Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmiset on läskejä!!!

Vierailija
06.07.2010 |

Käytiin eilen lasten kanssa uimarannalla, eikä voinut olla huomaamatta, kuinka lihavia ihmisiä ranta oli täynnä.

Lisäksi myös lapsia oli ihan jumalattomia tankkeja. VOi vai ihmetellä, miten aikuiset päästävät lapsensa samanlaisiksi kuin ovat itse. Panevat vahingon kiertämään.

En itsekään ole mikään laiheliini, ja raskauskilojakin on viisi vielä jäljellä, mutta tuolla rannalla tunsin olevani oikea ruipelo.

Ylipainoa oli ja reilusti, useilla kymmeniä kiloja. Saattoi melkein kuulla rasvan tirinän auringossa... Huhhuh, paljonkohan nuo ihran tuomat sairaudet tulevat maksamaan meille kaikille verorahojen muodossa?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole uutinen, mutta kyl silti yllättää, kun omin silmin näkee.

Meidän 8-henk. perhe on itseasiassa hyvinkin keskimittaista ja normaalipainoista sakkia, niin kyl me aikas laiheliineja moneen verrattuna ollaan.

Todellakin moni teini on melkoista pullamössöä tai sitten sellaisia riisitikkuja anoreksian rajamailla, surullista.

Vierailija
62/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina haukuttu/kehuttu laihaksi. Itse asiassa olen normaalipainoinen, bmi n.19. Rasvaakin ihan riittävästi, jotteivät luut törrötä, ja liikkunut olen koko ikäni. Ihan normaali tapaus siis: mutta uimarannalla näytän lähinnä ylikasvaneelta hyttyseltä...

Tekee pahaa katsoa äitejä, jotka tuputtavat lihavien lastensa suuhun suklaata ja jätskiä. Anteeksi vain jos olen jyrkkä, mutta musta pienten lasten selkeä ylipaino on vanhempien syytä. Toki me ollaan erilaisia, ja jotkut on pulskempia luonnostaan kuin toiset - mutta se selkeä ylipaino, se on toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorilla naisilla löllyy lihat vyötäröllä!

Vierailija
64/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mollataan lihavia ja laihoja ihmisiä. Jotain rajaa oikeasti jo tähän touhuun. Itestä tuntuu, että koskaan kukaan ei ole sopivan kokoinen, jos sitä muilta aletaan kysymään. Nämä nykyajan mainokset yms ihannoi sairaalloista laihuutta ja tästä johtuen moni nuori ja osa jo valmiiksi laihoista ihmisistä yms (mukaan lukien minä itse) kokee olevansa lihava, jos vyötäröllä on esim. jenkkakahva, vaikka muuten olisi tosi hoikka :(

Sitten on vielä kaiken maailman palstat täynnä näitä tekstejä joissa tehdään johtopäätöksiä muista ihmisistä pelkän ulkonäön takia ja haukutaan ihan lyttyyn ja huonoksi ihmiseksi. Ihmiset voisivat paljon paremmin, kun niitä kannustettaisiin syömään paremmin, liikkumaan jne eikä tuomitsemalla niitä ja haukkumalla selän takana.

Vierailija
65/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tiettyjä lääkkeitäkin, jotka lihottavat.

Esim. meikäläinen käyttää mielialalääkkeitä, joo, on pakko, en muuten jaksa käydä töissä. Ne turvottavat. Lomalla, kun voin vähentää niiden käyttöä, niin ulkomuoto alkaa hoikistua muutamassa päivässä.

On muitakin lääkkeitä, jotka vaikuttavat aineenvaihduntaan tai ruokahaluun. Esim. lähiomaisellani on syöpälääke, joka lisää ruokahalua. Hän on aina aiemmin ollut hoikka mutta ei ole enää.

Mäkin olen kyllä huomannut, että nykyään meitä pullukoita on aiempaa enemmän. Jos katsoo esim. 80-luvun filmejä tai valokuvia, niin ero on selvä. 80-luvulla ihmiset näyttävät tosi hoikilta nykyiseen verrattuna.

Vierailija
66/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriltä, että ylipaino on huomattavasti vaarallisempaa kuin esim. aikuisiän sokeritauti.

Eli kyllä sillä läskillä on oikeasti väliä.

Itse olen viime syksysytä lihonnut jonkun kilon ja itseinho on karmeaa. Olenkin nyt ottanut itseäni niskasta kiinni ja litteä vatsa palautuu. Rankka treeni alotettu.

Kyllä siinä ei saa muita kuin itseään syyttää jos lihoaa ja lässähtää. Tänäänkin sanoin itselleni, et saatanan saamaton laiska lehmä. Liikettä niveliin!! Pakko ruoskai itteään liikkeelle :)

Ihailen hoikkia ihmisiä tai paremminkin treenattuja.

Vierailija
67/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiristä läskejäni auringossa, ei se makoilu ole kenellekään hyväksi, laihaankin voi iskeä ihosyöpä.

Käyn useamman kerran päivässä uimassa, uin pitkään ja rivakasti.

Käännä pääsi pois , jos et halua katsella. Ota vaikka kirja mukaan ja lue, ei tarvitse tuijotella typeränä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä