Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen kahden lapsen äiti on kateellinen kun naapuriin syntyy kolmas vauva

Vierailija
13.07.2010 |

Näin se vaan on. Monilla ei ole rahaa hankkia kolmea lasta. Meilläpä on.

-onnellinen äiti rv 26+4-

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, joka taannoin ilmoitti tällä palstalla miehensä palkkakuitin sisällön, josta oli erittäin ylpeä? Onko kovin vaikeaa uskoa, että ei, emme kadehdi - lisäksi teemme lapsia sen mukaan, mikä itsestä ja puolisosta tuntuu mukavalta emmekä suinkaan herättääksemme kateutta naapurustossa.

Vierailija
62/76 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinullahan on vain 2 lasta ja vielä KOHTUvauva,,, odotusta on vielä paljon jäljellä, mitä vain voi vielä sattua..kolmanteen lapseen sinulla matkaa...t. en kateellinen 2 lapsen äiti, jolla myös 7 enkelilasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että itselleni sopiva lapsimäärä voisi olla 0-1. Nyt kun minulla se yksi lapsi on, olen enemmän kuin tyytyväinen.

Kunnioitan kyllä niitä perheitä, joissa enemmän lapsia, mutta en totta vieköön kadehdi yhtään.

Vierailija
64/76 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän kertoo et tää äiti on ainakin itse onnellinen lapsistaan, eikö. Onhan se vinksahtanutta kuvitella että KAIKKI ovat kateellisia (JOTKUT ovatkin, olen sen itsekin huomannut, ilman mitään lällättelyjä), mutta so what. Meinaan että pahemminkin voisi asiat tällä äidillä olla, masiksessa tai vahinko-kolmas jne. Jos hän kuvittelee noin, antaa kuvitella, ja kaikki ovat tyytyväisiä omaan tilanteeseensa, eikö?

Vierailija
65/76 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi lasta ja kolmatta ei tule (vaikka mies yrittääkin saada päätäni käännettyä). Kait sitä varmaan varaa olisi mutta kun ei vaan kiinnosta käydä läpi helvettiä, jotka kutsutaan raskaudeksi ja synnytykseksi.

Vierailija
66/76 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua huvittaa sellaiset yhden lapsen äidit, jotka kauhean tohkeissaan puhuu katraastaan ja laumastaan, ikäänkuin olisivat isommankin perheen huoltajia. Ja toisaalta ne, jotka antaa ymmärtää olevansa rahoissaan, kun on vain yhden lapsen kulut. Ja jos ketään väestöräjähdys oikeasti huolettaa, jättäisi hankkimatta sen yhdenkin suomalaisen pikkukeisarin, joka maailman mittakaavassa kuluttaa kaikkea aivan ökymäärät.

Vierailija
67/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on. Monilla ei ole rahaa hankkia kolmea lasta. Meilläpä on. -onnellinen äiti rv 26+4-

Kylläpä sinä ap olet luonteeltasi kummallinen... Nautit siitä, kun LUULET muiden olevan kateellinen itsellesi! Kieroutunut ihmishäiriö... tai toivottavasti raskaushormonit ovat vaan tehneet tepposet... Toivottavasti lapsesi tulevat olemaan toista maata kuin sinä. Kaikkea hyvää lapsillesi!

Onnellinen tervejärkinen :)

Vierailija
68/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus on niin lyhyt. Se on ohi niin pian. Omat kaksi vanhinta on teini-iässä, kohta aikuisia. Kamalaa jos tämä loppuisi tähän ja oltaisi loppuikä miehen kanssa kahdestaan:( Mutta onneksi ei lopu:) nyt saadaan taas elää tämä vaihe kun on pieniä koululaisia, syksyllä eka- ja tokaluokkalaiset. Ensi keväänä meillä on ammattikoululainen, yläastelainen, tokaluokkalainen, ekaluokkalainen, tarhalainen ja vauva:) Elämä on tosi rikasta:)

Jos haluaisi olla ilkeä, tähän voisi sanoa, että joillakin se parisuhde on niin tärkeä ja hyvä, että nimenomaan haluaa olla sen miehen kanssa kahdestaan sitten kun ne 1-2 lasta on kasvaneet. :)

Vierailija
69/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanon vain, että

eeeheeheeeee - ihana provoyritys ap.

Vierailija
70/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat tai köyhät tai yksinkertaiset.

Harvemmin kauniit ja rikkaat sikiää kuin kanit. Mutta jollainhan ihmisen pitää päteä.

Meillä on kaksi ihanaa lasta ja kolmas olisi tervetullut. Mutta se ei ole mahdollista, olen jo 38v. ja fyysisesti ja henkisesti en jaksaisi enää vauva-aikaa. Ja olen kaunis :)

Vierailija
71/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnellisesti on käynyt niin, että olen juuri kaksi lasta saanut ja vieläpä pojan ja tytön. Kolmatta en halua, vauvakuumetta ei vain ole vaikka kuinka asiaa miettisi. Nautin elämästä näin, joku toinen toisella tavalla :)

Mun unelma oli myös kaksi lasta, tyttö ja poika ja en kun sain, niin enempään ei ole ollut tarvis. Ehkä ap, yrittää nyt saada sitä kauan toivottua poikaa/tyttöä.

Vierailija
72/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi miettiä sitä ketä tarkoitan?

Vierailija
73/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa, en synnytystä (meidän naisten kammottava osa sekin). En yhtään koliikkia.

Ollaan vähävaraisia, molempien sairastuttua vaikeasti. Tähän kaaokseen vielä lapsi.! Huh!

Tehköön ne joilla varaa ja halua. Pidän vauvoja sylissä, mutta en tunne mitään kaipausta entiseen.

Vierailija
74/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi huvittava ketju!

ja juu, ollaan liian köyhiä,ei varaa kolmanteen lapseen.

mutta en ole kateellinen, koska muutkaan voimavarat eivät riittäisi useampaan.

ja kaksi lasta on paljon, lapsuus ei ole lyhyt, vaan pitkä. lapsuus kestää noin 20 vuotta, ja ihmiselosta se tekee neljänneksen. hirvittävän pitkä aika pyhittää sille että sapuskaa pöytään 5 kertaa päiäväsää, huolehtia koulujutut, tuleeko teini kotiin, ja milloin... ja mitä enemmän lapsia sitä enemmän huolta kai.

Vierailija
75/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset on sitten ap:n mielestä Suomen varakkaimpia. Kellään muulla ei ole varaa sellaiseen lapsilaumaan. Onko tämä se juttu, että kun on 3 lasta, niin saa tila-auton, jeeeeeee.

Vierailija
76/76 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä naistyyppiä jolla on ns krooninen vauvakuume. Toisin sanoen tunnen pientä vauvakuumeen tapaista ainakin niin kauan kuin olen hedelmällinen. Vauvat on minusta jumalaisen ihania ja voisin hoitaa, imettää ja synnyttää jatkuvasti.

MUTTA nyt kun olen 34v ja lapseni ovat pian 9v ja 7½v niin olenkin huomannut viim 1v aikana päinvastaisia oireita. En enää haluaisikaan kolmatta lasta, vauvaa, sitäkään vähää mitä ehkä joskus aiemmin. Ei vaan huvita enää ajatus pienestä täysin avuttomasta rääpäleestä saati vailla järkeä kohottavasta taaperosta. Mahdollisista valvotuista öistä, taudeista, neuvolaravaamisista ymsyms puhumattakaan.

Ei kiitos, nautin täysillä tästä elämänvaiheesta kun lapseni eivät enää ole ihan niin riippuvaisia minusta, ulkoilevatkin jo osin keskenään/kavereiden kanssa, yöt on 12h, heidän kanssaan voi suht järkevästi kommunikoida, ei ole pikkulapsitauteja ja epidemioita, ei neuvolaravaamisia jne.

Joten annan ilolla naapurin 41v naisen juosta 7v, 5v ja 1v lastensa perässä, ei kuulema ihan hirveätä juhlaa ole sen kolmannen kanssa vaikka tottakai lapsi rakas onkin.

Tsemppiä sinulle ap, en ole kateellinen vaan hymyilen tässä onnellisenä etten ole sinä (tai kukaan muukaan kolmatta, neljättä jne odottava).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi