En ymmärrä miehen logiikkaa! Ei vie lapsia uimarannalle
näin kovalla helteellä, kuulema palavat siellä heti. Eikö se olisi kaikista mukavin ja helpoin rannalla viettää päivä? Mies on lasten kanssa lomalla kotona, kun minä olen päivisin töissä. Ei edes siivoa ja tyhjennä sekä täytä tiskikonetta. Ei ole moneen päivään imuroinut.
Välillä tuntuu, että mitä se täällä lasten kanssa tekee, kun lapset vaikuttaa niin turhautuneilta.
Kommentit (25)
Voihan toki laittaa jonkun tosi tosi ohuen paidan päälle veteen jottei lapsi pala.
muksuilla on mekot päällä. Ja aurinkorasvat on keksitty...
Ei millään pahalla mutta nyt on todella KUUMA!
On mulla töissäkin kuuma. ap *miten se aurinko sieltä vedestä polttaa*
muksuilla on mekot päällä. Ja aurinkorasvat on keksitty...
Voihan siellä rannalla käydä, mutta en anna omien lasten olla kuin max puol tuntia vedessä/auringossa kerrallaan. Vaikka kuinka voitelee, ei nuo rasvat paljoa auta. Vaatteet päällä ei voi uida.
En itsekkään voi olla suorassa auringonpaahteessa edes muutamaa minuuttia, vaikka olisi aurinkorasvat, hattu, nesteytys ja kevyet vaatteet.
Joten kyllä siellä rannalla palaa helpommin. Tosin aurinkorasvalla ja oikealla vaatetuksella tämän toki voi estää.
Kyllä ne mekot ja rasvat on meillä auttaneet. Kertaakaan eivät ole palaneet. Toisella alkaa herkästi niska punottamaan. Pitää katsoa että se on suojattu.
palaa hyvin herkästi. Ei se vesi ehkä moninkertaista sinänsä säteilyä, mutta veden pinnalta heijastuu kyllä säteitä enemmän kuin vaikka ruohikosta, ja niihin vedessä oleviin tai rannalla oleviinhan niitä säteitä sitten osuu sekä auringosta että veden pinnan kautta. Ja rannalla harvoin on varjoa kovasti tarjolla.
Avuksi voisi olla sellaiset uv-suojapuvut ja rasva tosiaan. Mutta en itsekään oikein pidä hellepäivästä rannalla, mieluummin tosiaan allas lapsille oman pihan varjoon, ja keskipäivä sisällä.
Lapsia myös hukkuu. Uimahallissa on virallinen valvonta.
on laiska mutta pystyy tehtailemaan tekosyitä että ei tsrvitsisi lähteä viemään lapsia rannalle, pilaa lastenkin kesäloman. Käske sen laittaa makuualustat varjoon niin lapset saavat vilvoitella siellä uimisen lomassa. Myös pitää laittaa aurinkosuojat hyvissä ajoin ja huolehtia että eivät pala rannalla ollessa. Voi voi kun on sääli miestä joka joutuu hetken tekemään sitä mitä äidit ovat aina tehneet.
Meidän vaaleat lapset ovat olleet viitenä päivänä peräkkäin 3-4tuntia putkeen rannalla aamupäivisin eikä kukaan ole palanut. Kunnon aurinkorasva ja lierihatut ovat riittäneet. Olen myös imuroinut, pessyt lattian, astiat ja pyykkiä näinä kuumina päivinä. Miehesi vaan lusmuilee ap.
Tiedän useita miehiä, jotka eivät halua mennä yleiselle rannalle. Puolipukeisten vartaloiden paljous ahdistaa.
Mutta kotitöitä hän kyllä voisi minustakin tehdä edes vähän.
Meillä myös mies lasten kanssa kotona ja minä töissä, ja sen lisäksi että mulla on ruoka valmiina joka päivä kun tulen kotiin, puuhaavat päivät pitkät milloin mitäkin uimisesta puisto- ja kaupunkikahvittelureissuihin. Ja osaavat jälkensä siivota, jos minä meillä pääasiassa siivoankin.
tekosyy ettei tarvisi viettää aikaansa lasten kanssa!!
Me riidellään ja mitään ei tee kumpikaan. Mulla on niin kuuma, että räjähdän kohta.
Helteillä aurinko aåpitääkin vällttää päivän pahimmat 10-14 väliset ajat. Ne otsoniaukot nääs..
Me neropatit menimme menimme rannalle juuri puolilta päivin ja kahdessa tunnissa äitee poltti selkänsä totaalisesti..
Meillä uidaan joka päivä, ja rannalla ollaan monta tuntia, ei se aurinko mistään saatanasta ole, on siellä varjoakin. Jos ei tykkää ei tykkää, mutta älkää laiskimukset laittako palamisen ja kuumuuden piikkiin, ettei lapsi pääse uimarannalle.
sen tavan, jolla hoitaa lapsia. Sinun tehtäväsi ei ole nalkuttaa ja tarjota sitä omaa parasta tapaasi. Parisuhde ei ole mikään vitun av-palsta.
Lapsia myös hukkuu. Uimahallissa on virallinen valvonta.
no on sillä ihokin huono
Ehkä vasta 17-18 maissa voisin harkita. Varmasti palavat jos ovat vaalea ihoisia ja siellä koko päivän. Ei meidän rannassa ainakaan paljon varjoa ole ja lapsethan tunnetusti viihtyvät siellä vedessä. Liotan omiani halkaisijaltaan metrin ammeessa pihassa, varjossa, klo 15 jälkeen.
Enkä muuten myöskään imuroi näin kuumalla. Siinähän tulee muutenkin hiki, saati näillä keleillä.
Ei millään pahalla mutta nyt on todella KUUMA!
Ei millään pahall