Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä teillä on huomenna ruokana?

Vierailija
28.07.2010 |

Lämmintä on luvattu, mitäs ajattelitte laittaa ruoaksi.

Minä ajattelin grillata kasviksia ja makkaraa toiseksi ruoaksi ja toiseksi tehdä jonkun ruokaisan salaatin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa, keitettyä kukkakaalia ja porkkana-ananasraastetta.

Toiselle ruualle vois myös grillailla vaikkapa jotain kasvis-kana/kalanyyttejä. Tai nakkeja, pottuja ja kasvisvartaita.

Vierailija
2/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaaksi tämän iltaisen lohikeiton jämät, iltaruoaksi grillataan miehen ja pojan toiveesta jotakin. En tiedä vielä mitä. Ehkä broileria ja sille kaveriksi vihanneksia.

Vierailija
4/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötän lapsille ja itselleni keitettyjä perunoita ja savulohta salaatin kanssa.

Vierailija
5/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkin uhmaten pidän uunia päällä koko päivän (enimmäkseen leivon) mutta ajattelin tehdä ruuaksi jonkinlaista broileripataa (tomaattimurskaa, paprikaa, kesäkurpitsaa, yrttejä) uunissa. Saa nähdä mitä tulee.

Vierailija
6/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, pekonia ja tänään grillattua naudan ulkofilettä. Lisäksi keitettyä spaghettia, hiukan soijaa ja yrttejä ja avot. Siinä nopea päiväruoka.

Illallinen vielä auki.

Vierailija
7/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ihmetellään siinä kohdassa kun ruokaa pitäisi alkaa tekemään että mitä tehtäisiin..

Vierailija
8/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin on vain kaksi syöjää, mutta kyllä nälkäinen mies aina paria nelivuotiasta vastaa! :D

Oon vältellyt uuniruokia kesällä, koska asunto muuttuu niin pirun kuumaksi. Tänään tehtiin quesadilloja, mitähän lie huomenna? Lassesta olen haaveillut jo pitkään ja sitä kyllä teen heti, kun ilmat antavat myöten.

Vierailija
9/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittelen tässä elämän ja kuoleman rajoilla samoin kuin mieheni (mulla astma ja syke 102 ja miehellä keuhkokuume) ja meinaan lämmitellä huomenna siis iloisesti eineksiä. En ole vielä päättänyt, että mitä kauheaa tarjoan, mutta vaihtoehtoina on joku pata, sitten toinen vaihtoehto on maksalaatikko ja kolmas on tomaattikeittoa mozzarellajuustolla. Onko joku maistanut tämmöistä keittoa?

http://www.arlaingman.fi/tuotteet/valmisruoat/keitot/kelda-mediterranea…

sopisko siihen pohjalle mozzarellapalat samaan tapaan kuin tavalliseen tomaattikeittoon?

Vierailija
10/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli maustettuna oikein hyvää, mutta tosi laihaa, varaa siis useampi purkki! Käytin itse siinä halloumia, mutta mozzarella käy varmasti myös.

Vierailija
11/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunissa tosin paistettavia...

Vierailija
12/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi teen siskonmakkarakeittoa. Lasten herkkuruoka ja helppo tehdä.

Illalla varmaan keitetään spagettia ja kastiketta jauhelihasta ja purkkikastikkeesta. Tai sit kalapuikkoja ja perunoita.

Mun ruuanlaitto on hellekeleillä ihan järkyttävää. Ollaan syöty suunnilleen pelkkiä eineksiä.

Vierailija
13/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneet on likoamassa jo, sekaan laitan sitten savupekonia, paljon sipulia ja valkosipulia.

Loppuviikoksi pitäisi keksiä myös jotain järkevää, kun tukiperhepäivät on edessä.. meilläkin on hellepäivinä syöty ihan mitä sattuu, kun ei kellään ole oikeastaan nälkä, mutta suolaista on saatava... ehkä grilliin jotain broiskua vaikka ja salaattia. tai sitten lasten ikisuosikkia spagetti bolognesea.

Vierailija
14/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Mulla on 2 purkkia ja 4 henkeä, pitää laitaa leipää lisäksi, jos on kerta aika vähän syötävää. Mozzarellapalloja ostin kyllä kaksi.

Millä sä sitä maustoit?

Mä olen vähän huono noissa valmisruuissa, mut kertokaa ihmeessä, että onko jotkut muutkin noista Keldan keitoista hyviä?

Vierailija
15/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen iltavuoroon, tuskin viitsin mitään ruokaa tehdä itselleni, ei mulla edes ole kuin jotain kananmunia ehkä. Joko käyn ravintolassa syömässä tai sit syön vasta töissä.

Vierailija
16/16 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siihen pikkaisen suolaa ja pippuria, reippaasti valkosipulia sekä basilikaa, meiramia ja oiskohan ollu vielä muutakin yrttiä. Ja pikkasen potkua chilillä.

Neljälle riittää lounaaksi leivän kera, jos ei mikään sudennälkä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan