Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliregoinko jos pahastun miehen ko. käytöksestä?

Vierailija
11.08.2010 |

Mieheni on tällä hetkellä työn puolesta ulkona, viihdyttämässä asiakkaitaan. Sanoi joutuvansa lähtemään ainoana miehenä toimiston kahden naisen kanssa ja asiakkaatkin ovat kaikki naisia. Onneksi eräs miespuolinen työkaveri oli pelastanut tilanteen suostumalla lähtemään "henkiseksi tueksi" mukaan.

Mies tuli normityöpäivän jälkeen kotiin vaihtamaan vaatteet ja tuomaan auton kotiin. Lähdin kuskaamaan häntä ja tätä miespuolista kollegaa ruokaravintolaan, jossa kestitseminen alkoi. Autossa kollega kiitti miestäni siitä, että tämä oli suostunut tulemaan mukaan henkiseksi tueksi HÄNEN asiakkaidensa illanviettoon.

Siis... meno ei olisikaan ilmeisesti ollut miehelleni pakolllinen, vaan hän oli itse tarjoutunut lähtemään mukaan. Miksei sitä voinut kertoa minulle? En ole mielestäni ikinä rajoittanut mieheni menemisiä niin, että minulle tarvitsisi valehdella. Okei, olen ollut joskus pahana kun mies ei ole ollut toimintakykyinen seuraavana päivänä vielä iltapäivästäkään, mutta en silti ymmärrä miksei minulle voinut sanoa totuutta.

Onko mielikuvitukseni saanut minusta voiton kolmen kotiäitinä vietetyn vuoden jälkeen kun alan pyörittelemään mielessäni ajatusta siitä, mitä kaikkea muutakin mies minulta salaa/peittelee? Tässä tilanteessa kun en näe mitään syytä miksi piti valehdella, onko siis takana jotain isompaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin loukkaavaa käytöstä mieheltäsi valehdella tuolla tavoin ja laittaa väkisinkin miettimään mitä muuta mahtaa valehdelle. Sun puolestasi tietenkin toivon, että hälytyskellot soivat päässäni turhaan.

Vierailija
2/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, sitten sulla on enemmän vaihtoehtoja tarvittaessa. Tsemppiä!

En tarkoita, että miehesi välttämättä pettäisi, mutta säälittävää ja lapsellista valehdella noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla ei ole ollut halukkaita ihmisiä illanviettoon, miehesi on puol pakolla suostunut, kun muut ei suostu. Eli lähes pakko on suostua.

tai sitten on ihan muuta

Vierailija
4/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämärää

Vierailija
5/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatellut, ettei ole oikeutettu lahtemaan tammoiseen illanviettoon ilman etta on ns. pakko. Olisitko muuten laskenut?

Sorry mun nappiksesta puuttuu se aa niilla pilkuilla :(

Vierailija
6/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei pääsisi lähtemään.

Eli oli siis mahdollisesti luvannut kaverille ensin, ja seivasi sitten kertomalla tarinan niin, ettei ole sitä vaihtoehtoa, että kiellät häntä lähtemästä, jolloin olisi kehkeytynyt joko iso riita tai iso kasvojenmenetys kaverin edessä.

Ei nyt mikään erityisen hauska veto, mutta en kyllä vetäisi sen kummempia johtopäätöksiä, koska minusta tuo oli enemmänkin valkoinen valhe. Se, että kaveri jälkeen päin kiitteli kuitenkin viittaa siihen, että kaveri pyysi ja mies suostui eikä että mies olisi itse tarjoutunut.

Vierailija
7/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtua, joissa naislauma ja kaksi miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan