Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ENSIKOT viikolla 41♥

10.10.2005 |

Pistänpä tästä pinon pystyyn tätä viikkoa varten. Tai siis ainakin tätä päivää/alkuviikkoa eli yhdyn aiempiin kannanottoihin siitä, että kannattaa varmaan aloittaa uusi pino ainakin pari kertaa viikossa, kun tuntuu mukavan aktiivista porukkaa olevan Enskareissa...

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kaunista maanantaita täältä työkiireiden keskeltä :) Ulkona on niin ihana ilma, että ei meinaa peppu pysyä penkissä oikein mitenkään.

Jooh.. kp... hmm... 11/32 " jo" ! Paine kasvaa kohti viikonloppua :D Toivottavasti ei ala miestä jännittämään. Se rupesi jo tuossa muutama päivä sitten tarkistamaan, että oonko minä nyt sitten ihan varmasti tosissani, vaikka omasta mielestäni tämä asia on jo keskusteltu valmiiksi. Taidan olla vähän sellainen höpöttelijä, ettei ihmiset pysy kärryillä mun oikeista mielenliikkeistä. Ja en kai pysy itsekään - kyllä tämä hanke aina vähän väliä epäilyttää, jännittää tai pelottaa. Ja mitä enemmän olen lapsen päättänyt saada, sitä vähemmän koen oikeastaan olevani vauvakuumeinen. Kai se on sitä, kun se juttu tulee " todelliseksi" ... Nyt muiden lapset näyttävät melkein pelottavilta, eikä todellakaan sinne vauvanvaateosastolle edes uskalla mennä :D Mutta enköhän mä pian sitten, jos plussaamaan onnistun. En jaksa toisaalta olla mitenkään taikauskoinenkaan... Tuntuis (tosin niitä vastoinkäymisiä kokemattomana), että jää monta kivaa hetkeä elämättä, jos koko ajan pelkää ja huolehtii ikäviä asioita.

Vierailija
82/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran tässä luppoaikaa ettei oikeen tiiä mitä sitä tekis..

Onneksi taas tuossa vajaan kolmen tunnin jälkeen maanantai päiväkin on pulkassa. Sittenhän sitä taas mennään parempaan suuntaan.. kohti uutta viikonloppua.. =)

(on se hyvä kun on viikonloppu mielessä, vaikka vasta on edellisestä päästy)

Tuosta vauvanvaate kyselystä..

Itse sain vielä tuossa reilu puol vuotta sitten ihan työn ohessa hypistellä noita vauvanvaatteita, niin ei tarttenu mitään tekosyitä niiden ihasteluun. ;)

Mutta, sen verran myös minä olen taikauskonen, että en kyllä osta vaatteita ennen kuin vauva on varmasti oikeasti aluillaan ja tulossa.

Myönnettäköön että meillä on tuolla varastossa jo yhdet rattaat ja turvaistuin (+muutamat kengät), kun ollaan ne saatu. En kehdannu sentään sanoa etten voi ottaa niitä kun ei kuitenkaan tiedä josko sitä vauvaa ikinä tulee.

Toivottavasti niille nyt sitten olisi joskus käyttöä.

Ah.. nyt alkaa jo helpottaa toi jomotus tuolla selän ja masun puolella.

En oo yleensä onneksi kärsiny hirveistä kuukautiskivuista, mutta nämä jomotukset tuntuvat kyllä menevän ohi ennätys vauhtia. Onneksi.

Kirjotelkaahan ahkerasti kuulumisianne, niin saa mukavasti työpäivän menemään. =)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille enskoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin kiusaamille! Mutta pääsepäs pois epätietoisuuden tilasta ja uuteen yrityskiertoon!!! Laskin muuten, että mulla on " jo" 6.yrityskierto menossa - menkat on sen verran usein. Eipä tunnu kovin helposti natsaavan - tosin meillä on ollut välillä laiskanpuoleista yritystäkin.

Olikohan niin, että kukaan ei enää piinaile??? Miten meille voikaan tulla näin vähän plussia!! Mutta Q plussaa tässä kierrossa, kun ennustaja lupas sen heinävauvan 06. Ja me muut sitten perässä:=) JEEE!

-mooli

Vierailija
84/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pinoa taas!!!!!Kiva kuulla teistä tädin kanssa ja ilman:tää taisi olla se viimenen aika,kun täti tähän pinoon huolittiin.Eikö niin sovittu!?

+++++++++++++++++++++++++aalto tulossa!

