Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

Vierailija
221/425 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kertonut pari juttua, mitä hälle on nuorempana sattunut.

Isä oli kaksosveljensä kanssa perunannostossa jonkun sukulais- tai tuttavamiehen luona. Olivat silloin jotain alle parikymppisiä. En muista, nukkuivatko maatalossa sisällä vai jossakin ulkorakennuksessa. Huoneen oven laittoivat kiinni, ja pistivät maate. Yhtäkkiä ovi aukeni. No, pojat ihmettelivät tapahtunutta, mutta aattelivat vaan, että vanha puutalo nyt saattaa tuolla lailla " elää" . Pistivät oven takaisin kiinni ja vielä hakasella lukkoon. Hetken päästä hakanen ponnahti ylös ja ovi taas aukeni. Ei paljon uni maistunut sinä yönä.

Joskus vähän nuorempana isä, veljensä ja muutama kaveri olivat päättäneet lähteä hautuumaalle itseään pelottelemaan. Jotain " taikatemppuja" siellä tekivät vitsillä, kun olivat kuulleet, että niillä saisi jotain jännää tapahtumaan. Samassa vieressä olevan haudan risti kaatui. Se ei ollut mikään laho, puinen risti, vaan ihan hyväkuntoinen. Pojat lähtivät aika vikkelään kotiin.

Itse nään välillä enneunia jostain aika merkityksettömistä asioista. Tai saan aavistuksia. Pari päivää sitten olin juuri aikomassa sanoa miehelleni, että soittais yhdelle tutulle, kun siitä ei ole kuulunut vähään aikaan ja kiinnostais tietää, mitä sille kuuluu. No en saanut suutani edes auki, kun jo miehen puhelin soi ja tämä kyseinen tuttu sieltä soitteli.

Odottaessani ekaa lastani, näin unessa, että mahassani oli reikä, josta pilkisti vauvan jalka. Varpaissa oli pitkät, repaleiset kynnet. Samaten näin unta, että synnytin karvaisen vauvan (joka myöhemmin muuttui kyllä kissaksi). No, poika oli syntyessään todella karvainen (selässä ja hartioissa pitkät karvat, parta, kulmakarvat yhtyivät tukkaan) ja sillä oli just sellaiset kamalat kynnet.

Äidiltäni kuulin, että hän oli pentuna ollut kaverillaan yötä. Kaverin vintillä kerrottiin kulkevan jonkun päättömän kenraalin tai mikä lie olikaan. Ja kyllähän sieltä oli yöllä askelia kuulunut.

Vierailija
222/425 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutin perheeni kanssa 6-vuotiaana erääseen taloon. Sitten eräänä päivänä olin ulkona leikkiämässä, kun pihaan käveli eräs vanha mies vanhanaikaisiin vaatteisiin pukeutuneena taluttaen polkupyörää ja kysyi minulta, että kuinka pitkään olimme asuneet siellä, siis siinä talossa. Vastasin, että vuoden (mikä tosin ei pitänyt luultavasti paikkansa, koska muutimme sinne aikaisin keväällä ja tämä tapahtui kesällä). Kun vastasin tuolle miehelle, niin samaan aikaan pihassa ollut isäni kysyi minulta, että mitä sanoin ja kenelle puhuin. Käännyin katsmaan isää ja sanoin, että vastasin tietenkin kyseisen miehen kysymykseen, mutta isäni sanoi, että eihän pihassa ollut ketään muuta kuin minä ja hän. Käänsin pääni takaisin siihen, missä kyseinen mies oli seisonut ja kas kummaa, häntä ei ollutkaan enää siinä. Hän ei olisi voinut lähteä pois pihasta huomaamattani siinä ajassa kun vilkaisin isää, eikä ainakaan tulla pihaan ja lähteä sieltä ilman, ettei isä olisi huomannut mitään, mutta hän vakuutti, ettei pihassa ollut käynyt ketään eikä isä ollut kuullut kenenkään puhuvan mitään. Näin jälkeenpäin ajateltuna tuo mies vaikutti jotenkin erikoiselta, hän hymyili minulle jotenkin hirveän lempeästi ja oli muutenkin olemukseltaan sellainen, ettei minun tullut mieleenkään pelätä häntä tai ihmetellä, että miksi hän tuli pihaamme, vaikka en edes tuntenut häntä. Ja kun siihen vielä lisää sen, että hän saapui pihalle äänettömästi ja nopeasti sekä myös poistui nopeasti ilman, että minä huomasin hänen tuloaan eikä häntä yhtäkkiä ollut missään ja isäni ei nähnyt ja kuullut mitään erikoista, niin olin jotenkin varma, että kyseessä oli joku talon edellinen asukas, luultavasti sen rakentaja, joka oli tapahtumahetkellä jo kuollut, mutta joka tahtoi käydä katsomassa, että talon sen hetkisillä asukkailla on kaikki hyvin. Sekin siis oli varsin erikoisen tuntuista, että jotenkin heti kun näin hänet, niin tiesin, että hän on joku talon entinen asukas, luultavasti juuri ralon rakentaja, vaikka en siis tuntenut häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/425 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-vuotias ja olin tulossa bussilla koulusta kotiin. Rupesin ajattelemaan elämääni jos äitini nyt kuolisi. Kun kyyneleet tuli silmiin, rupesin ajatteleen jotain muuta. Sinä iltana äitini äiti kuoli.

Eräänä lauantaina heräsin hätkähtäen 07.10. myöhemmin samana päivänä sain kuulla että eräs kaverini on kuollut autokolarissa aamulla 07.10. Noin vuoden verran tämä kaveri vieraili unissa. karmivin oli se kun hän oli viiltänyt ranteet auki ja pyysi apuani, en pystynyt tekeen mitään ja hän kuoli.

Serkkuni oli kasvimaalla hommissa uikkarit päällä, eli siis selkä oli " avoin" . Illalla huomattiin että ruskettuneessa selässä näkyi selvästi kädenjälki.

Vierailija
224/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuden aikainen ystävä 15 vuoden jälkeen soitti. olin viikon ajan mietinyt häntä joka päivä ja kun hän soitti ja esitteli itensä: ihmettelet varmaan kun soitan jne... en ihmetellyt lainkaan, tiesin hänen soittavan.

olen tiennyt monta kertaa lapsien tulemisen, esim. sisareni molemat lapset olen nähnyt etukäteen ja kerran kirjoittelin eräälle nettitutullekin, että odottaako hän vauvaa, ei odottanut vielä, mutta kohta:)

Vierailija
225/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta melko tuoreesta ihastuksestani, jota olin tapaillut muutaman kerran: menimme autolla ja kaulassani oli mustelmia... muistaakseni unikirjassa oli jotain semmoista, että tuo minulle sydänsuruja tai on petollinen. ja näin kävikin , aika nopeasti vielä.

mustalaisnainen kertoi minulle: jätä tämä mies ja kun hänen luotaan lähdet laita ovi hiljaa perässäsi kiinni ja takaisin älä mene.

Jätin hänet ajallaan kun totesin hänellä olevan alkoholiongelman ja takaisin menin ja mustan silmän kanssa lähdin.

(nämä tapahtumat ollessani parikymppinen)

Vierailija
226/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus otan puhelimen käteen ja ajattelen soittaa vaikka " Tiinalle" , niin samalla kun painan nappia etsiäkseni " Tiinan" numeron niin sillä painalluksella vastaan puheluun. Soittaja on tietenkin " Tiina" . Tämä on tapahtunut monta monta kertaa vaikka kenen ihmisen soittaessa. Hassuinta se on silloin kun kyseessä on ihminen jonka kanssa ei tule usein puhuttua puhelimessa :)

Vierailija
227/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista omituista,vessan pönttö huuhtelee itse itsensä,se on semmonen vanhan aikainen narusta vedettävä.talviyönä he olivat heränneet kovaan ryskytykseen joku oli hakannut ikkunoita, olivat menneet katsomaan ulos eikä ketään ollut lähettyvilläkään, eikä edes lumessa ollut jälkiä.

Vierailija
228/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 47:

siis en oo ite kokeillu enkä kokeile mut kiinostaa tietää.

Hyvä kun et kokeile! Itse hölmönä teininä (yli 15 vuotta sitten ;) ) tein ystäväni kanssa kirjainlaudan ja " pelasimme" spiritismiä ystäväni huoneessa. Lasi liikkui vinhasti ja saimme vastauksia kysymyksiimme. Välillä ihan selvästi vastaaja vaihtui, välillä lasi oikein lensi vihaisesti kirjaimesta toiseen ja kirjoitti siansaksaa. Kaikkea sitä pitikin kysyä, kuten " Kuka siellä kirjoittaa?" . Arvatkaapa meinasko mennä löysät housuun kun lasi alkoi kirjoittamaan P - I - R... No, kirjoitti sitten Pirjo ja sukunimenkin, oli kuulemma elävä nainen jostain itä-Suomesta, emme tulleet koskaan tarkistaneeksi oliko sen nimistä henkilöä olemassakaan. Hui.

