En ymmärrä miehen logiikkaa! Ei vie lapsia uimarannalle
näin kovalla helteellä, kuulema palavat siellä heti. Eikö se olisi kaikista mukavin ja helpoin rannalla viettää päivä? Mies on lasten kanssa lomalla kotona, kun minä olen päivisin töissä. Ei edes siivoa ja tyhjennä sekä täytä tiskikonetta. Ei ole moneen päivään imuroinut.
Välillä tuntuu, että mitä se täällä lasten kanssa tekee, kun lapset vaikuttaa niin turhautuneilta.
Kommentit (25)
on laiska mutta pystyy tehtailemaan tekosyitä että ei tsrvitsisi lähteä viemään lapsia rannalle, pilaa lastenkin kesäloman. Käske sen laittaa makuualustat varjoon niin lapset saavat vilvoitella siellä uimisen lomassa. Myös pitää laittaa aurinkosuojat hyvissä ajoin ja huolehtia että eivät pala rannalla ollessa. Voi voi kun on sääli miestä joka joutuu hetken tekemään sitä mitä äidit ovat aina tehneet.
ei ole tässä tapauksessa oikea syy, sillä minusta noiden kanssa ajanviettäminen nyt rannalla olisi kaikista helpointa! Itselleen (saa hypätä veteen) ja lapsille. Ranta on hyvä; on liukumäki ja leikkipuisto! ap
Meillä myös mies lasten kanssa kotona ja minä töissä, ja sen lisäksi että mulla on ruoka valmiina joka päivä kun tulen kotiin, puuhaavat päivät pitkät milloin mitäkin uimisesta puisto- ja kaupunkikahvittelureissuihin. Ja osaavat jälkensä siivota, jos minä meillä pääasiassa siivoankin.
siivookin sillon tällöin.
ap
mutta huomenna ovat menossa, jospa menisivät! Niin on tuo ukko käyttänyt kyllä puistossa lapsia päivällä...ei siinä mitään. Mutta tuo sotku! Ei ole vaatinut lapsiakaan siivoamaan! ap
eli mies tekee jonkun verran...
Mutta olen kyllä samaa mieltä siitä että miehesi hoitaa lapsia tavallaan.