Selvännäkijä linjoilla.Mitä haluat tietää?
Kommentit (177)
vuoden sisällä,tulee suurena yllätyksenä!
Sisälläni menee kylmänväreet kun vastaan sinulle.
Työasiasta en osaa sanoa mitään.
Syötkö liikaa,siksi ruoka ei riitä.
Löydät unelmien prinssin mutta älä ahnehdi äläkä kadehdi.Niin että saan asumisasiat kuntoon, ja ruokaakin olisi aina?
Löydänkö unelmien prinssiä, vai onko se sittenkin tämä nykyinen köyhä peräkammarinpoika?
katto ei vuoda (vielä, kop kop) en asu vuokralla, enkä syö liikaa.
tarkemmin!Tämä siis seiskalle.T:selvännäkijä
näet varmaan mun lasketun ajan? Kerro se ensin niin uskon että olet aito.
onko nykyinen duunini monenkin vuoden arvoista?
Jos aiot tienata ennustajalinjoilla.
oikean päätöksen opiskelualani suhteen ja tuleeko parisuhteeni paranemaan?
Näetkö mummoni kuolinsyytä? Kuoli viime viikolla.
t. 7
tarkemmin!Tämä siis seiskalle.T:selvännäkijä
näet varmaan mun lasketun ajan? Kerro se ensin niin uskon että olet aito.
Näetkö lasteni elämänpolusta mitään. Ovat nyt 5kk,3v ja kohta 5v.
Olemmeko onnellisia uudessa tulevassa kodissamme, näetkö meidät siellä pitkään?
Minun tieni on vielä niin epävarma (vaikka palaset ovat mallikkaasti jo pöydällä - paikalle laittaminen näyttää kestävän minun kohdallani), että sen suhteen en ihmettele vaikket mitään näkisikään.
Näen silmissäni, että kiikun mieheni kanssa vielä kiikkuskeinussakin, pitääkö se paikkaansa?
Hyvää kesää sinulle!
vielä kerran pyydän, vastaa pliis!Meillä miehen kanssa hankala menneisyys, tuleeko tästä nytkään mitään..molemmilla toiveissa vauva..jääkö se vain haaveeksi? esikoiseni terveys myös mietityttää, onko syytä huoleen? t.5
SelväNNäkijä voi olla kuka tahansa, kun selvät asiat on niin helppo nähdä :D
outoja juttuja kierrossa/hormonijutuissa.välillä pelottaa,poliaikaa saa odottaa ja odottaa.. :S
vauvaa koitetaan kovasti,monta monta keskenmenoa takana.enää ei jaksais pettymystä:(
Haluaisin tietää saanko työtä syksyllä, eroanko miehestäni ja paraneeko lapseni?
T: K
elämää kohtaan on muuttunut viimeisen vuoden aikana?
Olet kasvanut henkisesti?
Esikoisen terveys? Neuvolassa tiedetään enemmän,sydänvaivoja?
vielä kerran pyydän, vastaa pliis!Meillä miehen kanssa hankala menneisyys, tuleeko tästä nytkään mitään..molemmilla toiveissa vauva..jääkö se vain haaveeksi? esikoiseni terveys myös mietityttää, onko syytä huoleen? t.5
tulossa perheenlisäystä!!
Haluaisin tietää saanko työtä syksyllä, eroanko miehestäni ja paraneeko lapseni?
T: K
jälkeen lukioon?
Lapsista en osaa sanoa.
entäs se lapsiasia???onko toiveita semmoisesta? ja osuit oikeaan sekä minun että lapsen kohdalla..ajatusmaailmani on tosiaan muuttunut huomattavasti viimeisen vuoden aikana ja esikoisellani on sydänvaivoja... t.5
että kuinka mun parisuhteen tulee käymään kaiken tämän jälkeen?
Laskettu aika, tyttö vai poika? Miksi ultrassa näkyi jotain "outoa"?
t. 7