♥ENSIKOT viikolla 41♥
Pistänpä tästä pinon pystyyn tätä viikkoa varten. Tai siis ainakin tätä päivää/alkuviikkoa eli yhdyn aiempiin kannanottoihin siitä, että kannattaa varmaan aloittaa uusi pino ainakin pari kertaa viikossa, kun tuntuu mukavan aktiivista porukkaa olevan Enskareissa...
Kommentit (92)
Tikutin tänään ovistestissä jo hailakan viivan =D eli tosi touhuilut alkavat tänään!!! ;) ihmen aikasin vaan ovistelee, nyt kp 10 muistaakseni. Olin tuntevinani eilen jotain nipistyksiä ja ajattelin kokeilla, sitähän se sitten on.
T: Jansku
Hej ja kiva kuulla boolikaveristani Pepsiksestä!! JEE!!! Älä tosiaan kiertoa sure, kohtahan pääset uuteen kiertoon taas ja sitten oot voimissas!!!*peukuttaa*
Ja kiva PauliNea, kun kiireiltäs tulit kanaville:=)
Voih fiorella, älä nyt päästä tätiä kylään - ja ET kyllä uhraudu, onhan täällä ihan tarpeeksi tätiä kestitty!!!! Jookos, jaksa nyt vaan piinailla:=) Perässä tullaan...
Nyt en muista kaikkee, mitä just luin...plääh...Joo, gradu on varmaan hotkassu Q:n, hih:=) Hei oikeesti, älä päästä gradupeikkoa vallalle - selätä se ja tuu jutskaan meijän kaa!!!
...palaan taas kohta...
-m
että on mahtavaa, kun nyt niin monella on ovis käsillä...tarkoittaa sitä, että piinailijoita on mun ja marindan jälkeen sitten iso liuta!! Mahtavaa, koska itse todennäköisesti olen toipumassa silloin tädistä, saan jännätä teidän puolesta! Onnittelut Hemuli ovisplussanhäivähdyksestä; mukavaa touhuilua:=) Ja hyvä toi sun uus nikki:=)
Tappert, löytyikö vahveroita? On kuulemma otollinen aika niillekin!!
-moolibooli (ei boolia tänään, välipäivä)
Hei toverit!!!
Kylläpäs piristi mieltä, kun olitte jo kaipaillutkin mua :) Ei, gradu ei oo mua syönyt, ainakaan vielä, mutta kyllä se tiukille vetää. Pari viimeistä päivää oon istunut koneella kuin tatti ja tänään palautin ison pläjäyksen proffalle tarkistettavaksi. Koko työ ei siis ole vielä valmis, mutta iso osa kuitenkin. Tänään oonkin sitten loikoillut vaan sohvalla ja nukkunut ansaitut 2 tunnin päiväunet :) En siis ole teitä hylännyt, eihän näin mukavasta porukasta halua erota!
Tänään ostin taas uuden ovulaatiomittarin, niin että jospa se taas viikon pysyis ehjänä... :)
Oli ihanan pitkä pino, kun en pariin päivään ehtinyt tänne, niin että en nyt millään muista kaikkien kuulumisia erikseen - suonette anteeksi! Toivottelen siis kaikille tasapuolisesti mukavia pupuiluhetkiä ja ++++++onnea!
-Q-
Jäi sitten tikuttelut vähiin tänään, mutta pupuilu onneksi ei!!! Ja se kai se kuitenkin on tärkeintä??
Mähän siis olen menossa nyt " erilaista kiertoa" eli lasken ja suunnittelen kaiken valmiiksi. Touhupäiviä on nyt siis (suunniteltu omien töiden mukaan!) kp:t 11, 12 ja seuraavaksi tulossa kp 14. Sitten ei taida ehtiäkään ennen kun vasta " varmuuspupuilut" kp 16 tai 17, jos ovis sattuiskin olemaan myöhään.. Mitäs luulette? Pitäiskö riittää tärppiin?
Jos joltain meni ohi aiempi suunnitelmani viimeviikolla, niin selvennän, että en ole seonnut (vaikka tämä teksti selkeästi sen kuvan antaakin), mutta kun ei kerran tärppää muutenkaan, niin teen tästä kierrosta tarkat laskelmat! Harrastaako joku muu tätä?
Miehelle tietenkin teen kaiken täydestä rakkaudesta, ettei sitä ala touhut ottamaan aivoon! ;)
Noista limoista vielä; mulla siis todellakin on jo pidemmän aikaa ollut selkeät limat (ehkäisynä olleet pillerit, jotka jätetty pois 12/04), en ole käyttänyt mitään poppakonsteja (esim. greippimehu-juttuja). Siltikään toivottua plussaa, tai edes haamua ei ole näkynyt.. Eli ei kannata huolestua limojen vähyydestä, ne ovat kuitenkin niin yksilöllisiä juttuja. Mulla oviksen tunnistaminen noin suurinpiirtein on helppoa juuri limojen ja selkeiden kipujen kanssa, mutta silti tikuttelen nyt, että saisin tietoon sen LH huippupäivän (kun en vielä tiedä missä vaiheessa ovista ne kivut ovat).
Vielä terveiset Pepsille - parantele tosiaan itsesi ensin kuntoon, me ihan varmasti vedetään sut plussajunaan mukaan, jos ensin itse sinne päästään!
Ja muille ovisbongareille reiluja limoja ja " kivoja" kipuja, sekä tietenkin plussasäteitä viikon piinailijoille!!!
- Oon@ - (kp 13/27-33)
mooli; ai löytyikö vahveroita! Harmi vaan ettei mukana ollu kun kaks muovipussia ja yks iso kori. :) Suppiloisia on niin maan mahdottomasti, en raaskis niitä metsäänkään jättää - jos vaikka ens vuonna ei olekaan. Mutta enpä ole ennen kerännyt lokakuussa vasta nousseita tuoreita hyviä kanttarellejä. huisia.
oma napa; kp5/28-30, en ymmärrä mikä tätiä vaivaa - toivottavasti se on kuoleman sairas. Eilen teki lähtöä, eli oikeestaan vaan vähän etuajassa. Yöllä sitten päätti ettei lähdekään. Eilen en vuotanut kuin tuhrun verran, aamulla tulvi yli joka laidalta - itkettää, mieliala heittelee kärrinpyörää, välillä on kivaa ja välillä itkettää..outoa.
Pirulainen kun en muista noita nimimerkkejä kunnolla vielä, ei siis saa suuttua jatkossakaan jos nimet menee sekasin!
Nyt en taida uskaltaa kirjottaa kenellekään mitään kun kuitenkin menee väärin.
Häätäkää täti pihalle, bongatkaa ovis, pupuilkaa ja saakaa plussia - eikös ne ollu ne tärkeimmät.
jeah, Tappert lähtee nyt tuonne sumuun sauvakävelylle kun kerrankin koirat on väsyksissä eivätkä hinkua mukaan.
Koirien kanssa tulin juuri sumuiselta lenkiltä.
Ovista on hyödynnetty jo pari kertaa tädin jälkeen ja homma jatkuupi, tikutin tänäänkin haalen viivan ovistestistä eli ihan lähipäivinä pitäs olla irtoamishetki =D .Jos en olis tikuttanut niin olis saattanut mennä tää ovis hukkaan kun ei yhtään osannut arvata sen tulevaksi näin ajoissa!!! Tarkistettuani asian kp on siis 7 eikä 10 mitä eilen muistelin.
Eli vielä muistutukseksi, että Jansku se täällä kirjoittelee nyt Hemuli nicin alta =))
Koirallisilta haluaisin kysyä, jos haluatte kertoa ;) mitä koiria teillä on??
Hemuli; täältä löytyy lappalainen ja ajuri - toivottavasti molemmat eilisen mettäkeikan jäljiltä niin väsyksissä että pääsen yksin sauvakävelylenkille vetreyttämään hartioita.
Joo, hemulin ovisbongailun jälkeen alkaaki hirvittää että jos mun aiottu kp10 alotus onkin liian myöhään..mulla on 14 tikkua, ja kierto 28-30pv. Heittäkääpä arviota, millon kannattas alottaa ettei vaan mee sivusuun.
Tappert
Aurinko paistaa taas! (siis ulkona)
Aika sumusen verhon läpi vielä tosin, mutta kyllä se sieltä kohta taas pääsee paistamaan kunnolla.
Hemuli5 kyseli koirallisten ihmisten koirien rotuja, niin meillä tuolla kotona röhnöttää 6-vuotias rottis tytsy. =)
Maan mainio sylikoira. Siis ihan kirjaimellisesti, vaikka ei kunnolla syliin mahdukkaan.
Minkäslainen koiruus Hemulilla mahtaa olla?
Fiorellalle (toivottavasti meni oikein), kun puhuit että siirryt kohta tuonne lapsettomien puolelle niin tuuhan tuonne Vasta-alkajien 05 pinoon kurkkimaan. Siellä mäkin oon aina välillä käyny pyörähtämässä.
Siellä on suurin osa sellasia, jotka ei vielä ole aloittaneet hoitoja (vasta täältä vauvakuume puolelta siirtyneitä) tai sitten ovat vast ikään niihin menneet.
Eipä täällä tämän ihmeempiä.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille ja
+++++++++++++ =)
Kylläpä piti ajella hitaasti töihin tänään, kun näkyvyys oli ihan olematon.
Täällä kp 4 ja täti tekee lähtöä, varmaan huomenna viimeistään poistuu kokonaan.
Mä olen varmaan jotenkin avuton, kun en ole ikinä bongannut ovista millään tavalla vaikka ikää on jo yli 30... Tosin yksilöllistä se kai onkin, mutta onhan mulla herännyt epäilykset että ovuloinko edes ollenkaan, kun kierrotkin on tavallista pitempiä? Mutta jospa nuo ovistestit nyt sitten toisi selvyyttä asiaan.
Eilen sitten minäkin jouduin kokemaan sen, miltä olen tähän asti vauvakuumeiluni aikana välttynyt: Ystävä ilmoitti odottavansa lasta. En tosin tiedä kauanko he ovat yrittäneet, voi olla että kauemmin kuin me. Joka tapauksessa, vähän väkinäisesti ne onnittelut joutui kyllä ilmoille puristamaan. Onneksi tämä ystävä asuu sentään nykyisin aika kaukana, joten en " joudu" näkemään hänen vauvaansa kovin usein jos en halua. Kamalaahan s eon olla näin ilkeä ja kateellinen, mutta minkäs sille voi. Ja ihanaa, että voi jakaa nämä ajatukset teidän toisten kanssa joilla on samanlaisia mietteitä!
Ja toisaalta sitten, kaksi muuta ystävää ilmotti eilen eronneensa poikaystävistään. Silloin ajattelin, että pitäisihän tässä vaan olla tosi onnellinen, että itsellä on ihana mies jonka kanssa toivottavasti viettää loppuelämänsä, tuli sitten lapsia tai ei. Mullakin on ollut (samoin kuin miehelläkin) sen verran monta epäonnistunutta suhdetta menneisyydessä, että tosissaan osataan arvostaa nykyistä tilannetta.
että meiltä löytyy vanha pikku terrieri, ja muutama muukin kotieläin. Mä olen tosi eläinrakas ja me asutaan maalla, joten eläimille on hyvin tilaa.
juu meillä noita koiruuksia asuupi 3 kipaletta ;). 2 Irlanninsetteriä ja cavalieri. Olis kyllä pentukuumekin, pientä setukan pentua tekis mieli ;) mut onneks tuo järki joskus voittaa =D
Mä en noista ovismerkeistä tiedä mitään! Ainakaan niin että niitä tunnistaisin. Kaikenlaista nippailua mulla on mahassa läpi kierron, muttei mitenkään erityisesti oviksen aikaan. Limoista en tosiaan osaa sanoa, luulen ettei mulla sellaisia ole, vai enkö vaan tajua niitä? Ainoa havainto mitä oon tehnyt, on tuo rintojen kipeytyminen pari viikkoa ennen menkkojen alkua, kai oviksen jälkeen. Katotaan nyt sit tässä kierrossa mitä ovistestit kertoo ja jos muistan, mittailen myös lämpöjä. Ovistestithän kun ei koko totuutta kerro eli tapahtuuko se ovis lopulta vai ei, mutta lämmöt kai kertoo, jos oon oikein ymmärtänyt.
Mulla kanssa huoli noista pitkistä kieroista kuten Brookellakin, mutta koitan olla hermostumatta vielä..
" Hauska" kuulla, että muillakin on ahdistuksia noista kavereiden vauvoista. Luulin jo olevani outo, kun en aina jaksaisi iloita vauvauutisista. Mulla lähipiirissä parikin " vahinko" alkuista vauvaa ja noita varmoilla päivillä alkunsa saaneita. Varsinkin kun mulla vauvakuume nousi reilu vuosi sitten en oo enää niin innoissani jaksanut olla muiden uutisista. Tai olen kyllä ystävien puolesta onnellinen, mutta samalla joku nakertaa sydäntä tuolla sisuksissa... Tokihan ne lapset on ihania ja yritän olla innoissani raskauksien seuraamisesta, mutta on tunnustettava, että kyllä mullekin ois se " vahinko" jo viime talven varmoilla päivillä sopinut....
Veljen lapset on kyllä asia erikseen, niistä iloitsen, vaikken omia koskaan saisi. Varsinkin se pienempi 1v kummityttöni on NIIN ihana! Ne kyllä molemmat on saaneet alkunsa ekasta yrityskierrosta... Mitenköhän se käly tuon homman osaa noin hyvin?
Fiorella: häädähän kuitenkin se täti vielä pois! Eikös aika monella oo olla menkkamaisia kipuja vaikka sit oisivatkin raskaana olleet? Ainakin lukemistani viesteistä päätellen.
Hemuli: nyt vauhtia petipuuhiin, mä aloitan tuon tikuttamisen perjantaina!
Pepsi: parantelehan ittes ja tule taas kertomaan kuulumisia!
Q: tsemppiä graduntekoon ja lämpöjen mittailuun!
Ja tietty +++++++++++++++++++onnea kaikille!
D.
Kiva, että ootte taas jaksanu pinoutua, oli kiva lukea uusia viestejä Tappertilta, Viiviltä, Brookelta, Hemulilta ja ketä teitä nyt olikaan...Ihania koiruuksia enskareilla!! Mulla ei ole koiruutta eikä mitään muutakaan ollut 4 vuoteen - mies väittää olevansa allerginen...4 vuotta sitten kuollut koiruus oli labbis-saksanpaimenkoira tyttö. Kaikki koirat on ihania, mutta olen jotenkin aina ollut ihastunut isompiin koiriin:=) Ihana olis asua maalla, että vois olla kaikenlaisia eläimiä!
Vau, Tappert, sähän sait taas oikein aimo saaliin:=) Oliko sulla ne sienikoirat mukana:=)?
Hassua, miten joskus muodostaa mielikuvia ihmisistä - ajattelin ilman muuta, että Brooke asuu kaupungissa, mutta asutkin maalla...KIva!
Oon@; sun suunnitelmallisuus kuulostaa hyvältä - mäkin yritin olla tässä kierrossa tarkempi - on sitten ainakin teoriassa superhyvät mahdollisuudet tärppiin. *peukuttaa ja puhaltaa +++tuulia*
Mun mielestä tikuttelu kannattaa aloittaa hyvissä ajoin, jos ei ole varma oviksen ajankohdasta - ettei vaan lipsahda ohi! Mullakin ovis on vaihdellut kp10-17, vaikka kierto on aina 26-29 pvää. Jos ei sitten pupuile jtp, kuten jotkut onnekkaat - meillä se ei toimisi.
Hyvä Q, ettet ollut hautautunut gradun alle! Ja lepää nyt hiukka välillä:=)
mukavaa keskiviikkoa!
-mooli (kp20/26-29)
Tervehdys mooliseni! Olinkin juuri tässä ravistelemassa uutta mittaria, kun sun viesti pätkähti näyttöön :) Yritän olla tällä kertaa helläkätisempi, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Laskee niin pirun hitaasti toi " epäelohopea" ...
Meillä ei oo koiria eikä kissojakaan, kun mä oon allerginen. Koirista kyllä tykkään, mutta en silti varmaan haluis meille sellaista, kun ollaan kovia matkustelemaan ja se olis sitten lemmikille ikävää olla yksin tai joutua aina hoitoon.
Tänään muuten vietiin sitten se miehen näyte labraan, huh, voin huokasta helpotuksesta, kun kaikki meni niin hyvin! Tuloksia 10 pv päästä ja sitten neuvottelu lääkärin kanssa, että mitä seuraavaksi tehdään.
En kyllä tiedä tuleeko tästä mun aamulämpöjen mittailusta mitään, kun mulla on niin epätasainen elämänrytmi. Pitäis vaan aina mennä samoihin aikoihin nukkumaan ja mitata aina suunnilleen samaan aikaan aamulla, mutta kun jotenkin se ei mun tahdissa oikein meinaa onnistua... No, yritys hyvä 10 ainakin :)
Ja Oonalle, ihan hyvin ymmärrän sun " laskelmoinnin" . Mäkin oon alkanu jo tekemään kaikkia vippaskonsteja plussan varmistamiseksi (greippimehu, multivita, aamulämmöt jne.), vaikka alussa ajattelinkin, että ne on varmaan ihan humpuukia. Oli tai ei, niin yritetään kovasti, eikös niin? ;)
Fiorellalle plussahyökyaaltoja lähettelen!!! Ja muillekin suhinaa petipuuhiin!!!
-Q-
Q; mahtavaa, että sun miehes " testataan" kans...meille ei sellaista tule tapahtumaan...no, jospa tärppäis pian niin ei tarviis murehtia!!
On tää vaan niin tylsä viikko, kun ei vielä pääse piinailemaan...kaameeta, kun ihmislapsen elämässä ei muuta ole:=)
-mooli
Olen niin aloittelija, etten pysy perässä (vaikka välillä muka jotenkin hiljaista onkin...). Työt meinaa haitata näihin juttuihin keskittymistä :D No, nyt ajattelin vain aukaista suuni höpistäkseni jotakin aikani kuluksi.
Meiltä ei löydy koiria, vain pari ihanaa kissaa. Mitäköhän nekin joskus tulee tuumaamaan semmoista kummallisen tuoksuisesta, lämpimästä ja kovaäänisestä uudesta paketista? Sekin on hauska nähdä sitten KUN...
Minua kyllä vähän ressaa, kun meidän isäntä joutuu olemaan poissa kotoa, ja nytkin ilmassa uhka siitä, ettei pääse kotiin ensi viikonloppuna juuri hedelmällisimmillä hetkillä ensi viikonloppuna. Hmph! Toivotaan nyt sit, että sattuisi olemaan pitkähkö kierto ja ovikset mieluummin juuri maanantaina tms. kuten joku laskurikin ennusti. Ääh.. pitää yrittää olla stressaamatta.
Tappert ja Diotima:ite aloin tikuttamaan ovista ohjeen mukaan kp10,kun kierto n.28.Siinä tais mennä 5 vai 6 tikkua aikas hukkaan.Suraavalla kierrolla aloin tikuttamaan myöhemmin oirieden perusteella (kp 13 vai 14,en muista) ja meni vain 3 tikkua.Diotima,tikuttele niin pitkään kuin löydät viivat,koska muuten jälkikäteen harmittaa,kun et loppuun asti kattonut.Onhan sulla halpis-tikkuja esim Aconeita?Se purkkiin pissiminen on tosi rasittavaa,mutta mihikäs sitä vauvahuuruissa ei olis valmis?! ;)
Noista sienistä:just toissapäivänä tehtiin ihanaa suppilovahverokastiketta,nam.Itse olen huono kerääjä,mut syön hyvällä halulla!!!Tänä syksynä minusta tais tulla aikuinen,kun puolukkametsään lähdin-se oli huisin kivaa!!!
Fiorellalle piina++++säteitä!!!Häädä tätioireet pois!!Äläkä meitä ainakaan kokonaan hylkää,jos toiselle puolelle hyppäät...sinne odottajiin!
Oon@77:itsellä menossa tällanen luomu-kierto,eli en häsää noiden päivien kanssa.Petipuolella olen rennompi,mut muuten se päivien laskeminen ja oireiden tarkkailu on jotenkin kivempaa kuin tämä.Toisaalta vielä ei kummallisia oireita edes ole,kun ovis vasta tuloillaan.Saas nähdä kuinka loppukierrosta osaan olla rauhallinen.Kuule,nauti sinä suunnittelusta ja laskemisesta-se tuo kuitenkin sitä positiivista yrittämisen makua vaavihaaveiluun!!!
Viivi99:olen käynyt kanssa lueskelemassa joitakin kertoja tuolla lapsettomuuspuolella.Kyllä siellä varmaan saa hyvää tukea ja tuntuu saavan asiantuntijeneuvojakin.Toivottavasti kuitenkin saamme kaikki pian siirtyä tonne odottajiin!!
Brooke-73:susta tulee aina sellanen lämmin olo.Otit minut keväällä lämpösesti vastaan tulla 30-team:ssa.Kiitos siitä!Olenko ymmärtänyt oikein,että et ole vielä ollut missään tutkimuksissa noista pitkistä kierroista?
Hemulis:kestää kyllä hetken tottua sun uuteen nimeen,mut hellyyttävä se on ;) Melko samoissa mennään kierron suhteen!
Q:huisia,nyt jännitetään yhdessä simppatestiä!!Kun niitä vastauksia lukee,niin aina ensin kauhistuu,miten huono tulos!Noin paljon simppoja ja vain murto-osa hyvin liikkuvia ja tulos onkin erittäin normaali!!!!Mut onhan ne vikkeliä siimahäntiä,kun tarkemmin ajattelee.Ja munasolujahan on vain yksi,joten eihän niitä simppoja tarttekaan olla tsiljoonaa siellä torvissa odottelemassa.
Ja mooli,olet aina niin uskomattoman energinen ja iloinen ja positiivinen!Odotan ensiviikkoa,kun piinailet.Sitä tekstiä on perinteisesti ilo lukea!!!Ja Mii,kiva kun kuitenkine luet ja joukossa pysyt-ei tarttekaan koko ajan kirjotella!!!
++++aaltoa odotellessa+++++
PauliNea: ostin niitä Mammaksi:n tikkuja, jotka kans aika edullisia ja pakettitarjouksessa sai vielä raskaustestejäkin (toivottavasti tarviin niitä tässä kuussa!). Ajattelin aloittaa hyvissä ajoin, kun ei tosta kierron pituudesta etukäteen tiedä. Toivottavasti ne 15 testiä riittää... :)
Tähän mennessä oon joskus noita kokeillut, mutta ei oikein ole jaksanut ja muistanut joka päivä, joten hukkaan on menneet, kun en varmaa ovista oo niillä läytänyt!
Otan vielä osaa koirakeskusteluun, vaikka mulla ei oo koiraa: niistä kyllä ihan tykkään, mutta en tosiaankaan jaksaisi nousta aamulla sellaista pissattamaan! ;) Kissa on joskus ollut, mutta en ehkä sitäkään enää ottaisi. Nuo elukat kun " sitoo" kotiin, kun ei oikein hoitajaa niille ole ja oon ollut kova reissamaan. Ratsastamaan tekisi kyllä mieli, kun sitä joskus nuorempana tuli harrastettua, varsinkin näillä syksysäillä ois mukavaa mennä tuolla metsäteillä. Eikös teistä jolloin ollu omakin heppa, en nyt vaan muista kellä..?
Kiirettä pitää, joten palaillaan...
paulinea: voi kun sulla niin kiirusta pitää.. kyllähän se itsellekki hyvää tekis, mutta kun ei jaksa innostua kaikesta ja opiskellessakin tekee vain sen mitä on aivan pakko :( huono tyyli..
kyllä mieki olen sitä mieltä, etteihän se itseltä ole pois se toisten onni, mutta kun se tuntuu silloin kaikkein voimakkaimmillaan, kun näkee toiset vauvojensa kanssa niin tyytyväisinä.. ja sitten joskus tulee sellainen olo, että miksi meille ei tule, mutta monille narkkareille/alkoholisteille tai muille vastaaville tulee " vahinkoja" ja sitten on niin paljon niitäki jotka tekee sitten abortin.. niin pointti nyt oli se että miksei kaikki ne vauvat, jotka ei näe päivänvaloa, vois tulla vaikka meille ensikoille...?!?! ihmettelen joskus tätä maailman menoa..
minun plussa-aallon kehittely on kaatumassa nyt oikeasti, suihkussa tuli ekat oikeat tätivaroittelut: mahaa alko särkemään siihen malliin että huhhuh.. mutta muuta ei vielä siltä rintamalta... voihan ne kivut olla vaikka kiinnittymiskipuja tai ihan mitä vain kunhan ei vaan täti koputtele..... mutta piinaillaan edelleen..
muille ensikoille puuhasteluenergiaa ja energiaa tädin häätöön, sanokaa vaikka että tulee tänne kiusaksi, uhraudun teidän takia :) liittykää toki pian piinailuseuraan, yritän parhaani mukaan roikkua näissä tunnelmissa vielä pitkään :)