Saimme myös vastauksia, jotka osoittautuivat myöhemmin tosiksi (ja monia, jotka eivät :) ).

Siihen pelottavaan osioon sitten: monesti tuon spiritismin harrastamisen jälkeen huoneessa tuli yhtäkkiä ihan hämärää ja kylmää. Lattia, jossa lauta oli ollut ryhtyi yhtäkkiä ikäänkuin aaltoilemaan niinkuin siitä olisi noussut lämpöä. Aivan kuin ovi johonkin olisi jäänyt auki... Tulimme usein myös tosi vihaisiksi spiritismin jälkeen. Ja huoneen ovi liikkui itsekseen, auki ja kiinni. Jonkinlaista karkeaa energiaa? Onneksi älysimme lopettaa ennenkuin mitään pahempaa tapahtui.

Vierailija
229/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. iso vanhempieni kuolemat ja WTC tapaus. Vaistoan myös jos jotain pahaa on tulossa, esim mieheni joutui auto-onnettomuuteen, niin koko päivän oli sellainen olo, että kohta joku soittaa ja kertoo että mies on ollut kolarissa. Ja niin kävi.

Lisäksi uskon, että minut on suojeltu monesti joutumasta juuri esim kolariin. On tullut jotain tehtävää, että on joutunut pysäyttämään auton. sitten kun on jatkanut matkaa, niin vähän matkan päässä on äskettäin sattunut kolari.

Lisäksi olen nähnyt enkelin, joka kyllä silloin pelotti, mutta jälkeenpäin koen sen turvakseni :-)

Vierailija
230/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelannut spiritismia ja eräs poika oli kysynyt että koska hän kuolee ja vastaus oli että nyt,poika pelästynyt juossut rappusia alas kaatui niskat meni sijoiltaan,kuoli. en tiedä onko totta....itse myös olen kokeillut kyseistä peliä ja lasi liikkui ja oikeita vastauksia myös saatiin kysymyksiin, meillä oli kynttilä palamassa ja kun pyysimme jotain merkkiä niin kynttilän tuli sammui...inhottava peli en suosittele.pelin jälkeen kaverini meni yöksi kotiin ja mä jäin yksin suureen omakotitaloon aamulla kun heräsin mun huoneen kskellä lattiaa oli semmonen itse tehty pieni piru katsomassa mua,en tiedä miten joutui siihen se oli ollut lipaston päällä keskellä muiden lelujen kanssa,heitin sen pois

Vierailija
231/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan innoissani ja vähän sen jälkeen näin unta että kyseinen ihminen kertoo keskenmenosta.

No serkuni tuli parin viikon päästä käymään,en tietenkään sano unesta mitään,serkku vaan sanoo et ultrassa ei näkyny vielä sydänääniä,tiesin heti että uni pitää paikkaansa.

No viikon päästä oli tarkistusultra ja todettiin että on kuollut .Nyt pelkään että muutkin unet käy toteen :(

Vierailija
232/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lapsena olin mennyt isälle sanomaan yöllä, ihan umpiunessa, että katso isä mitä tässä listassa on, katso nyt siinä on sinun nimesi mitä meille nyt käy. Seuraavana päivänä isän työpaikalla irtisanottiin joukko ihmisiä, isäni mukaanlukien, ihan yllättäen.

Kerran suunnilleen samanikäisenä aamulla sanoin äidilleni, että Timo on kuollut. Timo oli opettajani. Äiti sanoi, että se oli vaan unta. No, opettaja ei tullut kouluun sinä päivänä, ja parin päivän päästä koululla kerrottiin että opettaja oli kuollut. Tosin ei sinä aamuna kun minä siitä puhuin, mutta sinä aamuna oli saanut kohtauksen ja vaipunut tajuttomaksi josta ei enää herännyt.

Vierailija
233/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin menen kananlihalle kun sitä ajattelen.

Vierailija
234/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylässä. Isäni oli kuollut muutama kuukausi aiemmin. Pohdin ääneen kuinka isä on niin paljon mielessä. Samassa kuului sohvalta iso narahdus ikäänkuin joku olisi istunut siihen.

Vierailija
235/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tuli minulla vielä mieleen (sama joka kirjoitti " Enneunia ja ufoja?" -jutun)

Meillä sakemanni lopetti vetämisen kuin seinään kun tulin raskaaksi. Ihmeteltiin tätä mieheni kanssa. Kun mies talutti, kauhee veto päällä. Minä talutin, niin hihna oli heti löysällä!! (Koira jouduttiin valitettavasti lopettamaan, kun suojeluvietti kasvoi liiaksi :´( )

Toinen sakemanni aavistaa poikamme itkun. Yleensä miheni käyttää koiran aamuisin ulkona ja minä illalla. Ihmettelin, kun koiruli alkoi kerran vetämään n. kilometrin päästä niin kovaa kun jaksoi. Normaalisti kulkee kiltisti sivulla ja on kuuliainen. Kun tultiin kotiin, poikamme itki ensimmäisiä hammasitkuja :( Tämä on tapahtunut useasti.

Vierailija
236/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on sinut omien kykyjensä kanssa ja häneltä monesti asioista kysyn, mutta itse pelkään niitä todella paljon ja en halua edes tietää.

Joskus tulee tilanne josta ei voi yliluonnollisuudelta välttyä. Silloin lausun mielessäni isä meidän rukouksen, vaikén ole mitenkään uskovainen.

Vierailija
237/425 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli valtava, " jumalainen" tuuli, joka pyyhkäisi hiekasta esille vanhan pergamentin, johon oli kirjoitettu nimi. Heräsin ja ihmettelin miehelleni kummallista unta ja siinä esiintynyttä nimeä. Vasta pari viikkoa myöhemmin nimi selvisi erääksi kaukaisemmaksi sukulaiseksi, joka oli sairastettuaan kymmenen vuotta syöpää vihdoin kuollut.

Vierailija
238/425 |
27.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös ilmestynyt enkeli ja hänen takanaa päätön mieshahmo mustissaan. Enkeli peitteli minut ja möyhi peittoa ja muistan kun aivan halvaantuneena pelosta sanoin, että sinulla on äidin kädet ja rauhoituin. Kysyin, että kuka tuo mie on sinun takanasi, hän sanoi että tulen sen tietämään ja jotkut numerot...mutten enää muista mitkä ne oli. Eräs hengenihminen sanoi, että päätön mies on ollut kuolema...

Silti elossa..onneksi en muista lukuja :)

Minua on myös ääni varoittanut tulevasta onnettomuudesta, josta selvisin sitten pelkällä säikähdyksellä..aineksia olisi ollut vakavampaakin. Kumpikin siis tapahtui kun nukuin/valveen rajamailla. Muistan kuitenkin tuon enkeli unen jälkeen kun aloin heräämään, kun nousin niinkuin jotain monttua tms ylöspain kauhealla voimalla ja nopeasti ylöspäin nousten...kuin syvältä vedestä nopeasti ja voimalla olisi nostettu taas pintaan ja sitten heräsin. Olin aivan poissa tolaltani ja katsoin heti kelloa joka näytti 02.40.

Huh!Oikein itselläkin nousee kylmät väreet kun muistelen ja kyyneleet valuvat. On minulle tapahtunut muutakin, mutten halua niitä nyt enää muistaa.

Vierailija
239/425 |
27.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vuosia sitten uutisia ja ihan yht' äkkiä aloin miettimään että mitenköhän se Ben Zyskowiczin sukunimi kirjoitetaan. Seuraava uutinen olikin sitten Benistä ja ruutuun tuli koko nimi kirjoitettuna.

En tiedä mistä Ben pujahti mieleeni, en ole mikään fani, eikä tapanani ole muutenkaan häntä muistella...

Vähän kuitenkin säpsähdin :) Eikös tämä munkin juttu vedä veroja noille päättömille haamuille yms...

Vierailija
240/425 |
27.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katselin vuosia sitten uutisia ja ihan yht' äkkiä aloin miettimään että mitenköhän se Ben Zyskowiczin sukunimi kirjoitetaan. Seuraava uutinen olikin sitten Benistä ja ruutuun tuli koko nimi kirjoitettuna.

En tiedä mistä Ben pujahti mieleeni, en ole mikään fani, eikä tapanani ole muutenkaan häntä muistella...

Vähän kuitenkin säpsähdin :) Eikös tämä munkin juttu vedä veroja noille päättömille haamuille yms...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi