Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parjataan exiä!!

Vierailija
19.06.2010 |

Noniin eli nyt on lupa kertoa kaikki ärsyttävät asiat existä ja heidän tavoistaan. Lupa haukkua kunnolla ;)



Oma exäni oli sekä tyhmä että avuton.



Häntä olisi vain pitänyt kehua, eikä hän ymmrtänyt laisinkaan jos hänelle sanoi jotain "rakentavaa palautetta" ts neuvoi häntä tekemään jonkun asian toisin, ihan ystävälliseenkiin sävyyn sanottu palaute sai hänet raivon valtaan ja alkoi kauhea tivaaminen että "mitenniin muka ja olenko oikeasti huono ja sano nyt mitä tarkoitit ja blabla". Rasittavaa.



Vitsiä hän ei myöskään ymmärtänyt laisinkaan jos se koski häntä itseään, eli muille hän oli porukassa kyllä kova nauramaan ja muistelemaan toisten mokia mutta annas olla kun hänestä sanoi jotain hassua tai heitti vitsiä, alkoi taas kauhea tivaaminen että "enkä ole no mitenniin muka mitä tarkoitit no enkä ole".



Ja aina tuo tivaaminen ja jankutus kesti niin kauan että lopulta tiuskaisin että olet ihan kun joku 4v joka tivaa joka asiasta eikä usko kerralla kun jotain sanoo. Muistan myös muutaman kerran porukassa ollessa parin hänen kaverinsa sanoneen hänelle että "älä nyt jaksa enää tivata kun se oli vitsi"..



Ja sitten toinen ärsyttävä piirre oli avuttomuus ja kädettömyys. Voin melkein sanoa että minullakin naisena pysyi ruuvimeisseli paremmin kädessä kuin hänellä ja ymmärsin vaikkapa lipaston kasausohjeet paremmin kuin hän. Kauhean kova hän oli pätemään ja lupaamaan että kyllä minä ja kyllä minä ja minä menen sinne töihin ja blabla, mutta totuuden nimissä hänellä oli vain pätkätöitä muutamissa firmoissa koska hän oli huolimaton eikä töissäkään kyennyt ottamaan palautetta ja ohjeita, ja hän itse usein lähti työpaikasti siksi koska "pomo haukkui" (eli neuvoi, antoi palautetta ym).

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei osannut päästää äidistä irti eikä äiti pojastaan. Kävi vanhempiensa luona joka ikinen päivä ja oli siellä monta tuntia. Uskoi kaiken mitä äiti sanoi, väitti mm. että hänellä on kullanväriset hiukset vaikka ne oli ihan perus-maantienväriset. Kun äiti oli niin sanonut. Pihi kuin mikä, kun olimme olleet jo erossa vuosia tuli hänen asuntonsa myyntiin. Aivan puhtaasta uteliaisuudesta kävin asuntoesittelyssä ja kauhistus, ihan samat huonekalut kämpässä, jopa sama sänky ja veikkaanpa, samat patjat kuin aikoinani. Kaikki samat äidin antamat tilpehöörit paikallaan. Ja kuvioissa oli silloin siis jo uusi avovaimo. Kihloja pidemmälle ei ole koskaan suhteissaan edennyt, kukaan nainen ei ole yhtä hyvä kuin äiti. Menisi varmaan äitinsä kanssa naimisiin jos voisi.

Vierailija
42/46 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman naurettavuutesi ja huonommuutesi.

En kestä ex-tyttöystävääni. Hän tietää miten naurettavan surkeaa ja angstista elämäni oli ennen häntä, ja miten pateettisen epärehellistä, epätoivoista räpeltämistä elämäni on ollut myös sen jälkeen kuin hänet menetin. Hän taas oli viettänyt rakkaudentäyteistä normaalia elämää siihen saakka kunnes minut tapasi, ja myös minun jälkeeni löysi pian paremman miehen. Tämän miehen kanssa hän on perustanut perheen ja on onnellinen; heillä on pitempi ja parempi avioliitto kuin minulla tulee koskaan olemaan.

On katkeraa tietää, että minun kanssani vietetty aika oli hänen elämänsä low point, kun se minulle oli lottovoitto. Hirvittävintä on, että hän tietää tämän kaiken - olisin halunnut esittää hänelle jotain parempaa kuin olen, mutta yritykseni ovat aina menneet mönkään. Minua repii sietämättömästi, että hän tietää kaiken heikkouteni, epärehellisyyteni, uskottomuuteni, valheeni ja pahuuteni, kaiken mitä itsessäni häpeän. Hänen maailmaansa ei ole koskaan kuulunut mitään tällaista paskaa kuin minun maailmaani; tällaista paskaa kuin minä.

Hän on minua parempi ihminen; minä tiedän sen, hän tietää sen, ja hän tietää että minä tiedän. En ole päässyt tästä yli enkä näytä pääsevän ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman naurettavuutesi ja huonommuutesi.

En kestä ex-tyttöystävääni. Hän tietää miten naurettavan surkeaa ja angstista elämäni oli ennen häntä, ja miten pateettisen epärehellistä, epätoivoista räpeltämistä elämäni on ollut myös sen jälkeen kuin hänet menetin. Hän taas oli viettänyt rakkaudentäyteistä normaalia elämää siihen saakka kunnes minut tapasi, ja myös minun jälkeeni löysi pian paremman miehen. Tämän miehen kanssa hän on perustanut perheen ja on onnellinen; heillä on pitempi ja parempi avioliitto kuin minulla tulee koskaan olemaan.

On katkeraa tietää, että minun kanssani vietetty aika oli hänen elämänsä low point, kun se minulle oli lottovoitto. Hirvittävintä on, että hän tietää tämän kaiken - olisin halunnut esittää hänelle jotain parempaa kuin olen, mutta yritykseni ovat aina menneet mönkään. Minua repii sietämättömästi, että hän tietää kaiken heikkouteni, epärehellisyyteni, uskottomuuteni, valheeni ja pahuuteni, kaiken mitä itsessäni häpeän. Hänen maailmaansa ei ole koskaan kuulunut mitään tällaista paskaa kuin minun maailmaani; tällaista paskaa kuin minä.

Hän on minua parempi ihminen; minä tiedän sen, hän tietää sen, ja hän tietää että minä tiedän. En ole päässyt tästä yli enkä näytä pääsevän ikinä.

Vierailija
44/46 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinähän et tässä parjaa ex-tyttöystävääsi, vaan osoitat vain oman naurettavuutesi ja huonommuutesi.


Olen yrittänyt esittää kaikenlaisia naurettavia väitteitä, jotka eivät kestä pienintäkään tarkastelua. Hävettää hirveästi, mutta intän ja toistelen silti näitä juttuja ad infinitum. Se on pientä tässä konkurssissa, kun on niin paljon muutakin hävettävää; oma vaimo vihaa ja lapset ovat hoidossa minun takiani.

Vierailija
45/46 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ja exästäni.



Minä olen pitkässä avioliitossa osoittautunut rakastavaksi, uskolliseksi puolisoksi ja hyväksi äidiksi, jonka lapset kukoistavat, tarkasteli asiaa miltä kantilta tahansa.



Exäni on lyhyessä avioliitossaan osoittautunut epärehelliseksi, selkärangattomaksi vieraissa juoksijaksi ja vähintäänkin kyseenalaiseksi isäksi.



Vierailija
46/46 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta:



1. Ex-vaimoni oli paha ihminen. Ilkeä on liian mieto sana kuvaamaan käytöstä, vaikkakin se antaa hyvän kuvan toimintamekanismeista. Hän manipuloi ihmisiä toisiaan vastaan, valehteli, liioitteli, mustamaalasi, pyöritti pientä piiriään, joista osa uskoo hänen tarinoihinsa vieläkin.



2. Hänen alapäänsä haisi niin pahalle, että sen haistoi välillä ovelle asti kun tuli kotiin. Syytä etsittiin gynekologien, kissojen ja koirien kanssa, mutta sellaista ei löytynyt. Lemmenonkalo yksinkertaisesti lemusi aivan järkyttävälle.



3. Hän oli ja on alkoholisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan