Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen kahden lapsen äiti on kateellinen kun naapuriin syntyy kolmas vauva

Vierailija
13.07.2010 |

Näin se vaan on. Monilla ei ole rahaa hankkia kolmea lasta. Meilläpä on.

-onnellinen äiti rv 26+4-

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luojan kiitos ovat nyt tässä kaikki! Lapset ovat ihan parasta elämässä, mutta mulle ehkä jää tulevaisuudessa jotain muutakin kuin lapsia. :)

Vierailija
22/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarpeeksi, meinaa niittenkin kanssa hermo mennä, vaikka ovat jo isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki useampilapsiset ole väsyneitä. Riippuu siitäkin millaisilla ikäeroilla. Meillä yksi peruskoulusta päässyt, yksi yläasteelainen, kaksi ala-asteelaista ja yksi tarhalainen. Ei voi sanoa että olisi mitenkään vaikeaa.

jotka olen jo saanut. Auto olisi ihan täynnä, kun pitäisi tukkia 3 lasta takapenkille. Nyt on hyvä kun on yksi tyttö ja yksi poika. Tämä on hyvä kokoonpano matkustella ym. Kotona on tilaa, kun ei tarvitse joka nurkkaan tunkea muksua nukkumaan vaan on ylimääräinen vieras- sekä työhuone. Mua lähinnä säälittää ne useampimuksuiset. Usein näkee, että äiti on vähän liian väsynyt ja lapsille puhutaan lähinnä tiuskimalla ja huutamalla.

Vierailija
24/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...teitä lisääntymiskoneita. Sääliksi käy mukeloita! Onko teidän geenit niin hyviä, että niiden NIMENOMAA pitää lisääntyä? Katso peiliin ja tee älykkyystutkimus!

Vierailija
25/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaan 10 vuoden sisään ja siinähän tuo on mennyt! :)

24

Vierailija
26/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luojan kiitos ovat nyt tässä kaikki! Lapset ovat ihan parasta elämässä, mutta mulle ehkä jää tulevaisuudessa jotain muutakin kuin lapsia. :)

Vierailija
27/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olin kateellinen, toki myös onnellinen heidän puolestaan, kun kaverit/naapurit sai kolmansia. Meillä miehen kanssa oli sovittu kolmesta lapsesta jo seurustelun alussa. Kahden jälkeen teetätti itselleen kuitenkin sterilisaation, minulta lupaa kysymättä. Se aiheutti minulla katkeruutta ja kateutta. "Että miksi kaikki muut, mutta minä en KOSKAAN?!" Olen tosi lapsirakas ja perhekeskeinen, vauvakuume vaivasi jatkuvasti. Koeputkihedelmöityksen kautta saatiin kolmas, kun mies muuttikin mieltään(!). Kyllä hienoista kateutta havaitsin parilla naisella tuolloin, ja toinen heistä saikin kolmannen siitä 1,5 vuoden päästä... Nyt hieman säälin jopa pienten lasten vanhempia. Ainakin jos ovat tosi väsyneitä ja vauva itkuinen. Neljännestä haaveilin, mutta on ainakin miehen vaihto edessä. Tämän nykyisen kanssa en halua missään tapauksessa.

Maailman suurin ongelma on VÄESTÖNRÄJÄHDYS!

Vierailija
28/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni ovat saaneet kolmansia lapsiaan. Kun seuraa sitä miten uupuneita he ovat olleet, ei käy kateeksi.

Vierailija
29/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-erittäin varakas ja onnellinen kuuden äiti-

.varakas YHDEN lapsen perhe

Vierailija
30/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin : järki on nyt vasta saavuttanut tämän naaraan! :D

Jos olisin edelleen vanh.lestadiolainen, minulla olisi edessäni vielä piiiitkä ura lapsenteon saralla! :) Mutta nyt tuntuu, että tässä on juuri sopivasti, enkä halua yhtään lisää. Se on mielestäni ihan oivaa ajattelua ihmiseltä, joka on kasvanut ja elänyt koko ikänsä uskonnossa, jonka toimintamallin lasten suhteen tietänet sinäkin.

24

Vierailija
31/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei jaa sun typeriä ekofasistimielipiteitäsi. Miksi säälit lapsiani? Ja vastaus kysymykseesi: kyllä, meidän geenit on niin hyviä että niiden pitää nimenomaan lisääntyä:D Ihania lahjakkaita, älykkäitä, kauniita ja onnellisia lapsia:D

Kysymys sinulle: Oletko joku rodunjalostuksen kannattaja, kun ilmeisesti mielestäsi vaan kauniilla ja älykkäillä on oikeus lisääntyä?

...teitä lisääntymiskoneita. Sääliksi käy mukeloita! Onko teidän geenit niin hyviä, että niiden NIMENOMAA pitää lisääntyä? Katso peiliin ja tee älykkyystutkimus!

Vierailija
32/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä ihmettelen ja säälin yli kahden lapsen äitejä.

Itsellä kolmas vahinkoraskaus meneillään. Hävettää vaan.

Vierailija
33/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei jaa sun typeriä ekofasistimielipiteitäsi. Miksi säälit lapsiani? Ja vastaus kysymykseesi: kyllä, meidän geenit on niin hyviä että niiden pitää nimenomaan lisääntyä:D Ihania lahjakkaita, älykkäitä, kauniita ja onnellisia lapsia:D

Kysymys sinulle: Oletko joku rodunjalostuksen kannattaja, kun ilmeisesti mielestäsi vaan kauniilla ja älykkäillä on oikeus lisääntyä?

kohtalo katkasis tämän sukupolven..

Vierailija
34/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus on niin lyhyt. Se on ohi niin pian.

Omat kaksi vanhinta on teini-iässä, kohta aikuisia. Kamalaa jos tämä loppuisi tähän ja oltaisi loppuikä miehen kanssa kahdestaan:(

Mutta onneksi ei lopu:) nyt saadaan taas elää tämä vaihe kun on pieniä koululaisia, syksyllä eka- ja tokaluokkalaiset.

Ensi keväänä meillä on ammattikoululainen, yläastelainen, tokaluokkalainen, ekaluokkalainen, tarhalainen ja vauva:) Elämä on tosi rikasta:)

Vierailija
35/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi tilaa yhdelle viattomalle vauvalle, eiköhän muillakin ole oikeus syntyä kuin sinulla.

Kaikki ei jaa sun typeriä ekofasistimielipiteitäsi. Miksi säälit lapsiani? Ja vastaus kysymykseesi: kyllä, meidän geenit on niin hyviä että niiden pitää nimenomaan lisääntyä:D Ihania lahjakkaita, älykkäitä, kauniita ja onnellisia lapsia:D Kysymys sinulle: Oletko joku rodunjalostuksen kannattaja, kun ilmeisesti mielestäsi vaan kauniilla ja älykkäillä on oikeus lisääntyä?

kohtalo katkasis tämän sukupolven..

Vierailija
36/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen lapsistamme, omista ja naapurin! Monessa Suomen kunnassa on oikeasti lapsista pulaa. Lapsissa on tulevaisuus.

Vierailija
37/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole

Mä vähän veikkaan että toi on teidän vahinkolaukaus mikä olis oikeesti pitänyt päätyä lakanalle, mutta nyt teille kävi noin ja sinä olet se joka olet kade meille jotka ollaan "vaan" kahden lapsen vanhempia.

Ihanaa kun lapset on jo isompia, ei mä en kestäis enää yhtää muksua kasvattaa. Eilenkin oli niin ihanaa kun sain työntää erään pikkuneidin sen oman äidin syliin kun en enää jaksanut sitä.

Vierailija
38/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnitellusti 2 lasta enkä enempää tahdo.

Rahasta se ei ole kiinni eikä hedelmällisyydestäkään.

On vaan niin mukavaa kun elämässä on muutakin kuin lastenhoitoa loputtomiin.

Vierailija
39/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus on niin lyhyt.

Ensi keväänä meillä on ammattikoululainen, yläastelainen, tokaluokkalainen, ekaluokkalainen, tarhalainen ja vauva:) Elämä on tosi rikasta:)

Vierailija
40/76 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen lapsistamme, omista ja naapurin! Monessa Suomen kunnassa on oikeasti lapsista pulaa. Lapsissa on tulevaisuus.

..lapsia niihin kuntii saa...menkää vaan hakemaan tuolta maailmalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi