Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon että Suomeen saataisiin sukupuolineutraali avioliittolaki!

Vierailija
14.07.2010 |

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaushan se on se pääasia avioliitossa, ei se mitä sukupuolta ovat.

Vierailija
42/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ksml.fi/mielipide/artikkelit/mit%C3%A4-avioero-maksaa/17460

Väestöliiton toimitusjohtaja Helena Hiilan mukaan Eronneisuudella on merkittävät inhimilliset seuraukset sekä vanhemmille että lapsille. Perheille ja yhteiskunnalle koituu merkittäviä taloudellisia vaikutuksia avioeroista. Karkeasti arvioiden yksinhuoltajille maksettavat tuet olivat vuonna 2005 noin 420 miljoonaa euroa. Lisäksi asuntojen tarve kaksinkertaistuu, terveydenhuollon ja koulutoimen kulut kasvavat. Esimiehet näkevät kriisiytyneiden pariskuntien työtehon laskun. Puolisoille itselleen ero kasvattaa huomattavasti elinkustannuksia. Riitaisassa erossa maksetaan juristeille mittavia summia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.ksml.fi/mielipide/artikkelit/mit%C3%A4-avioero-maksaa/17460" alt="http://www.ksml.fi/mielipide/artikkelit/mit%C3%A4-avioero-maksaa/17460">http://www.ksml.fi/mielipide/artikkelit/mit%C3%A4-avioero-maksaa/17460<…; Väestöliiton toimitusjohtaja Helena Hiilan mukaan Eronneisuudella on merkittävät inhimilliset seuraukset sekä vanhemmille että lapsille. Perheille ja yhteiskunnalle koituu merkittäviä taloudellisia vaikutuksia avioeroista. Karkeasti arvioiden yksinhuoltajille maksettavat tuet olivat vuonna 2005 noin 420 miljoonaa euroa. Lisäksi asuntojen tarve kaksinkertaistuu, terveydenhuollon ja koulutoimen kulut kasvavat. Esimiehet näkevät kriisiytyneiden pariskuntien työtehon laskun. Puolisoille itselleen ero kasvattaa huomattavasti elinkustannuksia. Riitaisassa erossa maksetaan juristeille mittavia summia.

Ihan uskomatonta. Homoilta pitäisi nyt kieltä avioliitto koska voi käydä niin että he eroavat. Voi herranduudelis sentään. Tämä on uutta ja vahvistaa sen käsityksen ettei homovastaisimmat ole oikein viisaita.

Vierailija
44/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "muut maksakoon, valtion velövollisuus on korjata minun jäljet, sossusta saa aina rahaa, minä en ole itse mistään vastuussa" jne.

:D))

8.

Vierailija
45/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "muut maksakoon, valtion velövollisuus on korjata minun jäljet, sossusta saa aina rahaa, minä en ole itse mistään vastuussa" jne. :D)) 8.

Että heterot saa kyllä elää siivellä mutta homot ei. Ja mihinkähän tämä viisaus sitten oikein perustuu?

Vierailija
46/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän vastauksistanne huomaa että siipeily on tuttua, olittepa homoja taikka ei.

En kannata mitään mikä tulee loppupeleissä valtiolle kalliiksi.

8.

Vierailija
47/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata mitään mikä tulee loppupeleissä valtiolle kalliiksi. 8.

loppupeleissä valtiolla kalleimmaksi. Ja ihmiselle inhimillisellä ja henkisellä tasolla. Suomalaisethan just todettiin maailman onnellisimmaksi kansaksi jossain tutkimuksessa tai toiseksi onnellisimmaksi. Varmasti pyrkimyksellä yhteiskunnalliseen tasa-arvoon kaikilla rintamilla on asian kanssa jotain tekemistä.

Vierailija
48/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo, että kaikki arvot vesitetään ja kaikki on yhtä ja samaa mössöä. Ettei mikään ole enää mitään.

Vierailija
49/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo, että kaikki arvot vesitetään ja kaikki on yhtä ja samaa mössöä. Ettei mikään ole enää mitään.

Onko kaikki ollut yhtä ja samaa mössöä sen jälkeen kun naisten äänioikeus hyväsykttiin tai orjuus lakkautettiin? Sen ajan uskisten ja konservatiivien mielestä takuulla oli.

Vierailija
50/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä ei ole kyllä mitään järkeä! Sitten homot saisivat mennä naimisiin minunkin puolesta, mutta muuten olen sitä miltä että heterojenkin avioliitto oikeuksia tulisi rajoittaa.

Vaikea uskoa että suomalaiset ovat maailman onnellisimpia kansoja. Tälläinen ilmasto, suvaistemattomia, ahdistuneita, väkivaltaisia ihmisiä.

Vierailija
51/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes sittenkään vaikka homot saisivat ties mitä oikeuksia.

Vierailija
52/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kirkkoa ei pakoteta vihkimään

-liitolla on joku muu nimi kuin "avioliitto"

Vierailija
53/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaistemattomia

Ah tätä itseironian puutetta.

Vierailija
54/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitolla on joku muu nimi kuin "avioliitto"

Keltainen nauha hihaan, kuvainnollisesti?

Vierailija
55/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteroja enemmän. Tätä on tutkittu, heillä tiiviit naisverkostot joissa houkutuksia piisaa. Itse tunnen yhden leasboparin, joka meni naimisiin, sai lapsen ja erosi kun toinen alkoi pettää naisverkoston kaverin kanssa(joka tämäkin oli aviossa).

Minun puolesta voi tulla sukupuolineutraaliavioliitto, mielestäni ihmisten pitää olla tasa-arvoisia.

Vierailija
56/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteroja enemmän. Tätä on tutkittu, heillä tiiviit naisverkostot joissa houkutuksia piisaa. Itse tunnen yhden leasboparin, joka meni naimisiin, sai lapsen ja erosi kun toinen alkoi pettää naisverkoston kaverin kanssa(joka tämäkin oli aviossa). Minun puolesta voi tulla sukupuolineutraaliavioliitto, mielestäni ihmisten pitää olla tasa-arvoisia.

Miksi? Koska ei ole voinut rakentua toisenlaista kulttuuria heterojen päähänpinttymien takia. Todella reilua. Ensin estetään elämästä ns. normaalia elämää ja sitten haukutaan kun ei eletä normaalia elämää.

Vierailija
57/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen viittaa myös sanam etymologia. Ei suinkaan mieheen ja naiseen.

Vierailija
58/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon myös adoptio-oikeuden antamista homoseksuaaleille. Hedelmöityshoitoja en kuitenkaan hyväksy, kuten en myöskään heteroille lahjoitetuilla sukusoluilla.

Vierailija
59/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi? Koska ei ole voinut rakentua toisenlaista kulttuuria heterojen päähänpinttymien takia. Todella reilua. Ensin estetään elämästä ns. normaalia elämää ja sitten haukutaan kun ei eletä normaalia elämää."

Ei niissä naisverkostoissa ole pakko notkua ja nähdä kaikki sateenkaarilasien läpi. Ei kaikki homomiehet biletä Ibizalla tai Jerusalemissa(jossa on kuulemma hyvän näköisiä miehiä), jokainen voi elää kuten haluaa, jos on itsetuntoa.

Vierailija
60/79 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraali avioliitto ehdottomasti, eihän sen kieltämiseen ole mitään tolkullisia perusteita.

Asia erikseen on, että vaaditaanko kirkkoa vihkimään samansukupuolisia pareja. Minusta ei voi velvoittaa, joka uskonnolla on omat sääntönsä, olkoon ne vaikka kuinka älyttömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi