Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ENSIKOT viikolla 41♥

10.10.2005 |

Pistänpä tästä pinon pystyyn tätä viikkoa varten. Tai siis ainakin tätä päivää/alkuviikkoa eli yhdyn aiempiin kannanottoihin siitä, että kannattaa varmaan aloittaa uusi pino ainakin pari kertaa viikossa, kun tuntuu mukavan aktiivista porukkaa olevan Enskareissa...

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan uudet eskarilaiset!!! :))

Itsekkin olen tänne jäänyt koukkuun, eikä juuri muualla ole kerennyt kirjoittamaan enää.

Paljon PLUSSATUULIA Fiorellalle :)) Mulla oli sama pulputus/elohiirijuttu :/ mulle sitten kävi miten kävi... Sulle parempaa onnea matkaan toivottelen!!

Ovistikuttelua olen jatkanut, mut rupee jo haalistumaan!! Tais se H-hetki sitten olla ennen ekaa tikuttelua!! Ihme juttu, kp on nyt sen 10. No toivottavasti se eka kerta tätin jäleen petipuuhissa kerkis vielä H-hetkeen mukaan ;). Tikuttelen vielä muutaman kerran varmuudeksi.

Vierailija
62/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, kun ensin meinasi kone tikahtua, kun yritti avata tätä megapinoa. Sitten olikin lukemista itsellä, että pääsee taas kartalle! Jeps, nyt mukana taas! Alkuviikko on ollut aivan tajuttoman kiireinen, päivystämistä, koulutusta iltamyöhään. Tänään on IHANA koti-ilta! :)

Täällä minäkin oon bongaillut ovista. Kp 13/28-32, joten mahdollista on, että kohta ovuloin... Vatsa ainakin on ollut sen verran toispuoleisen kipeä, että ehkä... Toisaalta pelkään vaan koko ajan, että endo se siellä näivertää eikä mikään muu. ;(

Tosi mahtavaa, että tällä palstalla tapahtuu!

Brooke: asut ilmeisen unelmaolosuhteissa! Mä haluaisin kanssa pikkuisen tallin maalle ja omakotitalon... muutama hevonen, koira ja muita elukoita (mies haluaisi kukon...ihan totta!) ... Mutta ei taida onnistua ihan lähivuosina, mutta ehkä joskus.

Jossain vaiheessa menossa taisi olla kysymys palstailusta... Mä seuraan vaan tän lisäksi yhtä hevosaiheista palstaa omaksi huviksi.

Olikos Oon@ muistaakseni samoissa ajoissa kierron suhteen? Parin viikon päästä piinaillaan sitten ihan " oikeesti" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli oli kerenny jo kaivatakin. :) Ja kiva kun ollaan saatu taas uusiakin mukaan!!! Eilen kävin kyllä illalla lukemassa meidän piiiitkän pinon, väsyttää vaan koko ajan ihan sairaasti niin en jaksanu omia kommenttejani raapustaa. Väsymys on vissiin kiitosta siitä että opetellu terveellisempää elämää; ajoissa nukkumaan, vitamiineja ja lenkkeilyä - taidampa soittaa miehelle, että tuo pari siideriä tullessaan. Kun ei kerran " nätisti" elämisestä tuu sen virkeempi olo..

Mistäpäin aloittais kommentoimaan... Muilla sivuilla en oikeestaan käy. Ja nykyisin en täällä vauvakuume puolellakaan lue juuri muuta kun ensikoita. Lapsettomuus juttuja en oo lukenu kahesta syystä, siinä tulee vastaan mun taikausko (vauvanvaatteiden ostoon se ei jostain syystä mulla liity) ja toisaalta pelkään, että alkasin turhaa (siis toivottavasti) kuvitella vaikka mitä....

