Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi etukäteen, että otan Kaunis pieni elämä-blogin puheeksi

Vierailija
19.07.2010 |

(täällä kun ennenkin on ollut juttua)

MUTTA korostan että minun tarkoituksena ei ole haukkua! Ihailen tätä aikaansaavaa nuorta äiti-ihmistä... johon liittyykin asiani.

Katsoin blogia tänään ja oli päivitetty, ja siellä sitten kirjoitti jotain että lapset olivat sanoneet että olisi ihanaa kun olisi oma sirkus. Ja kappas, sitten aikaansaavat äiti ja isi tekivät heille sirkuslavan, isä nikkaroi ja äiti ompeli sivuverhot ja esiriput. :O

Miten joku oikeasti jaksaa ja on noin aikaansaava! Taitaa olla aika poikkeuksellista..? Vai voisitko itse kuvitella että tekisitte ex-tempore tuollaisen lastenne pyynnöstä (eli olenko minä vaan saamaton ja laiska?)?

Itselläni kyllä on myös ideoita silloin tällöin (ja lapsilla varsinkin) mutta mä en vaan saa mitään aikaiseksi, ei ole aikaa, materiaaleja, ja suurimmaksi osaksi VIITSELIÄISYYTTÄ.

Olen esimerkiksi jo yli vuoden suunnitellut, että tekisin vanhasta hulavanteesta "majan" lapselle (katosta vaakaan roikkumaan ja verhot) johon ei periaatteessa menisi varmaan kuin muutama tunti kun ryhtyisi tekemään.. mutta siis, vuosi jo kulunut, hulavanne odottelee työhuoneessa mutta mitään en ole saanut tehtyä...

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut minkä ihmeen takia sitä pitää kadehtia?..vastauksesi osoitti just sen..ei jaksa vääntää rautalangasta sitä että kauniista asioista voi NAUTTIA..ei se ole sinulta eikä muiltakaan pois?

sen väkerryksiä kadehdi, ei sellaiset kiinnosta, mutta olen kyllä kateellinen kaikille rikkaille heidän rahoistaan, ja siitä tuossa blogissa on hyvin paljon kysymys, että sitä rahaa on.

Vierailija
22/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkillä kädentaidoilla voi saada paljon aikaan. Kirjasto on ilmainen ja pullollaan remonttiopuksia, askarteluoppaita ja lukuisia kädentaidon opuksia. Maalipurkki ei paljoa maksa, verhokankaita voi löytää edullisesti, luonto on täynnä materiaalia, kirpparilta voi tehdä löytöjä ja kunnostaa huonekaluja omaan makuun pikkurahalla. Kristallikruunu voi olla muoviprismoista rakennettu...

Muuta ei tarvita kuin ripaus luovuutta, ja ennen kaikkea VIITSELIÄISYYTTÄ!

mut minkä ihmeen takia sitä pitää kadehtia?..vastauksesi osoitti just sen..ei jaksa vääntää rautalangasta sitä että kauniista asioista voi NAUTTIA..ei se ole sinulta eikä muiltakaan pois?

sen väkerryksiä kadehdi, ei sellaiset kiinnosta, mutta olen kyllä kateellinen kaikille rikkaille heidän rahoistaan, ja siitä tuossa blogissa on hyvin paljon kysymys, että sitä rahaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen on oman onnensa seppä.. jos et ole rikkaasta suvusta, sinun pitää ihan itse keksiä keinot tienata..ideoita kehiin ja tee jotain jota toiset sitten voivat kadehtia;)

Vierailija
24/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itse jotain jota toiset voivat kadehtia..

Vierailija
25/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen on oman onnensa seppä.. jos et ole rikkaasta suvusta, sinun pitää ihan itse keksiä keinot tienata..ideoita kehiin ja tee jotain jota toiset sitten voivat kadehtia;)

jos blogisti joutuisi ihan itse tienaamaan rahansa, niin tuskin jaksaisi pitää askartelublogia.

Vierailija
26/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää noin kovasti tuntemattoman ihmisen sielunelämää arvailla?

jos blogisti joutuisi ihan itse tienaamaan rahansa, niin tuskin jaksaisi pitää askartelublogia.

Vierailija
27/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ihmettelen ihmisiä, joiden täytyy tuoda julkisuuteen yksityiselämänsä. Toki ymmärrän, että kotimammana elo on välillä turhauttavaa, mutten silti keräisi pisteitä julkistamalla lapseni ja kotini. Miksi?

Vierailija
28/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi taivas, missähän säkissä elät? Netti on aiitä hyvä että EI OLE PAKKO lukea kaikkea!

silti ihmettelen ihmisiä, joiden täytyy tuoda julkisuuteen yksityiselämänsä. Toki ymmärrän, että kotimammana elo on välillä turhauttavaa, mutten silti keräisi pisteitä julkistamalla lapseni ja kotini. Miksi?

Vierailija
29/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän on nyt kyse siitä että ko.rouvalla on SEKÄ rahaa ETTÄ esteettistä silmää. Yhtälö, joka on perin harvinainen. Rahalla saa toki sisustussuunnittelijoita, stailausta ja kalliita vaatTeita mutta elämän kokonaisvaltainen esteettisyys (joka blogista välittyy) ei ole rahalla ostettavissa.

Koko blogi on omiaan aiheuttamaan kateutta Lidlistä keskikaljat, Cittarista Paz-lenkkarit ja Prismasta Ciraf-collegeasut ostavan av-kaartin silmissä. Täytyy vaan todeta että tasan ei käy onnenlahjat, toisilla on ja toisilla ei.