Minäkään en suostu olemaan taikauskoinen.Mulla on mummun kutomat pienen pienet villasukat ja tumput.Ne on rakkaat.Hän kutoi sellaiset kaikille lapsenlapsilleen annettavaksi omille lapsille!Omia pieniä vaatteita on jokunen -tuolla varastossa.Itse en kyllä vielä ostele,en oikeestaan käy edes hypistelemässä tuolla kaupoilla.Jotenkin haluan kaiken tollaisen jättää koettavaksi siihen aikaan,kun sillä raskautuneena saan sit pyöriä.Sisaruksen lapsille ostaessa tietenkin kierrän ja hypistelen...salaa...Mut neuloa aion ja virkata kanssa,kun se aika koittaa.Tykkään näpräilemisestä.Viime viikolla asentelin noita uusia tv-laitteita ihan innoissani,mut täytyhän ton miehen niitä kyllä säädellä.Sellasta...keittiöhommista en taas tykkää yhtään! ;)

Mooli peräsi noita kierron päiviä.Mulla menossa kp8/24-28.Tällä viikolla olis oviksen aika.Eiköhän me jokunen kerta tonne peittojen alle yhdessä eksytä.Miehelle en aio kertoilla otollisista ajoista enkä tuntemuksista mahanpohjassa.Jotenkin se ei tunnu häntä kiinnostavan ;).Olen haluttavampi kait sit ilman ' vauvahaavepölyä' .

Täällä oli aiemmin keskustelua tosta,kuka tietää...palstailusta ei tiedä kuin mies.Nyt hän jotenkin jo ymmärtää,et täällä pyörin.Vauvatoiveesta on tullut kyselyjä.Vauvakuumetta sanon potevani,mutta kiemurtelen ympäripyöreesti kaikesta muusta puheesta.Yksi ystävä tietää,et ehkäsy on pois,mutta hänenkään kanssa en asiasta keskustele.En juttele edes siskon kanssa.Jotenkin haluan pitää tämän ajan itselläni.Ehken jos haaveilu pitkittyy,niin sit varmaan avaudun enemmän...

Tällasta tänne pikaisesti.Kiva kuulla teistä kaikista

ja Pepsimaxille piiiikaista paranemista!!!!!Moolille lisää tuntemuksia mahan pohjaan niin alkaa piinafiilikset!!!

Brookelle +++ uuteen kiertoon ja todella isot pahoittelut tädin yllättämille -potkaskaa pian ne kiukkuset eukot pois!!!

Heipattirallaa!

Vierailija
85/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys minunkin puolesta!

On se uskomatonta miten nätti ja lämmin ilma. Aamulla olis kauheesti väsyttäny, mutta kovasti sitten tuo ilma virkisti. :)

Kommentoimpa minäkin noihin vauvanvaatteisiin.. Itse en oo etukäteen niitä ostellu. Ei liity oikeestaan taikauskoon vaan mieluumminkin pelkoon, että entä jos ei sitä vauvaa kuitenkaan saa... Mutta uskon kyllä, että se aikanaan tulee.

Ja uskon kyllä että asiat tapahtuu (mitenkä sen sanois, ettei kuulosta liian dramaattiselta...) ajallaan. Eli jos esim. olisin tullu raskaaksi heti eka yrittämällä niin tuskin olisin vaihtanu nyt syksyllä uuteen ja sata kertaa kivempään työpaikkaan. Meillä siis kans kuuden yritys menossa. Ja kp (TAAS mä tän joudun laskemaan - mitenniin huono muisti...) 19/28-30. Hui kohta pääsee piinailemaan...

mukavaa maanantaita!

Vierailija
86/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno päivä, vaikka onkin maanantai. Vielä olisi tunnin verran töitä ja sitten ajattelin pitkästä aikaa ehtiä jumppaan! Täytyy järkkäillä täksi viikoksi kaikenlaista muuta ajateltavaa ja tekemistä, ettei turhaan stressaa ja jännitä tuota lähestyvää ovista : )

Mulla siis tänään kp 9/28-38. En oikein tiedä tällä hetkellä mun oviksen ajankohdista, mutta en millään viitsis alkaa tikutella tai vielä vähemmän mittailla jotain lämpöjä. Ovislaskurin mukaan ovis olis lauantaina. Että kaipa se suunnilleen silloin olis ajankohtaista (jos nyt ovuloin siis lainkaan, eihän sitäkään tiedä). Täytyy tästä yrittää aktivoitua kun nyt se kiva virtsis-tulehduskin on jo aisoissa.

Eilen illalla olin leikkimässä mun juuri 1 vuotta täyttäneen suloisen kummityttöni kanssa - hän on tosi ihana, iloinen ja nauravainen taapero. Ja juuri harjoittelee kävelemistä. Sitten sain hänen 1-vuotiskuvansa (siis valokuvaajalla otetun) ja vein sen kotiin, niin mies sanoi että on hieno kuva mutta kaikkein hienoin olisi jos olisi meidän lapsi. Siis NYYYH! Mä oikeesti liikutuin ihan hirveesti. Jotenkin vieläkin suorastaan itkettää kun ajattelen tuota; mieskin tosissaan haluaa meille vauvan!

Noh, nyt loppurutistus töitä vielä ja sitten urheilemaan.

Reipasta maanantaita muillekin Enskoille

- suurta +++++++++++aaltoa odotellessa

Jessica

Vierailija
87/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki vaihtui nyt ;)

T: Jansku

Vierailija
88/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemuli (:=), Diotima, Jessica ja Mii bongailee ovista; tsemppiä!! Ja Q, kai säkin?

Ja ymmärsin, että fiorella edelleen piinailee...? JEEEEE!!!!!!!

Brooke ja Viivi, lähettäkää täti muille maille; ei oo ensikoiden pariin vähään aikaan tulemista!! *pysykin loitolla, vanha mulkero, mooli manaa*

Mua vähän huolestuttaa tosiaan, kun alavatsa on " arka" ja kummallinen - kerran yhdessä kierrossa mulla oli puhjennut follikkeli jotenkin ennen aikojaan ja verta oli valunut ja se aiheutti kipuja...toivottavasti tää ei ois samaa...*surullinen* Ei mulla ainakaan koskaan ole oviksen jälkeen ollut tällaista kipuilua...

Moolilla on maanantaisidu menossa - kun on tää duhakin - ei voi urheilla...:=)

Palailen viel tänne...

-mooli

ps. Hemuli, onnittelut uudesta nikistä!!

Vierailija
89/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mooli, jolla huomenna kp 19/26-29:=)

Vierailija
90/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva sitten yhtäaikaa plussata... Pidetään peukkuja!! Ja yli viikko pitää vielä malttaa... :/ Jospa fiorella vaikka aloittais meidän plussailun...

Taidan minäkin ottaa sidukan, valmiiksi jo niin raukea olo jumpan jälkeen (onpa musta yhtäkkiä tullu reipas) että varmaan tulee uni aika äkkiä.

Mukavaa illanjatkoa ensikoille! Vaikka suurella osalla taitaa olla oviksen takia muita kiireitä kuin täällä palstalla olla... ;)

Vierailija
91/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli taas tullu niin älyttömästi juttuja lisää viime kerrasta etten millään muista mitä kelläkin oli asianaan.. :)

mooli: kyllä täällä vahvasti edelleen piinaillaan, tädin normaalikäynnistä ei ole tietoakaan, tosin masu on aristellut hieman.. kp siis edelleen 36 (vissiin).

no nyt tuli muistikatkos, täytyy luntata.. :) niin joo boolimooli, koitahan parantua siitä lentsusta, TOSI vahva booli voi auttaa asiaa :) tai sitte pahentaa...

viivi: heitä kartanolle se akka ja sano että nyt saa riittää :) ovistesteistä halusin sen verran mainita että aloitan myös tikuttelun (vasta..) ensi kierrossa, jos tämä piinailu loppuu tädin vierailuun.. tilasin mammaksi.fi:stä, toivottavasti on kelpo tavaraa...

brooke: myötäelän sinun kans, mulla kierrot on ollu parhaillaan kuuttakymmentä, nyt kovasti toivon, uskon, luotan että pääsen " helpommalla" ..

hemuli kulta:) aivan ihana nimi sulla, mutta miksi vaihdoit nikin? mulleki " ennustajaeukko" eli siis oma täti :) lupas poikaa, muttei sanonu kyllä aikaa.. hmm. siis se oli vain sellainen heitto, ilmeisestikin.

tässä katselin ja mietiskelin, että taidan nyt olla ainoa piinaileva meistä.. voi ei. älkää kuiten minun harteille laskeko sitä plussa-aallon synnytystä (jokin toinen sana olis ollu tuossa ehkä parempi :)), vaikka tietty sitä kovasti toivon :) toivotaan, uskotaan, luotetaan plussa-aaltoon :)

Vierailija
92/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Piipahdanpa minäkin täälä taasen välillä..lukenu oon silloin tällöin tasasesti juttujanne ja kuulumisianne, mutta kirjoittelemiseen on ollut vähäsen liian vähän aikaa, flunssa oli ja meni ja olo oli sen mukainen.

Vauvanvaatteista ja niiden ostosta olitte puhuneet, ite oon ostellu jo monta vuotta sitten vaatteita ja niitä miehen kanssa avoimesti katselen ja välillä ostelen, nytten tosin tädilläni pari kuinen tyttö jolle voi kaikkee kivaa ostaa(toiveissa saada niitä itelle joskus..). En ole asiassa taikauskoinen.

Ja ennustusjuttuja...ootteko käyneet ihan " oikeella" ennustajalla? ite laitoin taannoin täälläkin pyörineille ennustajille postia ja toinen lupaili yhtä lasta helmikuuksi 2006 ja toinen viittä lasta ensimmäistä heinäkuussa 2006 aina vuoteen 2014 asti.

Kierrosta sen verta,että täälä mennään jo kp17/26-30 ja kovasti on ainakin yritetty jp tai jtp taktiikkaa käyttäen edetty aina tuolta kp9 alkaen, mutta olosta jos päättelen niin tärppiä ei tule, miks tärppäis nytkään kun ei ole viimoseen 18 kiertoon tärpänny.

Oviksen bongailijoille onnea bongailuun, sen jo ohittaneille malttia piinailun alkuun ja tädin saaneille pahoittelut ja eikös siellä yksi piinailijakin ollut joten sinulle oikein paljon peukkuja!

-Käärö-