Ja siinä mielessä minä kai paha ihminen, että hirveesti en tykkää eläimistä... Tai tuttujen koirista ym. joo, mutta oikeestaan ikinä ei oo itellä ollu poltetta lemmikkiä hankkia. *olenkohan mä nyt ihan paha ihminen* Lapsista tykkään sit siitäkin edestä.

Jj ja fiorella paljon peukkuja teille!!!!! Malttamattomana ootan...

Vieläkö Q:n mittari on ehjä....?? :)

Mulla kp 22/28-30 (nyt ei tarvi laskea kun oon moolia päivän edellä niin siitä muistan..). Lauantaina on kavereiden häät (tai pienimuotoinen juhla lähimmille kotona), ajattelin siellä ilman omantunnontuskia ottaa jokusen lasin boolia.. Kun en voi/halua ihan vaan vauva-asialle omistautua, sitten kun vauvassa tiettävästi asustaa joku niin en ota pisaraakaan.

Iloista mieltä ja +++ enskari-kavereille!!!

Vierailija
64/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri aloin ihmettelemään että kylläpäs täällä hiljeni, kun keinuhepo ehtikin palstoille.. :) kaipailen niin kovasti teidän kuulumisia! jokos on oviksen bongaaminen onnistunu?

ja edelleen isoja kiitoksia plussatuulista, niitä tarvitaan nyt :) edelleen olen vakaasti päättänyt testata vasta lauantai aamuna, mutta voi olla etten malta odottaa huomisiltaa pidempään :) piti myös käydä tuolla laskurilla laskemassa la, 11.6.2005 sen mukaan, mutta kun nämä minun kierrot on mitä on niin se laskettu aikaki on varmaan jotain vallan muuta...

illan jatkoja enskoille, erityisesti ovisbongareille puuhasteluvoittoista iltaa :)

muistaakos oon@ meitä taas yövuorossa? :)

fiorella, kp 39..

Vierailija
65/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jotenki sivuuttanu sinut ihan tyystin.. anteeksi. mutta plussatuulia sinnekkin!!! onko sulla ollu säännöllisesti kierto 35? kun mulla heittää häränpyllyä niin eihän sitä voi tietää edes olenko ovuloinu, kun en oo tikutellu.. mutta ihanaa ku on piinailutoveri! koska aiot testata? ilmoitathan meillekin sitten :)

ISOJA ++++++++++++++++++++++++++++++++säteitä!!!!

Vierailija
66/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin kirjoitellut näihin pinoihin ja palstaakin on tullut seurailtua vasta reilun kuukauden ajan:)

Menossa on kolmas kierto vauvaa yritellen ja kp23/30-31..eli jännät paikat tuloillaan täälläkin!

Mullakin on ollut samantyylisiä tuntemuksia kun sulla fiorella, alavatsaa on nippaillut oikealta puolelta ja tuntunu semmosta jännää painetta..tänään tuntui hetken vasemmallakin puolella, kp18-19 tuli vähän veristä vuotoa jota ei ole aiemmin ollut..sen jälkeen alkoi nämä nippailut:) Päätä on mullaki särkeny ja viluttanu mutta mä oon kyllä muutenki vilukissa! Tiedä sitte mitä tää nyt on mutta vaikka kuinka yritän hillitä itteäni niin koko ajan se raskauden mahdollisuus pyörii mielessä:) Pupuiltu on tässä kierrossa tunnollisesti joka toinen päivä tuon verisen vuodon alkuun asti. Äitiä näin toissapäivänä ja se sano heti ekaks että sä oot raskaana, mistäköhän sen muka tässä vaiheessa näkis;)

Meillä on kotona kääpiösnautserivaari ja nuori yorkshirenterrieri..se on mamin vauvankorvike..rakastaa halimista ja pusimista:)

+++Plussaonnea fiorellalle ja kaikille muillekkin plussasäteitä!!!!++++

Vierailija
67/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lissäähän sieki omat tietos esittelylistalle (nostan sen) niin Q saa illalla sinutki sitten mukaan päivitykseen :)

Ihania piinailupäiviä myös sinne!! mahtavaa kun ei tarvitse enää yksin piinailla :)

koskas moolilla, naksulla, marindalla ja kääröllä alkaa OIKEASTI piinailuttamaan? kun itse olen niin malttamaton että olisin nyt jo teinä ihan " tulessa" :)

jokos Q:n gradu on loppusuoralla kun niin harvakseltaan on sinusta kuultu viime päivinä (vai kuvittelenko ikävissäni vain :)) ?

nyt painun tämän edelleen jatkuvan väsymyksen kans pehkuihin...

hyvää yötä joka impille!

Vierailija
68/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan uusi näillä palstoilla, vaikka lukenut olenkin näitä juttuja.Tuntuu, että miehelle ei ihan kaikkea pysty kirjoittamaan,joten päätin liittyä mukaan.Mulla on kp 26/30 menossa.Ns. raskausoireita on ehkä ollut viikon verran; pissattanut tosi usein,välillä äklö olo,rinnat painavat ja tänään on huipannut pari kertaa.Pelkään pettyväni taas kerran.Olisi niin ihanaa päästä kertomaan miehelle ettäsiitä tulee isi.

Vierailija
69/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Tervetuloa tähän ihanaan pinoon ♥QueenBzZ♥![/color]

[color=violet]Just ehdin ton esittelypinon päivittää, kun olin fiorellan kanssa samaan aikaan liikkeellä. Lisää vaan tietosi siihen uudempaan listaan niin päivitän sen taas huomenna, jos vain muistan.[/color]

[color=red]käärölle hauskaa matkaa! Tuo meille tuliaisiksi plussa! :) [/color]

[color=green]Vastaus fiorellalle: no ei toi gradu ihan vielä valmis oo, mutta sanotaan vaikka, että hyvällä mallilla. Vielä pitäis jouluun asti jaksaa pakertaa... Häiritseehän se kieltämättä hieman liikaa tätä palstailua, pitäiskö valittaa asiasta proffalle? Kiitos kuitenkin kun huolehdit ♥[/color]

[color=orange]Kiitos kysymästä Merenda/Marenda/tms. (?sulla on kyllä vaikea nikki, en ikinä muista sitä!), siis mittari on ehjä, vielä, mutta katsotaan nyt... Kun kierto tästä pikkuhiljaa etenee niin voi olla että se poksahtaa jo senkin takia, että vauvakuume nousee niin kovaksi:) [/color]

[color=darkorchid]Diotimalle (ennen kuin unohdan): kun olet yrittänyt lainata toisen viestiä, sulla on varmaan sen takia mennyt se homma pieleen, että olet unohtanut siirtää (/i) merkinnän

lainatun tekstin

loppuun. Eli se on sitten vahingossa jäänyt koko viestisi loppuun tai kenties jäänyt kokonaan pois viestistä ja siksi koko teksti on ollut kursiivilla. Ja noi sulkeethan siis korvataan hakasulkeilla![/color]

[color=blue]G: Palstailusta vielä... Mä käyn vaan täällä vauvapalstalla, mutta oon pinoutunut yleensä noihin kuukausipinoihin ja sitten tietty tänne ihanaiseen Ensikko-pinoon! Tää on kyllä paras! Niin, ja liityin nyt myös tonne TTT eli Tammikuun Täpinä Tytöt pinoon (yrityksen tammikuussa 2005 aloittaneet), kun jotenkin on kiva saada välillä tukea myös muilta pitkään yrittäneiltä.[/color]

[color=orchid]jj31:lle ja fiorellalle edelleen plussatuulia puhaltelen phuuh +++++ Ja ens viikollahan täällä on luvassa oikein mahtavat joukkopiinailut. Niin moni on kierron loppuvaiheessa jo! [/color]

[color= deeppink]Meillä on niin mahtavan iso joukko jo kasassa, että millään ei enää voi muistaa erikseen kaikkien kierron vaihetta jne. Mutta eihän anneta sen haitata - sehän on vaan mukavaa kun meillä on vilkas pino! Ei sitä kukaan varmasti pahalla tarkoita, vaikka ei kaikkia erikseen nikiltä mainitsekaan, eikös niin siskot?[/color]

[color=darkorchid]Joten positiivisia säteitä tasapuolisesti jokaiikalle ja väriä elämäänne toivottaa

-Q-[/color]

Vierailija
70/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikin yksi välilyönti harmittavasti tuonne. No mutta tuossa nyt sitten vaikka esimerkiksi esillä ne mainitsemani hakasulkeet :)

quiero3:

[color=deeppink]Meillä on niin mahtavan iso joukko jo kasassa, että millään ei enää voi muistaa erikseen kaikkien kierron vaihetta jne. Mutta eihän anneta sen haitata - sehän on vaan mukavaa kun meillä on vilkas pino! Ei sitä kukaan varmasti pahalla tarkoita, vaikka ei kaikkia erikseen nikiltä mainitsekaan, eikös niin siskot?[/color]

Pinkein terveisin Q, kukas muu

Vierailija
71/92 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans koukussa tähän pinoon. Mies jo kuittailee netissä roikkumisesta, vaikka vain käväisen aamuin illoin. Käyn välillä lukemassa Km palstaa ja Kaks plussan sivuilla.

Fiorella sä oot uskomaton kun oot jaksanu oottaa viikon tikuttamista!!! Mulla sormet syyhyää jo nyt ja meinaan tikuttaa 1-2 päivän välein niin kauan kun tarttee lauantaista lähtien. Mulla on 5 testiä kaapissa ;).....

Kysyit onko mulla aina kp 35. Ei oo ollu ku 29-34, mutta tän KM takia ovis venyi pidemmälle. Luulen bonganneeni sen ultran ja tikuttamisen ansiosta kp 21 ja oon lukenu jostain että yleensä oviksesta kestää tädin tuloon 14 päivää. Eli tää kp 35 on vaan mun " korkean matikan " aikaansaannos :). Aamulla kirjoittelinkin että on ollu iltaisin pienenpientä kuvotusta. Tänään on koko päivän ollu kuvottava olo, ei sellanen että oksu olis tulossa mut ällöä silti. Voi tietty olla että oon psyykannu itseni tähän tilaan, kaikki on mahdollista vauvakuumeessa.

Hitsi mä oon lauantaina töissä ja illan poissa, enkä pääse tarkastamaan Fiorellan tulosta. Paitsi jos käyt jo heti aamusta kertomassa :)

Loistavaa että jo niin monella on jotain piinailtavaa tässä kierrossa, joko ovis tai plussa...

Ei muuta kuin hyvää yötä ensikot ja tervetuloa uudet!!!

Vierailija
72/92 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun Fiorella jo veikkailikin, yövuorossa taas teitä tervehtimässä! Onneks tää on viimeinen ja pääsee sitten vkl vapaille! Fiorellalle vielä isoja +++säteitä ja voit olla varma, että me lauantaina heti aamusta ollaan täällä väijymässä tulosta! Myös jj:lle peukutukset bdbdbdbd !!!

Maksu, QueenBzz ja Zimsi; tervetuloa mukaan parhaimpaan porukkaan minunkin puolesta!

Keinuhepo; samoissa taidetaan mennä. Mulla alkoi juuri kp 15! Viikon päästä jaetaan sitten oireita, joohan?

Käärölle hyvää matkaa!

Olikohan muita vielä... Palstailusta piti sanoa, että ei sitä enää ehdi muita sivuja seurata! Eikä oikeastaan kiinnostakaan! Täällä vauva-lehden sivuilla liityin pitkästä aikaa kuukausipinoon (heinäsirkkoihin), mutten oikeastaan oo sinne mitään kirjoittanut.. Ehkä sitten kierron loppuvaiheessa enemmän. Ja sit mä käyn vakoilemassa noita odotuspuolella olevia, lähinnä kiinnostavia aloituksia ja viimeisillään olevia (varsinkin näin yövuorossa siellä on vipinää, kun ne ei saa nukuttua ja pohtivat milloin lähtevät synnärille!!!). Joitain synnytyskertumuksia on musta kiva lukea!

Omista fiiliksistä sen verran, että oviskivut ovat kaikonneet - nyt odotan niitä paljon puhuttuja kiinnittymiskipuja. Hyvä, että tää viikko alkaa loppua, niin saadaan ensiviikolla paljon piinailua! Ja sitten voikin jo itse alkaa piinailla! Mutta ensin odotetaan Fiorellan ja Jj:n vastaukset!!

Öitä taas kaikille!

- Oon@ -

Vierailija
73/92 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä laittaa toi toinen ovistestejä myyvä nettisivu, eli kotitestit.com. Oon sieltä tilannut pari kertaa ja tyytyväinen olen ollut. Tilauksen tekemisen jälkeen sähköpostiin saa heti maksutiedot ja maksun jälkeen olen saanut testit parin päivän sisällä. 14 kpl aconin ovistestejä maksaa n 14-15 euroa kaikkine kuluineen. Saatavilla myös paketteja joissa ovis- sekä raskaustestejä, niiden hintoja en muista.

Ja taidanpa aloittaa viikonlopuksi uuden pinon, kun tämä on niin kivasti jo venähtänyt! Eli siirrytään joukolla uuteen VKL pinoon!

- Oon@ -

Vierailija
74/92 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs väsyttää kun oon nukkunut kolme yötä tooosi huonosti, kova flunssa päällä eikä meinaa millään helpottaa!

Fiorella kyselit koska alkaa todenteolla piinailuttaan... Kuvaisikohan se tunnetilaani, et oon hajoomispisteessä!! =) En millään malttais pitää näppejä irti testistä! Koko ajan hoen ittelleni et pitää vaan olla rauhassa, kyllä sitä ehtii testailla! Turhaa itsensä vakuuttelua, aivan hermona oon!!!! Hih...

Sulla itselläsihän ne vasta jännät paikat on! Sori ku en nyt muista, mut kuinka pitkä sun kierto normaalisti on? Etkös sä mee jo hyvinkin piinaavissa päivissä?! Täällä ollaan jännityksessä mukana bd bd bd bd!!

Piti muuten kysellä ku en noista testeistä viäl kauheesti tiedä et mitenkä on, saako Suomesta sellasii joilla voi testata jo 5 pvää ennen ku tädin pitäis tulla kylään? Sain sellasen testin kaverilta, joka oli ostanu sen jenkeistä... Senkin takia koko ajan sormet syyhyää...

Meitähän on aika paljon joilla kierto menee samoissa päivissä... Tuntuu että kaikilla on jo joitain selviä " oireita" , meikäläinen se vaan on ihan niinku ennenkin! En kyllä oikeesti voi sanoa että olisin huomannut mitään erityistä, vatsaa vihloo aina välillä mutta en tiedä onko se mitenkään poikkeavaa. Yritän siis asennoitua siihen,että ens kierrolla uus yritys!

Kylläpäs multa tekstiä tulee, pitää lopettaa etten ihan kaikkee tilaa vie! :)

Vierailija
75/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitte eilen keskustelua siitä kuka hankkii vaatteita tms vauvalle ennen kuin vauvaa vielä on talossa (tai edes tulossa). Mä olen kanssa ollut vähän taikauskoinen tuon asian suhteen eli en ole uskaltanut ostaa mitään valmiiksi, vaikka todellakin tekisi mieli ostaa edes joku pikku nuttu kaappiin odottamaan (siis todellakin ostaa, mäkään en ole kova kutoja :) ). Kuitenkaan en malta ohittaa lastenvaateosastoa kaupassa käymättä hiplaamassa suloisia pikkuvaatteita. Nyt tuntuu siltä, että kyllä mun on pakko joku vaate ostaa. Parilla kaverilla on jo vauvoja tulossa muutaman kk:n päästä, joten annan sitten vaikka eteenpäin, jos en vielä ite oo silloin raskaana!

Q: kiitti noista vinkeistä tekstin lainaamisen suhteen. En vaan ymmärrä miksi, kun sitä lainaan ja koitan muokata, tulee koko teksti kursiivilla tai kuten viimeksi ei-kursiivilla. Taidanpa luopua tosta lainausyrityksestä...

Onkos meillä piinailijoita tällä viikolla? Meikäläisellä menossa kp 12/26-46, ovista en vielä odottele tällä viikolla, kun enempi noi kierrot ollut pitkiä.

++++++++++++++++onnea kaikille!

Vierailija
76/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maltoin tällä kertaa pysyä poissa melkein vuorokauden :) no tosin eilen oli aika raskas ilta kun tuli tunne että maailmaa kaatuu ympäriltä.. :( nyt kun sai sen negan aikaiseksi niin tuntuu että kaikki oireetki katos, paitsi että eilen illalla niitten muitten synkistelyjen ohella oli niin mieletön päänsärky, oksetti ja huimas. tietenki ensimmäisenä ajattelin sen olevan maha-asukin ilmoitus olemassaolostaan, mutta kun tarkemmin mietin niin tais olla ensioireet alkavasta migreenistä.. huhhuh, sitä tässä nyt viimosena kaivataan..

diotima: mie en tiiäkkään mitään ihanempaa kuin vauvan vaatteiden hypistelyt :) kun veljelle on niitä muksuja siunaantunut niin voi pitää hyvänä tekosyynä että täti ostaa pojille vähän suloisuuksia :) mutta sitten iskee vimma ( kenties piheys ) enkä niitä suloisimpia annakkaan :) hyi minua..

täällä siis menossa kp 36/ ?.. täti ei ole itsestään ilmoitellut mutta kyllä se tapansa mukaan tulee ennemmin tai myöhemmin. niin joo, ja tämä on nyt se viikko kun paljastan lääkärille että tämmöset on toiveet ja halut :)

Vierailija
77/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, täällä on jo pino pystyssä! Mukavaa maanantaita, Hgissä on sateisennäköistä, mutta lämmintä:=)

Mulla edelleen kaamea flunssa, töissä kärvistelen.

Hei, voisko kaikki enskaripalstailijat aina muistuttaa tällaisia muistamattomia kuin minä, että missä kierron vaiheessa menee...siis te, jotka laskette koopeitä:=) Kiva!!!

Täällä mennään kp18/26-29 ja alavatsa on kumman hellänä...olisko tää niitä jotain oviksen jälkioireita, tiedä häntä...

-mooli

Vierailija
78/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ounastelinkin (pessimistinen kun vielä muutenkin olen), niin niinhän se täti munkin luo löysi... %&#¤% *anteeksi kielenkäyttö*

Lauantaina antoi jo pienen ensi merkin, mutta tänään vasta sitten päätti lopultakin tulla.

Eipä tässä fiilikset nyt oo sitten sen kummemmat kun en onneksi mitään suuria toiveita elätelly (tosin pettynythän sitä on aina!). Inhottavaa vaan.. ois voinu tulla vaikka eilen niin ei tarttis täällä töissä kärvistellä. Jomottelee välillä niin ilkeesti tuonne selänpuolelle. Ei oikeen tiiä miten päin sitä olis.

...huoh.. ei kun eteenpäin vaan, sillähän siitä selviää..

Pitää kyllä varmaan uudelleen kokeilla noita ovistestejä, jospa sitä vaikka sais jotain käsitystä onko sitä olemassa ja missä vaiheessa (vaikka hormonitestit on kyllä otettu). Musta se vaan oli jotenkin niin rassaavaa, kun joka aamu piti pissata purkkiin ja sitten nysvätä niitten liuskojen kanssa..

Jospa oikein törsäis ja ostas niitä Clearblueta.. hmmh.. onkohan ne lie kuinka toimivia? Luotettavia? ..kalliita ne ainakin on.. sen tiedän.. mutta se hyvä puoli niissä on että niihin sai suoraan pissiä.. ainakin näin muistelisin. En siis aiemmin ole tuota Clearblueta kokeillut, mutta olen sen verran sitä kantta lukassut, että muistelisin niiden toimivan noin...

Mitenkäs muut?

Teillä onneksi suurimmalla osalla on taas toivon täyteinen loppukierto menossa. Nauttikaahan siitä. =)

Vierailija
79/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on meneillään kp 2, ja neljäs yrityskierto aluillaan. Oikeastaan tädin tulo oli ihan positiivinen yllätys, sillä kierto oli " vain" 41 päivää. Jonkun muun mielestä sekin on tietysti törkeän pitkä, mutta mun mittakaavassa se on lyhyimmästä päästä, kun pisimmillään on ollut yli 50.

Tässä kierrossa minäkin aion aloittaa ovistestit. Kaapissa on jo odottamassa Acon-merkkisiä testejä, kun meinasin jo viime kierrossa testailla, mutta olen niin huono vauvakuumeilija, että en vain saanut aikaiseksi. Mulla vaan nuo kierrot on niin epäsäännöllisiä, että en oikein tiedä milloin sen testaamisen sitten aloittaisi. Ehkä nyt oletan, että kierto on tuo 41 ja testaan sen mukaan.

Mä olen varmaan siinäkin mielessä huono vauvakuumeilija, että eipä ole koskaan tullut edes mieleen katsella kaupassa vauvanvaatteita, tai ostaa niitä valmiiksi! Eiköhän niitä ehdi ihan tarpeeksi sitten, kun vauva on jo olemassa. Ja olen kai vähän taikauskoinenkin. Kun hevoseni sai varsan, en uskaltanut ostaa sillekään mitään etukäteen, kun ajattelin sen tuovan huonoa onnea. Vasta kun se oli syntynyt, menin ostamaan sille riimun. No, vauvalle kai on kuitenkin JOTAIN pakko hankkia etukäteen, mutta luultavasti hankkisin ne vasta raskauden loppuvaiheessa.

Vierailija
80/92 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni hulinalla niiden synttäreiden merkeissä. Tärkeintä että TÄTI ON POISSA :)). Nyt juilii tuolla munasarjojen kohdalla, ei kai se ovis viel voi tulla, kp 5. Tilasin niitä ovistukkuja, mut ne ei oo viel tullu.

Missä vaiheessa kannattaa tikutella?? Siis alottaa, joka päivä vai joka toinen???

Joku kirjoitti, en muista kuka, että ennustaja on luvannut pojan tuloa ONNEA MATKAAN :)) Miullekin anoppi sanoi, että ennustaja oli luvannut vauvan miehelle ;)) toivottavasti mun kanssa :)) Heh heh!!

Sitä sitten odotellessa...

Itse olen varonut vilkuilemastakaan sinne vauvanvaate osastolle, tuntuu ihan onnen karkoitukselta. Nyt pitäs mennä kyllä kaverin vauvalle ostamaan jotain. Keskiviikkona meen kattomaan sitä vauvaa, se on silloin päivää vaille viikon vanha. Voipi hieman kuume nousta aika isoihin lukemiin!!!!!!!!!

Tuntuu niin väärältä kun kaikki kaveritkin on pamahtaneet pieniin päin jo 2-3sta kierrosta!! Heh meille tää on nyt 4s yrityskierto vasta, mut kuitenkin...*taas huokailee*