Vierailija
30/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän on nyt kyse siitä että ko.rouvalla on SEKÄ rahaa ETTÄ esteettistä silmää. Yhtälö, joka on perin harvinainen. Rahalla saa toki sisustussuunnittelijoita, stailausta ja kalliita vaatTeita mutta elämän kokonaisvaltainen esteettisyys (joka blogista välittyy) ei ole rahalla ostettavissa.

Koko blogi on omiaan aiheuttamaan kateutta Lidlistä keskikaljat, Cittarista Paz-lenkkarit ja Prismasta Ciraf-collegeasut ostavan av-kaartin silmissä. Täytyy vaan todeta että tasan ei käy onnenlahjat, toisilla on ja toisilla ei.

Vierailija
31/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kumman paljon tuntuu harmittavan kriittiset mielipiteet, kun näköjään taas on pitänyt niitä vastaan puolustautua, jos on niin tyytyväinen ja onnellinen niin miksei jätä omaan arvoonsa, eihän niitä siellä blogissa edes taida olla vaan rouva käy ne täältä lukemassa, miksiköhän..ei taida olla niin siloinen pinta kuin miltä näyttää.

Vierailija
32/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun vinkkasit:)

Vierailija
33/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M u t t a ... En pidä siitä, että rahan tuomia mahdollisuuksia esitellään blogissa itsestään selvyyksinä:

- merkkivaatteet lapsille, esim, vitivalkoinen Lacosten pikeepaita 2-vuotiaalle... Mitä järkeä? Miksi Lacoste??

- "Pariisissa tuli ennen käytyä joka vuosi..."

- "Mieheni on juuri tilannut flyygelin."

Vierailija
34/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M u t t a ... En pidä siitä, että rahan tuomia mahdollisuuksia esitellään blogissa itsestään selvyyksinä: - merkkivaatteet lapsille, esim, vitivalkoinen Lacosten pikeepaita 2-vuotiaalle... Mitä järkeä? Miksi Lacoste?? - "Pariisissa tuli ennen käytyä joka vuosi..." - "Mieheni on juuri tilannut flyygelin."

Jos on rahaa, niin miksi sitä ei saa käyttää tai mainita sen käytöstä?

Vierailija
35/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi Miljonääriäidit teilattiin, ja tämä mamma on vaan niin esteettinen ja kaikki on hälle kateellisia..selvää näyttelynhalua kun tuossa meiningissä on, turha kieltää, ja minusta se on vastenmielistä.

Vierailija
36/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten viimeisemmässä postauksessa GANTIN lakanoista tehty. Siis miksi ihmeessä pitää tuoda esille tuo?

Tosin tuo on varmaankin aika normaalia nuorten ja ei-akateemisten parissa.

Just esimerkki myös toi Lacosten paita pikkupojalle.

Vierailija
37/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole inspiroida?

Joka mamma osaa ottaa maalisudin käteensä ja maalata vaikka sen Sotkan pyökkisen tv-tason valkoiseksi ja kas-koko olohuoneen ilme kirkastuu. Tai onnistuisiko kranssin teko, ihan rautalangasta ja syksyn lehdistä?

Mutta ei, av-mamma syö pakastepizzaa, kulkee tiskirätti kourassa ja ärjyy lapsille. Kun nämä menevät päikkäreille lösähtää av-mamma av:n ääreen kahdehtimaan toisten ihanaa kaunista elämää.

Vierailija
38/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole inspiroida?

Joka mamma osaa ottaa maalisudin käteensä ja maalata vaikka sen Sotkan pyökkisen tv-tason valkoiseksi ja kas-koko olohuoneen ilme kirkastuu. Tai onnistuisiko kranssin teko, ihan rautalangasta ja syksyn lehdistä?

Mutta ei, av-mamma syö pakastepizzaa, kulkee tiskirätti kourassa ja ärjyy lapsille. Kun nämä menevät päikkäreille lösähtää av-mamma av:n ääreen kahdehtimaan toisten ihanaa kaunista elämää.

lässyn lässyn.

Vierailija
39/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kun menet töihin ja pitää töitten lisäksi puuhata lapsien kanssa, siivota, tehdä ruokaa..

Ei oikeasti! Kone kiinni! Mieti nyt hyvä nainen mitä keskusteluja olet täälä käynyt viikon ajan? Lähes kaikki unohtunut.

Jos tekisit sen ajan kuin muut on töissä jotain fiksua niin saisit jotain aikaseksi. Siivota ehtii huomennakin ja imuroiminen ei imuroimiseen lopu.

Sensijaan lapset kasvaa ja sulla jää kaikki kiva tekeminen ja puuhaaminen jos et NYT tee!!!!

Nytkin istut siinä. Sulje kone ja yllätät ne sun lapsesi tekemällä sen majan.

Tulet sitten sen jälkeen koneelle.

Vierailija
40/113 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin siis rauhassa päivitellä toisten näyttämisenhalua.

Nyt kun tämä blogi taas nostettiin niin kävin ko. sivuilla, siellä luki,että "jollain palstalla" sanottiin jotain kannustavaa, muistaakseni näin sen kannustavan lauseen joko täällä tai kaksplussalla, miksiköhän hän ei voi myöntää käyvänsä tällaisilla alhaisilla keskustelupalstoilla, kun näillä selvästi käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi