Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ENSIKOT viikolla 41♥

10.10.2005 |

Pistänpä tästä pinon pystyyn tätä viikkoa varten. Tai siis ainakin tätä päivää/alkuviikkoa eli yhdyn aiempiin kannanottoihin siitä, että kannattaa varmaan aloittaa uusi pino ainakin pari kertaa viikossa, kun tuntuu mukavan aktiivista porukkaa olevan Enskareissa...

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä Miille piti sanoa, että mulla kans mies aika ajoin reissussa ja se tosiaan stressaa! Nyt onneksi sai matkan peruttua, kun se olis sattunut just niille main, kun ovis saattaa olla käsillä...

Vierailija
42/92 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on kyllä todella lutusia (lähes tulkoon mikä karvainen tai karvaton vain) ja en kyllä tiedä mitä tekisin, jos ei meillä tuota koiruutta olisi. On kuitenkin ollu niin ihana lohduttaja aina kun sitä on tarvinnu. Sen kanssa ei voi muuta kuin hymyillä (no okei, onhan noita huonojakin päiviä.. mutta yleensä..), kun sillä on välillä niin koomisia tempauksia. =)

Kyllähän ne sitoo tietyllä tavalla, mutta kyllä ne hoitoonkin saa (täytyy tietysti olla sellasia tuttuja/kavereita joille voi viedä) yleensä jos tarve vaatii. Itse tosin olen semmoista kotona viihtyvää tyyppiä ettei juurikaan tule matkusteltua, niin siksi ei ole ollut ongelmia hoidon suhteen. Sitten monesti jos johonkin mennään niin koira kulkee mukana.

Mulla ei oo omaa hevosta, mutta käyn tallilla hoitamassa ja ratsastamassa yhtä heppaa pari kertaa viikossa, kun omistajalla ei oo aikaa. Välillä tuntuu että vois käydä vaikka useemminkin, mutta en kyllä usko että omakaan aika enää enempään riittäs (saahan sitä kuitenkin haaveilla).

Täällä oli tosin joku toinenkin joka ratsastaa, että jos hänellä on oma??

Kiva kun täällä porukat jaksaa kirjotella...

Tuo vaihtelua työpäivään kun pääsee lukemaan välillä muitten kuulumisia. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tädin kolkuttelut vaihtuikin sitten ihan kummiin ja uusiin tuntemuksiin.. :) mulla on ollu koko päivän " elohiiri" kohdussa, j ase kutittaa, joten olen yksin kikatellu luennoilla :D niin ja se normaali tätisärky onki nyt vaihtunut repäisykivuiksi oikealla puolella.. niin etten vielä sanokkaan mitään tädin tulemisesta :) ja muutenkin olen ollut tänään ihan naurutuulella :) aivan ihana päivä ollu!

siihen on vaikuttanut myös se että tänään päästiin askelta lähemmäs meidän yhteistä haavetta kohti: talon rakennusta :) sovittiin tapaaminen myyntiedustajan kanssa samalle viikolle kuin mulla on sinne lääkäriin meno.. eli se on viikko 43. silloin sitä vasta piinaillaanki jos menkat ei ole vielä silloinkaan alkanut.. :) siis tietenkihän asia helpottuu mikäli se plussa tulee sitä ennen :) ja huomaan nyt että tässä minun vauhkoamisessa ei ole päätä eikä häntää, joten yrittäkää selvitä tämän kanssa :)

koiragalluppiin haluan sen verran puuttua, että meiltäkin löytyy kaksi nappisilä hauvaa; corgin pentu ja sekarotuinen. ja kummatkin ovat tyttöjä, äidin prinsessoja ;) itseasiassa tämä corgi tulikin meille pääasiassa sen takia, kun minun vauvakuume oli niin kauhea ja olin masentunut tuloksettomasta yrityksestä, niin piti saada uusi kohde hellyyden osoitukselle.

en valitettavasti nyt muista kyllä kaikkien kuulumisia, mutta olette olleet ilmeisesti ahkerina palstailijoina kaikki, kun meni niin kauan lukea pinoa :) mutta sehän on vain positiivista, ja lisää tätä :)

puuhasteluenergiaa kaikille ovisbongareille ja voimia tädin häätöön ja toivottavasti liitytte pian tänne piinailuun :) aurinkoista päivän jatkoa :)

Vierailija
44/92 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pitkiä sepustuksia - niitä on kiva lukea!

ja erityisen kiva on, että fiorella edelleen piinailee!!! *jänskättää sun puolesta* Kuulostaa lupaavalta!!

PauliNea; sä olet itse superpositiivinen:=) Ja muistat aina kaikki! Hurjaa:=)

Kärvistelen vielä tovin työmaalla ja sitten suunnistan kotsaan...pitäs kai jaksaa ulkoilemaan, kun flunssakin on parantunut...ehkä se piristäis? Mies on illan työmenossa, enkä viittis lähtee poluille yksin samoilemaan...olin vielä puol vuotta sitten tosi kova kuntoilemaan, mutta nyt se on hiipunut...laiskottaa ja tekis vaan mieli naukkailla alkoa ja puputtaa jotain hyvää...*siirtyy nolona tekemään viimeisiä työtehtäviä...*

mooli

p.s. PauliNea, joo, toivon, että saan viikon päästä piinailla!!

Vierailija
45/92 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun taas huomenna iltapäivällä jaksan tulla koneelle niin taas täysi tohina päällä :)

mutta piinailu jatkuu edelleen, kp 38.. kiitoksia vain kaikille plussan toivottajille. samaa säteilyä myös takaisin päin! kyllä tämä on nyt se kierto kun alamme kaikki yhdessä plussailemaan kun tuolla syyssäteidenkin puolella on niiin kovasti plussia nyt tullut. niin että näiltä puheilta sitten jatketaan kohti iloista viikonloppua!

nyt laitan nukkumaan kun on niiiin rättiväsyny, johtuneeko maha-asukista vaiko kenties aikaisesta herätyksestä ja pitkästä päivästää, niin en tiiä, mutta sehän nähdään piakkoin, toivottavasti :)

hyvää illan jatkoa enskat!! *painuu pehkuihin*

Vierailija
46/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näinä yövuoropäivinä ehdi lainkaan mukaan juttuun, mutta täällä töissä ehdin sentään terveiset laittamaan!

Fiorella: Mä olen ainakin kuullut, että elohiiren tunne vatsalla on joillain ollut raskausoireena! Toivottavasti pitää sun kohdalla paikkaansa!!

Täällä tuli + ovistestiin tänään ja vasemmalta alavatsaa on sattunut koko päivän - välillä tuntuu, että irtoaa koko munasarja!!! Mutta eiköhän se oikean solun irtoaminen ole nyt kuitenkin kyseessä... Toivottavasti simpat on pysynyt virkeenä tuolla alhaalla!!!

Mulla siis n 2 vkoa piinailun huippuun, joten tylsiä aikoja vielä edessä.

Kukas se olikaan sen plussa-aallon aloittaja? Milloinkas pitää tulla päivystämään testituloksia? Testaako joku jo tällä viikolla jos se älytön eukko ei löydä?

Noista koirista... mulla ei tällä hetkellä ole mitään eläimiä, aina aiemmin on koira perheestä löytynyt. Mun " nuoruudenrakkaani" kuoli pari vuotta sitten ollessaan 14 vuotta. Kuume on kuitenkin lähes yhtä kova kuin tää vauvakuume - vaikka en ihan näin ahkeraan koirapalstoilla pyörikään... Olin jo menossa yhtä pentua katsomaan, mutta ajattelin sittenkin vielä odottaa kevääseen. Mulla haaveissa JackRussell ja sitten joskus isompaan asuntoon rotikka. Jos oikein hyvin käy ja tosi paljon tilaa joskus saan, niin pihan vahdiksi haluan nöffin!

Nyt on taas tehtävä hetki töitä, joten moikkelis seuraavaan kertaan!

- Oon@ -

Vierailija
47/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kp:t täsmällisesti oviksen aikaan 14/27-33 !

Vierailija
48/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Oon käyny iltaisin lukemassa teidän kuulumiset, kiva että olette noin ahkeria! Mulla on ollu aika tylsää aikaa oviksen jälkeen, töitä vaan. Nyt on parina iltana ollu pienenpientä kuvotusta ja tänä aamuna myös. Kp 31 ja jos ovis oli silloin kun luulen niin tää kierto pitäis olla lopussa kp 35. Lauantaina olis bileet tiedossa ja ärsyttää ku ei vielä tiedä... Taidan olla varmuuden vuoksi selvinpäin. Mun ei onneksi tartte keksiä tekosyitä selvinpäin olemiseen, kun en aina juhlis ota muutenkaan. En ole absolutisti vaan nirso, juon vain väkeviä ja niitä on harvoin juhlissa tarjolla ( en tarkoita kotibileitä ).Taidan olla kuskina...

Mites Fior... ( en muista koko nimeäsi,sorry ) ootko testannu?

Olikos muita piinailijoita, tais olla vasta ensi viikolla?

Toivotaan että tässä kuussa edes jollain tärppäisi! Missä meidän plussa-aalto viipyy? Mä pistän ainakin ovet takalukkoon ettei se kärttyisä täti tuu tänne!

Hauskaa loppuviikkoa kaikille!

Vierailija
49/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistunpa minäkin teidän jutusteluunne! :) Täällä yritetään vasta ekaa kiertoa, mutta kovalla innolla ja odotuksella. Niin kauan on jo pieni nykerö haaveissa ollut, että tuntuu ku ois yritetty jo piiitkään!

Nyt kp 22/28-32, tietysti on muuttunu epäsäännölliseks ku ennen oli tasan 28 pvää. Ja ennen tiesin myös ovulaation aikast tarkkaan, tässä kierrossa olen ilmeisesti ollut liiankin herkkä tarkkailemaan, nyt en ole enää oleenkaan varma millon olisin ovuloinut! Pitää ilmeisesti vähän rauhottua...=)

Koirakeskusteluun vastaisin, että meillä on pienen pieni chihuahua-tyttönen (2.5v.), sitä saan rutistella vauvakuumeissani. Onhan se niin, että kyllä se äipän pikkuvaavi on! Vähän kyllä jännittää miten käy jos meille ihan " oikea" vauva joskus tulee, on toi koirimus niin pieni että voi olla vaarassa hajota jos lapsi kovasti pääsisi käsittelemään... Silmät tarkkana vaan pitäis olla.

Ovistesteistä kysymys: mistä saa halvimmalla? Jos tilaa netistä nin kauanko kestää saada ne? Ajattelin ens kierrolla testailla ku oli tässä kierrossa niin epävarma...

Fiorellalle (toiv. muistin nimen oikein :/) lähetän paljon POSITIIVISTA energiaa, toivottavasti tärppää!!!! Ja tietysti kaikille muillekin, tällä hetkellä vaan näyttää olevan aika vähän piinailijoita! Itse hajoan kohta jännitysestä!!!!

Vierailija
50/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin tulla teille heipat vielä heittämään, olen sunnuntaina lähössä reissuun ja olen koko ens viikon->piina viikko pois..

Koiruuksista olitte puhelleet.. mieltä ei koiraa vielä löydy, mutta tulevaiduusessa kylläkin jo miehen mettästyksen vuoksi ja muutenkin hänellä on ollu pienenä koira ja itse olen aina ollut koirarakas. Pari lentelevää höyhenkasaa meillä on nyt sitten sitä vauva- ja koirakuumetta tasaamassa.

Oonako siitä nöffistä haaveilli, ne on sulosia meiän tuttava pariskunnalla on sellanen ihanuus.

Kaikille oikein mukavaa syksyä ja bongareille tuottuosia ovispäiviä, piinailijoille plussia ja tädin häätäjille kovia otteita!!!

käärö kp20/25-30

Vierailija
51/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää heti hehkuttaa, kun eilen näin taas niitä ihanaakin ihanampia veljen tyttöjä! Haluun oman yhtä ihanan! Isompi tyttö (4v) kysyi multa, että onko mulla ja mun siskolla lapsia! Piti siihen sit vastata ettei vielä, niin jatkoi, että miksei. Sanoin ettei oo vielä tullut vaikka toivottu on, joten hän lupasi pitää peukut pystyssä, että tärppäisi. Hän kun toivoisi kovasti serkkuja kun ei niitä vielä yhtään ole! :) On se vaan niin suloinen pakkaus ja aina yhtä innoissaan tädistä, joka aina jaksaa leikkiä kanssaan!

Mulla oikeestaan koko vauvakuumeilu alkoikin noista tytöistä, kun aiemmin jopa joskus aattelin, että haluunkohan lapsia koskaan (oon tainnu olla silloin hullu!).

Nyt sitä plussa-aaltoa sitten käyntiin!!! Fiorella! Pidä täti loitolla!!! Peukut on pystyssä!! bd bd bd bd

Naksu: mä tilasin netistä ovistestejä mammaksi.fi:stä. 15 ovistestiä ja 3 raskaustestiä maksoi 25,- (muistinkohan tuon hinnan oikein?). Toimitus kotiin parissa päivässä eli tosi nopee!

Huomenna pitäisi aloittaa tikutus, jos vaan muistan (mulla noi aamut on vähän vaikeita...).

Niin ja siis Naksu et tannut aiemmin olla kirjoitellut tähän mukavaan pinoon?! Joten siis tervetuloa mukaan! Laitahan tietojasi tolle esittelylistalle, käyn nostamassa sen tähän lähelle!

D.

Vierailija
52/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa munkin puolesta [color=deeppink]♥Naksu!♥[/color]

Päivitän esittelylistan myöhään tänä iltana, niin jos vaikka sitä ennen olisit ehtinyt laittaa tietojasi sinne.

Täällä ei mitään uutta, joten kiva kun saa jännittää fiorellan puolesta! Nyt kaikki ensikot peukut pystyyn bdbdbdbdbdbdbd, plussa-aalto alkaa! Nouskaa ylös hyppimään ja huutakaa kovaa, kun se tulee teidän kohdalle, niin aalto pysyy liikkeessä :D

Onpas taas ihana aurinkoinen sää ulkona! Harmittaa vaan hieman, kun mulla olis ihania syysneuleita, mutta ne tuntuu ihan liiottelulta nyt, kun on 15 astetta lämmintä päivisin. Ja sitten tietty tulee kertaheitolla niin kylmä, ettei voikaan edes enää käyttää yhdistelmää neule+toppaliivi.

Oon kokonaan unohtanu kommentoida tohon keskusteluun siitä, että harmittaako kun lähipiiriin tulee lapsia. Kyllä tavallaan harmittaa, mutta onneks meillä ei vielä monilla kavereilla oo lapsia. Siskolle tulee vauva keväällä, mutta siitä oon tositosi onnellinen. Ollaan niin läheisiä, että uskon että minäkin tätinä pääsen nauttimaan vauvaonnesta siinä sivussa :)

Hei taas, palaan asiaan myöhemmin. Oikein ihanaa syyspäivää Enskareille!

-Q-

Vierailija
53/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Naksulle tervetuloa!

Onpas mukavaa kun täällä on niin ahkeria kirjoittelijoita. Ihanaa lukea teidän juttuja! Luetteko/kirjoitteletteko muuten monella muullakin palstalla kuin täällä? Mä en ole muita vauva-aiheisia palstoja muuta kuin vilkaissut joskus, eivätkä jostain syystä olleet niin kivan oloisia kuin tämä, joten tänne sitten " jäin" . Yhtä hevosaiheista palstaa luen myös päivittäin.

Kiva että täällä on muitakin " hevoshulluja" ja muutenkin eläinrakkaita ihmisiä. Mulla on kaksi omaa hevosta. Ne on pääasiallisesti ravihevosia, mutta niillä voi myös ratsastaa. Me tosiaan asutaan maalla ja hevoset on mulla omassa pihassa. Mulla on myös koira ja kissa ja toinen kissavauva on juuri varattu, saamme sen ennen joulua. Ehkä se tuo sitten hetkeksi helpotusta vauvakuumeeseen. Vaikka eihän sitä tiedä jos hyvin menisi, jos olisi sitten jo itselläkin vauva tulossa. Toivoa ainakin voi!

Mooli, et kuitenkaan ollut ihan väärässä, sillä kyllä minä alun perin olen ihan kaupunkilaistyttö. Miehen perässä muutin tuonne maalle. :-) Ja joudun kyllä joka päivä ajelemaan sieltä kaupunkiin töihin aika pitkän matkan.

PauliNea: En ole tosiaan ollut vielä missään tutkimuksissa pitkien kiertojen takia, mutta nyt on aika tutkimuksiin varattu 8.11. Onpa helpottunut olo, kun sain vihdoinkin varattua sen. Vaikka tietysti pelottaa, jos löytyykin jotain pahempaa vikaa!

Vierailija
54/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä valinnu maailman parhaimman pinon, niin mukavia täällä kaikki on :) ensi viikolla saadaan piinailla sinunki puolesta :) tämä piinailu on PALJON jännempää täällä kuin yksikseen.. kun mies ei osaa oikein jännittää tätä asiaa ( luopunu jo toivosta? )

niin joo ja mie olen tilannu kans mammaksi.fi:stä, oli tosi edullisia, muistit kyllä varmaan diotima aika oikein kun mullakin on sellainen fiilis että olivat n. 25 euroa.. luotettavuudesta en sitten osaa sanoa sen kummempaa.. mutta yhden negan viikko sitten testasin.. toivottavasti se muuttuu kohta :)

käärö: tulethan kuitenkin sitten taas meitä moikkaamaan...?

Q: onko nyt sinun mielestä lämmin? mie ainaki vilutan niin että pitää olla kunnon villapaidat päällä koko ajan ja ilman takkia en kyllä lähde mihinkään.. mutta tämä voi ollaki jotain oireilua ;)

ja kaikille kiinnostuneille niin täällä piinaillaan edelleen :) kp nyt 39. oireet myöskin jatkuu: älytön vilustelu, mahaa turvottaa ja elohiiri on yhä seuranain. päätä särkee lähes koko ajan (inhottavin oire) ja väsymys on ihan huikea. osa on taatusti ihan vain kuviteltuja mutta osa liiankin todellisia.. testaan lauantaiaamuna eli jo ylihuomenna !! huomenna onneksi pääsee kotiin oman kullan kainaloon ja loppuu tämä stressaaminen kun on niin kaukana kotoa.. mutta lupaan kyllä kirjoittaa ennen kuin testaan, eihän minua saa pysymään täältä pois enää millään ;)

aurinkoisia plussa säteitä kaikille!

missäs mooli luuraa..?

Vierailija
55/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieki niin haaveilen että joskus vielä mulla on oma hevonen omassa pihassa, me kun alamme ensi kesänä rakentamaan taloa maalle, tai metsä on ehkä lähempänä kuvausta... :) mutta olenki aina asunu pikkukylässä joten muutto vielä syrjemmäs ei ole sen kummempi juttu, tykkään kun on tilaa ympärillä :) nyt asun välillä kaupungissa opiskelujen vuoksi ja en viihdy sitten yhtään kun asun kerrostalossa.. :/

mutta iloisia tunnelmia silti täältä betoniseinien sisältä :)

Vierailija
56/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mooli - ihanaa lukea teidän viestejä! Riennän tästä pian eteenpäin ja illalla en pääse koneelle ollenkaan - kaameeta!!!!!!!

Ihanaa, että ovisbongareita on paljon (Oonalle onnea plussasta) - me sitten piinaillaankin Käärön, Naksun ja Marindan kanssa ens viikolla:=) Marinda, missäs luuraat?

pitäkää tytsyt pino korkeella, mahd. täti loitolla ja ++++++säteitä paljon, paljon kaikille!

t.mooli, kp 21/26-29

Vierailija
57/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun oireethan kuulostaa lupaavilta. Meinasin viikonlopun pysytellä pois koneen äärestä, mutta taitaa olla pakko tulla kurkkaamaan lauantaina mitä sun testi näytti!!

Brooke kyseli noista muista palstoista: tää palsta on ainoa mitä seuraan ja itse asiassa nyt kun teidän kanssa oon alkanut pinoutumaan, en ehdi paljon muita viestejä lukea, kuin ensikoiden, kun ootte niin ahkeria kirjoittamaan! :) Käytän nettiä lähinnä töissä ja tuo työnteko hiukan rajoittaa harrastusta! ;) Kotona en viitti usein koneelle mennä, kun siinä tulee helposti vietettyä tuntikaupalla ja jää muut hommat hoitamatta...

Vierailija
58/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tekemässä parin tunnin työkeikan ja eiku takas koneen ääreen! Vaikka täytyy myöntää että oon teitä jo pidempään käyny vakoilemassa vaikka en ite ookaan kirjotellu. ;)

Kivaa kun kaikki toivottelee tervetulleeksi, kiitos siitä! Tuntuu heti kotosammalta!

Heposista kun on puhuttu ni osaako kukaan sanoa missä päin Tampereen lähettyvillä olisi hyvä talli? Ratsastamaan tekis kovasti mieli, oon aikoinaan vajaa 10 vuotta sitä harrastanutkin.

Tästä painun syömään ja sitten menen katsomaan kummityttöä ja sen siskoa, ihania pirpanoita! Ovat kyllä suuri ilo elämässä, toivottavasti itekin vielä saan!!!

Vierailija
59/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aioin ottaa kantaa tuohon kyselyyn että palstailenko muualla.. no en ainakaan vielä, lueskelemassa käyn silloin tällöin, mutten sen kummemmin ole kirjoitellut.. kurkkimassa olen erityisesti käynyt lapsettomuus puolella vasta-alkajia, kuten viivi kehoitti, ja sitten myös tuolla nurten äitien palstalla joskus käyny vähän tutustumassa. mutta kyllä se niin vain on että tämä on paras pino :)

väliaika tietoja: piinaillaan edelleen :) päikkäreitten jälkeen se vilutus vaihtuikin sitten kuumiin tunnelmiin ja hermothan tämän kans menee kohta kun ei tiedä että mikä olisi se olo nyt...

kiitos +++++++tuulista, yritän hyödyntää niitä nyt täysin voimin, ja toivotaan että hyvin käy :) :)

*odotellen piinailukavereita*

ai juu ja en kyllä hylkää teitä kokonaan vaikka odottajiin/lapsettomiin hyppäisinki ;)

Vierailija
60/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän konetta lähinnä kotona, kun on läppäri niin kulkee melkein minne vain. koulussa on yleensä niin kiirusta ettei ehdi, ja toisaalta liian moni ihminen vois nähdä että missäs se tuo oikein surffailee :) toisaalta taas kotona menee kieltämättä aivan liian paljo aikaa koneella istumiseen...

ehkä se muuttuu kun taapero tulee perheeseen :)