Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmiset on läskejä!!!

Vierailija
06.07.2010 |

Käytiin eilen lasten kanssa uimarannalla, eikä voinut olla huomaamatta, kuinka lihavia ihmisiä ranta oli täynnä.

Lisäksi myös lapsia oli ihan jumalattomia tankkeja. VOi vai ihmetellä, miten aikuiset päästävät lapsensa samanlaisiksi kuin ovat itse. Panevat vahingon kiertämään.

En itsekään ole mikään laiheliini, ja raskauskilojakin on viisi vielä jäljellä, mutta tuolla rannalla tunsin olevani oikea ruipelo.

Ylipainoa oli ja reilusti, useilla kymmeniä kiloja. Saattoi melkein kuulla rasvan tirinän auringossa... Huhhuh, paljonkohan nuo ihran tuomat sairaudet tulevat maksamaan meille kaikille verorahojen muodossa?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekkin ylipainoinen ja herännyt asiaan, nyt -10kg. ja juuri siksi etten mä halua mitään läskejä mukuloita ja ois itsekkin kiva leikkiä lasten kanssa ja jaksaa. ja ehkä elääkin hieman pidempään. mutta samaa mieltä, iso ongelma kasvamassa yhteiskunnalle.

Vierailija
2/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkonloppuna. Kolme lastamme näyttivät suorastaan laihoilta muiden rinnalla vaikka ovat normaalipainoisia, aika järkkyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttuvat kauniin värisiksi.

Olet jaksanut kirjoittaa suunnilleen saman aloituksen uudelleen ja uudelleen, kiitos valistuksesta. Tai copypeistauksesta, miten vaan...

Vierailija
4/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sitten meidän seutu siinä suhteessa "terveempää"? Itse olen n. 15 kg ylipainoinen ja kärsin siitä kyllä kovasti. Laihduttaminen vain ei ole niin helppoa...Lapset ovat onneksi hoikkia, heidän ruokavalioonsa ja liikuntaansa kiinnitetään huomiota.

Vierailija
5/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet jo saanut pudotettua kymmenen kiloa :-). Mulla olisi ehkä vain seitsemän kiloa tarve pudottaa, mutta istuvat sitkaammin kuin koskaan. Kahden ekan muksun jälkeen ihra suli itsestään, mutta nyt on jumittunut.

Saanko kysyä miten olet onnistunut? Oletko vain syönyt vähemmän vai noudattanut jotain kuuria tai elämäntapamuutosta?

Vierailija
6/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka sitä nyt sanoikaan saman aloituksen tekemisestä? Itse en ole tällaista aloitusta aiemmin bongannut. Tämä on multa eka kerta (olin läskivalitusneitsyt), ehkäpä moni muukin on vain huomannut saman. Miksi avasit lainkaan viestin, otsikosta näkyi hyvin päivittelyn syy?

Pahoittelen, jos avaus aiheutti mielipahaa ;-).

ap

Vierailija
7/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tässä kesällä ihmetellyt, kuinka läskejä suomalaiset on. Olen itse nipin napin normaalipainon rajoissa, että sinänsä peiliin katsomista mullakin, mutta on se järkyttävää katsottavaa, kun joka puolella ihra hyllyy. Ja nämä huomiot olen tehnyt ihan kadulla. Varmaan pyörtyisin, jos lähtisin uimarannalle...

Vierailija
8/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää oikein tarkkailla mihin päin katsoo, ettei vaikuta siltä että katselee läskejä.

Ja lapset on hankalaa pidettyä niin, etteivät tuijota. eivät kyllä yleensä sano mitään, koska on kielletty, mutta juuri 4 vuotta täyttäneen on välillä vaikeaa muistaa.

ap

Vierailija
9/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset syövät ihan liikaa.

Vierailija
10/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä sen aina huomaa. Itse ole normaalipainoista kevyempi ja todellakin kesäaikaan erotun katukuvassa. Läskimooseksethan saa tunnetusti aukoa turpaansa itseään laihemmille, mutta heille ei poliittisen korrektiuden nimissä saa kuin hymyillä ystävällisesti (jos sitäkään) ;D

Vierailija
11/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin rannalla eilen puistojumpassa. Rannalla makoili semmoisia tankkeja, et olis ollu syytä liittyä teräsmuorien ja meidän vähän nuorempien seuraan. Itselläkin on vielä pari raskauskiloa, mutta näytän myös ihan laihuliinilta useimpiin verrattuna. On varmaan kauhea olo kun ylimääräisiä kiloja kymmeniä.

Vierailija
12/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallinruipeloita.

Normaalilla ihmisellä on kyllä läskiä vartalossaan jossain muodossa.

Liekö se tupakalla ja pilttiruoalla eläminenkään sen terveellisempää, vaikka sitten langanlaiha olisikin?

Vierailija
13/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset syövät ihan liikaa.

se ei välttämättä johdu pelkästään syömisestä!!! ainakaan mulla. mulla jonkin verran ylimääräistä osa jäänyt raskauden jälkeen jne. mutta mä liikun säännöllisesti ja katon mitä suuhuni pistän ja minkä verran.syön suht.terveellisesti. saatan liikkua jopa 5h päivässä jopa enempi. joo ja sallin myös itelleni joitain herkkujakin välillä tarkoitan lähinnä mehujäätelöitä.

Vierailija
14/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa vaihtoehto läskinä olemiselle on kärsiä nälkää ja polttaa tupakkaa? No ei todellakaan ole. Olen koko ikäni ollut hoikka. Liikun paljon, syön terveellisesti ja välillä herkkujakin. En polta, en ole koskaan polttanut enkä kituuta millään ihmedieetillä. Syön itseni aina kylläiseksi, enkä näe nälkää. En kyllä ahmi mielettömiä määriä ruokaa tai herkkuja, mutta en myöskään kituuta.

mallinruipeloita.

Liekö se tupakalla ja pilttiruoalla eläminenkään sen terveellisempää, vaikka sitten langanlaiha olisikin?

Vierailija
15/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa vaihtoehto läskinä olemiselle on kärsiä nälkää ja polttaa tupakkaa? No ei todellakaan ole. Olen koko ikäni ollut hoikka. Liikun paljon, syön terveellisesti ja välillä herkkujakin. En polta, en ole koskaan polttanut enkä kituuta millään ihmedieetillä. Syön itseni aina kylläiseksi, enkä näe nälkää. En kyllä ahmi mielettömiä määriä ruokaa tai herkkuja, mutta en myöskään kituuta.

mallinruipeloita.

Vierailija
16/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuollainen ilkeämielinen bitch-ruipelo.

Vierailija
17/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen et yksinkertaisesti ole pätevä. Et tiedä mitään liikakiloista tai laihduttamisesta. Se, että itse syöt oikein ja liikut paljon, on tietenkin hyvä asia, mutta ylipainon ja varsinkin todellisten läskien takana on niin paljon muuta esim. masennusta, mielenterveysongelmia, lääkityksiä, vääränlaisia ruokatottumuksia, jotka opittu jo lapsena esim. tunnesyöminen jne. Ja sitten tietenkin se, että yksinkertaisesti syö liikaa. :)

Vierailija
18/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mulkoillaan että painu läski jääkaapille täältä kun me hoikat jumpataan.

Tiedoksi teidän 1,5 raskauskilon pudottajille: teidän inhonne ja ylenkatseenne eivät todellakaan auta tai kannusta ketään liittymään liikkujien joukkoon.

Itse olin rannalla eilen puistojumpassa. Rannalla makoili semmoisia tankkeja, et olis ollu syytä liittyä teräsmuorien ja meidän vähän nuorempien seuraan. Itselläkin on vielä pari raskauskiloa, mutta näytän myös ihan laihuliinilta useimpiin verrattuna. On varmaan kauhea olo kun ylimääräisiä kiloja kymmeniä.

Vierailija
19/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et ole joutunut kamppailemaan painosi kanssa. Et siis tarvitse mitään itsekuria painossasi pysymiseen, nautit elämästäsi, nautit syömästäsi ruoasta ja olet tyytyväinen ja tasapainossa.

Et taida tietää miltä tuntuu, kun miettii jokaista suupalaa, sättii itseään ylensyönnistä, mutta ei kuitenkaan pysty lopettamaan. Inhoaa itseään, syö suruun ja iloonkin. Miettii ruokaa jatkuvasti, miettii että pitäisikö syödä vai jättää syömättä.

Ole onnellinen, jos ruoka ei sinulle ole pakkomielle.

mallinruipeloita. Normaalilla ihmisellä on kyllä läskiä vartalossaan jossain muodossa. Liekö se tupakalla ja pilttiruoalla eläminenkään sen terveellisempää, vaikka sitten langanlaiha olisikin?

Vierailija
20/67 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuollainen ilkeämielinen bitch-ruipelo.

mä olen itse läskini suklaalla ja jäätelöllä tehnyt ja itse ne myös kannan. Mulla on kaikki arvot kunnossa, verenpaine jne, eli jos ulkoilen yhtä paljon ja muuten syön terveellisesti, pysyn terveenä.

Olen n 10 kg tiputtanut viime syyskuusta, joka ei ole ollut mikään juttu, kun tiputettavaa on vielä 20 kg.

Mutta mä olenkin iloinen ihminen. Tänäänkin juttelin muutaman jenkin kanssa ja toinen sanoi olen niin iloinen että mun iloisuus tarttui häneenkin. Enkä nipota pienistä repsahduksista ja nautin elämästä.

Vaihtoehto normaalipainoinen ja jatkuva kyyläys tai minä. Helppo valita.

Enkä mä käy julkisilla uimarannoilla. Koko vkonlopun on ollut liian lämmintä uv.t paukkunut, taatusti kenellekään lapselle ei sitä aurinkomäärää suositella. Kumpi on parempi ? Kuiva äiti, joka kuolee ihosyöpään vai minä, joka kuolen.... jäätelövuoren alle ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme