Jäitkö suhteeseen vain koska mies uhkaili itsemurhalla jos lähdet??
Tuli mieleen tuosta yhdestä toisesta ketjusta. Minä jäin...En uskaltanut lähteä koska mies vaikutti olevan tosissaan. Oma elämä tuntuu ajoittain elinkautiselta sen vuoksi. Mies on erittäin ailahteleva luonne ja suhde on raskas. Minulla on vauvakuume, mutta en uskalla hankkia hänen kanssaan lapsia ja mies ei lapsia halua edes. Pois minä en pääse, sillä en uskalla ottaa vastuulleni sitä että mies tekee itselleen sitten jotain ja sitten kaikki syyttäisivät minua siitä että teki niin koska jätin hänet.
Kommentit (8)
mutta uhkauksen loppuivat siihen kun sanoin, että anna mennä vaan, jos siltä tuntuu.
toihan on kaikkien miesten viimeinen keino, kun mikään muu ei auta. yleensä eivät itseään todellakaan tapa.
En jäänyt. Eron jälkeen häneltä meni terveys ja hän laihtui lintumaiseksi. En syyttänyt itseäni mitenkään. Voisi luulla että olisi tullut jotain syyllisyydentuntoja, mutta ei.
Mies oli hakkaava alkoholisti ja kun jätin hänet hän löysi heti uuden jota piinata. Tosin kuoli sitten viinaan vuoden päästä jättämisestäni. Hyvä niin.
persoonallisuushäiriöisiä pellejä. Juoskaa ihmeessä karkuun ja lujaa.
Vaikka uhkaili useasti itsemurhalla, uhkasi myös tappavansa minut, koirani ja kaikki miehet, jos sellaisten kanssa olisin tekemisissä. No, hengissä ollaan kaikki edelleen, exä kylläkin taitaa tappaa itsensä ennemmin tai myöhemmin viinaan. Tunnontuskia siitä ei minulla ole eikä tule.
Miksi haluat tuhlata oman elämäsi tuollaiseen pelkäämiseen? Arvosta itseäsi! Miehesi ei ilm itsestänsä välitä, eikä näinollen varmaan sinuakaan, saati että arvostaisi uhraustasi mitenkään. Jokainen on vastuussa omastaan!
Hyvä päätös että ei lapsia tuohon liitton.
Miksi kuvittelet että muut ihmiset syyllistäisivät sinua itsemurhasta? Ja miksi sen takia olet valmis elinkautiseen?
Herätys...... rriinnng
hyppäsi junan alle ja kuoli.
no, se oli sen oma valinta. ei liikuttanut minua suuntaan eikä toiseen. harmi tietty,että yksi elämä meni hukkaan,mutta,kuten sanoin, oma oli valintansa.