Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen suunnitellut, että 45-vuotiaana alan "sekoilemaan"

Vierailija
04.07.2010 |

Lapsista nuorinkin on sitten täysi-ikäinen.

Aion sitten erota, ja alkaa elää itselleni. Isken nuoria miehiä, biletän, pidän hauskaa, seikkailen kesät kotimaassa ja talvisin ulkomailla.

Mitäs siihen sanotte?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella pystyväsi kilpailemaan nuorista miehistä parikymppisten tyttöjen kanssa?

Yli- ikäinen munahaukka on säälittävintä mitä voi olla.

Vierailija
22/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella pystyväsi kilpailemaan nuorista miehistä parikymppisten tyttöjen kanssa?

Yli- ikäinen munahaukka on säälittävintä mitä voi olla.

ensinnäkään, en halua parisuhdetta, vaan selkeästi pitää hauskaa (ja sekö ei nuorille kolleille kelpaisi?) ja toisekseen, mulla on rahaa vaikka leikkauttaa itseäni kondikseen jos tässä muka kovastikin rupsahdan (nyt kuitenkin olen vielä timmissä kunnossa ja ihan nättikin ja saan huomiota miehiltä)

ap

Vierailija
24/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas!

Vierailija
25/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit myös ostaa nuoria miehiä.

Vierailija
26/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella pystyväsi kilpailemaan nuorista miehistä parikymppisten tyttöjen kanssa? Yli- ikäinen munahaukka on säälittävintä mitä voi olla.

ensinnäkään, en halua parisuhdetta, vaan selkeästi pitää hauskaa (ja sekö ei nuorille kolleille kelpaisi?) ja toisekseen, mulla on rahaa vaikka leikkauttaa itseäni kondikseen jos tässä muka kovastikin rupsahdan (nyt kuitenkin olen vielä timmissä kunnossa ja ihan nättikin ja saan huomiota miehiltä) ap

Säälittävä olet oikeasti!

Itse olen kaunis ja jo 40+, mutta en kuuna päivänä metsästelisi poikani ikäisiä miehiä, vaan uskon ja arvostan enemmän elämän tuomaa viisautta kuin ulkonäköä.

Olen sinut itseni kanssa, sinä et ole!

Vierailija
27/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sulla on sitä rahaa niin voit myös ostaa nuoria miehiä.

Jaa että miksi hankin perheen.. no tuli hankittua se nuorena ja huomattua sitten ettei se ollutkaan oikeastaan minun juttuni. Toinen lapsista oli vielä vahinko. Kannoin kuitenkin silloinkin vastuuni ja olen mielestäni ollut ihan suht hyvä äiti, vaikkakin joudun pinnistelemään ollakseni sitä.

Jos olisin tuntenut itseni paremmin silloin nuorena, tai oikeastaan luottanut tuntemuksiini, olisin tietenkin pysynyt lapsettomana, mutta tehty mikä tehty ja vastuuni kannan.

Mutta loppuikääni en suostu elämään elämää, joka ei minua tyydytä. Itsekästä varmaan, mutta kuka jaksaa oikeasti kärvistellä elämässä joka ei tunnu oikealta, oli se sitten toisten mielestä kuinka lapsellista tahansa...

ap

Vierailija
28/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myös luonnehäiriö. Ap. ei ole varmaankaan saanut juurikaan normaalia rakkautta lapsena.

Voi voi!!

Vierailija
29/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei suostu olemaan siinä normaalissa muotissa, johon 45-vuotiaiden mielletään kuulumaan (eli että pitää olla vakavassa parisuhteessa, naimisissa, rauhallisesti koti-iltoja viettäen, töissä käyden, illat villasukat jalassa televisiota katsellen, lihoen jne) niin sitten on huono itsetunto ja on epäkypsä ja mitähän vielä..

Ehkä mä nimenomaan olenkin sinut itseni kanssa, kun uskallan tunnustaa (ja toteuttaa) haaveeni, vaikka se muiden mielestä onkin typerää.

ap

Vierailija
30/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan sanoo kantavansa vastuunsa ja silleen, mutta ei nauti äitiydestä ollenkaan, vaan ajattelee omaa ulkonäköään, muita nuorempia miehiä ja silleen.

Lapsistasi ap. tulee sekopäitä ihan varmasti. Eivät ainakaan tule koskaan arvostamaan sinua aikuisina! Siitä voit olla aivan varma!

Vierailija
31/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei suostu olemaan siinä normaalissa muotissa, johon 45-vuotiaiden mielletään kuulumaan (eli että pitää olla vakavassa parisuhteessa, naimisissa, rauhallisesti koti-iltoja viettäen, töissä käyden, illat villasukat jalassa televisiota katsellen, lihoen jne) niin sitten on huono itsetunto ja on epäkypsä ja mitähän vielä.. Ehkä mä nimenomaan olenkin sinut itseni kanssa, kun uskallan tunnustaa (ja toteuttaa) haaveeni, vaikka se muiden mielestä onkin typerää. ap

rakastella, nauttia yhteisistä liikunta- ja muistakin harrastuksista, käydä lasten kanssa matkoilla kaikki huomioiden jne.

Olet ihan oikeasti ap. täysi idiootti! Yksi tuollainen akka muuten otti 15 vuotta nuoremman ja komean miehen ja he ovat molemmat kuolleet nyt.

Ja puumien todettiinkin yleisesti kuolevan nuorempina.

Vierailija
32/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan sanoo kantavansa vastuunsa ja silleen, mutta ei nauti äitiydestä ollenkaan, vaan ajattelee omaa ulkonäköään, muita nuorempia miehiä ja silleen.

Lapsistasi ap. tulee sekopäitä ihan varmasti. Eivät ainakaan tule koskaan arvostamaan sinua aikuisina! Siitä voit olla aivan varma!

Lapseni eivät ole mitään ajatustenlukijoita, mistäpä he aavistavat mitä äitinsä miettii joskus iltaisin päiväunelmissaan... Ei kai teidän muidenkaan lapset tiedä mitä pervoja mietitte fantasioissanne :D

Ja jos mä lenkkeilen ja pidän ulkonäöstäni hyvää huolta, miten se tekee musta huonon äidin, voi herranjestas taas :)

ap

Vierailija
33/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusten mukaan nainen muuttuu "näkymättömäksi" 45-vuotiaana. Tarkoittaa, että miehet eivät enää huomaa. Poikkeuksia on toki Madonnat ja Demi Mooret, mutta tavis nainen siis....kyllä olisi kannattanut mennä nuorena niinkuin kuuluu...Itse olen 43 ja meinaan vielä treffailla nämä pari vuotta kunnes asetun aloillenai;-)

Sit alkaa vaihdevuotta pukkaa päälle.

Vierailija
34/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole rahaa lähteä ulkomaille, mutta toivon, että 20 vuoden päästä olisi ja minulla olisi mahdollisuus muuttaa vaikka hetkeksi asumaan ulkomaille ja nauttia ns. vapaudesta.

Minä vain aion toteuttaa nämä seikkailut oman mieheni kanssa. En kaipaa miesseikkailuita. Niitä olen ehtinyt harrastaa jo ennen naimisiin menoa. Muut seikkailut ovat tervetulleita... Niille ehkä löytyy jo aikaisemminkin aikaa...

Vierailija
35/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin ajattelen. Parisuhdetta takana 15v ja tunteet ajan kuluessa haalistuneet. Minäkin haaveilen yksin elämisestä myöhemmässä elämässäni. Saisin laittaa kodin ihan minun näköisekseni, mennä ja tulla miten haluan kenen kanssa haluan jos haluan. Lapsiani rakastan ehdottomasti, mutten minäkään ole pullantuoksuinen äiti luonnostani vaan pinnistellen. Lapsilleni haluan tarjota hyvän lapsuuden enkä siksi eroa ennen lasten aikuistumista ja saa nähdä mitkä mietteet on sitten.

Muakaan ei kiinnosta mitä joku ajattelee mahdollisesti valinnoistani, jos jostakin on noloa että käyn myöhemmin baareissa ja löydän jopa miehen itselleni jos niin toivon. Ei väliä mitä muuta ajattelee, teen niinkuin minusta kerrankin hyvältä tuntuu. Olen naimisissa hyvin konservatiivisen miehen kanssa, konservatiivi myös arvoiltani alunperin, mutta nyt jotekin alkanut vasta tuntemaan itseäni ja luottamaan omiin valintoihini (eikä niin että tehdään niinkuin pitäisi tehdä).

Tsemppiä ap jokatapauksessa myöhempään elämään!

Vierailija
36/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain aion toteuttaa nämä seikkailut oman mieheni kanssa. En kaipaa miesseikkailuita. Niitä olen ehtinyt harrastaa jo ennen naimisiin menoa. Muut seikkailut ovat tervetulleita... Niille ehkä löytyy jo aikaisemminkin aikaa...

Olet siis 25v nyt? Ollut oman miehesi kanssa kuinka monta vuotta? Katsotaanpa miltä tuntuu 10-15v päästä..... tietenkin toivon teille vain hyvää, mutta aika naivin tekstin kirjoitit.

Vierailija
37/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä mielellä ollaan naimisiin menty. Olen nyt 27-vuotias ja miehen kanssa yhteisiä vuosia 8. Niitä muita miehiä/poikia sitä ennen ehti hyvin parin vuoden ajan kierrättää. Nyt on hyvä näin.

[/quote]

Olet siis 25v nyt? Ollut oman miehesi kanssa kuinka monta vuotta? Katsotaanpa miltä tuntuu 10-15v päästä..... tietenkin toivon teille vain hyvää, mutta aika naivin tekstin kirjoitit.

[/quote]

Vierailija
38/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v bilettävä nainen on säälittävä juoppo ..

Vierailija
39/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan säälittää ne lapset vielä sitten muutaman vuoden päästäkin. Ne ovat lapsia monesti vielä 18 -vuotiainakin, ihan keskenkasvuisia. Ne tarvii äidin mallia ja turvallista aikuista. Ne todellakin mietii, miksi äiti tekee noin. Älä ole naiivi!

Vierailija
40/77 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan säälittää ne lapset vielä sitten muutaman vuoden päästäkin. Ne ovat lapsia monesti vielä 18 -vuotiainakin, ihan keskenkasvuisia. Ne tarvii äidin mallia ja turvallista aikuista. Ne todellakin mietii, miksi äiti tekee noin. Älä ole naiivi!

Tajuattekohan te, että ainut, mitä lapseni näkevät, on vanhempien ero. En kai minä nyt ala lapsilleni mahdollisia miesseuralaisiani esittelemään, kun en mitään vakavaa halua. Ja sitten vaan matkustelen, ulkomailla ja kotimaassa. Ja pidän lapsiini ihan normaalisti yhteyttä. Enkä mä aio miksikään juopoksi yhtäkkiä muuttua, jos nyt käyn bilettämässä vaikkapa kerran kuukaudessa, niin etteivät lapseni siitä tiedä, niin miten olisin turvaton aikuinen ja huono äiti lapsilleni?

Teidän joidenkin kommentit vähän ontuu...

ap