Oletko asunut tai tunnetko ketään, joka olisi asunut Suomenlinnassa?
Kuinka hankalaa siellä on asua? Ainoa kauppa ei varmasti palvele tarpeeksi, kulkuyhteys mantereelle on yhden lautan varassa, kesällä hyörii turisteja..
Onko hyviä puolia?
Kommentit (8)
ja se kyl kehu.
Mut ehkäpä sitä vaan pitää kehua... tiedä häntä...
on kuulemma sellasta taiteilijasieluista porukkaa ja kaikki tuntee kaikki ja kaikki on yhtä suurta perhettä eli kaikki tietää kaikkien asiat paremmin kun ihminen itse.
Ei asuu enää saarella. Paikka on tosiaan täynnä boheemeja taiteilijoita. En usko että itse jaksaisin. Kata Kärkkäinenhän asu siellä ennen.
Siwa /aka siperian valinta ei kata kaikkea ruokatarvetta eli tuoreet tuotteet täytyy kantaa kaupungista. rankkaa on, lapsia jos on niin vaunuissa kulkee, muuten pitää olla fillari missä rontata. tuulee aina, mutta siihen tottuu. Turistit kesällä ärsyttää, eniten suomalaiset jotka eivät osaa käyttäytyä lainkaan ulkomaalaisiin verrattuna.
sukulainen. Sanoi, että ulkopuolisena tulijana ei ihan helppo päästä tunteeseen, että kuuluu joukkoon vaan aina on "muukalainen". Asui aika lyhyen ajan.
Muuta en muista
ihmisten tuttuus on vain hyvä kunhan ei itse sorru juoruilemaan, niin ei kuule juoruja itsestäänkään. kaunis luonto, uimaranta lähellä, kylä-yhteisöllisyys plussaa
Pitää varmasti olla tietty luonne jotta siellä viihtyy. Itse en varmasti viihtyisi. en ole boheemi laisinkaan.
ja hän kyllä viihtyi hyvin. en tiedä asuuko edelleen siellä vai ei.