Kliininen narsisti, kuinka paljon te oikeasti mietitte näitä asioita?
Kannattaa joskus oikeasti pysähtyä miettimään että olenko minä oikeasti se mistä syytän kaikki toisia. Esim:
Kliininen narsismi (Persoonallisuushäiriö)
Se keskustelupalstan portinvartija, josta puhuit – joka repii muita alas päivästä toiseen, maalittaa ja käyttää valmiita sloganeita – edustaa ilmiön ääripäätä. Siinä ei ole kyse vain ihmisen vajavaisuudesta, vaan jäykästä, joustamattomasta ja pysyvästä rakenteesta.
me kaikki elämme omien heikkouksiemme kautta. Mutta se, mikä erottaa narsistin muista, on se, että hän on valmis tuhoamaan toisen ihmisen todellisuuden ja mielenterveyden vain suojellakseen omaa satutettua ylpeyttä
Narsisti ei välttämättä edes tiedosta olevansa sellainen. Muistakaa se, narsisti on aina uhri kuka on oikeutettu olemaan usipää.
Kommentit (3)
"me kaikki elämme omien heikkouksiemme kautta."
Ei, emme elä eikä meillä ihan kaikilla ole heikkouksia. Älä yritä miellyttää kaikkia, loukkaat samalla fiksuimpia ihmisiä.
Mielenkiintoisia keskusteluja voi käydä AIn kanssa