poika ajanut autolla valotolppaa päin ja hangella oli verta:((

Näin näyn että exäni silloinen tyttöystävä pettää ja valehtelee hänelle pahasti. Se oli totta.

Vierailija
295/425 |
10.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramme alkoi eräänä yönä murista keskellä huonetta. Edessä ei ollut ketään tai mitään, johon olisi järkevällä syyllä reagoinut noin. Kaikki karvat pystyssä ja selvästi peloissaan, vaikka talo oli tuttu. Ei suostunut tulemaan sänkyyn meidän luokse, vaan kai suojeli meitä ja pysyi lattialla sängyn vieressä.

Ei ole ennen sitä eikä sen jälkeen tehnyt noin.

Vierailija
296/425 |
10.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään ' näkyvää' syytä....

Vierailija
297/425 |
11.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä sitä kokeiltiin. Mun äiti kertoi että hän ystäviensä kanssa kans sitä kokeili nuorena ja olivat esittäneet kysymyksen et kuka olet. Vastaus oli tullut: saatana. Olivat vielä kysyneet että missä sit olet ja vastaus oli et pöydän alla. Peloissaan livat juosseet pois.

En tiedä et onko tää mitään yliluonnollista, mut meidän talossa kuuluu ääni kun ovi aukeis ja menis kiinni. Kuuluu ainoastaan makkarissa yhdellä puolella. Mitään ovea tai ikkunaa siinä ei ole. Monesti iltaisin ja yöllä kuuluu toi ja itse makaan usein valveilla ja kuuntelen tota ääntä.

Vierailija
298/425 |
11.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh...huomatkaa että 90% tapahtumista on tapahtunut nuorena jolloin mielikuvitus oli kovimmillaan.

Totta kai sitä näkee joskus jotain " yliluonnollista" , mutta sitten kun rupeaa miettiin että mistä se johtuu? Väsymys, unta(näet unta että olet hereillä) jne...

Itse en henk.koht usko mihinkään yliluonnolliseen,. Kuten kummitukset, tois puoleiseen elämään etc..

Mutta mielenkiintoista luettavaa.

Vierailija
299/425 |
11.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin ja ikävöin, en uskaltanut nukkua koska pelkäsin että en aamulla enää herääkkään. eräänä yönä sitten sain unen päästä kiinni monen viikon katkonaisten unien jälkeen ja näin unta ystävästäni. olimme aivan älyttömän kauniilla niityllä, ruoho oli korkeaa ja aurinko paistoi lämpimästi. olin ihan äimänkäkenä että miten sinä voit siinä olla, etkö sinä kuollutkaan? hän sanoi että tässähän minä olen, en minä ole kauas mennyt. puhuimme niitä näitä, kerroin kuinka ikävä minulla häntä oli ja kuinka häntä rakastin. hän kysyi minulta että oletko " kimmon" kanssa nyt yhdessä? vastasin että kai me ollaan... (olin liikkunut tämän miesystäväni kanssa ystäväni kuoleman jälkeen hyvin tiiviisti ja jossain vaiheessa päätimme yrittää yhteiseloa). hän onnitteli minua ja halasimme, ja hän sanoi että nyt minun täytyy mennä. hän lähti kävelemään niittyä pitkin kauemmas ja sitten heräsin. tunsin ystäväni tuoksun vieläkin nenässäni kun heräsin. olin ihan varma että se ei ollut pelkkää unta. ja vaikka olisi ollutkin, se rauhoitti minua hirveästi, oloni helpottui huomaavasti sen yön jälkeen.

vieläkin nousee tippa linssiin kun ajattelen tuota unta. se oli jotenkin niin älyttömän kaunis että vastaavaa en ole koskaan nähnyt ja tuskin tulen näkemään. :' )

Vierailija
300/425 |
11.11.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko sitten kuulimme jonkin käsittämättömän äänen, johon sekä mieheni että minä heräsimme syvästä unesta. Se oli kuin joku jousi olisi lauennut tai jotain sellaista. Emme löytäneet yöllä mitään, mikä se olisi voinut olla.

Ja nyt viime yönä ja sitä edeltävänä yönä olohuoneestamme on kuulunut koputuksia. Edellisenä yönä havahduimme siihen molemmat. Viime yönä vain minä heräsin siihen. Se kuulostaa siltä kuin ontolla muovisella kappaleella koputtaisi puuhun. Kuuntelimme sitä edellisyönä pitkään sängyssä, mutta se ei loppunut. Lopulta kävelin olohuoneeseen ja se loppui samantien. Sama juttu viime yönä. Naputus jatkuu niin kauan kunnes menen olohuoneeseen, josta ääni kuuluu. AIvan kamalaa. Syytä äänelle en ole löytänyt.

Viime yönä pelotti ja juoksin takaisin sänkyyn. Päivisin sitä ääntä ei ole kuulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi